Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2017 10:06 - Кучешко сърце
Автор: dilyantski Категория: Поезия   
Прочетен: 4972 Коментари: 12 Гласове:
-8

Последна промяна: 20.08.2017 12:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Кучешко сърце
/из "ципове копчета дни"/

тези излизания изпълзявания
на стълбището в асансьора по стълбите
през градинката лалетата здравей на градинаря
който едва не извади окото си с една роза
през уличката през реката
здрасти на момичето което беше красиво
което сега е пълно и мете и ми се усмихва
на което и аз се усмихвам
но не както преди когато беше слаба
усмихвам се притеснен и лицемерен
отвратен от себе си и от нея
после влизам в магазина за малко през стъклото
със същата усмивка със същото нещо
цигари и бира цигари и бира
винаги мил и с точни пари
на излизане се отърквам в корема на една
казвам здравей и извинявай едновременно
после изпускам бирата която се пръска
краката ми се нарязват колената лактите
между лалетата розите асансьора
пропълзявам с усмивката здравей извинявай
с роза в едното око другото търси
ключовете бърка в нея намира я слаба
както беше преди както беше някога
не мога да отворя вратата на входа
едно малко момиче което току що се роди
ми помогна  ми се усмихва кокетничи
казва хайде хайде хайде в къщи
аз тръгвам след нея тя върти дупе
отваря вратата гали ме аз се изпразвам
въртя опашка лигавя се
тя поставя купичката пред мен
аз започвам да лоча и знам че съм у дома
знам че съм щастлив
и обичан.





Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulestevenn - Самоцелност, пълно безсмислие, ...
20.08.2017 14:47
Самоцелност, пълно безсмислие, некадърност.
цитирай
2. didigee - Привет, скъпи! И тебе блеки ре...
20.08.2017 14:54
Привет, скъпи!
И тебе блеки редовно те помпи!
Той е изключителен!
цитирай
3. blackpreddator - трябва да знаеш че аз помпя и теб и ...
20.08.2017 17:41
трябва да знаеш че аз помпя и теб и другите дами
целта е оня чекиджия от варненското помощно училище да не замърсява първа
цитирай
4. анонимен - Аз не замърсявам първа, а придавам ...
20.08.2017 17:43
Аз не замърсявам първа, а придавам блясък, защото съм велик.
Чу
цитирай
5. анонимен - Някакъв тъп Предатор ме сравнява с ...
20.08.2017 17:44
Някакъв тъп Предатор ме сравнява с тъпоидалния кретеноид Полигор!
Мен, великия и божествен Чу!
Да ми яде оная работа!
Чу
цитирай
6. анонимен - Вчера и снощи цялата армия от мно...
20.08.2017 17:46
Вчера и снощи цялата армия от множествено склеротични полигорални откачалки, тъпоидалоидни канибални кретеноиди и ялови бездетки толкова много го искаха този свой Чу – и го напомпиха до ниското таванче на катадневните си мечти – да се видят на първа страница в Блог.бг, че днес не ми остава нищо друго, освен да им го дам – голям и прелестен.
Сбъдна се мечтата на блоговите идиоти, имате го - Чу! - в цялото Му великолепие.
Получихте си Валери Станков на първа.
В 7, 30 сутринта.
Не е ли време и за някакви други мераци, м?
Станков ще си стои на първа, додето всички вие – блоговите тъпаци и копуци, го вдигат там със своите безумия, и – преди да ви бия шута с обичайното си "Аре у лево!" – искам да ви благодаря за безплатната реклама.
Да ви е сладко утринното кафе! :-))))))))))

Чу
цитирай
7. thesccarletletter - Боже, тая сутрин сънувах Чу, точно ...
20.08.2017 17:48
Боже, тая сутрин сънувах Чу, точно преди да се събудя.
Толкова топло ми стана, животът ми се изпълни със смисъл и аз пърхам от щастие.
Прегръдки, Чу!!!
цитирай
8. sseasonofthewitch - И аз да кажа, че си Божествен и Вел...
20.08.2017 17:54
И аз да кажа,че си Божествен и ВеликЧуАми по-велик поет няма да се роди,нито пък е раждан от майка! :))
цитирай
9. redabys - Невероятна мъжка изповед, която ...
20.08.2017 17:58
Невероятна мъжка изповед, която парализира.
За това ще мълча. :)
А и то какво може да се коментира- ти всичко си написал. :)
Много красиви редове... знаеш, че са много красиви. :)
цитирай
10. redabysss - Тази кифла пак се прави на мен, пр...
20.08.2017 18:01
Тази кифла пак се прави на мен, простачка!!

Забавлявайте се колкото искате с фейкове на никовете ми, но когато имате да отправите мнение за трети блогър имайте добрината да не ползвате мои фейкове. Хората още не са се научили да броят ss, ll, tt. ;)
цитирай
11. to4icata1111 - Привет, скъпи!И тебе блеки ре...
20.08.2017 23:11
анонимен написа:
Привет, скъпи!
И тебе блеки редовно те помпи!
Той е изключителен!

Приятелко, здравей!
И мен винаги ме помпят!
Нали е много възбуждащо да стоим на високото?
Аз през ден обявявам, че ще напусна блога, пълен с лоши хора, но като видя как ме е напомпил блеки, и сърцето ми пее.
Само дето някаква с три единици се представя за мен и ми слага минуси!
Криси
цитирай
12. to4icata1111 - Г-н Станков, вие сте прекрасен!...
20.08.2017 23:13
Г-н Станков, вие сте прекрасен!!!
Криси
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dilyantski
Категория: Поезия
Прочетен: 544647
Постинги: 602
Коментари: 221
Гласове: 237
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930