Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2019 11:03 - илинден
Автор: mihala Категория: Хоби   
Прочетен: 233 Коментари: 0 Гласове:
3




ЩАСТЛИВ ДЕН

Има дни, за които е удоволствие да си спомним. За мен Илинден е един прекрасен ден от детството ми. На този ден в кв.Княжево-София имаше празник.Църквата Свети Илия се пълнеше с хора. В градината имаше множество насядали в празнични одежди,между които се открояваха жени с българско облекло-носии, от селата. По улицата бяха наслагани сергии с различни дребни неща,които радваха децата. Това беше моят щастлив ден,в който баща ми, хванал ме за ръчица, бях малка и можех да се изгубя всред тълпата, ме завеждаше до някой щанд и ми купуваше любима играчка,която сама си избирах. Този ден е останал в моя живот с щастливите и спокойни хора, с красивата усмивка, с празничните пожелания, със светлината над църковната камбана, с добрите хора.
10:57 ч. 20.7.2019 г.

https://frognews.bg/novini/dnes-ilinden-2019-07-20.html

image


Тагове:   илинден019,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1659673
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив