Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2018 13:30 - Инициатива!
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 6557 Коментари: 34 Гласове:
36

Последна промяна: 22.01.2018 23:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Колеги, имам предложение!
След като по най- нагъл начин паразитни "постинги" на печално известни творци като " учителя" Рустам и неизвестно какъв ,но откровен антибългарин Марк Натан се мъдрят на първа линия и дават тон за поведение в блога, да си оттеглим постингите,  всички!
Да останат само те и сподвижниците им! в класацията
То бива простотия, бива наглост и безскрупулност, но толкова не бива!
И фалшивият ми ник се появи при близнака Натан!

Чакам мнението ви!
Аз така или иначе ще ги оттегля!

                                                                    ДОПЪЛНЕНИЕ

Никой да не предприема подобен ход!
Казано ми беше ,че те са свалени-  Рустам и Маркнатан!
Учудих се, водачи  са все още с гнилочите си?
Но ми стана ясно, те сами са се свалили, не са от най-популярните постинги,  за каквито явно се борят да са и то първи, а и са натрупали достатъчно пасив, така, че да се види от всички! Ако не са първи, може да мине и незабелязано!
Това е достатъчно показно
Повече и не е необходимо!



Гласувай:
36


Вълнообразно


1. анонимен - И децата знаят, че постингите на ...
21.01.2018 13:35
И децата знаят, че постингите на Рустам и Марк Натан, както и на Мерлин и Борн, както и пУезиите, са напомпани от лудото същество блеки.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Който и да е авторът на това и при к...
21.01.2018 14:48
Който и да е авторът на това и при който и да го прави, не е редно
Особено пък да се стимулират такива ПАРАЗИТНИ постинги, като на двамата негодници-Свилен Цъгов и другото му лице!
цитирай
3. rosiela - Е, кои сте всички?!
21.01.2018 15:18
Купчинка есенни листа, изгнили в зимата сега!
цитирай
4. get - - Приятелю, вече ти отговорих в КОНТЕКСТА НА ДРУГО(в поста ти за "княгиня Олга") - за ...
21.01.2018 18:21
leonleonovpom2 написа:
Който и да е авторът на това и при който и да го прави, не е редно
Особено пък да се стимулират такива ПАРАЗИТНИ постинги, като на двамата негодници-Свилен Цъгов и другото му лице!


... МАНИПУЛАЦИЯТА, в резултат на което се насажда КОРУПЦИЯ=ПОКВАРА в МИСЛЕНЕТО ... а от там ДА НИ НАПРАВЯТ идиоти - послушни РОБИ на ЧУЖДА ВОЛЯ!
- Дали това ще бъде по отношение на ЦЯЛО ОБЩЕСТВО или на ОТДЕЛНИ НЕГОВИ ЧЛЕНОВЕ - е без значение!

- От това, КОЕТО ДО МОМЕНТА НАБЛЮДАВАМ В ПЛАТФОРМАТА носеща име:БЛОГ БГ. - това е ЯСНО ИЗРАЗЕНА ТЕНДЕНЦИЯ В ПОЛИТИКАТА - на тези които го притежават и обслужват!
- От което БЛОГА - се явява СРЕДСТВО ЗА ОПРОСТАЧВАНЕ на ХОРАТА ИМАЛИ НАИВНИСТТА ДА МУ СЕ ДОВЕРЯТ - пишейки в него!

- Това е ОТГОВОРА(ми) НА ВЪПРОСА (ти) - Защо от близо година - НЕ ПУБЛИКУВАМ НИЩО В НЕГО - Защото не ми се "бори с прасета"!

- Това е ... - Поздрав!
цитирай
5. krassko - Пиши и остави другите да пишат
21.01.2018 18:39
Това е социална медия - за хора без работа, идиоти, луди и изкукуригали старчоци...
Ако нещо ти пречи - вината е в теб.
И какво ти пука кой е на Първа?
цитирай
6. leonleonovpom2 - Току що се добави още едно към тях!
21.01.2018 20:59
rosiela написа:
Купчинка есенни листа, изгнили в зимата сега!


Самата Розела! Като паднало есенно листо! Закъсняло!!От другата страна на натрупаните листа!
Съдба!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Гет!
21.01.2018 21:06
get написа:
leonleonovpom2 написа:
Който и да е авторът на това и при който и да го прави, не е редно
Особено пък да се стимулират такива ПАРАЗИТНИ постинги, като на двамата негодници-Свилен Цъгов и другото му лице!


... МАНИПУЛАЦИЯТА, в резултат на което се насажда КОРУПЦИЯ=ПОКВАРА в МИСЛЕНЕТО ... а от там ДА НИ НАПРАВЯТ идиоти - послушни РОБИ на ЧУЖДА ВОЛЯ!
- Дали това ще бъде по отношение на ЦЯЛО ОБЩЕСТВО или на ОТДЕЛНИ НЕГОВИ ЧЛЕНОВЕ - е без значение!

- От това, КОЕТО ДО МОМЕНТА НАБЛЮДАВАМ В ПЛАТФОРМАТА носеща име:БЛОГ БГ. - това е ЯСНО ИЗРАЗЕНА ТЕНДЕНЦИЯ В ПОЛИТИКАТА - на тези които го притежават и обслужват!
- От което БЛОГА - се явява СРЕДСТВО ЗА ОПРОСТАЧВАНЕ на ХОРАТА ИМАЛИ НАИВНИСТТА ДА МУ СЕ ДОВЕРЯТ - пишейки в него!

- Това е ОТГОВОРА(ми) НА ВЪПРОСА (ти) - Защо от близо година - НЕ ПУБЛИКУВАМ НИЩО В НЕГО - Защото не ми се "бори с прасета"!

- Това е ... - Поздрав!


Да, целта е опростачване! Затова се скача срещу всичко, даващо признаци за свястно! Навсякъде!
И опортюнистите, да ги наречем с по- точната наша дума- нагаждачите, веднага хващат посоката на вятъра! И действат!
Трябва ли да бъдат оставени на спокойствие, да си свършат" работата", това е въпросът!?
Да, разбирам те за причината да не пишеш
Няма как да се бориш със свине и да не се освиниш!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Добре дошъл!
21.01.2018 21:22
krassko написа:
Това е социална медия - за хора без работа, идиоти, луди и изкукуригали старчоци...
Ако нещо ти пречи - вината е в теб.
И какво ти пука кой е на Първа?


Да, има такава постановка-потърпевшият е виновен!
Не, не ми пука ,че някой друг е на първа Доскоро даже и не следях класациите
Против натрапващият фалш съм, това е така! Като толкова си по спорта, прави го елегантно, да не се усети даже!

Ами аз точно това правя, пиша и не преча на другите да пишат! Не мога всичко да коментирам, но което ми харесва и нямам възможност да коментирам, оставям плюс !
Но въпросът има и друга страна
Защо някои пишат, с цел да пречат, аз да пиша?
Имах друг план Да публикувам, това което знам! Но не съм реститутка, да задоволявам това си желание, струващо хиляди левове
Затова го подарявам,знанието, както подарих екземплярите от единственото обзорно нещо, което успях да публикувам
Това е, на никого не преча целенасочено, да се занимава със сериозни неща!
Но на инфантилност, насочена към мен, няма как да не реагирам!
цитирай
9. pvdaskalov - * 1 *
21.01.2018 23:27
Не можеш да ме изпревариш! След минута само ще махна своите два от първа.
П и е р
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Пиер!
21.01.2018 23:38
pvdaskalov написа:
Не можеш да ме изпревариш! След минута само ще махна своите два от първа.
П и е р


Не, не ги сваля!
Получих съобшение, че са свалени
Те си стоят , но ми направи впечатление, че са понижени-с един медал по- малко като популярни
Ами да не се пънат друг път напразно, за чужда скметкаС цел омаскаряване и освинване! Което считат за благородно?
Така ,че след като има някакъв ефект протеста, да поживеем, да видим!
Те и в джунглана зверовете имат някаква мярка!

Лека нощ!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Ако някой е решил да сваля постинг, да не го прави
21.01.2018 23:59
Получих съобшение ,че са санкционирани!
Проверих, стоят си, но им е отнет един от медалите за популярност!
Е, нека да се пънат друг път напразно за най-популярен постинг По нагъл и безочлив начин!

Всъщност, добро решение е да останат
ДЕЛАТА НА ГЛУПЦИТЕ, ДА ВИСЯТ ПО СТЕНИТЕ!
Как е римата, Розела!?Твоята е върхът, но все пак?
Да, друг вариант има наистина , аз само съм го модифицирал Леко!
За случая!
Ако им харесва и само това могат ,да продължават с омаскаряването и освинването Да доказват ,че са свине!
цитирай
12. merlin68 - По принцип платформата е добра з...
22.01.2018 12:05
По принцип платформата е добра защото дава възможност на хората които искат да кажат нещо да го направят. Съвсем друг въпрос е какво искат да кажат хората... Съгласен съм с колегата krassko -
"Пиши и остави другите да пишат
21.01 18:39
Това е социална медия - за хора без работа, идиоти, луди и изкукуригали старчоци...
Ако нещо ти пречи - вината е в теб.
И какво ти пука кой е на Първа?"
Разбира се има и много млади хора, не изкукуригали пък и стари също с ума си, въобще има всякакви. Всеки от тях който пише, вероятно го прави защото мисли, че може да направи нещо смислено, да предаде знание, съвет, просто майтап... Всички обаче имат различни представи за смисленото и затова се получават дразги, което също за някои е смисъл. Така, че кой си ти, кой съм аз, и който и да било, та да определяме кое е истински смисленото съдържание, това е задача на бъдещето.
И вече съвсем отделен трети въпрос е, че някакъв, или някакви хакери се вихрят и манипулират прочити и кой знае още какво. Явно собствениците на платформата, това не им пречи, или пък нямат достатъчен финансов, кадрови, или технически ресурс да се справят с този неприятен проблем.

За Гет - чудя се като не искаш да се бориш с прасета, що щеш в кочината
цитирай
13. rustam - Симеонов,
22.01.2018 13:26
кажи сега от кого получи съобщение, че са свалени?!??
и защо само подвеждаш хората да си свалят постингите, а самият ти си ги държиш?!!??
Провокатор и шушумига! Ето това си ти, инж.Симеонов!
цитирай
14. vesever - Не съм чела тези постинги, тъй като ...
22.01.2018 13:44
Не съм чела тези постинги, тъй като не влизам при такива блогери, за които съм усетила, че са хейтъри.
Преди време правих опити и аз да се боря с простотията, с грубостта, с вулгарността...обаче на даден етап разбрах, че няма оправия. Тези хора това са си избрали. Затова реших да си стоя на мястото и да давам от себе си каквото добро мога и да общувам със себеподобните си, а злобните хора да ги игнорирам. В крайна сметка, всеки носи отговорност за поведението си.
А че в блога конкретно има доста аномалии, е факт отдавна...
Поздрави от мен в този снежен ден!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Свилен Цъгов, ти недовиждаш ли?
22.01.2018 14:01
rustam написа:
кажи сега от кого получи съобщение, че са свалени?!??
и защо само подвеждаш хората да си свалят постингите, а самият ти си ги държиш?!!??
Провокатор и шушумига! Ето това си ти, инж.Симеонов!


Как да не си санкциониран, къде ти е вторият"медал" за популярност, какъвто следващия в класацията има? Ами просто постингът ти не е популярен !И не може да е, с тъпотиите в него и с две десетки минуси Хората не са такива глупаци, за каквита ги броиш!
Нямаш ли си някакво друго занимание, толкова ли си закъсал, да паразитираш като въшка по чужди блогове, за да пиеш кръв?

Съобщение имам от когото трябва и който ми пише в отговор на този постинг!
И това ме удовретворява, делата на глупците да висят на стените!
Затова няма да изпълня мечтата ти ,да си сваля постингите
Обяснил съм го по-горе вълнуващия те въпрос!

Сега, не ти ли е неудобно поне малко от безкрайните ти и долни мръсотии?
То и от снимката ти личи , що за птица си!
И ти си учител?

На какво учиш децата? Да убиват, да взривяват ли?
Мисля с тебе да приключа всякакъв диалог!
Да се гавриш и с професията ми, там, където съм железен?!
Разбирам комплексите ти, но намери си друго средство, за да се бориш с тях!
Просто срамиш учителското съсловие, ако си наистина този, за който се представяш!




цитирай
16. rustam - ***
22.01.2018 20:03
Сега, Ванка, понеже намесваш "децата", на какво ги уча и прочие, а пък аз съм свикнал да обсъждам само реалността в Блога. Сиреч написаното черно на бяло. По правило не ровя в живота на блогърите, но щом си тръгнал да питаш, да питам и аз:

Имаш ли балдъза? Какви са отношенията ти с твоята балдъза и на тази база, как имаш очи да проповядваш морал на другите хора???
цитирай
17. leonleonovpom2 - Краси, с всичко съм съгласен!
22.01.2018 20:10
Само искам да те попитам, как би реагирал на свинщините на Свилен Цъгов, по адрес на работата ми? Един несретник, който се мъчи да се постави над мен?
Вместо да се занимава с мен, би трябвало други обяснения да даде!
За себе си!
Той стана причина един изключителен човек, Пиер, Петър Даскалов да напуска блога
Печели или губи блога от това?
От присъствието на Свилен и отсъствието на Пиер?!

Хубава вечер!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Балдъзата е негодница като тебе...
22.01.2018 20:16
Балдъзата е негодница като тебе!
Камунистическа издънка преди ,изживяваща се сега като милионерка!? Нея пи ще ми даваш за пример!? Друга информация няма да получиш! Ясно ми е откъде идва всичко ! Краставите магарета се надушват
Извинен си, но повече не стъпвай тук!
За мен си под нулата! Което е и истината!
А за морала?
Да не би да съм ограбил децата на въпросната ? Нещо да не се е объркала?
А за морал, има в блога достатъчно много за морала ти Не отваряй тема по този въпрос!
Няма да ти се отрази добре!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, Веса!
22.01.2018 20:24
vesever написа:
Не съм чела тези постинги, тъй като не влизам при такива блогери, за които съм усетила, че са хейтъри.
Преди време правих опити и аз да се боря с простотията, с грубостта, с вулгарността...обаче на даден етап разбрах, че няма оправия. Тези хора това са си избрали. Затова реших да си стоя на мястото и да давам от себе си каквото добро мога и да общувам със себеподобните си, а злобните хора да ги игнорирам. В крайна сметка, всеки носи отговорност за поведението си.
А че в блога конкретно има доста аномалии, е факт отдавна...
Поздрави от мен в този снежен ден!


Извинявай, че не ти отговорих навреме
Ти си слънчев човек, търсещ и правещ доброто, каквито са малко тука!
Това е предостатъчно, друго не търся!
Благодаря ти за разбирането, то е светъл лъч в лудницата, в която съм се наврял~! Впрочем ,ясно ми стана , защо комплексарят ме атакува!
Ами инструктиран е от друг комплексар, който вижда ,че способности и пари не са равни!
Иначе не би реагирал така!

Хубава вечер, Веса!
цитирай
20. merlin68 - Само искам да те попитам, как би р...
22.01.2018 22:15
leonleonovpom2 написа:
Само искам да те попитам, как би реагирал на свинщините на Свилен Цъгов, по адрес на работата ми? Един несретник, който се мъчи да се постави над мен?
Вместо да се занимава с мен, би трябвало други обяснения да даде!
За себе си!
Той стана причина един изключителен човек, Пиер, Петър Даскалов да напуска блога
Печели или губи блога от това?
От присъствието на Свилен и отсъствието на Пиер?!

Хубава вечер!


Аз съм ти писал мисля неведнъж в лични, ще го напиша и публично - много му се връзваш на този, а той е като малките дечица, от това живее. Види ли, че си се раздразнил от нещо, ще го повтори. Аз лично гледам да не се дразня от коментари по мой адрес, все пак ми се случва но рядко. Отдавна съм тук и съм свикнал, пък и аз рядко оставам със запушена уста. Повече се дразнех не от лични нападки, а от неадекватни, лъжливи, манипулативни и прочие коментари и постинги засягащи възгледите ми. Но все по-малко се дразня и от тях вече, те лавинообразно се увеличават и то не на блогово равнище.
А от Рустам пък специално да се обиждаш е, как да кажа - много ниска топка. Посредственост пълна, един правопис и то както го проверих веднъж, се оказа, че и той му куца. Виж Маркнатан е друга бира, антибългарска гад неблагодарна е, но е наистина интелигентен като повечето евреи. Въпреки, че напоследък и него не го бива, липсва му муза. Въобще в полето на сарказма, блогът доста окуця, както и почти всички други области де.
цитирай
21. merlin68 - А, пропуснах да кажа нещо важно - ...
22.01.2018 22:24
А, пропуснах да кажа нещо важно - просто погледни колко хора гласуват за блога и постингите ти, и колко обръщат внимание на даскЪла. Толкова, повече просто няма защо да се занимаваш, хората дори интуитивно усещат положителните и отрицателни заряди:)
цитирай
22. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
22.01.2018 22:25
merlin68 написа:
leonleonovpom2 написа:
Само искам да те попитам, как би реагирал на свинщините на Свилен Цъгов, по адрес на работата ми? Един несретник, който се мъчи да се постави над мен?
Вместо да се занимава с мен, би трябвало други обяснения да даде!
За себе си!
Той стана причина един изключителен човек, Пиер, Петър Даскалов да напуска блога
Печели или губи блога от това?
От присъствието на Свилен и отсъствието на Пиер?!

Хубава вечер!


Аз съм ти писал мисля неведнъж в лични, ще го напиша и публично - много му се връзваш на този, а той е като малките дечица, от това живее. Види ли, че си се раздразнил от нещо, ще го повтори. Аз лично гледам да не се дразня от коментари по мой адрес, все пак ми се случва но рядко. Отдавна съм тук и съм свикнал, пък и аз рядко оставам със запушена уста. Повече се дразнех не от лични нападки, а от неадекватни, лъжливи, манипулативни и прочие коментари и постинги засягащи възгледите ми. Но все по-малко се дразня и от тях вече, те лавинообразно се увеличават и то не на блогово равнище.
А от Рустам пък специално да се обиждаш е, как да кажа - много ниска топка. Посредственост пълна, един правопис и то както го проверих веднъж, се оказа, че и той му куца. Виж Маркнатан е друга бира, антибългарска гад неблагодарна е, но е наистина интелигентен като повечето евреи. Въпреки, че напоследък и него не го бива, липсва му муза. Въобще в полето на сарказма, блогът доста окуця, както и почти всички други области де.


Прав си, приятелю!
Просто няма какво да добавя!
А бих казал, че и ти си друга бира!
Спомням си първия постинг, в другия блог Преди шест години
Нямах опит, не знаех много неща
И се сблъсках веднага с присмехулни нападки
И ти ме защити, без да имаш и най-малка представа, кой съм!
Само истински човек и мъж може да направи такова нещо!
А Рустам сам се разкрива! Падна и последното неизвестно!
Просто няма нужда повече да опитва!

Лека нощ!
цитирай
23. leonleonovpom2 - Така е, Краси!
22.01.2018 22:51
merlin68 написа:
А, пропуснах да кажа нещо важно - просто погледни колко хора гласуват за блога и постингите ти, и колко обръщат внимание на даскЪла. Толкова, повече просто няма защо да се занимаваш, хората дори интуитивно усещат положителните и отрицателни заряди:)


Да, той смята, че хората трева пасат!
Да ги върти на пръста си!
Каквото и както и да пиша, истината е ,че съм настроен положително, че не искам да мачкам някой, просто защото това ми харесва
Да, първенец, с отрицателен баланс Все едно ,че сам се е свалил! Но не го разбира!
Затова ми беше казано, в отговор на иниц-иативата ми, че той е свален!
Сам се е свалил и това е на показ, да го видят!
Не го разбрах веднага, но той пък никога няма да го разбере!
цитирай
24. vesever - Иване, няма проблеми, и аз невинаги ...
23.01.2018 19:44
Иване, няма проблеми, и аз невинаги успявам навреме да влизам,
Хм, явно и при мъжете има подобни схеми, свързани със злоба и завист.
При мен и други приятелки се случва от страна на жени, конкретно тук в блога, има възрастни и злобни жени, които се надъхват, защото не могат да търпят младите и жизнерадостните и искат да помрачат всички, както са помрачили собствените си души...
Жалко е, но да, така правят комплексираните хора.
И не вярвам, че могат да се променят, то е цялостен избор за път, за посока.
Някои обичаме позитивното, други обичат негативното...
Такъв е светът.
Да сме здрави!
цитирай
25. leonleonovpom2 - Здравей, Веса!
23.01.2018 21:56
vesever написа:
Иване, няма проблеми, и аз невинаги успявам навреме да влизам,
Хм, явно и при мъжете има подобни схеми, свързани със злоба и завист.
При мен и други приятелки се случва от страна на жени, конкретно тук в блога, има възрастни и злобни жени, които се надъхват, защото не могат да търпят младите и жизнерадостните и искат да помрачат всички, както са помрачили собствените си души...
Жалко е, но да, така правят комплексираните хора.
И не вярвам, че могат да се променят, то е цялостен избор за път, за посока.
Някои обичаме позитивното, други обичат негативното...
Такъв е светът.
Да сме здрави!


Да, вярно е, обичаме позитивното, насърчаваме го! Помагаме, където се налага и можем !Не мачкаме, освен при самозащите Но много по-интелигентно и не подло, както те го правят Когато няма защо и не очакваш!
Комплексирани хора, озлобени от чужд успех, на който те в никакъв случай не са жертва!
Мисля ,че освен това, в такива случаи се крие и гузна съвест! Прикриваща нещо от рода-всички са маскари!
Че и този, който се прави на светец и той има мръсотии зад гърба си! Очернил е душички, като тях е!
Да , ама аз никъде натрапчиво, до полуда не наливам едни и същи мръсотии, ! До втръсване, до отврата! Не се стремя да накарам някой да напусне блога и да подпитвам ,защо не го прави? Нямам това право! Колкото и да ми е неприятен някой, не налагам на другите, като даденост ,че е неприятен! На тях може да е симпатичен дори
Да си стои, но да не му бъде основната задача и занимание! Очернянето ми!?
Ако сметна ,че е необходимо, аз самият мога да напиша нещо такова за себе си, нещо много по-стойностно в тази насока! Не се налага някой друг да ме описва по неверн и примитивен начин!
И ред други неправомерни неща!
Свикнал съм на истински отношения, трудно взимам крайни решения, но убедя ли се веднъж, че то е правилното, става закон!

Хубава вечер ти пожелавам!
цитирай
26. vesever - Да, знаеш ли, и аз се чудя защо има ...
23.01.2018 22:43
Да, знаеш ли, и аз се чудя защо има хора, които "търсят под вола теле", както се казва.
Защо такива хора държат да очернят другите - отговорът ми е подобен на твоя, че именно за гузна съвест става дума, за скриване на собствените си чернилки, прехвърляйки ги върху невинни хора. Когато някой е зъл, иска да мисли, че и другите са като него и не иска да приеме, че има и добри хора.
Познавам една такава възрастна жена от блога, която се мъчи да очерня всички, за да не вижда собствената си чернилка в собствената си душа..
И по мой адрес да говорили един куп клевети, но отдавна не им обръщам внимание, те са си за тях, мен не ме променят.
Лека и на теб, и успехи!
цитирай
27. leonleonovpom2 - Така е, Веса!
23.01.2018 23:46
vesever написа:
Да, знаеш ли, и аз се чудя защо има хора, които "търсят под вола теле", както се казва.
Защо такива хора държат да очернят другите - отговорът ми е подобен на твоя, че именно за гузна съвест става дума, за скриване на собствените си чернилки, прехвърляйки ги върху невинни хора. Когато някой е зъл, иска да мисли, че и другите са като него и не иска да приеме, че има и добри хора.
Познавам една такава възрастна жена от блога, която се мъчи да очерня всички, за да не вижда собствената си чернилка в собствената си душа..
И по мой адрес да говорили един куп клевети, но отдавна не им обръщам внимание, те са си за тях, мен не ме променят.
Лека и на теб, и успехи!


Прикриват собствената си чернилка, мъчейки се да убедят , че и другите са такива, даже по-лоши!?
Да наложат такова поведение като стандарт, като еталон!
И те да са в стихията си!
Да, но им пречат позитивните хора И затова те са поставени на мушката!
Да изчезват, тогава идва тяхното царство!
Да, цярът е, да се подминават, да се изолират Интелигентен човек в такъв случай би се усетил, огледал! И би променил поведението си, защото ще разбере, че бърка
Но тези случаи при нас явно не са такива Настървението, като при хищниците расте
По -важното е, ние да съхраним доброто, човешкото, наистина!
Защото ,както казват старите хора , криво дърво се оправя, но не и крив човек!

Лека нощ!
цитирай
28. leonleonovpom2 - Ровел съм в личното пространство ...
24.01.2018 10:15
Ровел съм в личното пространство на"литература"?
Интересно мнение
Аз ли се занимавам с него или той, по поръчка платена, с мен?
Наглостта на такива няма граници!
За пари майка си и баща си продават!

Неговите писания целят само да заблудят читателя в свръх интелигентността му?
Която ,разбира се отсъства!
Той е по клишетата, само ,че често ги използва неправилно и предизвиква смях
Като случаят със семплия му анализ
Може да се възхищава на писанията му само някоя слугиня в Брауншвайг, представяща се за царица
Няма какво да науча в постигите му, затова не само, че не се ровя, но и изпитвам погнуса от тях!
цитирай
29. pvdaskalov - * 2 *
24.01.2018 15:51
Ваньо, спах като къпан, след като свалих 500 мои постинга в Архив (деактивирани) да не се гаврят изродите. Не ме упреквай. Оставих предимно отнасящите се до "гроба" на Апостола.
Матсур Рустам се вклинва между приятели в Блога, а целта му ми е пределно ясна. Знаеш, че аз обичам да се шегувам. Правя го при всички приятелски настроени блогъри, а към непознатите съм изключитаелно учтив, т.е. според терминологията на М.Р. съм не възпитан, а "мазен". На мен през ума не може да ми мине мисъл да препиша нещо, без да цитирам. На сто процента си и ти с тази научна и колегиална настройка. В цитата, който съм ОГРАДИЛ с кавички, доказвам това, което съм прочел в докторската дисертация на Peter Herz, изследвал епиграфски паметници, доколкото си спомням, свързани с езическите богове и богини. Това беше отдавна, от времето, когато пишех собствената си дисертация. Аз се разсмях на твоите думи, че имам "феноменална" памет, тъй като това е много фина шега. Един достатъчно умен и добронамерен читател веднага ще оцени майтапа като много интелигентен. Малцина са способни на такъв финес. В момента чета Автобиографията на Никола Тесла и се възхищавам на тънкия му хумор.
Второто нещо, което ми направи впечатление, е, че нашите коментари са ситни и размазани, за да не се разбере това, което ти казах по-горе, а да се зърне стрелката и дебелото подчертаване. Т.е. неговите "доказателства" се градят не върху същината на нещата, а на външния ефект. Това е по повод на http://rustam.blog/zabavlenie/2018/01/20/obiknoven-marazym.1589217
След успокоението, че се измъкнах от тресавището, старателно поддържано от няколко души в Блога, не искам да се връщам и да го опровергавам. Тиквата му не е способна да асимилира нашите от години придобити навици да се позоваваме на друга литература. Светът може да приеме Уикипедията като Енциклопедия под ръка всеки момент, но той - не. Проявява характер, който неизбежно влияе и върху възпитанието на учениците му.
Толкова засега, Лео.
Жив, здрав и психически устойчив в конкретния нелеп случай!
П и е р
цитирай
30. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Пиер!
24.01.2018 17:25
Ти, с присъствието си тук, си богатство за блога!
Които могат , ще го разберат! И го разбират!

Учител е свята дума!
Майка ми беше учителка, но 15 години не и даваха право да упражнява професията си Като започна отново, все едно че беше прекъсвала само за ден Невероятни уроци-по география, после по химия и по френски
Колко бивши нейни ученици казваха, че тя е била най-добрият им учител! Беше прогимназиална учителка!
Аз също я слагам между най-добрите си учители!
Предложихха я за " Кирил и Методий" орден, но тя отказа ,заради приказки на некадърни завистници, като в нашия случай!
Некадърността в замяна е агресивна, има това "качество"
Аз не мога да си представя, вече покойната ми майка, в позицията на Рустам?!
Това е пълен абсурд, да се държи като него Мога да преценя, от учителка съм роден, отгледан и възпитан!
Аз няма за какво да се интересувам от Рустам
Виждал съм учител от най-голяма величина!
Виждал съм и подобие на учител, който не може да реши задача с повишена трудност от трети клас
Рустам в никакъв случай не може да е от първата категория реално Може само да се прави на такъв!
Има такава категория, които търсят известност за сметка на другите?
Мъчейки се да ги омаскарят, се издитат в собствените си очи, колко са големи!
Не съм от тях, изключено е, да съм, няма как и да ги разбера, да им влеза в положението!
Мога само да им кажа, че то не е благородно качество , а е качество , присъщо на паразитите!

Имам маса други занимания, които съм оставил на втори план, нищо не ми пречи да се преориентирам Имах готовност и възможност за голям том по нумизматика, който по всеобщото признание, можех само аз да напиша така, че да е интересен Заради подобни завистници идеята се провали Аз спечелих време и нерви, а градът загуби...
Българска работа

Хубава вечер, Пиер!
цитирай
31. zaw12929 - Вие сте интересен, изказвате чу...
27.01.2018 03:41
Вие сте интересен, изказвате чувствата си- ценно е! Знаете: Честният ще отбележи успеха на другия, конкурентът му ще го поиска, някои ще взаимстват парчена, малцина ще разберат как е постигнат. Изключителността е рядко качество - не всеки е готов да измине пътя и да плати цената.
Нека оставим първата страница за тях!
И на втори план сте ПЪРВИ по обич към всички...
цитирай
32. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Зав!
27.01.2018 09:50
zaw12929 написа:
Вие сте интересен, изказвате чувствата си- ценно е! Знаете: Честният ще отбележи успеха на другия, конкурентът му ще го поиска, някои ще взаимстват парчена, малцина ще разберат как е постигнат. Изключителността е рядко качество - не всеки е готов да измине пътя и да плати цената.
Нека оставим първата страница за тях!
И на втори план сте ПЪРВИ по обич към всички...


Хубаво е, че се намират хора като тебе, които не подминават истината!
Защото иначе царството на лицемерието и фалша ще е абсолютно!

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
33. kvg55 - leonleonovpom2,
29.01.2018 12:14
Не разбирам смисъла на помпането?
цитирай
34. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
29.01.2018 14:47
kvg55 написа:
Не разбирам смисъла на помпането?


И аз го намирам за глупост!

Но внимателно погледнато цели опорочаване на класацията Това е равносилно на допингиране
Нито" облагодетелстваните" могат да се похвалят с постижение, ясно е на всички ,че е фалшиво, нито пък незаксегнатите от помпането! Защото то се присмива и над тях, над труда им!

Хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9133406
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102590
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031