Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2018 20:20 - Примамка за Ухажори!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9226 Коментари: 20 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Прибирайки се от фитнес, заварвам купон пред входната ми врата. Трима ухажори плахо се навъртат. Не, не мои, а на котаните ми. В момента имам само женски. Втора седмица са разгонени и се събират на тавана, по цели нощи тракат и се борят.
Винаги храня и ухажорите на котаните ми, когато се появят. Вчера мимоходом ги фотосесирах и тук ще ви покажа красавците!


С котешки бонбони ще те нагостя
Недей, не се плаши от мен сега!
image
Лъчо, котарак е на съседите добри
От удоволствие е примижал дори!
image
Анди, пухкав е красавец и неповторим
Дали готов е за любовните игри!
image
И брат му Кънчо мигом пред вратата се яви,
От женските е в поза отбранителна, уви! 
image
Братленце, стига яде, остави, 
Ела да видим тези хубави жени!
image
Ако им светна със семафорите си зелени,
Дали ще има мъничко любов за мене?!
image
Брат ми, стига души тез кокичета, 
че тук е пълно с приказни момичета!
image
Приятна вечер, поздравът е с разкошната ми Таря!




Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Котешки любовни забавления:)
01.02.2018 20:36
Днес и моят котарак се появи, но нямах време за него.
Приличча на Лъчо, но е много по охранен, направо си е дебел.
Весела и приятна вечер, а утре направо ще е горешо при вас!
цитирай
2. lexparsy - Аз имам версия, че самотните мъже ...
01.02.2018 21:57
Аз имам версия, че самотните мъже изкупват кармата на някой разгонен мачок с безброй неприпознато поколение :-)))
цитирай
3. vesever - Краси, живот си живеят, нали! На...
01.02.2018 23:26
Краси, живот си живеят, нали! Нахранени, обичани, какво повече да искат :)
Да ти е жив и здрав и твоят котарак!
Днес бях на гости на една съседка, която има чисто черно малко коте...прииска ми се да ми го подари...:)))
Лека вечер, Краси!
цитирай
4. vesever - Лекси, не знам. . . . чудя се как ко...
01.02.2018 23:32
Лекси, не знам....чудя се как котаците дори не си знаят поколенията...за мен е необяснимо. По-скоро не че не ги знаят, но по никакъв начин не участват в отглеждането, заминават си по пътя.
Когато се родят малките, мъжкият, който им е баща, знае, че са негови и не ги закача. Чуждите мъжкари опитват да ги убият. Аз ги крия...но понякога самите им майки не успяват навреме да ги укрият и опазят...
цитирай
5. lexparsy - Ами не е май за всички котки Веси. . ...
02.02.2018 00:17
Ами не е май за всички котки Веси.. ное сме свикнали да ги приемаме с някакви общи качества... различни са кактто при хората, различни раси, характери и т.н.
Аз знам случаи мъжкия да обгрижва и пази котетата, докато порестнат разбира се... което не трае дълго като при хората :-)
цитирай
6. vania23 - Не стават за ядене :)
02.02.2018 08:53
Пък и за сиренце не стигат стотинките :)
цитирай
7. donchevav - Е, наистина са късметлийки твоите ...
02.02.2018 09:50
Е, наистина са късметлийки твоите котки - ухажори мечта си им намерила:))) Моите две женски също не са за оплакване - имаме четирима ергени вкъщи /впрочем те взеха нещо да изчезват, явно изгорите им са далече от дома/ и още трима от махалата - един чисто черен със сини очи, един риж като Лъчо - с кристално изумруден поглед, и черно-бял пухкав - с янтърно жълти очи. И са такива едни отнесени, все забравят да си отидат да се нахранят, та и аз ги каня с наред с моите дамите - общителни и мили са момчетата, умилкват ми се благодарно, но хапват едва-едва. А алфа мъжкарят ни, 9-килограмовият Тигър, се запиля из квартала - вече трети ден не съм го виждала, но чувам гласа му през две улици:)))! И на градинката имаме три млади котки, всеки ден ходим да ги храним - не пропускаме. И трите са рижи, със синьо-зелени очи - красавици!, но...няма кот, извън града е мястото, не знам... всех да ги мисля:))))
Благодаря ти за хубавия пост, Веси, радост за окото е да гледаш тези красавци, наслада - да четеш остроумните римувани стихчета за тях - просто прелест! Живи и здрави да са животинките - и стопанката с тях! Прегръдка!
цитирай
8. vesever - Лекси, нашите мъжки явно трябва да ...
02.02.2018 12:06
Лекси, нашите мъжки явно трябва да минат обучение при мен...щото духват след като оплодят женските....
Супер мило е да има такива, които да се грижат за отрочетата си!
цитирай
9. vesever - Ваня, тези бонбони, както ги нар...
02.02.2018 12:07
Ваня, тези бонбони, както ги наричам, са хит сред животинското ми домочадие, и кучетата, и котките ги хапват добре....а това е кучешка храна всъщност. Един чувал ми стига за месец...
Прегръдка, слънчево да ти е!
цитирай
10. vesever - Вени, твоите котки са много повече, ...
02.02.2018 12:38
Вени, твоите котки са много повече, със сигурност е весело!
Уникални душици са, нали и толкова усмихнати мигове ни създават...
Моята Тони, рижата, преди малко се беше вмъкнала вкъщи и пзонай, навряла се цялата в чувала с гранулите, който държа в коридора, само опашката й стърчеше. :))))
Да сме живи и здрави, и домочадията всички!
цитирай
11. germantiger - Предизвика усмивка
02.02.2018 14:15
Този ти постинг с котараците е наистина приятен, разбира се, не само той.

"характеристиките" им също :)
цитирай
12. litatru - Сигурно си много добра, щом
02.02.2018 15:27
храниш и уличните котки :)
Уважения!
литатру
цитирай
13. didige - Хахахаха, развесели ме. А къде е ...
02.02.2018 17:17
Хахахаха, развесели ме.А къде е моята Кери?
цитирай
14. vesever - Германтигер, благодаря! Радвам ...
02.02.2018 19:13
Германтигер, благодаря! Радвам се, че ти е харесал постингът.
Това е и целта ми, да предизвиквам усмивки :)
цитирай
15. vesever - Литатру, на село е така. Има много ...
02.02.2018 19:14
Литатру, на село е така. Има много котки и кучета, а на мен все са ми малко :))
Благодаря ти! Приятна вечер!
цитирай
16. vesever - Диде, крият се вкупом, гушат се д...
02.02.2018 19:17
Диде, крият се вкупом, гушат се докато е студено, кой където свари - в мазето, на тавана...а като затопли, се пекат на поляната )))
цитирай
17. krassko - И пак "Примамка за ухажори"...
03.02.2018 20:50
Явно са те затрупали с работа...

"Грижата за Човека - първа грижа на Партията" - този лозунг на БКП ни напомня,
че ако не се грижим за себе си - няма кой да го направи :)
Весела и успешна вечер ако продължаваш да работиш!!!
Грижи се за себе си, за децата, котаните и кучовците и не забравяй приятелите!!!
цитирай
18. vesever - Краси, прав си, напоследък много ме ...
04.02.2018 12:55
Краси, прав си, напоследък много ме затрупаха с много неща...
Дори през почивните дни няма много почивка, но пък добрата новина е, че идва пролет :)))
Не забравям, не забравям никого!
цитирай
19. pvdaskalov - * 1 *
06.02.2018 17:23
vania23 написа:
Не стават за ядене :)
Пък и за сиренце не стигат стотинките :)


Защо, Ваня? Виетнамците ги харесват не само естетически!

Весе, погледнато отстрани, ти живота си живееш. Дали тайната е в твоя характер или гледаш от котките, не знам, но те облазявам. Май и подборът на певицата не е случаен - една двукрака бяла котка, примамка за котараците.
Благодаря ти за съдействието!
Вместо да ти завиждат някои, нека се постараят и те да бъдат благородни като теб.
Явно, имаш добър фотоапарат. Може ли да си поръчам постинг с няколко чифта котешки очи? В очите на живите същества виждам и гостоприемството, и враждебността на далечния Космос...
Бъди жива и здрава!
П и е р


цитирай
20. vesever - Пиер, благодаря ти, проятелю! Да ...
06.02.2018 19:32
Пиер, благодаря ти, проятелю!
Да ти кажа, и аз мсиля, че имаме нещо сходно с котките. Примерно титулярката ми Тони, винаги с гордост казвам, че съм я обучила лично. Тя отгледа някои чужди котета, донесени ни от града...като свои.
И моят дом е винаги отворен за децата, имаме цяла детска компания, с която заедно отраснахме, те знаят, че работя вкъщи и че винаги съм си тук и идват редовно при мен да си говорим, да се черпим, да се разхождаме заедно по поля, гори, реки...прекрасни мигове!
Не знам кой и защо ми завижда, мисля си, че всеки би трябвало да гледа собствения си живот и ценности и да търси какво добро може да даде за околните...
За албума с котешки очи....ще помисля...само да ми дойде музата :))
Жив и здрав, Пиер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4036874
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол