Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2020 09:10 - Денят на прошката
Автор: ekaterina0909 Категория: Други   
Прочетен: 529 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Сега прочетох за прошката. Много хора поради деня на прошката публично я искат или дават. Нека да кажа първо, че никога не казвам публично хората, които са ми причини най големите злини. В повечето случаи това са или мои роднини , или колеги. Защото завистта и желанието да се подиграваме на другите винаги са огромни у българина. Подиграваме се на това, което не разбираме. Аз, понеже никога не съм разбрана от околните , винаги търпя да бъда осмивана. С годините свикнах. Винаги аз съм била тази, която уж е крива, която нищо не умее, която е некадърна и която е най зле от всички - нищо не знае и е най тъпа . И лошото е, че щом ви го твърдят десетилетия наред всички, вие почвате да го вярвате... Минала съм през ада - само се надявах, че някъде накрая на тунела има малко светлина, чаках я години наред, та дано се появи... и малко по малко като че ли почна да просветва, но пак някакво объркване остана.
Прощавам на всички. Имах сили да се уча дълги години да прощавам, защото не можех. Сега мога да простя, защото наистина ние не знаем какво правим. И все пак вярата остана у мен и не се изпари - вярата в Бога като жива личност, това ме крепеше тия години. Понякога чувах тихо гласа на Бога, понякога той изчезваше с години и аз се мъчех да го върна отново...



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 848627
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4410
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031