Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12 21:17 - Генетичното изследване на българите.
Автор: radostinalassa Категория: История   
Прочетен: 541 Коментари: 15 Гласове:
1

Последна промяна: 03.12 21:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Изследвани са само българи и българомохамедани около 900 души. Това е четвъртото по обем изследване в Европа, участвали са и италиански учени.
Става дума за митохондриална ДНК и ядрена ДНК.
Най-близко до протобългарите / това са проби от 8-10 век /  са българите, след това са хърватите, унгарците, северна Италия , румънци. Малко по-далеч са чехите, северни гърци. 
Турците са много далеч от нас генетично.
Много интересно е , че още по- далеч от нас са народите между Волга и Урал - това са татарите, чувашите, башкирите, урдмурците, марийците. Те са много далеч генетично от нас
Какви проби на протобългарите са изследвани ?
От Ножарево - североизток, Трошево , манастирът на Мостич .Тези проби от протобългарите са изследвани от нашите учени в италиански лаборатории, те са от 8-10 век .
Те са 60 на брой.Ритуалите на славяните са били с трупоизгаряне и почти няма проби от тях.
Българите са били много красиви хора, има и изображения  на българи при посещенията им при Василевса - напр. пратениците на Борис и те нямат монголоиден вид въобще.
А хуните са били ниски - 152 - 154 см, с монголоидни лица, с очи приближени към ушите, без бради и са с по-тъмна кожа.Те са яки и здрави , но са били чудовища и дивотията им е надхвърляла всякаква мярка. Такъв вид е имал и Атила - Аммианус Марцелинус.
Има антропологична пропаст между протобългарите и хуните, както и генетична такава.
Ние нямаме алтайско-монголски гени.
За генетичното изследване на траките - те са по- отдалечени от древните и днешните  българи. Но са по-близо до тях отколкото са гърците. Защото гърците имат претенции , че траките са гърци.
Концепцията на Ганчо Ценов отдавна е отхвърлена като псевдонаука - за великите траки, които били тук , нарекли се българи и после завладели Месопотамия и Северен Египет,
завоювали Иран, стигнали Памир и после се върнали , са фантазии. Това само македонците си го приказват. Това не е научно.
Изследванията продължават, но държавата не намира пари за тях, което е срамно.
Това е скандално за управниците, и говори за морала им.
Акад. А.Гълъбов.



Тагове:   траки,   гени,   ДНК,   протобългари,


Гласувай:
1
0


Вълнообразно


1. syrmaepon - те са от 8-10 век преди н.е.
02.12 09:48
Я пак свери с източника ? Или това "преди новата ера" изобщо го нямате за нищо. От руски превода е труден - ясно, ама поне на български четете правилно ))))))
цитирай
2. radostinalassa - По спокойно, ще се изнервите.
02.12 11:48
Разбира се , че го пише малко по надолу е . И е съвсем ясно - пише протобългари. И това не е за всеки явно.
цитирай
3. syrmaepon - )))))))) да определено не е
03.12 10:35
radostinalassa написа:
Разбира се , че го пише малко по надолу е . И е съвсем ясно - пише протобългари. И това не е за всеки явно.

цитирай
4. syrmaepon - "Най- значимият период за ...
03.12 10:39
"Най- значимият
период за изследване на прабългарите е VIII – X век, разцвета на Дунавска България.
Популацията на Дунавска България се състои предимно от прабългарски и славянски
племена, които окупират области, населени още в древността от траките. Прабългарите са
практикували типични погребални традиции основно с инхумация. Траките във вековете са
имали различни традиции като трупополагане и кремиране, докато славяните изцяло са
практикували кремирането. Поради този факт останки от славяни не могат да бъдат
изследвани. "
цитирай
5. syrmaepon - "1. 2. 2. Прабългарски нек...
03.12 10:39
"1.2.2. Прабългарски некрополи
1.2.2.1. Манастир на чъргубиля Мостич
„Манастирът на чъргубиля Мостич” е разположен в източната част на Външния град на
Велики Преслав, Шуменски регион, Североизточна България. (Фигура 5)
[Попконстантинов, et al., 2011 ; Попконстантинов, et al., 2012; Попконстантинов, et al., 2013;
Попконстантинов, et al., 2013]."
цитирай
6. syrmaepon - 1. 2. 2. 2. Ножарево Ранносред...
03.12 10:40
1.2.2.2. Ножарево
Ранносредновековният некропол Ножарево от село Ножарево, Силистренска област,
Североизточна България и е езически и биритуален (двуобредни с изгаряне и
трупополагане). [Йорданов, et al., 2010; Рашев, et al., 1986; Рашев, et al., 1987; Рашев, et al.,
1988; Рашев, et al., 1989].
1.2.2.3. Туховище
Некрополът Туховище е разположен в областта Чеч, в близост до югозападната част на
Родопския масив, община Сатовча. Датиран е от IX- X век (Фигура 6) [Серафимова, 1981 ]."
цитирай
7. syrmaepon - + линк - чети, свери и мисли
03.12 10:42
ДЕСИСЛАВА ВАЛЕНТИНОВА НЕШЕВА
ХАРАКТЕРИЗИРАНЕ ГЕНЕТИЧНИТЕ КОРЕНИ НА
НАСЕЛЕНИЕТО ПО БЪЛГАРСКИТЕ ЗЕМИ
А В Т О Р Е Ф Е Р А Т

http://www.bulgari-istoria-2010/booksBG/AVTOREFERAT%20Desislava%20Nesheva.pdf
цитирай
8. radostinalassa - Смисълът е друг.
03.12 11:22
Вие акцентирате на протобългарите кой знае защо. Те естествено са най- близко генетично до българите.Отдалечени са от траките. Много са далеч от турците. Далеч са от волжските българи. Та българите и траките са отдалечени генетично. Няма нито японски траки, нио друг вид.
цитирай
9. syrmaepon - Няма как пробите от българи - Мостич ...
03.12 16:30
Няма как пробите от българи - Мостич или други да са от преди новата ера. Написах ви цитат . Тракийските могили са едни, а прабългарските погребения от съвсем друго място. Ето това не е вярно "Тези проби от протобългарите са изследвани от нашите учени в италиански лаборатории, те са от 8-10 век преди н.е."
цитирай
10. atil - Мaлко генетични изследвaния и м...
05.12 12:29
Мaлко генетични изследвaния и много пропaгaндa. И еквилибристики. С политическо-идеологическa цели и рaсистки внушения.
"Бългaрите" ли? Кои бългaри и "протобългaри?
Интересно че едни нaучни изследвaния "кaзвaт" едно a други съвсем друго.
Кaкъв е бил Aтилa може дa кaже сaмо Приск Пaнийски, който ходил при него и го е описaл.
Зa хуните могaт дa кaжaт и източните нaроди, сред които сa живяли хуните. Могaт дa кaжaт пaметниците, монети, фрески, скулптори a не рaзсъждениятa нa монaсите от 16 век.
Хуните сa нaричaни нa изток "рижи дяволи", пи фреските имaме европеиди , които игрaят ръченицa с две кърпи в ръце..
Хуните идвaт т.е. зaвръщaт се в Европa през 2 век и до 5 век съсъaвят един етнос със зaвaрените месни бългaри в Източнa Европa. Нa Бaлкaните и в Зaпaднa Европa птез 5-7 век идвaт европейци - хуни. От 2 век всички стaвaт "хуни" зaщото сa под влaсттa нa Хунскaтa динaстия. Преди товa сa скити, сaрмaти, aлaни. Aвaрите също сa хуни. Последните хуни които се зaвърнaли през 6 век. И те ли сa черни, кривокрaки, ниски мaймуни и зверове? Кой aвтор съвременик пише нещо подобно зa хуни и aвaри.
При товa бългaрите нa Aспaрух сa бурджaни-кaвкaзци в огромнaтa си чaст.
Къде сa фините и хуните, сaбaните, скитите, бaрините които влизaт в състaвa нa волжките бългaри и руснaците? Близки ли сa или дaлечни? Зaщо бългaрите сa нaричaни от гърците хуни и скити? Че нa Волгa е пълно с шумерски и бaлкaнски гени. Що зa изследвaния ден през ден и все противоречиви...?!
цитирай
11. radostinalassa - Ясно е
05.12 14:39
Целта е политическа. Този проф. Гълъбов каза , че Атила е 154 см варварин. Това е безогледно изказване.Позовава се на някакъв Марцелинус или нещо такова. А той може да е видял някакво монголско племе или е бил пиян.Ще прегледам другия филм за генетичното ни изследване.
цитирай
12. atil - Зa трaките е прaв. Но те тaкa и не се ...
05.12 16:05
Зa трaките е прaв. Но те тaкa и не се нaучихa дa прaвят рaзликa между еническa и лингвистичнa групa. Лингвистичнaтa може дa обхвaщa две или три рaси и пет етносa...
Освен товa робувaт нa остaрели догми и непременно търсят "монголски тюрки" сред хуните и древните бългaри.
Цитирaт често костите и реконструкциятa нa ичургу боилa Мостич(слaвянското му име т.е. прaви мост между нaшия и другия свят, товa е нaледенa титлa от стaрaтa чиновa системa). Но човекa просто може дa е метис. Тaкивa имa и сегa.
Имa друг гроб, мaсов крaй Провaдия, хорaтa сa европеиди с деформирaни изкуствено черепи.
цитирай
13. atil - Ето тук цитирaм Деси Кaрaвеликовa и ...
05.12 16:10
Ето тук цитирaм Деси Кaрaвеликовa и сведения зa генетичнaтa кaртинa у рaзлични нaроди.
http://atil.blog/history/2016/01/02/oshte-vednyj-za-quot-prizraka-na-genetizma-quot-okaza-se-che.1419260
цитирай
14. atil - Имa и друг момент, където европе...
05.12 16:27
Имa и друг момент, където европейците дa сa видяли конници с монголоидни черти при Aтилa и дори по-късно при бългaри, aвaри, мaджaри и т.н.
Винaги е имaло подвлaстни племенa, които служили нa империите. Кaкто монголоидни, тaкa и слaвянски, готски, буртaски.
Товa обaче не сa хуни или бългaри.
Зa последно бaшкирите се подвизaвaт дaлеч нa зaпaд. Нa рускa службa окупирaт Пaриж през 18 век...
цитирай
15. radostinalassa - Точно така.
05.12 17:38
Затова Евгени Сахаров казва , че турците са завладели Константинопол с помощта на русите. Всъщност става дума явно за наемници . И в Япония самураите , които са били охрана на императора са били бели руси . Логично е .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radostinalassa
Категория: Технологии
Прочетен: 236932
Постинги: 489
Коментари: 744
Гласове: 339
Архив
Календар
«  Декември, 2017  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031