Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2020 21:03 - Разумният син
Автор: zahariada Категория: Лични дневници   
Прочетен: 221 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 22.01.2020 21:04


  Разумният син

8 януари 2020 г.

image

Налягане на връстници, пропаганда

и икономически реализъм

опровергава влиянието на баща.  

 

"Не е достатъчно да имаме деца. Ако искаме те да продължат да вярват, ние трябва да ги учим от ранна възраст. Трябва да изключим" образованието "и средствата за масова информация." 

 

Синът ми все още смята, че моите читатели са губещи. Семейството ми не знае какво да направи от мен.

Що се отнася до конспирацията на кабалистите, ние имаме разбиране. "Не питай. Не казвай."


От д-р Хенри Маков

(От октомври 2008 г.)

Тази вечер на вечеря се опитах да впечатля 19-годишния си син с тежката отговорност, която той носи като мой единствен наследник.

"Някой ден ще наследите henrymakow.com ", казах. „Може би бихте искали да практикувате, като напишете колона за гости.“

"Вече имам тема."

 Бях възхитен. "Какво е?"

"Ще напиша за това как някои хора, които са неверни, затворници и  шизофреници се  преструват на голям страшен заговор, е причината да не могат да продължат напред и обвиняват обществото в своите проблеми."

Не това имах предвид."

"Не искам да кажа, татко. Имам предвид вашите читатели."

"О, не, ти имаш предвид и мен ."

"Е ... отчасти" , призна той.

Болката . Пророк никога не е разпознат в собствения си дом. Не помага, че съм разведен от майка му, феминистка. Той не живее с мен. Негово ръководство е това, което неговата група от връстници смята за „готино“. Той признава, че това е просто съответствие.

„Синко, представете си, че имах голям университет и го напълних с горещи момичета и професори, преподаващи курсове по илюминатите, протоколите на Сион, масонството, централното банкиране, Билдербергите, CFR, контрола на ума, chemtrails и 9-11. 

Тогава си представете, че имах корпорации, където моите възпитаници могат да получат високоплатени работни места и да поддържат горещите си жени със стил и да изпращат децата си в частни училища. Бихте ли присъствали? "

"Е, татко, ако го кажеш така ..."

"Точно така. Единствената разлика между мен и хората, управляващи обществото, е, че са затворили нашите национални кредитни карти, а аз не съм."

"И ако това някога се промени, уведомете ме" , каза той.

Така като много родители гледам безпомощно, докато се купува синът ми, и съм учил, че (както той обясни) никога не можем да узнаем истината , само гледна точка на някой човек. И гледната точка на баща му не е по-добра от десетки други, които той научава.

Не е достатъчно да имаш деца. Ако искаме те да продължат нашите вярвания, ние трябва да ги учим от ранна възраст. Трябва да изключим „образованието“ и средствата за масова информация. 

Все пак съм оптимист, че като остарее и събитията се развиват, както очаквам, той ще започне да приема стареца си по-сериозно. В крайна сметка какъв тийнейджър някога слуша баща си?

------

Постскрипт:  Синът ми вече е адвокат. Макар да признава, че 9-11 е била вътрешна работа и е критично настроена към Израел, той не е готов да се изправи пред пълната степен на сатанинската конспирация и най-вече не с ролята на кабалистките евреи. Имаме добри отношения, но като цяло избягваме политиката. 

Първи коментар от Кен Адачи:

Чувството на загуба и болезненост, които следват развод, който неволно е наложен на вас, е било пагубно за несметен брой мъже. Не можете да компенсирате загубените години, когато децата ви бъдат взети от вас с постановление на съда за развод. Всички онези малки уроци за живота, които се събират между баща и син на фона на ежедневните разговори в онези критични преди тийнейджърски и тийнейджърски години, особено никога не се провеждат, така че само влиянието на майката доминира в отношението и възприятията на момчето към живота - и на вас , 

Вече не сте свързани с живота му. Законно сте уволнен като глава на семейството и ставате карта за рожден ден веднъж годишно или телефонно обаждане за поздрав. Годините се стопяват една в друга и никога не печелите връзката, която сте били така топло подправени със собствения си баща, който винаги е бил до вас през онези години, когато несъзнателно сте получили неговото напътствие и мъдрост. 

Децата имат нужда и от двамата родители, да живеят и да останат заедно в един дом, за да израснат като здрави, зрели, напълно приспособени и обичащи мъже и жени. Нищо не е било по-разрушително за връзката между баща и децата му от чумата за развода „без вина“. 



Тагове:   разумният син,


Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39747023
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031