Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2019 08:50 - Задачка. Интелигентни ли сте ? Намерете трите кучки от лево на Бройко
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 1088 Коментари: 3 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Жокер: Намерете първо посоката, лево, десно, горедоле де, не се престаравайте, като Боклуков  Уловка:  В света на соросиадата ляво се символизира с червено, а дясното със синьо.  Гербаджията* каза : "Ако не ви светне червената лампа, аз ще ви светна синята."
Посочете от фотосите трите кучки отлево на Бройко:
Цветан Цветанов; Стлави Трифонов ;  Иванка Багдатова-Мизова
Сотир Цацаров; Делян Добрев; Валентин Радев
Цецка Цачева; Румен Порожанов, Емил Боклуков
*-Гербаджийството надмина и прочутото българско чорбаджийство. Как мислите днес, защо Великия Левски някога е ненавиждал прочутото българско чорбаджийство, дотам, че не само не е разитал на тях, но им е изпращал убийци, и дори сам ги е наказвал?
ОТГОВОР :  предишната публикация




Гласувай:
3



1. elcho - Една Китайска поговорка :
21.05.2019 16:34
" Като се наведеш и погледнеш назад и видиш четири кълбета, по добре не мърдай, ще направиш по голем кеф на враго...". Та хуя си е хуй. Син или червен, ше ни шиба цел ден. А сега се кефиме на принцчетата и принцеските на Англия, а за наште принцове показваме среден пръст. Е, за това сме нагъзени и чакаме да ни шибат, но ни дават избор да избираме, кой да ни шиба. Лично аз предпочитам да ме шиба некой Цар или Принц със неква синя кръв, щото иначе ше ме шиба некой от долни Богров, а може и от горни Богров или от долно Уйно, а може и от горно Уйно. И понеже ше съм с гръб към хуя, ше ми е се тая червен ли му е хуя или е син илие обрезан.....
цитирай
2. radostinalassa - Избери западния
21.05.2019 19:51
Може да е пасивен педерас. А и те са много нежни , заради многото естрогени, които идват от женската им хипофиза. Но за жени не стават.
цитирай
3. bulgares - Защо не се разкараш с тъпотийте си от ...
21.05.2019 21:33
Защо не се разкараш с тъпотийте си от раздел История? Или си полуграмотен и без да искаш си избрал този раздел?
цитирай
4. radostinalassa - 3. bulgares - А аз може ли да пиша в раздел История?
22.05.2019 14:47
Да помествам моите открития?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3850410
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031