Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2017 21:48 - !ВИК!
Автор: urpa4a Категория: Поезия   
Прочетен: 911 Коментари: 3 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Часовникът тиктака, времето ми се протака, някой тука ме прецака.
Вярваш или не, познавам те...Моето отражение, играе срещу мене и ме излага пред другите и винаги, когато не очаквам да е това, което става....
Винаги в мене влизаш ти, като товарен влак през гарата товарна ме минаваш и ме мериш , през очи неверни-хорски, ах защо ли?,,,,
Вярвах ти сърце, а заблуди ме в грешните очи, да са тъй неверни, физическите щрихи тъй омайни, думите издайни, пак за мене бяха тъй нехайни, търсех слава друга, там където нямаше да е сполука...
Защо душата не познавах, защо в чуждите мечти се оповавах и за нищо далновиден не оставах...
Заробих си душевността, останах девственицата в нощта и само плачех да не съм това, което вдявах, след това...
Къде е обичта ми, където е добродетеля в деня, къде е ласката лъжовна, която ме обгръщаше в заранта от любовната игра, къде захлупи я, след трудността...
Сами обрекохме се боси, голи, безчестиви и безкрайно криви, криво ли вървяхме, правен път дали видяхме, някой пое ли отговорността, да се нарече и ментора в това неизяснено и проклето наше бдение, над духовността - отнета им била без време, от създатели егоиздатели....
!!!?КЪДЕ БЕЕЕЕЕ?!!!




Гласувай:
4



1. lexparsy - ... създатели егоиздатели.... !!!?КЪДЕ БЕЕЕЕЕ?!!!
10.12.2017 01:39
Абеее нека си вървят нанякъде със Стадото на заколение...
Ние сме Тук и ще чуем само едно далечно БЕЕЕЕЕ...
:-)))
цитирай
2. urpa4a - Така си е...
10.12.2017 09:32
lexparsy написа:
Абеее нека си вървят нанякъде със Стадото на заколение...
Ние сме Тук и ще чуем само едно далечно БЕЕЕЕЕ...
:-)))


Не са научени, дадено им на готово, цели поколения назад и невъзможността да предадат нотка от важните уроци...
А времената се менят ли менят :)
цитирай
3. didige - И се преповтарят когато се въртя...
21.12.2017 17:37
И се преповтарят когато се въртят
и на вски му идва реда.Туй то.Не го решаваме ние.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: urpa4a
Категория: Поезия
Прочетен: 360999
Постинги: 382
Коментари: 261
Гласове: 759
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031