Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2019 09:39 - Разлика между " цунами" и "цунамиго"
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 2001 Коментари: 4 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В залив с дълбочина  60 м мерилин намери вълна за  540 м ! След 600 м. на изхода вълната била само 7.5 кг. !? На това Гочето му вика "цунамиго".  Каква е Р-ката м/у " цунами" и "цунамиго" ? Не е само в стригането .  "Цунамиго"  се изчислява по условието на по-простата математика на офцата мерилин " ако две числа са на куп, те се събират, а щом са събрани, значи са накуп и се поставят в скоби". 
Великия Алхимик  научно изясни технологията на този природен феномен, за кво да чакате до поНделник:
  - Приятели, та леда на Антарктида е  дебел няколко км.  А Христо Бамберски намерил семейство пингвини на 560 м, т.е. над рекорда на мерилин!
 - Е и? -не го разбра офцата мерилин
- Ами от върха се отчупил един айсберг  и паднал в залива. На другия ден бамберски намерил семейство пингвини на 560 м., приятели.
- Приятели, разбиратее ли,  пингвините не могат да летят ! Е, как са се озовали пингвините на Бамберски на 560 м. ами на върха на вълната ! Вълна с височина 560 м е било това , та пингвините не могат да летят! Аз да не съм неук!
Научно е доказано, че  южния полюс има лед с дебелина няколко километра.  Ако там удари метеорит или изригне вулкан, да не говорим за мощен ядрен взрив ,този лед моментално ще  падне в залива. Катастрофата ще е пълна А вълната ,която ще се формира, като височина, едва ли някой може да изчисли? височината й!? Сигурно ще е няколко стотин метра висока, особено , когато набере маса!
Какво ще включва височината на вълната във формулата и за изчисление- Маса на лавата, температура, тегло на айсберга , скорост, отделена при удара  всичко накуп!
А ако е накуп, мерили доказа кво се прави, приятели в по-простата математика!
Едва ли някой е в състояние да направи по-точна прогноза, камо ли изчисления, от генитала мерилин!!!
А критикарите ми, които нямат нищо публикувано, но знаят как и какво аз трябва да пиша!
Смешно и жалко!
- С тази технология  в Делиормана ловят патки, приятели, от моя приятел Делиормански гей я научих, истината Ви казвам, Вие вече не ме четете,  ловят патки. Веднъж отидох на гости на моя колега Делиорманския гей. И той вечерта след като подпийнахме ме заведе на бунара да ми покаже как се хащат патки, приятели. Но аз вече знаех какво се е случило с пингвините на бамберски. Та това е стар тракийски трик. Тракийска прашка.  Има го изрисуван с ловенето на зайци по тракийцките джамии на  Бизания. И ако за зайците тракийците са хвъркляли бумертнг, за патките се използеа воденичен камък, защото има дупка в средата. Закрепя се на гърлото на тракийския бунар. наоколо се найвърля кукуруз .  Като дойдат патките да кацат и прелетят над бунара  камъка се пуска в бунара  и образуваното "цунамиго" достига до 830 м височина и даже сваля гъсоци.
Но нека не си мислят, че съм неук!
! Аз не съм преписвач/ и те бъркат дори/ ,работя на бяло поле !  Отникъде не преписвам. Аз веднага схванащ значимостта на събитието. Аз, с научно звание, с публикации, рецензирани от хабилитиран историк, каква работа имаха  тези несретници при мен да не ме четат, освен научна!?






Гласувай:
4



1. born - Мерена реч и логика на истински Б...
17.03.2019 11:00
Мерена реч и логика на истински Боцман на маймуняците !
Почитания за хабилитирания с cauza perdutisima хер доктор на хистерическите науки !
Аферим !
цитирай
2. leonleonovpom2 - Много поздрави от Боцмана! На...
17.03.2019 13:09
Много поздрави от Боцмана!
Наскоро позлатил едно магаре!
Иска и тебе да позлати
Не му отказвай, ще те направи златно, без пари!
Казах му, че съм сигурен, няма да откажеш да станеш истинскио златно магаре!
Учено, от МАН- Магарешка Академия на Науките!
Академик, рабфак!
цитирай
3. marknatan - Пак фците прости дошли са да ми ...
17.03.2019 23:28


Пак фците прости дошли са да ми на госке.
дедо born от фца ни е свидетел
цитирай
4. marknatan - На моменти ми напомняш стилово Петър Незнакомов , Да не би да сте плагиатор, като психопата боцман
17.03.2019 23:31
born написа:
Мерена реч и логика на истински Боцман на маймуняците !
Почитания за хабилитирания с cauza perdutisima хер доктор на хистерическите науки !
Аферим !

Бравос за талантливото произведение !
На моменти ми напомняш стилово Петър Незнакомов , Да не би да сте плагиатор, като психопата боцман
Дори и Маймунякът боцман не би могъл така да ги навърже ! За Уфсътъ нема какво да говорим !
Да не би да сте плагиатор, като психопата боцман ? или сте друг илирически герой Делиорманския гей ?
Ама казвайте ги навреме тези рапти да дезинфекрирам след Вас
цитирай
5. leonleonovpom2 - Само магарешки академик може да съчини това!
19.03.2019 07:48
marknatan написа:
born написа:
Мерена реч и логика на истински Боцман на маймуняците !
Почитания за хабилитирания с cauza perdutisima хер доктор на хистерическите науки !
Аферим !

Бравос за талантливото произведение !
На моменти ми напомняш стилово Петър Незнакомов , Да не би да сте плагиатор, като психопата боцман
Дори и Маймунякът боцман не би могъл така да ги навърже ! За Уфсътъ нема какво да говорим !
Да не би да сте плагиатор, като психопата боцман ? или сте друг илирически герой Делиорманския гей ?
Ама казвайте ги навреме тези рапти да дезинфекрирам след Вас


Тъпо и упорито, като истинско магаре!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3861291
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930