Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2019 11:11 - Социалното и образователно предаване "Стани богат"
Автор: rimia Категория: Новини   
Прочетен: 404 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

До: Генералния директор на Българска национална телевизия

Управителния съвет на Българска национална телевизия

Относно: Социалното и образователно предаване "Стани богат".

Уважаеми г-н Кошлуков,

Уважаеми членове на ръководството на БНТ,

Предаването "Стани богат" има социално значение, то е любимо предаване на много семейства, гледа се и се обсъжда съвместно и сплотява семействата чрез знанието и научаването на нови знания. Това е най-голямата ценност на СКЪПОТО (оценено НЕ в пари) на милиони български граждани предаване "Стани богат"!

Също както сваленото от екран през 2012 г. предаване "Минута е много", предаването "Стани богат" обогатява участниците и зрителите не само като образователен стимул за надграждане и задълбочаване на наученото във всички области на живота. Тези две предавания имат голямо възпитателно въздействие: те учат на изслушване на събеседника, на етика на воденето на разговор, достигане до верен отговор чрез аналитични разсъждения на основата на вече натрупани знания!

Моля, не спирайте предаването и не ощетявайте милионите български граждани!

С уважение:

маг. инж. Румяна Станкова

Писмото е изпратено на 13.07.2019 г.




Гласувай:
2



Предишен постинг

1. barin - Здравей, rimia. Аз много се надявах ...
07.08.2019 21:45
Здравей, rimia. Аз много се надявах тази година, когато ставам на 50 да бъде ознаменувана с мое участие в предаването. Може би сам съм си виновен, че не се кандидатирах по-рано, а чаках над 120 души да ме подканват. За мен беше много интересно предаване, съизмеримо от преди много години с "Минута е много".
Поздрави!
цитирай
2. rimia - Здравей, rimia. Аз много се надявах ...
02.09.2019 19:51
barin написа:
Здравей, rimia. Аз много се надявах тази година, когато ставам на 50 да бъде ознаменувана с мое участие в предаването. Може би сам съм си виновен, че не се кандидатирах по-рано, а чаках над 120 души да ме подканват. За мен беше много интересно предаване, съизмеримо от преди много години с "Минута е много".
Поздрави!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rimia
Категория: Новини
Прочетен: 34206
Постинги: 28
Коментари: 5
Гласове: 33
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930