13.05.2018 15:59 - ГЕНЕТИЧНИЯТ АНАЛИЗ В ТЪРСЕНЕ НА ИСТИНАТА ЗА ЕТНИЧЕСКИЯ ПРОИЗХОД НА ДРЕВНИТЕ И НАСТОЯЩИ БЪЛГАРИ - 3
Автор: radostinalassa Категория: История

ИСТОРИЧЕСКИ ОСНОВАНИЯ И ДИСКУСИЯ. Съгласно горните резултати, чувашкото население е най-тясно свързано с населението на Централна Европа (чехи, австрийци, белгийци, финландци, руснаци), а също със средиземноморското население и Кавказ (грузинци). Тези данни изтъкват европейския и близко-източен (Кавказ, Иран) произход на чувашите в контраст на по-рано постулирания централно-азиатски (прабългарски) произход на този народ.

Нещо повече, специфичните тюркски алели или хаплотипове (в сравнение с днешното население на Турция) [Arnaiz-Villena et al., 2001b] не се откриват при съвременните чуваши. Получените резултати показват, че сибирските народи остават далеч от групата на кавказските и близкоизточни народи и не показват генетично родство с чувашите. Всички сибирски народи се събират заедно в отделна група, към която влизат ескимосите и индианските народи, говорещи езика на-дене (атабаски и тлингити). Тези резултати се съгласуват с данните от предишни изследвания с други генетични маркери, говорещи за чувашко-сибирска разлика от около 30-50%.     Макар и с ниска честота, определени уралски хаплотипове бяха открити в чувашкото население:  (1) част от A*02-B*27-DRB1*0801-DQB1*0402 и (2) A*03-B*07-DRB1*0101-DQB1*0501. Това показва извесно влияние на населението с уралски произход, живеещо в близката околност до Чувашия.   Връзката на чувашите с кавказките (грузини) и близко-източни народи предполага, че генетичният фонд на чувашите има характеристиките на древните народи на Кавказ и Месопотамия.  Народите на Близкия Изток, Анатолия и Кавказ вероятно представят генетически древното население на района, хитити и месопотамци. Многобройните нашественици в района могат да имат значително културно но не и генетично влияние [Arnaiz-Villena et al., 2001c, 2002].

Чуваши, българи, кавказци и прабългари. Вярва се, че чувашите произхождат от древните българи, които са населявали западната област на река Волга и са дошли от Централна Азия в IV -ти век. Велика България се разделя на различни орди, като четвъртата съответства на чувашите, а петата представя съвременните българи. От данните получени в настоящото изследване обаче следва, че генетичните основи на съвременните българи и чуваши силно се отличават. Чувашите имат централно-европейски и в известна степен, средиземноморски, генетичен произход (вероятно те произхождат от Кавказ), докато българите имат класически средиземноморски състав, групирайки се плътно до македонците и иранците (и руснаците - допълнение). Това се доказва както чрез дървото на съседското родство (не е представено по-горе, виж оригинала на статията), така и чрез анализа на генетичното сечение (Фиг. 3).  Твърдението, че чувашите са остатъци от българската орда не може да се потвърди с данните от тази статия и още изследвания в тази насока са необходими.

ЗАКЛЮЧЕНИЕ: Макар статията да се отнася основно за чувашите, тя се отнася в същата степен и за българите, древни и съвременни. Съгласно използвания генетичен маркер (а той е изключително специфичен и достоверен за откриване на родство и бащинство), българите нямат нищо общо със централно-азиатските (алтайски) народи, още повече със сибирските народи.  Най-близките, почти генетично-тъждествени до съвременните българи са съвременните иранци и руснаци (за македонците това се знае и без генетични маркери). До голяма степен това отговаря на парадоксалния въпрос - защо руския език е много по-близък до българския, а украинския и белоруския са много далечни? Защото етническото родство на българите и руснаците е почти пълно, а основа на това родство са антите и утигурите, двете крила на един и същи ирански народ.

Тагове:   един,   два,   ТРИ,

1. soeasy - Нахалство!
13.05.2018 16:32
Спам без срам.
2. radostinalassa - Не е спам
13.05.2018 16:43
3. krumbelosvet - Който
13.05.2018 17:49
Който ПЛАЩА генетичните изследвания, запазва истината за себе си, и публикува манипулация. А сложността на тълкуването, позволява ВСЯКАКВИ изводи.
4. radostinalassa - Тук се твърди, че русите са фино угри. А ние не сме такива.
13.05.2018 18:15
И имали примес от тюрки. А на практика такива са англосаксите, ако тюрки значи монголоидни. Искам и това да се изтъква. Затова са коварни, измислят непрекъснато отравяния и др., нападат мирни араби заради петрола и за да си строят нови оръжия.
5. get - Твърдението, че чувашите са ост...
14.05.2018 06:45

П.П.
Руснака е МИКС - от Угро-фини, тюрки и малко КИЕВСКИ русо-българи
6. radostinalassa - Ти знаеш ли кой е Иво Инджев?
14.05.2018 13:59
По добре прочети Клесев. https://www/watch?v=RERdoL_V3IE
Разбра ли, че става дума за саботаж или некомпетентност. Къде са 14 % , къде са повече според тебе. Монголоидност има при англосаксите.
7. get - По добре прочети Клесев. http...
14.05.2018 15:21

По добре прочети Клесев. https://www/watch?v=RERdoL_V3IE

- Първо: - пращаш ме да ГЛЕДАМ - НЕ ДА ЧЕТА?
II-ро: - Ако НЕ-образоваността на пишещият по въпроса АВТОР(?) - може да служи за АРГУМЕНТУМ - то НАУКА НЯМА!
III-то: "монголоидност" - има при не-само при АНГЛИ + САКСИ, а при СЕВЕРНИТЕ "СЛАВЯНИ" ... ЗАЩОТО ... можеш ли да продължиш изречението!?
IV-то: Чети СЕРИОЗНИ ИЗСЛЕДОВАТЕЛИ ПО ВЪПРОСА + исторически източници(очевидци - като един Вилхелм де Рубрук ?) и др. автори ОТ СЪОЕТВЕТНО ИНТЕРЕСУВАЩИЯТ ТЕ ПЕРИОД(хроно) и МЯСТО(топос-ареал) по въпроса?

- Но по-добре ЧЕТИ О-Б-Е-К-Т-И-В-Н-И - учени изследователи, МОЖЕ И РУСКИ - но със задължително УСЛОВИЕ: НЕ-страдащи от велико-руски НАЦИОНАЛИЗЪМ ... такива са: В. Ключевски, М. Покровский, Владимир Белинский, М. Грушевский(все "РУСКИ" + един УКРАИНСКИ(в действителност ТОЙ ЕДИНСТВЕНО Е РУСНАК !) ... след като ги прочетеш - обади ми се ... да ти дам още ?!

- Но на първо време МОЖЕШ МИ ОТГОВОРИ НА ПРОСТИЧКИЯ ВЪПРОС - ?
radostinalassa написа:

Монголоидност има при англосаксите.

... И АЗ - ЩЕ ОБЯСНЯ, отде ИДВА "МОНГОЛОИДНОСТТА" - при СЕВЕРНИТЕ ЕВРОПЕЙСКИ НАРОДИ :)))!
8. radostinalassa - - Но по-добре ЧЕТИ О-Б-Е-К-Т-И-В-Н-И - учени изследователи, МОЖЕ И РУСКИ - но със задължително УСЛОВИЕ: НЕ-страдащи от велико-руски НАЦИОНАЛИЗЪМ ... такива са:
14.05.2018 15:37
Какви специалисти са те? Искаш да кажеш , че Клесев фалшифицира изследванията, а твоите автори не? Докажи го. Ключевски е историк, либерал
Клесев е натрупал пари в САЩ, и е дошъл в Русия. Той не се нуждае от заплата като твоите автори. Може би те са шовинисти май на практика.
9. radostinalassa - Покровски - историк,
14.05.2018 15:55
Белински - артист, Грушевский - историк, революционер. Ние говорим за ДНК - генеалогия, антрополотия, не ме пращай при допотопни историци и артист.
10. get - Белински - артист, Грушевский - ...
14.05.2018 16:18
radostinalassa написа:

- Не само само сте твърде ФНОГО УМНА ... но и ОЩЕ "ПО" ... ВЪЗПИТАНА ... !
Това поради присъщото ВИ КАЧЕСТВО:))) - за което на няколко пъти - съветвам?
- Преди да говориш(пишеш) ЧЕТИ, МИСЛИ - па после ПИШИ и "опровергавай" - с твърдения, като това за АРТИСТА Белински?
- Не говоря за театър(въпреки че разговорите ми с теб - често добиват вид на теотрална-гротеска:))) ... и артиста Белинский, Александър Аркадеивич ... а за руско-съветския ИСТОРИК Владимир Б. Белинский :))) !

Чакам отговор - на безапелационното ти(поради не-аргументираността му) твърдение?
radostinalassa написа:

Монголоидност има при англосаксите.

- Инак ставаш, като историчарите от МАНУ - работещи по челния почин на СаВЕТСКИТЕ си ОБРАЗЦИ за "учени" ... които често "подкрепят" научните си "теории" с аргументум от следния вид:))))
...
- Аз немам докази - али твърдим :)))) ! От този вид е и така любимият ти ОТКРИВАТЕЛ(?) и СЪЗДАТЕЛ НА НОВАТА НАУКА ... «ДНК-генеалогии» ... ДОСУЩ, КАТО другия ВЕЛИК ИЗОБРЕТАТЕЛ В ЛИНГВИСТИКАТА - грузинския му РОДНИНА от "шотландски произход" - Н. Марр :))))

- За Клесьов ... в специализираната и АКАДЕМИЧНА англо-саксонска(без монголоидност) генетична НАУКА - можеш да прочетеш за КЛЕСЬОВСКАТА НАУКА - Следното?

"In 2008 he began publishing work about what he calls "DNA genealogy" that has been dismissed as pseudoscience." - ПРОЧЕТЕ ЛИ ГО ... и тъй като съм се ТВЪРДО убедил, че имаш(те) проблем С РАЗБИРАНЕТО(осмислянето !) - следва ли да (ти/ви) обясня - на ДОСТЪПЕН ЗА ВАС ЕЗИК?

- Поздравявам те с една "българска-народна" песня!

Эх, дубинушка, ухнем!
Эх, зеленая сама пойдет!
Подернем, подернем,
Да ухнем! - :)))))
11. radostinalassa - Отдавна съм публикувала
14.05.2018 16:29
Първо - Платон Лукашевич.Той твърди, че монголоидите, стигайки до Англия покоряват живеещиге там славяни. Това подобрява способността им да учат, но жестокостта се запазва. Второ - Съвременни изследвания на тяхното ДНК.
12. get - - Значи Платон Лукашевич - за който в ...
14.05.2018 16:41
- Значи Платон Лукашевич - за който в БСЭ - пише?
radostinalassa написа:

Лукашевич, Платон Акимович (около 1809 — 1887) — русский этнограф и лингвист-любитель, автор МАРГИНАЛЬНЫХ теорий.
- Само ЦИТИРАМ - същите руснаци ... които за теб - са ПЪТЕВОДНА ЗВЕЗДА ... в изследванията (ти) за "РОДСТВЕНОСТ" между НАС ... БЪЛГАРИТЕ-ЕВРОПЕЙЦИ и ТЯХ ... фино-угрите САМОНАЗВАЛИ се РУССКИ-СЛАВЯНИ :))) !
13. radostinalassa - Лукашевич, Платон Акимович
14.05.2018 16:49
Знае 16 езика - свободно превежда и открива монголоидни думи в английския език. Той е писал и за нас, за зверствата на турците. Автор е на " Чаромутие" - как единният изначален език на ариите се е превърнал в много езици, открил е без апаратура планета в Слънчевата с-ма. Сега търся постингите си, но едва ли ще ги прочетеш.
14. get - Знае 16 езика - свободно превежда ...
14.05.2018 17:14
radostinalassa написа:

- Определено НЯМА ДА ПРОЧЕТА! ... СЛЕД КАТО ПРОЧЕТОХ "аргументираното" ти - Това?
radostinalassa написа:

- В науката - каквато определено Платон-лукашевската - НЕ Е ! - има п-о-н-я-т-и-е(!) ВЪЗПРИЕТО ОТ ФОРМАЛНАТА (каквато е и научно-историческата) ЛОГИКА?

- Нарича се "non-argumentum" - това понятие ти е ТОТАЛНО НЕИЗВЕСТНО - Определено!

Справка за Лукашевич Платона Акимовича от "Энциклопедия Брокгауза и Ефрона":

"(ум. в 1887 г.) — малорусский этнограф; учился в Нежинской гимназии (товарищ Гоголя) и Ришельевском лицее. В 1836 г. издан (без обозначения его имени) его сборник песен "Малороссийские и червонорусские народные думы и песни". Л. был одним из самых ранних собирателей песен (раньше были изданы только сборники Срезневского и Максимовича); в то время как другие собиратели изумлялись богатству живущих в памяти народной песен, он указывал уже на упадок народной песни и горько жаловался на замену ее песней великорусской или даже солдатской. Последующие произведения Л. ("Чаромутие или священный язык магов, волхвов и жрецов", несколько quasi-филологических исследований, вроде "Объяснения ассирийских имен", "Микроскопическая астрономия" и друг.) обязаны своим появлением НЕНОРМАЛЬНОМУ ПСИХИЧЕСКОМУ СОСТОЯНИЮ, В КОТОРОЕ ОН ВПАЛ.

- Без коментариев!
15. radostinalassa - А откъде са се взели монголските думи в английския?
14.05.2018 17:18
Знаеш ли къде е Англия? Русия, и ние спирахме в миналото и монголците, и турците, за да си живее спокойно Европа - Пл. Лукашевич.
16. get - А откъде са се взели монголските ...
14.05.2018 17:24
radostinalassa написа:

А откъде са се взели монголските думи в английския?
......

Монголские слова в английского языка - своим появлением обязаны - Н-Е-Н-О-Р-М-А-Л-Ь-Н-О-М-У ПСИХИЧЕСКОМУ С-О-С-Т-О-Я-Н-И-Ю, В КОТОРОЕ - Лукашевич, Платон Акимовича ВПАЛ!

Адрес на източника:
17. radostinalassa - Това е най - лесното обяснение
14.05.2018 17:28
А откъде са се взели африкански гени в англичаните? това е по - лесно да се обясни. Напр. с потентността им.
18. get - @ radostinalassa - това(твоето) - Е ... ?
14.05.2018 17:40
radostinalassa написа:

- А откъде се появяват бебетата? :)))!
19. radostinalassa - Ако Пл.Лукашевич е бил луд,
14.05.2018 17:42
То С. Данилов умря от рак. Той твърди същото за англичаните. Така се обяснява тенетичната им вражда със славяните - 16 пъти Англия е насъсквала Турция и Германия за войни с Русия.
20. radostinalassa - Сега ти написвам http://radostinalassa.blog.bg/history/2018/04/07/geneticheskite-taini-na-ariite-slavianite-i-evreite.1602845
14.05.2018 17:51
Това е противникът на Клесев - Виталий Кубарев от Новата хронология. Също е генетик и ни изкарва най - старите европейци. Но не знае, че и ние сме арии. А те са били 4 групи. Той твърди, / на 6 минута / че напразно са ни освобождавали, че сме славяни колкото китайците - говори за хаплогрупата И2. Затова харесвам НЛА системата. Чрез нея може да се докаже родството напълно.
21. get - - ПОСТАВИЛ СЪМ въпроси - на които ... ?
14.05.2018 18:01
radostinalassa написа:

... до МОМЕНТА НЕ БЛАГОВОЛИ ДА ОТГОВОРИШ?

- Сега ОТНОВО ОТКЛОНЯВАЙКИ РАЗГОВОРА - отново приказваш БЕЗДОКАЗАТЕЛСТВЕНИ и про-руски ГЛУПОСТИ!
- Защото КАКТО АНГЛИЯ - ТАКА И РУСИЯ СА ИМПЕРИИ - за такива народа ни казва: Хвани единия - удари другия!

- А какво представлява ИМПЕРСКА РУСИЯ - дано имаш способността да разбереш ОТ ТЕЗИ СЛОВА - КОИТО ДАВАМ И ПРИНАДЛЕЖАТ на един от РУСКИТЕ ИМПЕРАТОРИ?

«Россия - государство НЕ ТОРГОВОЕ, и НЕ ЗЕМЛЕДЕЛЬЧЕСКОЕ - А ВОЕННОЕ, и ПРИЗВАНИЕ ЕЕ - БЫТЬ ГРОЗОЮ СВЕТА»! - слова российского императора Александра III(1881 – 1894)
- Государственная идеология России: идеология вечной войны ... ЗАЩОТО АКО НЯМА ВОЙНИ - не-произвеждащата и не-търгуваща РУСКА ИМПЕРИЯ ЩЕ ЗАГИНЕ - поради ЛИПСА НА ИЗТОЧНИЦИ - които осигуряват съществунането й!

- Ако продължаваш поради безпросветно-русофилската си нахалност - обиждайки да досаждаш с някакъв псевдо-наукообразен спор - Ще цитирам военния министър на Русия - Какво казва за МИРНАТА ПОЛИТИКА - на същата?!!!!!!!!!?
22. get - - В такива случаи - шопите казват: Я му окам - а то рупа ли рупа, гачи иде чиколад!
14.05.2018 18:06
radostinalassa написа:

- БЪЛГАРСКИЯТ, СТОЯЩ В НАЧАЛАТА НА ИСТОРИЧЕСКОТО РАЗВИТИЕ НА ЕВРОПЕЙСКИТЕ НАРОДИ И КУЛТУРА - НАРОД ... НЯМА НИЩО ОБЩО с ТЮРКО-УГРО-ФИНИТЕ ... които са узурпирали В С-Е-Д-Е-М-Н-А-Д-Е-С-Е-Т-И ВЕК (!) ... ИЗКОННИТЕ ЗА "КИЕВО-БЪЛГАРСКИТЕ-РУСИ" - термини/етно-наименования РУСЬ и СКЛАВИНИН!
23. radostinalassa - Да разбирам, че си историк
14.05.2018 18:21
Но историята лесно се фалшифицира, а аз говоря за генетиката. Тя е точна наука. Какво значи русь?
24. radostinalassa - Напиши ми поименно кои са
14.05.2018 18:39
Тюрките, фините и угрите, моля.
25. radostinalassa - ... пример за предикат/"аргумент" от твоята псевдо-формална-логика - отговарящ по своята дълбока съдържателност на подобния: - А откъде се появяват бе
14.05.2018 19:03
Тази логика не е моя, а на генетици. Става дума дали в тези бебета има африкански , или монголски гени. Това променя много неща, ако ти е известно.
26. get - Тюрките, фините и угрите, моля. 1. ...
14.05.2018 19:25
radostinalassa написа:
Тюрките, фините и угрите, моля.

1.
http://сувары.рф/ru/content/vvedenie-v-etnogenez-narodov-povolzhya-i-priuralya-chast-i-istoki-etnogeneza-finskih-narodov - Введение в этногенез народов Поволжья и Приуралья. Часть I. Истоки этногенеза финских народов
2.
http://philology/linguistics4/khelimsky-91 - К ТОПОХРОНОЛОГИИ УРАЛЬСКО-АЛТАЙСКИХ ЭТНОЯЗЫКОВЫХ СВЯЗЕЙ; Е. А. Хелимский
3.
Виж и Бартольд - един от най-добрите специалисти по ТЮРКСКИ ЕЗИЦИ и ИСТОРИЯ
4.
http://vatandash/index?article=2190 - Р.Г. Кузеев О проблеме ранних тюрков
в волго-уральском регионе*
5.
ГРАФ УВАРОВ - Финские курганы
6.
Степные империи Евразии; С.Г. Кляшторный, Д.Г. Савинов; Древнетюркские племенные союзы и государства Великой Степи
... - за начало ... е достатъчно :))) !
27. radostinalassa - Аз ти прилагам постинг за изследване на янките
14.05.2018 19:32
Виж го и кажи дали е вярно.
28. get - Виж го и кажи дали е вярно. - Несир...
14.05.2018 20:14
radostinalassa написа:
Виж го и кажи дали е вярно.

- Несириозно е еодно позоваване на филми изнесени в ю-туб ... в горният си пост давам отпратките към произведения и автори ... защитили трудовете си пред АКАДЕМИЧЕН съвет.
- Това е поредната партенка(а в казарменият ни фолклор - наричахме така новина от която се носи, миризма на фалшивост:)))!

- Подхода на Клесьов - НЕ ПОЧИВА НА НАУЧНА МЕТОДОЛОГИЯ ... а следва ЕВРЕЙСКАТА "ДОКАЗАТЕЛСТВЕНА" МЕТОДа - ползвана още от времена на Стар завет - да изкарват произхода НА ЗАГУБЕНИ и НАМЕРЕНИ дванадесет КОЛЕНА ИЗРАИЛЕВИ :))) ... междувпрочем БИО-ХИМИКА(такъв е Клесьов) правещ се на ГЕНЕТИК методиката му и той самият е от такъв произход :(((

- Ако прочетеш - А ЗА ТОВА Е НУЖНО ДА НАПРАВИШ УСИЛИЕ - ДА ПРОЧЕТЕШ посочените от мен историци - най-вече Ключевски? При него има дадено ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ТОЧНО - ареала на разпределение в РУСКАТА ФЕДЕРАЦИЯ(сегашна) на народи и територии - населявани от европейците-киевски: българо-руси и угро-фини+тюрки=велико-руси ... дори посочва и местата където ПОНЕ ДО НЕГОВО ВРЕМЕ СЕ Е ЗНАЕЛО - че преминава КОНТАКТНАТА ЗОНА ГРАНИЦА между тези две групи население от ТЕЗИ ДВЕ - културно-етносно и езиково различни народи населяващи тогавашната РУСКА ИМПЕРИЯ ... с по-старо име МОСКОВИЯ ... станала Россия с Указа на Петър Първи от 1721 година.
29. radostinalassa - Значи, ако си изследваме гените, това ще е несериозно,
14.05.2018 20:27
трябва да се доверим на комшиите, че нашите са си били верни? Сигурна съм, че никога не си слушал многото филми на Клесев. И ЗА ЕВРЕИТЕ И АРАБИТЕ / КОИТО ИМАТ ЕДИН ПРЕДШЕСТВЕНИК / ЛИ ГРЕШИ - / случайно буквите ми станаха големи /. Не виждам смисъл тогава. Във филма пак се позовават на чужди изследвания. Преди много години бунак изследма 8000 войници, и само в 7-8 намира малки антропологични изменения. Те не са имали епикантус, който е характерен за монголците. А какво се пише за французите? При тях компютърът блокирал и не можал да намери общ антропологичен тип. А тук се нападат чрез клюки, а не чрез наука русите.
30. get - - Бунак е име на човек - затова С ГЛАВНА БУКВА! - за разлика от бунак(турско).
14.05.2018 21:03
radostinalassa написа:

- Един от водещите РАСИСТИ В РУСКАТА(най-вече) С-Ъ-ВЕ-Т-С-К-А АНТРОПОЛОГИЧЕСКА Не-УКА - името и се нарича ЕВГЕНИКА ... А бащата на ЕВГЕНИКАТА е Френсис Галтън - станал "сър" - благодарение изследванията си по "приложна" евгеника.
- Братовчед(първи) на Чарлз Дарвин ... от него взема ИДЕЯТА ЗА МЕЖДУ-ВИДОВАТА БОРБА, като причина за ЕВОЛЮЦИЯТА!
- От "идеите" на Галтън и сие(пиша сие защото поддръжниците на тази лъже-наука са много) - вземат основните си "идеи" радетелите за "расовата чистота" на арийските(под вида "англо-САКСОНСКИ") - вземат я и "теоритиците" на Третия ХИТЛЕРОВ РАЙХ ... пък ги прилагат към СЕМИТИТЕ и първи БРАТОВЧЕДИ НА АРАБИТЕ , тоест ЕВРЕИТЕ ... от Стария завет пък, на кото са заели ПРИНЦИПИТЕ ЗА РАСОВА И ВЕРСКА ЧИСТОТА ... да продължавам ли с обясненията или ... схемета която обяснявам за ТЕЗИ ВИСОКО-НАУЧНИ ПОСТИЖЕНИЯ ... започва да ти се прояснява ... последователко ВЕРНА на нео-фашистките и расови "теории" на ВЕЛИКО-РУСИТЕ - които НЕ СА НИ РОДСТВЕНИ - на нас БЪЛГАРИТЕ, НИЕ КАТО народ СТОЯЩ в началата на ИНДО-ЕВРОПЕЙСКАТА ИСТОРИЯ-КУЛТУРА-ЕЗИК традиции и мн. други неща !

- Много си объркана - ще знайш ... а от там пишеш работи - които след години, ще придизвикват усмивка при теб - стига да започнеш да ПОПЪЛВАШ ОБЩАТА СИ КУЛТУРА ... а след това и знанията по История и др. съпределни ней науки - където си ... айде няма да изказвам на глас становищети си - по отношение на "историческите знания" - които демонстрираш :((( !

Малко уроци по турски :)))
- Здраствуйте, братушки” - “Мара ба, аркадашларъ”
- бунак - ограничен човек, тъп, малоумен, ахмак, абдал, глупак - тюркско

Написах аз Рицарят на печалния образ - до там ме докара "научната" ни дискусия ... или казано на финско-тюркски?
- Дон Кихот, рицарят на печалния образ - Кихот ефенди, кахър суратлъ бабаит

П.П.
- Отново ОТКАЗВАШ ДА РАЗБЕРЕШ - ГЕНИТЕ МОЖЕМ И СЛЕДВА ДА ИЗСЛЕДВАМЕ - но ГЕНЕТИКАТА СЕ ЯВЯВА СЪПЪТСТВАЩА - не основна В НАУКАТА ИСТОРИЯ НА НАРОДИТЕ!
- Но едно БЕЗДОКАЗАТЕЛСТВЕНО "РАЗХОЖДАНЕ НА ГЕНИ" както е при Клесьов - направо е за бой, с оглед ИЗИСКВАНИЯ ЧИСТОТА НА МЕТОД ПРИ ПОСТАВЯНЕ ЕКСПЕРИМЕНТ - НАУЧЕН ... инак става политика и расизъм!
31. radostinalassa - Залепнал ми е клавишът, не се вживявай в това.
14.05.2018 21:28
А какви са твоите исторически знания? Историята не може да си съществува сама по себе си в днешно време без да й помагат други науки. Ти отричаш явно съществуването на расите. Това е много вреден уклон. Има четири вида човек, които са от един род. Това са основни неща.Не желая да си попълвам общата култура с фалшиви знания.А за тебе мисля, че си педант. Даже не можеш да разбереш, че грешката в буквите е случайна. Трябва да изчистиш тези неща.
32. get - - Не само клавиша ти ... ?
14.05.2018 21:37
radostinalassa написа:

Залепнал ми е клавишът, не се вживявай.

... е залепнал!

- Не случайно ОБЪРНАХ ВНИМАНИЕ НА БУНАК - фамилия ... от ЕВРОПЕЙСКА ДУМА ЛИ идва ТАЗИ славянско-руска ФАМИЛИЯ - или от ТЮРКСКА?
... а другите КОИТО ГИ НЯМА В БЪЛГАРСКИ - а има в СЛАВЯНСКИЯ РУСКИ - башмак, баскак, денги, тавар, терем, каблук ... мога ди ти посоча НАД ТРИСТА ДУМИ ТЮРКСКА ЛЕКСИКА В "славянския" език на угро-фините ОТ МОСКОВИЯТА!

- Предавам се ... поради безсмислеността - до която стигна разговора ми НА СНОБ и НЕ-ИСТОРИК с теб ОБРАЗЕЦА за всико по-по-най ... :((
33. radostinalassa - А може да е придошъл от някъде с чуждата си фамилия?
14.05.2018 21:43
Може ли да прочетеш това? Мисля, че е по - важно.
27.03 17:07 - Генетическата устойчивост и гибел на бялата раса. Чуждите гени и последствията от тях - Алексей Кунгуров.
Сега се говори за това, какви красиви и умни деца се раждат от смесването на негри и бели хора. Но ние трябва да разберем, че всички негри се отнасят към друг биологичен вид. Плътността на костите у всички африкански народи е друга, в сравнение с всички земни биологични видове
Обмяната на веществата им е друга и за тях се пускат специални лекарства. Т.е. те просто са други. По отношение на красивите и умни метиси : от този момент нататък започва процесна деградация. В началото той има скрита форма, т.е. процес на натрупване на грешки. В началото деградацията не се проявява външно, а в поведенческия алгоритъм на човека - това е
отношението към властта, парите и секса. След това процесът на дегенерация преминава в открита форма.Напр. в Америка 95% от престъпността се дължи на потомците на смесените бракове. На следващия етап започва деградация на имунната способност, умствените способности и генетически отклонения. Сега се забелязва,че броят на раково болните в целия свят непрекъснато нараства. Една от причините е нарушаването на структурните блокове в
нашия организъм и неспособността да се съпротивляваме на болестите,т.е.угнетение на имунната система. Подобно влияние наистина имат и лекарствата, неправилното хранене, ГМО , ваксините .Но те само се натрупват върху тия генетични проблеми, които вече има.Ако погледнем на броя на родените през последните години олигофрени, идиоти и дебили, ще видим, че броя на болниците за тях нараства по целия свят. Ако видим средния бал на коефициента на интелигентност в Америка, то той неотклонно пада, намалява се образованноста на хората и главно способността за самообучение.
34. radostinalassa - Аз се поправих на педант, може би малко късно.
14.05.2018 21:56
Да не забравяме колко евреи живеят в Русия. Обаче със сигурност знам, че в руския език има само две монголски думи - монгол и още една.Това отрича монголското робство. а имало ли е тюркско робство? Аз не съм чувала такова.

«  Март, 2024