Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2019 20:20 - Малък Съботен Рай
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3688 Коментари: 14 Гласове:
23

Последна промяна: 16.03.2019 20:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В градината ми бавно се събужда пролетта -
Зарадваха ме първите ми пролетни цветя...

image


image

А Анди пак е гладен в утринта:
Хей, стига снима, дай да ям сега!
/бел. ред. В любимия им кашон на верандата ми се надпреварват с брат му Кънчо, да си искат храната. Процедурите се повтарят сутрин и вечер, а понякога и късно нощем. Сигнализацията им е безотказна - почукват с лапи по вратата на верандата, за да привлекат вниманието на стопанката ))/

image


image

Тази бяла красавица в градината ми се е самонастанила,
Нежност и надежда в крехките си цветове е скрила...

image


image


image

Закуска на тревата - конфитюр, бисквитки и кафе -
Хранете се здравословно, хапвайте и плодове ))

image

Как искам да съм малко цвете в пролетна градина -
Безгрижно, свежо да се събуждам всяка година ))

image





Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Ей, че пролетно ми цветна вечерното настроение...
16.03.2019 21:04
Ще си го запомня за утрото, ако не си намеря свежи мисли :-)
Пак благодарим че показваш невидими и забравени за градския човек пролетни изяви на цветята, непреклонни към пошлостта на придобитото ни битуване...
Клипчето е много весело, и с хубаво послание, което полу си преведох от адаптирания ми слаб италиански към испански :-)))
Защо не пуснеш няколко строфи като професионален преводач :-)))
цитирай
2. vesever - Лекси, много ми е хубаво като се с...
16.03.2019 21:26
Лекси, много ми е хубаво като се събуждат цветята, райско си е, няма спор ))

Мислех си днес, че отдавна не съм превеждала текстове на песни, май има повече от месец...
Ще взема да преведа тази песен, супер свежичка е и усмихната )))
Утре ще шпакловам зида към пътя, а вечерта ще седна да извърша и малко интелектуален преводачески труд....
цитирай
3. troia - Веси,
16.03.2019 21:57
страхотно е идването на пролетта. Всичко се събужда за нов живот. Дори големите мухи бръмнаха.:)) Котките мяукат любовно и не само.:))
Вече знам как изглежда Рая, сега въпроса е как изглежда Ада. Шегувам се. Не искам и да знам.:)
Страхотни снимки както винаги.
цитирай
4. barin - Здравей, Веси. На снимката бялото ...
17.03.2019 06:42
Здравей, Веси. На снимката бялото цвете го знам. Като малък през априлската ваканция го брах в покрайнините на Ловеч. Не съм сигурен в точното му наименование, но местните го знеха ката"Конски зъб".
Поздрави!
цитирай
5. vesever - Кати, усмихна ме, благодаря ти :...
17.03.2019 08:49
Кати, усмихна ме, благодаря ти :)
Готвя се вече да си взема професионален апарат, тогава снимките би трябвало да стават още по-страхотни, макар че всичко е във вдъхновението и живеца - те са основополагащи на всеки...Рай ...))
Чакай да дойде лятото и да нацъфтят и останалите цветя, да стане цветна феерия.....тогава ще е Рай в пълнота, а сега е в зародиш...
Много ме бива да философствам, да знаеш ))
Прегръдка от мен!
цитирай
6. vesever - Иване, благодаря ти! Не бях наясно ...
17.03.2019 08:51
Иване, благодаря ти! Не бях наясно нито с името му, нито с произхода му, а как е попаднало в градинката ми, е мистерия. Изненада за мен, често Природата ми праща знаци в моменти, в които най-много имам нужда, а това бяло цвете значи много, приех го радушно!
Поздрави!
цитирай
7. katan - Идвам:)!!!
18.03.2019 12:03
Искам да се насладя на пролетта в двора ти, Веси. Ще ти помагам и за цветята и за зеленчуците: ). Кънчо и Анди ще са нахранени още рано сутринта и няма да тропкат от верандата. Аз ще съм там и ще се наслаждавам на пролетното утро. Няма да забравя и Черньо / Блеки, де:)/. Ти само чакай и гледай:). Благодаря за гостоприемството! Прегръдка!
цитирай
8. vesever - Кате, благодаря ти! ще търся в...
18.03.2019 17:56
Кате, благодаря ти!
ще търся втора лопата, да знаеш. )))
Шегувам се.
Имам съвсем малко още да прекопая, за късните зеленчуци...
Цветя искам много да засадя тази година и ще опитам да направя цветна феерия...
А приятели са винаги добре дошли, за наслаждаване на красотите, водя всички и на пикник на реката и в гората и по полята и досега не се е случвало някому да не се хареса по моите околности...
За мен са свещени места, много си ги обичам и бих се радвала повече приятели да направя съпричастни на красотите...
Прегръдка и от мен!
цитирай
9. krassko - Току що казаха, че при теб днес е било 27 градуса...
18.03.2019 20:00
Замириса ми на море и лято :)
цитирай
10. vesever - Краси, право са казали, тук има един ...
18.03.2019 20:20
Краси, право са казали, тук има един топъл летен полъх, дори вечер...
Тази вечер до тъмно редих камъни на дувара пред портата, а после гледах звездите, направо е за къс ръкав )))
Утре вадя летните рокли...))))
Поздрави!
цитирай
11. donchevav - Друго си е пролетната градина - в...
18.03.2019 20:32
Друго си е пролетната градина - всичко блести, всичко те кани да се усмихваш с него! Завидях ти за бялото цвете още преди да прочета коментарите - вълшебно е и никак не ми е чудно, че се е телепортирало точно в твоята градина. Споделям ентусиазма на Катето - в твоята къща цвете да си или котка:)
Прегръдка, приятелко! Весело посрещане на Първа пролет!
цитирай
12. vesever - Вени, нали, друго е да дойде цветна ...
18.03.2019 20:59
Вени, нали, друго е да дойде цветна пролет, всичко живва!
Има някакъв знак от Небето с това бяло цвете, аз така го възприех...
А в първия пролетен ден е и празникът на Търново...много сме важни търновци )))
Прегръдка и от мен, мила Вени, благодаря ти!
цитирай
13. emi1ts - Поздрави Веси!
18.03.2019 23:59
Изобилие от красота и свежо настроение при теб!Така ще е с мисълта и първите предвестници на наближаващата пролет!С пожелание за хубави мартенски дни!
цитирай
14. nedovolen - Какво да кажа, освен да се порадвам ...
19.03.2019 06:39
Какво да кажа, освен да се порадвам на хубавите гледки.
Относно обръщането в градината си има чудо лопата, с изглед на вила, с производителнаст на няколко лопати и същевременно разрохква почвата. Пести време и не се натоварва гърба. В градините за лентяи не ползват подобни, но за мераклиите. Фасулска работа е за шлосер-заварчик да я направи от подръчни материали.
Тези дни помагах на приятел в едно планинско село в градината. Садихме дръвчета и лозички, местихме и подрязвахме такива. Както и някои билки и зелентийки. Разкош. Къщата му ни е връстник, но всичко има и си работи. Изгледа е страхотен. Района е един от най-добре заредените в РБ с положителна енергия. Минахме без чудо-лопата...
:)))
цитирай
15. vesever - Еми, голяма радост, нали! И аз се ...
19.03.2019 06:50
Еми, голяма радост, нали!
И аз се радвам, сякаш за пръв път виждам пролет )))
да са ти слънчеви и на теб дните!
цитирай
16. vesever - Ники, какво да кажа, освен, че и аз ...
19.03.2019 06:53
Ники, какво да кажа, освен, че и аз имам нужда от такъв помощник )))
Радвам се, че сте направили красоти в градината на приятеля ти...така и трябва.
И при мен има безумно много работа, направо съм във фурор )))
И по къщата, и по градината ))
За лопатата чудо....ми аз тъкмо вчера обяснявах на една колежка, че искам да се науча да заварявам...въпрос на време е!
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044718
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол