Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
11.08.2020 15:31 - Райхстаг,Гутен.
Автор: danailpetrov Категория: Хоби   
Прочетен: 1500 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.08.2020 18:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 На 22 септември 2009 година ,някаква чудесна ,ранна привечер,тръгнах ,както винаги, из града,през градинката Кристал ,към площад Славейков,по левия тротоар.
Изглеждайки като млад човек с гръб ,от рекламата Давидов,само бях по дългокос от рейнджъра.Тоест леко,Бъргър от Коса.Исус Христос,на вашите услуги.Като щете.
Сутринта бе преваляло и в бистрохладната привечер,малко преди Сълзата.
Чух че някой търка и потраква две монети с пръстите на дясната.Бе отзад на 5 разкрача и ми действаше сякаш щипалка ми влиза в ухото или ме пълзи рак,речен.
През рамо ,гледай,старчок но не прегърбен ,а с осанка,в неизгладен костюм,лек Каиаф.
Дали не е Шаренков ,или конкурентът му,или пък тези са починали.Имаше малко коли и минувачи, отсреща ,Армията,,изчаках старецът с осанка на Майстор да се изравни с мен и го заговорих.Заприказвах го с цел да разгадая дали не е параноидно чувството,че щрака тез монети само да ме  дразни.
Той учтиво изслуша репликите ми,същ Кобург,усмихна се и заяви,Ти си длъжен да си хванеш момиче.Или,да си намериш приятелка.В този дух.Се изрази.
На 4 метра от нас, една дребна,явно кафеджийка ,що пък следва,тъкмо гушеше като врабченце в здрача под козирката пред театъра.Отидох при нея та и рекох,Този господин ,ми каза да се запозная с вас!..Чакам си приятеля,,отвърна тя.Явно лъжеше,но княмаше кое.
Виждате ли,възмутен извиках към околния,проходящ,може дърт психиатър или следовател ,понеже тъкмо той бе на крачки и чу та видя,ослушвайки се,с коя какво си казах..Той си тръгна с бавни разкрачи ,явно тревожен и радостен от моя гняв.Аз пък се върнах обратно към Ректората.
.На другата вечер,същото място,но идвах отгоре.Пак го срещам,но не сам,водеше се под ръка с една дебела,сякаш кралицоготвачката Бет от двореца Хенри Трети , Окс.А малката не бе наблизо,туй константа.
Чудесна дама си водеше, дългий змейеок.Подминах мълчалив.Посред градинката Кристал застанах при пейката,върху която пейка, преди сто години, при една почивка като сценичен от театър Сълза и Смях,седях а близначките Красито и Ирка,съученички на сестра ми,ме позастригваха публично с ножици, за следобяда.
Майка им умееше да ти направи нощна лампа от бутилка от шампанско,тел и парче дамаска.Трябва да ви призная.
.Застригаха ме като ястребинец,а не че те изглеждаха различно.Как,сладур.такъв.




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danailpetrov
Категория: Тя и той
Прочетен: 1556095
Постинги: 822
Коментари: 518
Гласове: 3444