Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2017 14:26 - Вучето в Париж - 1 част. Вучето се разхожда по стъпките на Влюбения Тимо из парижкия квартал на проститутките
Автор: vukovska Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9836 Коментари: 14 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Париж не е град за колоездачи, майки с колички, слепци, дебели, много дебели, и най-вече за инвалиди и дори за хора с временна имобилизация поради травма или болест. Понеже в Париж има много стълби. Е, има и плъхове, но те са по-скоро туристическа атракция, отколкото реална заплаха за биологическа зараза. В метрото постоянно мирише на урина, но няма как и да е иначе, понеже много от метро-станциите са дом на безбройни клошари, които изглеждат като Хемингуей, но без пушка в ръка. В Париж си подават ръка луксът и пошлостта. Както казват, или обичаш Париж, или го мразиш. Няма средно положение. Аз обаче опровергавам тази аксиома, понеже отношението ми към този град винаги е било и си остава амбивалентно. Нито го мразя, нито го обичам. За мен градът е Тимо и малката квартира в Малакоф. Също и любимите кафенета в Маре,  площадчето като от нарисувана пощенска картичка от 30-те на улица Mouffetard, момичетата с ярко червени устни и разрошени коси, които четат дебели книги с пожълтели страници в метрото, както и нощните кавги за територия между проститутките около боклучавите хотели в Монпарнас.

В първата ми вечер в Париж, Тимо ме изведе на малко необичаен туристически тур, който бих нарекла “По стъпките на Тимо и неосъществените му любови из парижките потайности.” Може да звучи мистично и интригуващо, но всъщност турът се състоеше в изминаването на една почти двукилометрова отсечка по rue du Montparnasse  и после завихме по дългата едва 300 метра rue de la Gaоtй, която е известна като фамозния парижки квартал на червените фенери, тоест Quartier Rouge. Моят “екскурзовод” Тимо се прояви точно като такъв - ексКУРзовод, понеже от време на време отбелязваше с уж небреженост :

-В това кафене се видях с един  младеж от Grinder. Много симпатичен, спортуваше  редовно и така нататък, ама малко скучен като си отвори устата. А в съседното пък с един друг. Но в различни дни де. Или май беше в един ден, ама по различно време...

Или:

-А ето това е едно много хубаво хотелче, ама след като си поговорихме с моя дейт в бара, реших, че няма да си наемаме стая.

И после, вече с укорителен тон:

-Каквоо, бе Вуче? Защо ме гледаш така? ‘Ми аз съм зает човек, който много упорито тръси любовта. Не мога да седя и да чакам да ми падне от небето.

Не съм от типа хора, които сърдито размахват пръст, ако нещо не е спрямо техните разбирания или очаквания, но искам да отбележа, че ако НЯКОЙ търси романтика и  завършек от типа на “they lived happily ever after” в сайтове като Tinder, Grinder,Match.com, Lovestruck и прочее, по-добре да спре веднага и просто да си купи една кошница презервативи. Сериозно!

Аз самата бях решила, че като отида в Париж, ще се опитам да се отърся от стресовите преживявания, които ми се бяха насъбрали през последните няколко седмици, като накарам Тимо да отидем на лов за курове. С пушки или прашки, без значение, стига да има лесна плячка. В крайна сметка защо не - градът предлага неизчерпаем резерв не само от вина и деликатеси, модни предизвикателства и интелектуални забавления, но също и от сексуални предложения “за всяка възраст, пол и занятие”.

Речено - сторено.

Но какво точно беше “сторено” ще разберете следващия път.




Гласувай:
8



1. travell - Пишеш една идея по-вулгарно, от...
23.09.2017 15:36
Пишеш една идея по-вулгарно, отколкото бих приел за жена, пък макар и с по-авангардни разбирания ;)
цитирай
2. vukovska - Отказвам да приема подобни аргументи,
23.09.2017 17:56
понеже не живеем в 1956-та година! Искаш да пиша за бродерии, бебета, детски партита с клоуни и прочее? Хммм, съжалявам, но това няма как да де случи. Аз от години живея в Скандинавия, където подобен тип социално поведение е, меко казано, смехотворно и неприемливо. Не че жените тук ходят и говорят за пениси, но егалитаризмът е издигнат в култ и нищо, което е присъщо на мъжете, не се възприема като неприсъщо за жените.
цитирай
3. apostapostoloff - Напротив, този път пише
23.09.2017 18:28
постно. Аз очаквах да ни съобщи как е забърсала някаква мъжка проститутка и за 50 евро му е скъсала гъза, ама не би... Разочарован съм!
цитирай
4. katara - ;)))))))))))) gepi 5
23.09.2017 19:05
apostapostoloff написа:
постно. Аз очаквах да ни съобщи как е забърсала някаква мъжка проститутка и за 50 евро му е скъсала гъза, ама не би... Разочарован съм!

цитирай
5. rossiela - хора, вижте ме колко съм готина на ...
23.09.2017 21:50
хора, вижте ме колко съм готина на снимка в постинга ми!
сто пъти по-красива съм от оная слоница йотова!
цитирай
6. rossiela - Апостолоф, би ли опънал Валерката, ако те помоля?
23.09.2017 21:52
apostapostoloff написа:
постно. Аз очаквах да ни съобщи как е забърсала някаква мъжка проститутка и за 50 евро му е скъсала гъза, ама не би... Разочарован съм!

цитирай
7. apostapostoloff - katara, не се хили, ами
23.09.2017 21:55
вземи че и обясни всички тънкости на минета. На лични. Така може да и се отвори парашута. Иначе само ще е била път до "столицата на разврата"... В Париж нали затова се ходи- да те сайдисат, а и ти да сайдисваш.
цитирай
8. milady - 7. apostapostoloff - katara, не се хили, ами 21:55
23.09.2017 22:18
след кратък обзор..из този изпразнен от
всекакъв живот,съдържание и..личности сайт..
на теб се спрях..с усмивка.
признавам си..
най-готините хора..
винаги го отнасят..такива като нас..
а,Вучето е широко скроено момиче..
все пак,пред Скандивия, аз си падам по Париж..
Благодаря ти за признанието!
но,нямам кефф за губене на време на лс..
нещо мн. нормално ми прозвуча тази вечер..
/нали сме една зодия мръсници с теб,
не можем се разделим..;)))
поразбуди ме...
чиърс!

цитирай
9. katara - Вуче, ти ми изпадна в класацията..
23.09.2017 22:33
като накарам Тимо да отидем на лов за курове. С пушки или прашки, без значение, стига да има лесна плячка.“

какви са тезз „лесниПлячки“ бе жена?!!
ако познаваш мЕтрото добре, мятай се там за
около 30€, си купи ,комбинирана карта..
и ето ти..секс екшъни колкото Душа ти сака..
може и тройка да си напрайте с твоя..Мимо..
след 23 30..става..опасно възбуждащо..
питай ме .ако си объркана още..
аз ходя често..поне годишно..
след Коледните ..идииоти, има дискаунт до 75%
цитирай
10. vukovska - Госпожо "Катара" ,
23.09.2017 22:42
Звучите ми като човек, който ходи в Париж не "поне веднъж годишно", а който е бил там "един път изобщо". Аз лично не се интересувам от дискаунти, промоции и прочее радости, които вълнуват хората от Северна Африка, Източна Европа и Пакистан. Освен това не сме стигнали до втората част, така че няма как да знаете какво следва... А пък ако сте запозната с моето творчество, ще знаете, че невинаги това . което четете, е това, което имам предвид. Нека го кажа по-просто... от любезност към Вас: Когато пиша за секс, не непременно означава, че крайната цел е секс.
цитирай
11. katara - Вуче, имам тревожното усещане..
23.09.2017 22:52
че ти си в некоя скандинавска комуна„ от напушени..
интернационалисти, признай си, и ми кажи
видя ли поне КРейзи Хорс, или Мулен Руж..
баба ти Джулия се нагледа на тези църкви и галерии пр.25г..
просто..Времето работи за мен,миличка..,приеми го..
много благодаря..за светкавичния отговор..
закачаме се тук с апостол, защото просто няма къде..
човек два смислени лафа да каже..
защо да не ходя на Аутлети?
имам усет към..дискаунт находки..
мания, страст, адреналин..
който е с млада буйна кръв, да търси..курове..
на изгодни цени..
аз т е чета, споко..мързи ме вечер да пиша в леглото..
но..както казах...разбудих се..

цитирай
12. vukovska - Не се интересувам от туриситчески атракции.
23.09.2017 22:59
Париж е надценен град. Но той има своя уникален чар, ако човек има възможност да го погледне през очите на местните, които СЪС СИГУРНОСТ не ходят да гледат Мулен Руж. И никога не са ходили, за да сме честни! Не харесвам дискаунти, не харесвам нищо, което е чийп, както буквално, така и преносно. И благодаря, че ме четете! I appreciate it!
цитирай
13. katara - нищо лично,Темата за чийп бройките..бе твоя..
23.09.2017 23:17
Не харесвам дискаунти, не харесвам нищо, което е чийп, както буквално, така и преносно. И благодаря, че ме четете! I appreciate it

пр.вечер, забавно е при теб.
,Юлия
цитирай
14. apostapostoloff - Съгласен съм с Вуковска,
24.09.2017 06:10
Париж е много надценен град. Дори нещо повече. В Париж е мръсно, улиците са пълни със съмнителни анамити, прехвалената френска кухня можеш да откриеш само тук:

1. L'Affriole
2. L'Arome
3. L'Entredgeu
4. L'Epi Dupin
5. L'Epigramme
6. Le Bistrot Paul Bert
7. Le Chateaubriand
8. Le Timbre

Но на безбожни цени, разбира се. На всичко отгоре този град е и безобразно скъп, а това си е голяма досада.

За мен в Париж са интересни само Лувърът и споменатите ресторанти. На каквито и френски дискаунти да ходи човек, по- евтино и по- хубаво от България няма. Затова в днешна България се живее вече много леко и приятно.

Много, ама много глупаво е баш сега да си емигрант!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vukovska
Категория: Лични дневници
Прочетен: 684633
Постинги: 228
Коментари: 638
Гласове: 388
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031