05.11 20:55 - В Русия са открити най-старите пирамиди, които дълго време са останали незабелязани
Автор: radostinalassa Категория: История

На Земята няма човек, който поне веднъж в живота си да не е чувал за египетските пирамиди. Колкото и парадоксално да звучи и това е научно доказано, пирамидите  в Русия са се появили много по-рано. Кореспондентите на ИА „Експрес-Нюз“ говорят за най-актуалните факти по темата. image

Пирамиди на Колския полуостров    Първите находки са открити през 2001 г.  Ясно се вижда пирамидалната структура на масивното съоръжение, чиято възраст е била 2 пъти по-голяма от времето на изграждането на египетските пирамиди.
По-нататък през 2009 г. беше установено, че всички пирамиди са човешко дело и са били изградени в различно време - от преди 9 000 до 40 000 години! През лятото на 2010 г. ученият Игор Гусев идентифицира древна стъпаловидна пирамида, изработена от камъни с височина 80 метра. Неслучайно тази област привлича изследователите на Хиперборея още от 1840г.  Наличието на необичайни прилики в технологията на тяхното изграждане директно показва идентичност със структурите на Египет и Китай. Разкопките продължават и може би много скоро археолозите ще могат да отговорят на въпроса кой, как, кога и защо ги е построил.

Красноярски пирамиди Отдавна изчезналият вулкан Сопка Черная (Кара-Даг) се счита за най-високата „пирамида“ на Красноярската територия. През 1993 г., по време на археологическа експедиция по стоянките на първобитния човек, група учени откриха тригранник на планина с разрушен наклон. Подробно проучване на този участък  показа каменна зидария, изработена от човека. Особено интересно е, че в тази област има постоянно увеличение на радиационния фон, като  причината за това все още остава загадка.   Връх Кум-Тигей (Караулная) в Красноярск с църквата Св. мъченица Парасковия през 17 век е признат от известния изследовател на Сибир Семен Ремезов като чудотворна структура. Интересното е, че през 2006 г. този факт беше потвърден от геолозите. При изследване на разцепената част на планината бяха открити каменни кубчета с напълно правилна форма, които бяха положени от паралелна зидария. Освен това бяха открити остатъци от вещество, подобно на черна смола, което служи за свързване на блоковете. Те бяха изпратени за анализ, което може би ще хвърли светлина върху истинския произход на пирамидата.   Връх Кум Тигей image

Аналог на пирамидите в Ростов на Дон Светилището  Ария, или арийският храм, също е признато за аналог на пирамидите, което е известно на тесен кръг изследователи. Това е грандиозна сграда по размер, възраст и значение, създавана някога от човешката цивилизация. Колкото и парадоксално да изглежда, в Ростов има аналог на пирамидите. Помислете само: храмът е с 1000 години по-стар от пирамидите в Египет, построен на принципа на Златното сечение. Уникалният архитектурен комплекс по никакъв начин не отстъпва на математическия модел и неговата хармония с всички известни пирамиди.   Древен сфинкс в Крим

Пирамидите на Крим През пролетта на 2001 г. по южното крайбрежие на Крим са открити седем гигантски пирамиди, които са разположени в права линия между Севастопол и Форос. Според учените възрастта им е с 2000 години по-стара от египетските пирамиди, а принципът на изграждане до голяма степен е подобен на конструкции от този тип в Тибет и Мексико. Още първата проверка на пирамидите позволи на учените да заключат, че са намерени останките на древна високоразвита цивилизация.

Пирамидите  в района на Луганск и Полтава Съвсем наскоро в района на Луганск бяха открити огромни каменни могили, които имат  поразително сходство с  постройките в  Египет. Учените все още спорят за това и е малко вероятно те да получат правото да бъдат наречени пирамидите на хребета Мергелеев близо до град Перевалск.   Но със сигурност се знае, че има само три такива древни паметника като гробни пирамиди в цяла Европа: първият е построен в Рим за Гай Цестий, а другите два са на полтавска земя. Първият е в село Комендантовка в област Кобеляк, а вторият с право се счита за връхната точка на дворцово-парковия комплекс на Народния исторически музей на древното село Березова Рудка в Пирятинския окръг.   Сега  районите на пирамидите  в Русия привличат хиляди изследователи и туристи, които се стремят да се доближат до уникалните артефакти.

Следващ постинг
Предишен постинг

1. dobrodan - Има си обяснение :),
06.11 15:42
Булгар, Булгаар! - се е провикнал Алековият герой...
2. radostinalassa - Русъ не значи Русия
06.11 15:52
Това име е прието много по - късно.Нито пък руси е някакво черно племе, както изтъква Щапаров.

«  Ноември, 2019
2. Тартария, западняци, англосакси, война
4. Египетските жреци си възпитали семитите за техни роби.
5. Болкотерапия чрез молитвената поза. Лекува епилепсия, рак и пр. болести чрез активиране на защитните ни механизми.
6. Страшните истини - духовни, ДНК, синя кръв - евреи, араби, индуси, китайци.
7. Основното генетично различие между трите раси са пръстовите отпечатъци