Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2019 00:56 - АЗ СЪМ АЗ. ИМА ЛИ ЗНАЧЕНИЕ НЯКАКЪВ НИК?
Автор: jupel Категория: Изкуство   
Прочетен: 6950 Коментари: 7 Гласове:
3

Последна промяна: 03.02.2022 15:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Добро утро, знайни и незнайни войни в интернета !


Преди да Ви пожелая красиво утро, 
успешен ден,романтична вечер и омайна нощ 
искам да влезна в откровение.
Това за мене не е нещо чуждо, 
за мене и за много малко хора от интернета и сайта.
Но какво да се прави, животът се промени,
а и хората станаха едни.....
За учителите казват- гнездото на осите.
За чалгарите и чалгарките- стадо акули.
За журналистите- кърлежи.
За политиците- метили.
За лекарите и фармацевтите- скорпиони.
За мафиотите- октоподи.
За банкерите- паяци.
За лихварите- плъхове.
За...народа ни- стадо овце!
Не ми е ясно, каква душевна наслада изпитва човек,
уж човек,който причинява болка на друг или най малкото 
живее в заблуждение, че е измамил другия?!
Нямам впредвид само фалша и ментето в интернета ни, анонимността.
Ще кажете защо и аз имам чужда снимка за аватар, 
но...това е символа ми, а имам и албуми с много мои снимки.
Друг е въпросът,че дали да се показват
зависи от админи и външни хора-мои недоброжелатели.
Повечето хора по сайтове и форуми се крият.
Предполагам от лични съображения. 
Повечето хора и в този сайт имат по няколко профила.
Донякъде оправдавам тези с многото профили,особено,
които имат големи блогове в един много голям профил.
Тези, които са с богата душевност,не хамелионщина.
Тези,които са изтривани, тормозени в интернета,следени.
Това е един вид борба за оцеляване в интернета.
Но тези, които го правят от спорт, 
просто от едно чувство за превъзходство над другите, 
с някаква ирония,че са много повече от другите 
и вижте сега, ще си правя много профили, 
и ще се подигравам на другите,
та що да не взривя и сайта.
Тези хора не ги разбирам.
За мене тези хора са...и комплексари, 
които на вид изглеждат нормални,но са много болни.
За съжаление повечето са млади хора 
а от по старите са изхабени душевно хорица.
Какво ги бърка тях - ровещите,интригантите,
...какво ги бърка, да си влизат така,като мене
спокойно в интернета,да си пускат постовете,
да си пишат с когото си поискат,
защото това е право, което трябва да се спазва? 
Но не, те трябва да ровят, да търсят под вола теле!
Например да събират подписки срещу някой по различен от тях,
някой който просто е себе си и не заради славата, 
а заради честността е открит в интернета.
Такъв е и в живота, но не го виждат, разсъждават по себе си.
Не могат да си представят и не искат да приемат,
че трябва и има такива хора.
Например да настройват останалите срещу определен човек в сайта,
който не им изнася или ги е блокирал, според тях без право.
И какви са тези останалите,дето се връзват.
Това са хора без собствено АЗ.
Например да се водят простовати чатове,
следят и изписват цели фермани .
И пак срещу хора най вече не анонимни, 
изцяло открити в интернета.
Например гаджето на някой си, някоя си
да му забранява да пуска коментари
на такива, като мене,
дори да влиза в профила и блога ми
или търси връзки да ми напакости дори в реала.
Стигнах до момента за пола в интернета и сайта.
Ами тук е плачевно. Бях обиждана нееднократно,
че пиша стихове особено еротика от името и на мъж.
Защо се излагате, вие няколкото "разбиращи" от поезия
от проза, психология, психика и душевност?!
Агенти на живо дори ме подпитваха, откъде ми идва музата,
след като съм вечно с несподелена любов?
Това е природа - или го имаш или го нямаш.
А другото зависи от самия творец, 
а то е да може да го съхрани, 
а не да се пилее и раздава душевно 
най вече заради самите плътски желания, интереси и копнежи.
Може би, ако дъщеря ми не беше медийна личност, дори за кратко,
което пак е резултат от човешката злоба и завист, 
може би ако не заради нея аз щях да си бъда анонимна
в интернета и досега, но.....Има едно но.
Моето аз не е такова. Открита съм и пряма,
които качества в днешно време само ми пречат.
И нека се върна на себе си по обстойно.
С какво всъщност преча АЗ?!
С това, че казвам това,което мисля.
И в един от постовете съм цитирала една админка,
която моли интернет групичката,заела се с моето унищожаване
да ме оставят на мира, защото аз съм си аз
и никой не може да ме промени, особено на тази възраст.
И за по сигурно в млада възраст тези 
някои решиха да "променят" моите деца,
за по сигурно за тях "разбиращите", за спокойствието им.
Тези хора ги наричам лешояди.Точната дума е лешояди.
Как спят тези хора, топка лой ли имат в гърдите вместо сърце,
как се хранят с тези ръце, с които ровят и ми трият труда, 
та и в утробата ми бръкнаха? Много просто как.
Това са болни,много болни хора, които за по сигурно за тях си 
наричат обектите си на манипулиране болни.Типично за българина -
"Крадецът вика дръжте крадеца."
Бих казала още много,но поста не трябва да е дълъг,
сайта е претоварен,профила ми също много голям,
което дразни маса хора,а и само в този си профил 
си пускам творбите за разлика от други.
Накрая големият извод-
Защо  ли е всичката тази гонитба на секирата.
Не е заради ника. Ако би било заради това,защо в последно време
маса секири се навъдиха и размножават.
Та каква е причината за тези атаки по мен и децата ми?
Всичко започна не от дъщеря ми, когато пъстъпи в "Пайнер"-
Коя е тази, такива гласове и красиви момичета има в Плевен,
с музикално образование, а точно Полина да вземат-
дъщерята на някаква си даскалица по музика.
Не от сина ми, който без връзки тогава влезна 
от раз в школата в Симеоново София.
Всичко започна и е вървяло винаги от моето АЗ.
От малка съм такава, каквато повечето мои врагове 
искат да са, но НЕ МОГАТ!
Причината те си я знаят!
Има дървета, които бури и хали ги повалят, но има и издръжливи.
И приказката, че стоманата се закалява до определена точка,
а после започва да омеква е вярна, но...
Остава сами да си отговорите на въпроса,
дали аз съм от стомана, дали съм сечиво
и има ли значение някакъв ник?!
А.Х.Т.sekirata cekupama jupel


 

14:42 - В "ЗОНА 18В"СЕЧИВОТО ЩЕ СЕЧЕ Автор: sekirata Категория: Поезия   image
Прочетен: 15 Коментари: 2 Гласове: 3
Последна промяна: 15:06

 


В жабуняка  жаба квака

мръсна ,гнусна,  а в сокака

вият кучета и верни-

некадърни , друговерни.

Секирата била виновна,

а мисирката красовна,

сляла се във образ жаба

и туй много и приляга!

Квака,кряка ,не се спира

и поезия имитира-

плагиатство, стихоплетство

кич и грозноватост, "presto"

в самочувствие без покритие

и под нечие прикритие.

С мръсни думи, злоба, завист,

некадърност и нанавист

жабата пробива път

в жабуняк за кой ли път!?

Не се цапам в жабуняка

на крадливите жабоци,

секира лъскава съм,чака

ме дълъг път и "командоси",

дълъг път във красота,

останете си със жабата!

В "Зона 18В" сечивото ще сече,

щот времето за сеч дойде!

Луди, болни не признавам,

вярна на себе си оставам.

 https://www.youtube.com/watch?v=aTi-2zgC2MM

sekirata Kak da te asimiliram?
 

03 февруари 2022.,Плевен

поезия А.Х.Т. sekirata cekupama 

ЕТО ЗАЩО

 


СЕКИРОСТИШИЯ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
image

Публикация от Росица Копукова в САТИРА · преди 16 часа

32 прегледа

  Сподели Последователи1

Глава, със форма на секира,

отдолу дръжката подпира

бездарната и куха лира,

дето обича да копира.

 

Глава, със форма на секира,

обича други да нервира,

но тук не й се получава

и тъпотата я издава.

 

Ех, тази глупава секира,

как иска да е на баира,

оттам вършини да сече,

ала животът си тече...

 

Копукова кове награди,

а дръжката надолу пада,

и от поредната си книга

на простобаба й намига:

 

- Пей, Секиро, с фалшиглас,

пък ще те послушам аз!






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sekirata - Случайно ми попадна пред очите и
23.03.2019 22:07
Случайно ми попадна пред очите и ПО...НАХ!!!!!!!!!!!

Вапцаров, Ботев, Вазов...събудете се
и спрете тази ГАВРА ...!!!!!!!!!!!!!!

..."Костилка от череша пада там,
където плод и обич се събличат..."

Това ако е поезия, АЗ КАЛИНКА ДА СТАНА!
Дали много станаха лудите извън диспансерите или просто ВСИЧКО СЕ КУПУВА-"Там където не става с пари става с много пари"И в двата случая СЪВРЕМЕННАТА НИ ПОЕЗИЯ Е ЗА ОПЛАКВАНЕ, ЛЕКА И ПРЪСТ!
цитирай
2. sekirata - А на мене...
23.03.2019 22:36
Стига ми тази награда...

....... секирата, радвам се, че се върнахте. Без вас ...

Радвам се, че се върнахте.
Без вас тук беше пусто!
Обожавам вашата поезия, защото е неподправена, не е лигава и извира от душата"
цитирай
3. sekirata - Аз не лъжа и не ми се налага
24.03.2019 09:59
да се мазня в сладникави коментари и менте хвалби , че да печеля точки и да бъда харесвана. Такова харесване е ден до пладне.

ето оригинала

2. анонимен - Радвам се, че се върнахте. Без вас ...
14.04.2012
Радвам се, че се върнахте.
Без вас тук беше пусто!
Обожавам вашата поезия,
защото е неподправена,
не е лигава и извира от душата!

Но това от лични няма да кача тук, защото просто няма такова, нямам и обожатели, които да са ми задължени да ми харесват творбите.
цитирай
4. sekirata - АМА НЕ
26.03.2019 23:37
На някои им се виждам малка,
голяма съм и не жалка,
и не ставам току тъй за свалка,
боря се с перо не ... с палка!
На някои им се виждам малка
изрязали ме, не съм жалка,
защото истински обичам,
мразя, чужди стихове не сричам!



-Кукувице, няма ли да свиеш най после гнездо?

-Попитай какво е кон без седло.



-Кукувице, докога ще я кукаш една и съща?

-Докато някой ми купи къща.



-Кукувице, кой перушината ти нашари?

-Кой отде мине де свари.



-Кукувице, красива си и горделива!

-Не кукам просто за една слива.



-Кукувице, кога ще спреш да поглеждаш встрани?

-Когато се заситя със зърно, с пари.



-Кукувице, що крадеш чужди гнезда?

-Така ми е по лесно, разбра?



-Кукувице, защо убиваш чуждите рожби?

-Защото нямат кукувичи заложби.



-Кукувице, морна вода пила ли си?

-За нещото в мене ли те боли?



-Кукувице, що ли нямаш си дружки?

-Не искам и не ставам за пръжки.



-Кукувице, имаш ли свян, срам?

-Що пък, мога и теб да изям.



-Кукувице, кога най сетне ще спреш да кукаш?

-Когато направя и теб да изкукаш.



-В кукувича прежда ще те оплета.

-Но преди това ще те накълва.



-Кукувице, сбогом и хайде, наслука!

-Сбогом! Кълвачът гост ми е, чука.

https://www.youtube/watch?v=b2n5jtdttEM



автор А.Х.Т.sekirata cekupama
цитирай
5. jupel - поста на секирата туширан
30.03.2019 14:21
10:51 - АЗ ЛИ СЪМ НАЙ ОПАСНАТА В ИНТЕРНЕТА, ТА И НЕКАДЪРНА МЕ ИЗКАРАХТЕ, ПЛАГИАТИ?!

автор: sekirata категория: Поезия
прочетен: 0 коментари: 0 гласове: 1
последна промяна: 13:44


НЕ СЪМ БИЛА БАННАТА, АМИ ЗАЩО БЯХ ПРИНУДЕНА ДА ПУСНА ПОСТА СИ В ПРОФИЛА СИ ЗА РАЗКАЗИ -jupel, КОЙТО ТОТАЛНО Е ЗАБУТАН В ДЕВЕТА ГЛУХА?

Било заради apostapostoloff, но той -този профил apostapostoloff не е баннат, на лични ми пише глупости?!

10:57 - До стрина Гана !
от: apostapostoloff За постинг: НЯМАМ ПРАВО ДА ПУСКАМ МОИ СИ ПОСТОВЕ, ЗАТОВА ЩЕ ПУСКАМ ЧУЖДИ, КОИТО МИ ХАРЕСВАТ!

Стрино Гано,
преместих си дедовеца от единия крачол в другия. Бързам да те уверя, че ти вече не си баджаклийка, а само един дърт лайномет.
Междувпрочем, какво правят твоите копилетий?
Одобри | Изтрий


АСТРОЛОГА СИ БИЛ ДАЛ ПАРОЛАТА. ДОБРОВОЛНО ИЛИ НЕ
НЕ Е МОЯ РАБОТА, НО Е БЕЗНАКАЗАН! ТОВА ГОВОРИ МНОГО.
А АЗ СЪМ ПОДЛОЖЕНА НА ПСИХИЧЕСКИ ТОРМОЗ !

sekirata e обижданата , а тя го отнася. Кажете си ,
че съм блокирана заради поетесите и поетите разни,
на които преча. Не искам вече да пускам
стихчета, просто няма какво да крадат ВЕЧЕ!
РАЗНИТЕ ТУК ПОЕТИ, ПОЕТЕСИ
И ПИСАТЕЛКИ , ПИСАТЕЛИ...
КАК НЕ СЕ СРАМУВАТЕ ОТ СЕБЕ СИ?!
Резил сте за поезията наша!
TАКА ЛИ ПЕЧЕЛИТЕ ФЕНОВЕ,
КАТО ТРИЕТЕ ТЕЗИ, КОИТО ВИ ПРЕЧАТ?
На всичко отгоре МАСОВО ТЕЧЕ БЛОКИРАНЕ НА ПРОФИЛИТЕ МИ
НАВСЯКЪДЕ В ИНТЕРНЕТА!

АЗ ЛИ СЪМ НАЙ ОПАСНАТА В ИНТЕРНЕТА?

ВСИЧКО СЕ ВРЪЩА, САМО ГЛЕДАЙТЕ!

Искам хората да знаят истината
Вижте, хора, кои пишат и пускат стихове
и разкази в блогбеге, в стиховете
и откровения и ще разберете ЧИЯ ЖЕРТВА СЪМ!

ТОВА, КОЕТО ПРАВЯТ С МЕНЕ СИ Е ЛИНЧУВАНЕ!
ИСКАМ ДА ЗНАМ УБИЛА ЛИ СЪМ, КРАЛА ЛИ СЪМ, КАТО НАШИТЕ ПОЛИТИЦИ С АПАРТАМЕНТИТЕ СИ СТАНАЛИ СМЕШНИЦИ В ЦЯЛ СВЯТ, ПЛАТЕН ДРАДСКАЧ ЛИ СЪМ КАТО apostapostoloff и др.?

ЗАЩО,ЗАЩО СА ТЕЗИ КОЛЕКТИВНИ ЖАЛБИ СРЕЩУ МЕНЕ, ЗАЩО?
МИСЛИТЕ ЛИ, ЧЕ САМО НА МЕНЕ МИ Е ЯСНО ЗАЩО Е ТАКА ?

БОГ ВИДИ И ЩЕ ОСЪДИ ВИНОВНИТЕ РАНО ИЛИ КЪСНО,САМО ГЛЕДАЙТЕ!

АЗ СЪМ С ЧИСТА СЪВЕСТ, БРАНЯ СЕ!

А.Х.Т.

30 март 2019., Плевен
Анита ТРИФОНОВА

Най гадното е , че и плевенските поети и поетеси са в тази агитка срещу мене.
Това не ме изненада. Но другите...О,не!

cefulesteven - СТЕФАНЕ, НЕ ТИ ЛИ СТИГА,ЧЕ ДОЙДЕ ЧОК ОТ АСЕНОВГРАД И СЕ НАМЪРДА В РОДНОТО МИ МЯСТО - ГРАД ПЛЕВЕН, ТА И ТУК МЕ МАРОДЕРСТВАШ !
КАКЪВ ФАВН СИ ТУК И ОЩЕ КОЛКО ПРОФИЛА ИМАШ?


ТУК НЯМА БОТЕВ,ВАЗОВ,ВАПЦАРОВ...АЙДЕ, СКРИЙТЕ СЕ!


Re-РАЗГОВОР С ROSIELA

ЗДР! Вие имате ли пръст в блокажа на профила ми? Приятелка сте с апостола - УЖ ЗАРАДИ НЕГО МЕ БАННАЛИ, НО НЕГО НЕ. Тук може и паролата си да Ви е дал ТОЗИ АСТРОЛОГ, на чудовището и Валя също им нямам доверие, както и на някои от чужбина и най вече плевенчанки, като бенелина, която с жалби ме изтри от стиховете и откровения . софито и дела раи - връзкарката тук ...какво се иска от мене, що Ви преча, не гоня книжки, като всички Вас!?
Изпратено: 09:01 От: jupel


---------------------------------------------------------------------------------

: Re: Здравейте! И той как ми пише като е баннат ,
та и коментари ми пуска?

Докога ще трае това чудо, защото той няма да се спре убедена съм, а аз просто се защитавам. Дали е само провокация от негова и на приятелите и приятелките му тук към мене ? Втори път ми се случва в този сайт така и все провокирана и обиждана,че да не мога да търпя,това ли е начина?
Изпратено: 17.03 16:50 От: sekirata

Изтрий И докога значи аз съм потърпевшата, знаете го, а наказанията еднакви? С какъв аршин се мери или не мога да питам, собственикът решава всичко-"молчат и не разсуждат"-така ли?

Искаше ми се спокойствие, творец съм все пак и истинност,правота.

ок
сайта е Ваш
Изпратено: 17.03 16:46 От: sekirata

------------------------------------------------------------------------------

Re: Здравейте! Вашият профил, както и профила на въпросния потребител са баннати.
Изпратено: 17.03 15:24 От: blogbg

Изтрий | Отговор
цитирай
6. sekirata - http://sekirata.blog.bg/drugi/2019/04/25/na-moite-priiatelki-na-cvetia-da-uhaete.1654527
25.04.2019 01:29
НА МОИТЕ ПРИЯТЕЛКИ...НА ЦВЕТЯ ДА УХАЕТЕ!
цитирай
7. sekirata - http://sekirata.blog.bg/poezia/2019/07/14/kolko-milo-kolko-sladko.1665690
14.07.2019 15:48
КОЛКО МИЛО, КОЛКО СЛАДКО
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2444447
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14316
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031