Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2020 04:00 - „ГОСПОДИ, ТИ МОЖЕШ ДА УМНОЖИШ ОРИЗА МИ!“
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 233 Коментари: 0 Гласове:
1



 От: Дорийн Зуеге

Бях млада Християнка. Съпругът ми беше отишъл на лов и аз поканих моя приятелка на вечеря. Понеже съм сляпа, Тони (съпругът ми) пазаруваше и винаги се стараеше шкафчетата в кухнята да са добре заредени с хранителни продукти. Много рядко се налагаше да му казвам какво трябва да купи, защото е на изчерпване. И така, не се замислих много-много и поканих приятелката си на вечеря. Исках да приготвя пържоли.

След като приятелката ми дойде заедно с дъщеря си, аз се заех с приготвянето на вечерята. Бях решила да сготвя пържоли с печени картофи за гарнитура. Когато посегнах да взема картофите аз разбрах, че всъщност картофите бяха свършили. „Няма проблем“, казах си аз. „Ще приготвя картофено пюре от това, което се продава в пакети.“ Посегнах да взема пакета, но се оказа, че количеството не беше достатъчно. Отново си помислих: „Няма проблем. Просто ще приготвя ориз. Ориза върви за гарнитура на пържолите.“  Извадих от шкафчето пакета с ориза и осъзнах, че имам само половината количество от това, което се нуждаех! И така, какво бихте направили вие когато поканите приятели на вечеря, а нямате храна, с която да ги почерпите?

Наскоро бях чела една книга, която се казваше „Ей, Боже!“. В нея се споменаваше как съпуга на авторката беше довел в къщи неочаквани гости. Нямало е достатъчно храна за всички. Авторката на книгата споделяше, че тя просто помолила Бога да направи така, че да има достатъчно за всички. И Бог умножил храната, която тя била приготвила само за своето семейство.

 Мислейки си, какво Бог беше направил за тази жена, аз изсипах ориза, който имах във врящата вода, поставих капака на тенджерата и казах на Господа: „Ако Ти можа да умножиш хлябовете и рибата, и можа да умножиш спагетите на тази жена, Ти можеш да умножиш и моят ориз. Благодаря Ти в името на Исуса. Амин.“

Продължих с готвенето на останала част от вечерята и когато отидох да взема тенждерата с ориза, аз разбрах, че това е най-страхотният ориз, който някога изобщо съм готвила! Не беше воднист поради количеството вода, което бях сложила в него. Беше се сварил точно за определеното време сякаш бях поставила точното количество ориз. На всичкото отгоре ми остана ориз след като всички ядоха толкова колкото си искат!

Не е ли нашият Бог ЧУДЕСЕН БОГ? Ние имаме Един Небесен Баща, Който обича децата Си и не иска  да се чувстваме неудобно и неловко. Бях поканила приятелката си спотанно, без дори предварително да проверя дали имам достатъчно храна. Дори и не ми мина през ум, че може да нямам достатъчно продукти от тези, които бяха решила да приготвя. Тони беше напълнил фризера с най-различни храни, които просто можех да метна във фурната и да сготвя нещо за мен и четерите ни деца, докато него го нямаше. Но аз вече бях размразила пържолите. Общо бяхме седем, но никой не остана гладен. Имаше в изобилие!

„А моят Бог ще снабди всяка ваша нужда според Своето богатство в слава в Христа Исуса.“ (Фил.  4:19) 

Слава на святото Му име! В момента, в сърцето ми звучи една песен: „Изправете се! И Му отдайте слава! Станете и Го прославете!“




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1446221
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031