Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2020 07:40 - НЕКА БЪДА ДО ТЕБ
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 355 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Нека бъда до теб в този сложен живот,
а не просто дотам, дето нещо се случва,
и да има проблеми - аз ще бъда на ход
или ти - според кой какво има да учи.

Изпитателен свят, но нали е любов -
да остане при всички нюанси на сиво,
не да бягаш назад, а да бъдеш готов
да посрещаме с тебе нещата взаимно.

Има изказ и нежност в добро и във зло,
между болка и радост, със сила душевна,
в неспокойния кръг на едно колело
ти и аз, аз и ти да си бъдем потребни.

Аз така я разбирам със теб любовта,
ако ти я разбираш различно - върви си!
Имам дарба да бъда разумна жена,
нямам дарба да опрощавам лъжите!

12 юни 2014 г., София
Росица КОПУКОВА




Гласувай:
3



1. missana - Да, точно това е истинската любов, Роси.
30.05.2020 08:28
Такава, каквато блестящо си я описала в стиха си. Тя е взаимност и взаимна жертвеготовност, в която има редуване. Ала мнозина разбират любовта само като мимолетна наслада и грешат.

"Нека бъда до теб в този сложен живот,
а не просто дотам, дето нещо се случва,
и да има проблеми - аз ще бъда на ход
или ти - според кой какво има да учи.
...
Има изказ и нежност в добро и във зло,
между болка и радост, със сила душевна,
в неспокойния кръг на едно колело
ти и аз, аз и ти да си бъдем потребни."

Поздравявам те! Всяко твое стихотворение е естетика и мъдрост в тяхната симбиоза.
цитирай
2. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
30.05.2020 08:30
missana написа:
Такава, каквато блестящо си я описала в стиха си. Тя е взаимност и взаимна жертвеготовност, в която има редуване. Ала мнозина разбират любовта само като мимолетна наслада и грешат.

"Нека бъда до теб в този сложен живот,
а не просто дотам, дето нещо се случва,
и да има проблеми - аз ще бъда на ход
или ти - според кой какво има да учи.
...
Има изказ и нежност в добро и във зло,
между болка и радост, със сила душевна,
в неспокойния кръг на едно колело
ти и аз, аз и ти да си бъдем потребни."

Поздравявам те! Всяко твое стихотворение е естетика и мъдрост в тяхната симбиоза.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6601624
Постинги: 5039
Коментари: 23939
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031