Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2019 20:20 - За някои всяка Сутрин е Джулая...
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2045 Коментари: 18 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
На всичко отгоре с Изгрева на Слънцето от Морето излизат Нептунки, Русалки.... )))

Щастливо Лято на всички Приятели!

image


image


image


                                image


image


                               image


image
                             

            image


 




Гласувай:
16



1. hloris - Голям шемет си,Веси,
17.06.2019 20:28
не зная мен не ме тегли морето....виж душата ми копнее за планинска прохлада...
Умницата ми тя....съчетаваш приятното с полезното!

Приказка ти разказва морето
с изгрева свой,
отвори си широко очите,
и тук я предай пред свои!

Хубаво да си изкараш!
пп.А градинката кой ти я гледа,палавнице малка? :)
цитирай
2. lexparsy - Хеййй, че морска идилия. . . ! С ...
17.06.2019 20:44
Хеййй, че морска идилия...!
С гларуси, глухарчета, Нептунки, Русалки... :-)))
Знаем че си причаш с русалките, както са те накичили снимана, ама само внимавай Нептунката да не се окаже някой Юлски Нептунчо :-)))
Аз съм си он‘я от снимката, дет‘ си гнезди баш до барчето нощем... денем се мяркам из софийски сънища, в други превъплъщения :-)))
Прекарвай си там, вече красиво споделена и с Нас Веси!
цитирай
3. vesever - Тони, право си рекла, шемет съм си ...
17.06.2019 21:14
Тони, право си рекла, шемет съм си отвсякъде ))
И как обичам да се забавлявам именно с това съчетаване на полезното с приятното, винаги се получава перфектно, вдъхновяващо и нестихващо ))
Радвам се, че ти харесват приказките ми - това ми е целта, да представям приятности пред приятели.
О, тази вечер съм вече вкъщи и плевих, връзвах доматите, утре вечер ще кося, на такива интервали действам, че да не изпускам нищо важно от работата.
Изключително благодарна съм, че от Небето са ме дарили с такъв живец, че да ми е удоволствие и работата и навсякъде да виждам вдъхновение. Ако го няма, сама си го създавам и пак съм 6 )))
Поздрави на ваше село от наше ))
цитирай
4. vesever - Лекси, накъде сме без идилиите )...
17.06.2019 21:21
Лекси, накъде сме без идилиите ))
Красота да има навред, това си мечтая и действам безотказно )
С Русалките си другаруваме, а Нептунчо само да ми се яви, да видиш ти, какъв купон ще му съчиня, та ще ме помни ))
Е, лебедите ги няма сега, но да се превъплътиш в чайка, по възможност Ливингстън, е най-добре___)))
Някоя нощ по пълнолуние замислям да съм на брега, а ако намеря и някоя лодчица от рибарите, това ще е пълна идилия и сбъдната мечта!
Поздрави!
цитирай
5. zax - Вярно, и по морето Нептунки има. :)) ...
17.06.2019 21:22
Вярно, и по морето Нептунки има. :))

цитирай
6. vesever - Заксън, оценяваш ли моята Нептунка ...
17.06.2019 21:25
Заксън, оценяваш ли моята Нептунка )))
Кротко си нептунства на ранина и се наслаждава на Морето, докато не са се появили хората...какво повече й трябва на една Нептунка ....
цитирай
7. toti55 - Поздрави!
17.06.2019 21:49
Завидно!
За Русалките и Нептун - ките ясно, но
нищо не чухме за Орфей, по-точно от Орфей, :).
Беше ми приятно да съпреживея с теб!
Ми, нека вечерта ти е с аромат на прясно прекопано,
и нежна като ласките на бриза - 2 в 1, :)!

Успех!
цитирай
8. vesever - Тоти, за Орфей и аз си мислех, когато ...
17.06.2019 21:53
Тоти, за Орфей и аз си мислех, когато случайно видях платноходката на любимата ми буна...малко ми трябваше да се кача и а поседя на нея. Нищо, другият път.
Благодаря ти, весела вечер и на теб, аз се енергизирах в градинката, фитнесът с мотика е уникално добре въздействащ. След което малко хубава музика и студен радлер правят вечерта перфектна ))
цитирай
9. zax - Ти, недей там за да няма ох. Иди по на ...
17.06.2019 22:38
Ти, недей там за да няма ох. Иди по на север. ;)
цитирай
10. nedovolen - Браво, Веси! На твоите години не ...
18.06.2019 07:01
Браво, Веси!
На твоите години не излизах от морето.
Сега не ми се слиза от балкана.
:)))
цитирай
11. vesever - Заксън, ми къде на север да ида, аз ...
18.06.2019 09:49
Заксън, ми къде на север да ида, аз замислях следващият път да ида малко на юг, към Кара Дере...там вместо мидички, има вълшебни камъчета ))))
И всяка уважаваща себе си Нептунка може да си нептунства на воля....
цитирай
12. vesever - Ники, и аз много обичам и планината, ...
18.06.2019 09:51
Ники, и аз много обичам и планината, и морето - всичко, което Бог ни е подарил, е красиво.
На морето обичам да ходя във време, когато няма много хора, обичам и плажове, които не са комерсиализирани, водя децата на палатка вече години наред, на Ракитника, на юг от Варна, прекрасно райско местенце ))
Поздрави!
цитирай
13. valdor1355 - Мяу! Много ми харесаха глухарче...
18.06.2019 13:40
Мяу! Много ми харесаха глухарчетата и синьото цветенце. :)))))
цитирай
14. planinitenabulgaria - Освен първи юли - темата, която този постинг предвосхищава - снимките загатват
18.06.2019 14:35
и за още нещо - българският ген, какъвто по Европа и Америка го няма...
цитирай
15. vesever - Скарлет, нали са много чаровни ц...
18.06.2019 15:02
Скарлет, нали са много чаровни цветята, кротуват си край морето...и те като мен )))
цитирай
16. vesever - Коста, благодаря ти! Дано опазим ...
18.06.2019 15:22
Коста, благодаря ти!
Дано опазим българския здрав ген и чрез децата ни. През вековете сме се запазили и дано устоим на предизвикателствата на "новото време".
Поздрави!
цитирай
17. troia - Веси,
19.06.2019 20:15
"твоето" море е също като "моето".:)) Хубави снимки. Пожелавам ти скоро да хванеш тен. Аз вече действам по въпроса.:)
Приятен плаж и почивка!
цитирай
18. vesever - Кати, аз на прибежки. . . до морето и ...
19.06.2019 22:46
Кати, аз на прибежки...до морето и обратно ))
Тен хващам бързо, стига да се задържа на плажа, през юли ще стане, сега имах много задачи и само за кратко отивах на плажа, и то преди да изгрее слънцето и по време на изгрева...
Намислила съм приключения на палатков лагер на Ракитника, но трябва малко време да приключа доста задачи и ще има пак морски веселби!
Прегръдка от мен, приятелко, и ти хубаво да си почиваш и да се радваш на моренцето, като си постоянно при него, друго е...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4047258
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол