Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2008 11:30 - 2 години candysays.blog.bg
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8862 Коментари: 43 Гласове:
1



Днес, на този хубав празник, блогът ми става на две години :))

За човек възрастта е невръстна, но за някои животни и растения, с по-кратък живот, никак не е!
За блоговете -също, струва ми се..
В днешно време хората се местят от място на място все по-лесно, в реалния живот, камо ли в Интернет, където си вече регистриран със свой (нов) блог, сайт, страничка, профил и т.н. с няколко кликвания на мишката, сиреч за около пет минути ;)

Ама аз- найн! Имам навика от време оно да си седя на едно място доста дълго време, човек на постоянството съм, така да се каже. Въпреки търсещата си натура, неизменно нищеща нови светове и тайни.. :)

Ей така просто- добре ми е, като свикна някъде, и ми хареса мястото, и дори ми харесва все повече с времето (обикновено), и защо да си тръгвам? Никога не го правя просто ей така, без причина.. А дори и да има причина, пак оставам понякога ;) Както тук.

Сайта блог.бг ми харесва и толкова. И сигурно още дълго, дълго време ще пиша и публикувам разни неща тук, дори и да е по-нарядко в сравнение с преди година, по липса на време и сили.. Все пак- работещ човек съм ;) И обвързан ;) А когато времето е хубаво навън, знам, че трябва да изляза, да бъда на слънце, на въздух, под небето, под облаците, на вятър.. Трябва да се калявам и физически поне малко ;) И без това хубавите дни, които стават за раходки, не са чак толкова много..

Имам и доста приятели (в истинския смисъл на думата, смея да твърдя!), тук. Имах и немалко неприятели по едно време, но това няма значение вече.. 
Приятно ми е общуването тук, приятно (и нужно!) ми е да споделям, приятно ми е да ме четат, да ми пишат коментари, аз да отговарям като добър домакин на блога си..
Обичам и да чета блоговете на другите, коментирам нерядко..
Обичам бутоните "публикувай" и "редактирай", неслучайно след по-малко от месец започвам работа в редакция ;))) Като помощник-редактор, коректор, автор..

Човек на словото съм, то се е видяло :) Освен всичко друго. Още от дете го знам и усещам това за себе си. Още щом се научих да пиша, си измислих планче за списание, на което аз щях да бъда редактор, а мои приятелки щях да привлека към делото като авторки! ;))) Е, заложено ми е явно. Не само това, но това на първо време ще осъществя :)

Та по този повод, се радвам искрено на съвпадението на старта на моя блог (регистриран от моя приятел) със чудесния празник на славянската писменост, на нашите букви, на кирилицата, и на техните създатели Кирил и Методий, 24-ти май..

Тук, в блог.бг, слава Богу, все още 99% пишат (и съответно четат) НА КИРИЛИЦА. 
И макар че зная, че ако списвах свой блог на английски, на латиница, той щеше да е достъпен за много повече хора (а мога да го направя), се радвам, че ме мързи и си го пиша на кирилица, и макар да може да го прочете малка част от човечеството, какво значение има това, след като можете да го прочетете ВИЕ? 
(ей че комплимент ви направих току-що! ;-)))))


Та такива неща..
Иначе двете години си минаха като две години.
Нито твърде бързо, нито твърде бавно..
В тях имаше за мен и положителни, и негативни емоции, и хубави и не-толкова хубави дни. Абсолютно нормално. Няма как да е иначе.

Но забележителното е, че май положителните бяха доста повече.. И в реалността, и тук! А това никога не ми се е случвало преди, повярвайте ми.. Преди тъкмо тези две години.
Доста по-спокоен и уравновесен човек съм днес, в сравнение с тогава... С началото.

И накрая - желая ви приятно прекарване на днешния хубав ден- в града, или някъде сред природата (времето ми се чини да е хубаво днес ;), или където и да е.. Просто го изживейте. 

П.С. И пишете !!!!!

Има кой да чете, повярвайте ми................

(блог.бг е доказателство за това ;)



Тагове:   BG,   Blog,


Гласувай:
1



1. trevistozelena - ;)
24.05.2008 11:43
честито! и за блогчето и за новата работа а и за самия празник днес:) желая ти още много успехи в играта със словото:) и целувки, разбира се
цитирай
2. candysays - :)))
24.05.2008 11:45
Благодаря ти, Тревистозелена!

Целувки и от мен ;) :-*
цитирай
3. cefulesteven - Охоооо! Честито, честито! Светъл ...
24.05.2008 11:47
Охоооо! Честито, честито! Светъл ден! Все такива да са дните ти!!!!
цитирай
4. avangardi - Честит най-светъл и български празник,
24.05.2008 12:10
Честит празник, candysays!
Честит рожден ден и на блога ти!
Винаги е радост за очите ми, когато в душите на младите хора, грее българския дух и просветителство!
Много години да се срещаме в блог пространството!
цитирай
5. candysays - Скъпи приятели, Стеф, Илке,
24.05.2008 12:16
благодаря ви!!!
Скъпи сте ми на сърцето наистина!...

Поздрави и прегръдки! Хубав ден! :*
цитирай
6. dadide - :)
24.05.2008 12:16
Toлкова много празници в един ден! И всичките хубави, и носещи положителни емоции!
Честито! :)
:*
цитирай
7. candysays - :)))
24.05.2008 12:18
Благодаря ти, мила!
Току-виж се и оженя на 24-ти май догодина ;))
Макар че съм си харесала за сватба месец септември, когато е и рождения ден на моят приятел, но кой знае как ще се подредят нещата..

:-***
цитирай
8. eraklia - Честити празници,
24.05.2008 12:19
Канди!:)) Желая ти успехи, ентусиазъм и още много, много красиви поводи да празнуваш!:))
цитирай
9. candysays - eraklia,
24.05.2008 12:55
благодаря ти!!!

И на теб желая същите неща! :)*
цитирай
10. anabel4o - Честито! Продължавай да ни радваш. ...
24.05.2008 13:05
Честито! Продължавай да ни радваш. :)
цитирай
11. анонимен - хехехе
24.05.2008 13:07
Какъв си бонбон само!)) Успех в начинанието!
Честит да ни е, прекрасния празник!
цитирай
12. fenris -
24.05.2008 13:16
честито, ти си отракан блогист вече, едно голямо браво от един новак! Радвам се че те срещнах тук!
цитирай
13. kuracpalac - Честито !
24.05.2008 13:44
И честит Празник ! ***
цитирай
14. gothic - Честит двоен празник, принцесо ...
24.05.2008 14:05
Честит двоен празник, принцесо Канди! Целувам те и ти пожелавам всичко най-прекрасно :)))
цитирай
15. esen - ЧЕСТИТО, КРИСИ!
24.05.2008 15:29
Още много, много години да радваш всички с прекрасното си перо! Творческо вдъхновение и успехи за теб!
Честит празник!:)
цитирай
16. brey7 - Честит празник на българската култура,
24.05.2008 16:26
честита ти 2-годишнина и честита ти нова работа.Радостно за теб - бау-бау от Брей и мама,а от лелята на Александър - целувки!
цитирай
17. анонимен - Да си жива и здрава
24.05.2008 16:28
да удържаш тук напъните, че то за развлечение дума и не може да става, нищо че затова уж са тези блогове и сайтове!

Бъди!
цитирай
18. helios - Честит празник!
24.05.2008 19:29
Честит рожден ден на блога ти!
Винаги те чета с удоволствие!
Хубави и светли дни!:)))
цитирай
19. candysays - :-)))
24.05.2008 20:07
Благодаря на всички ви за топлите думи и времето, отделено да ми напишете коментар!

Честит празник и на всички вас, които също като мен, пишете и четете на кирилица!
Нека я бъде нашата писменост!!!

Поздрави :*
цитирай
20. innersmile - честит празник и от мен, миличка ...
24.05.2008 22:41
честит празник и от мен,миличка :)
и честит рожден ден на блога ти!
радвам се,че си сред нас тук и се надявам да останеш,както и досега :)
please stay! :)
:*
цитирай
21. renito0oo - Честит рожден ден и от мен! Още дълги ...
24.05.2008 23:13
Честит рожден ден и от мен! Още дълги години да ти се радваме :)
цитирай
22. anastasiia - Честити празници, Канди!:)
24.05.2008 23:14
Едно мило, мислещо, умно, светло момиче си ти...:)
Отбивам се от време на време при теб и винаги ми е приятно, да знаеш!:)
Продължавай да пишеш, да споделяш, да бъдеш себе си...А ние, твоите приятели, ще ти "идваме на гости", за да ти отвърнем с добронамереността, която самата ти излъчваш...:)
Поздрави, мноооого усмихнати!:))))
цитирай
23. candysays - Smile in the crowd, Весе... :)))
25.05.2008 12:22
I'll stay :*
цитирай
24. candysays - renito0oo,
25.05.2008 12:26
дано, дано!...
Колко е хубаво да чета, че ви е приятно да ме четете, и че ми се радвате!!! :)))

Поздрави от мен! До нови срещи :)*
цитирай
25. candysays - Благодаря ти, скъпа Ася! :)))
25.05.2008 12:34
Благодаря ти за топлите думи!
Вярвам, че сте мои приятели наистина :)))
Ще споделям, няма начин.. То си ми е в кръвта, а пък блога ми дава чудесна възможност да се развихря в това отношение ;)

Държа да ти кажа, че ти също излъчваш много светли неща, и страхотна добронамереност и ведрост, заради което също се превърна в любимка на страшно много хора тук! :)))
А моят приятел, между другото, вчера ми донесе една книга със заглавие "Анастасия"- негов колега му я е дал да я прочете, както и аз :) Книгата е първа от поредица "Звънтящите кедри на Русия" (което ми звучи много интересно, нали съм си русофил ;), а автора е Владимир Мегре.. Не зная дали си попадала на тази книга, но като я зачетох ме грабна, и съм сигурна, че и на теб би ти харесала много! :)))

Поздрави и усмивки и от мен! :)*
цитирай
26. anastasiia - Книгата "Анастасия" ми е много любима!:)
25.05.2008 12:45
Това е книга-мъдрост...Книга, която помага да "прогледнем", да отворим всичките си сетива...И да се научим да живеем истински, долавяйки мъдрите послания на природата, на Вселената...
Знаеш ли, даже имам тази книга в оригинал на руски език!:)
"Нет ни в одной галактике струны, способной лучший звук издать, чем звук у песни человеческой души" - Анастасия
И още поздрави!...И обичливи усмиви от мен!:)))
цитирай
27. candysays - Така и предположих! :)))
25.05.2008 12:51
Виж как веднага се сетих и направих паралел ;)
Още днес, утре ще я прочета цялата- струва ми се много увлекателна и лека за четене!
Чела съм подобни книги, обичам литература за духовните измерения на Човека и на Вселената.. Тази книга несъмнено е една от тях- веднага го разбрах. И ще се постарая да си намеря и купя и другите книги от поредицата. Тази- също, нали не е моя, на колегата е ;) Пък аз обичам да си имам книгите, да зная, че са мои, у дома..
Ще ми се да можех и аз да чета на руски, в оригинал (още повече, че обожавам Достоевски и май ми е любимият писател той, сред всички!), но не зная руски.. Някой ден обаче може и да го науча :))) Може би дори да го науча.. отново?!... :))))

:*
цитирай
28. anastasiia - :)
25.05.2008 12:56
Приятно четене, Канди!:)
Наистина е хубаво да си имаш тези книги...Защото съм сигурна, че ще ги препрочиташ отново и отново...:)
Казваш, че не знаеш руски, но съм сигурна, че интуитивно долавяш много от него...Може би просто трябва да си го припомниш:)))
цитирай
29. mmmmmmmmm - Честит празник!:))
25.05.2008 13:28
Пиши още далги години!:)))
Бъди здрава и щастлива за да ни радваш!:)
Поздрави :)
цитирай
30. candysays - И аз така мисля, Ася! :)))
25.05.2008 14:25
Прекрасни дъги си публикувала в блога си, впрочем! По някое време ще ти оставя коментар и аз там :)))
цитирай
31. candysays - mmmmmmmmm,
25.05.2008 14:28
благодаря ти! Ще пиша винаги, когато имам какво да кажа!

Поздрави и на теб :)))
Същото ти желая и аз- здраве и щастие!!!
цитирай
32. azsymtoi - :)
26.05.2008 09:42
Е хайде най- накрая и аз да се изходя по въпроса за рождения ти (ви) ден с блогчето ти. Честит рожден ден! Да пишеш все по- хубави и по- хубави неща. Имаш си и малък подарък от мен, с който би могла да надраскаш нещо и по старомодния начин. На бял лист с "перо". Напиши шедьовър! Аз ще съм първия кандидат за него. Времето минава. Думите остват. От тук нататък само прекрасности да ти се случват! И в личния живот и в работата и във виртуалното пространство. Аз бих препоръчал на теб и на всички които четат да наблягат яко на личния живот, а не на работата или виртуалното. Удоволствието е в реалноста извън задълженията. Целувки! Гунки и всякакви приятности!
цитирай
33. depressed - ..
26.05.2008 10:09
Честито и от мен. 2 е най-трудното число, така че си изкарала най-трудната година и тя е зад теб. Ти излезе с чест и достойнство от нея и надявам се помъдряла.

Сега ти предстоят новото и промените.

Поздрави и успех и занапред :-))))
цитирай
34. candysays - Пешко,
26.05.2008 11:02
благодарско за пожеланията :)))
Ще напиша нещо хубаво и с твоя подарък, обещавам! Само да ме сполети вдъхновението пак ;) И шедьовър съм писала вече, даже два! :))) Чакам третия да ме сполети ;)
цитирай
35. candysays - Деп,
26.05.2008 11:09
благодаря ти. Очаквах коментар и от теб :-)
За двойката- прав си навярно, аз просто се радвам, когато имам нещо лошо вече зад гърба си.. :)
Радвам се искрено, че впечатлението ти е, че съм излязла с чест и достойнство от създалата се преди неприятна ситуация в блога- ценя мнението ти!
Колкото до помъдряването- да, помъдрях, мисля.. За щастие, притежавам тази дарба- да мога да се пречиствам с лекота и да помъдрявам, да извличам доброто и светлото (като поука и опит) дори от негативните ситуации, каквито е имало немалко в живота ми.. И най-вече да зная, да усещам кога е нужно пречистване и помъдряване, кога трябва да положа усилия, и да впрегна волята и енергията си за усъвършенстване.. Всъщност аз правя тези неща постоянно :)))

Сърдечни поздрави и на теб! Успех ще има, сигурна съм вече... :-)
цитирай
36. renito0oo - ______@_______@ @_____ ____...
26.05.2008 20:25
______@_______@ @_____
_____________@@__@_@@@_____
_____________@__@@_____@_____
____________@@_@__@_____@_____
___________@@@_____@@___@@@@@_____
__________@@@@______@@_@____@@_____
_________@@@@_______@@______@_@_____
_________@@@@_______@_______@_____
_________@@@@@_____@_______@_____
__________@@@@@____@______@_____
___________@@@@@@@______@_____
__@@@_________@@@@@_@_____
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@_____
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@_____
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@_____
____@@@@@@@__@@______@@@@@_____
____@@@@@_____@_________@@@_____
____@@_________@__________@_____
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
_____________@@_@_____
______________@@_____
______________@_____
цитирай
37. candysays - renito0oo!!!
26.05.2008 21:25
Много ти благодаря за тази прекрасна виртуална роза! Да знаеш как широко се усмихнах и й се зарадвах, като я видях като коментар! :))))))))))))))

Всичко най ти желая!!!
цитирай
38. bilqnka - Да ти е честито :)
27.05.2008 01:10
не се отказвай.Аз в един момент бях решила, че в това няма смисъл, тъй като бях прекалено депресирана и споделянето тук не ми помагаше.Но беше грешка, че посмях да обвиня блоговото пространство.В крайна сметка разбрах, че съм сгрешила с мнението си.
Продължавай все така да ни радваш с интересни теми и оптимистични постове.Честито :)
Прегръдки!
цитирай
39. candysays - Благодаря ти, Билянче! :))
27.05.2008 09:10
Прегръдки и от мен! Не се отказвай от блога и ти :)*
цитирай
40. yuliya2006 - КЕН, ПРЕКРАСНАТА МОЯ ЛЮБИМА РОЗА ...
08.06.2008 21:16
КЕН ,ПРЕКРАСНАТА МОЯ ЛЮБИМА РОЗА ЧЕСТИТО!
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
41. candysays - Благодаря ти!!!
08.06.2008 21:24
Прегръдка от мен! :*
{}
цитирай
42. iliada - С ИЗВИНЕНИЕ
09.06.2008 10:43
ЗА ГОЛЯМОТО ЗАКЪСНЕНИЕ ,ПРИЕМИ БЕЗ СТЕСНЕНИЕ ОГРОМНОТО МИ ВЪЗХИЩЕНИЕ И ТЪЙ ОЧАКВАНОТО ПОЗДРАВЛЕНИЕ !
НЕКА БЛОГА ТИ ДА ИМА МНОГО ПОСЕЩЕНИЕ ,А ВСЕКИ ПОСТИНГ НОВО ОКСЪЩЕСТВЕНО НАМЕРЕНИЕ !
Предавам поздрава си със смирение !
цитирай
43. candysays - Iliada,
09.06.2008 12:06
благодаря ти за чудесните пожелания, поднесени във стихотворна и така чаровна форма!
Приемам ги без стеснение ;)*

Поздрави, сърдечни и от мен! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4281021
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...