Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2018 12:43 - пазете се
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 638 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 26.06.2018 14:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Поуката не е проста, а засяга нашия живот. Не са за предпочитане мъже,които са обсебени от себеси и тяхната фикс идея.Успех!!!


ШЕПНИ

Шепни,
като тихия ручей...
Шепни,
като горски повей...
Шепни,
като бриза попътен,
прикътан от близкия кей...
Шепни!!!
Че за тази омая,
за шепота твой,
да туптя...
Шепни,
че за теб да изгарям.
Шепни,
че за теб да творя!!!...

https://www.youtube.com/watch?v=-HQ9NZ3IJ7w

Io canto, il mio amore per te,
questa notte sarа melodia.
La mia voce sarа,
una lacrima di nostalgia.
Non ti chiederт mai,
perchи da me, sei andata via,
per me и giusto,
tutto quello che fai.
Io ti amo,
e gridarlo vorrei,
ma la voce dell"anima,
canta piano lo sai.
Io ti amo,
e gridarlo vorrei,
ma stasera non posso, nemmeno parlare,
perchи piangerei.
Io canto, la tristezza che и in me,
questa notte sarа poesia.
Canto ancora per te,
anche se ormai, и una follia.
Non ti chiedo perchи,
adesso tu non sei piщ mia.
Per me и giusto,
tutto quello che fai.
Io ti amo,
e gridarlo vorrei,
ma la voce dell"anima
canta piano lo sai.
Io ti amo,
e gridarlo vorrei,
ma stasera non posso, nemmeno parlare.
perchи piangerei.
Io ti amo!







Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1653669
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив