Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2019 22:20 - Душите ни завинаги се сляха (на Йо)
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 1310 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 19.06.2019 22:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Разсипаха се куполите на мечтите...
на сублимиращ звън се разпиляха.
...И чукнаха се чашите напукани -
                                        на Минало и Настояще...
Пристигна Бъдещето - Гарван под качулка.
С теб бяхме женени, но ти не забеляза,
че сватбата ни бе самият залез!
А булчинската рокля -
плисирана навред с пера от сенки,
трептеше върху младото ти тяло.
Камбаните неистово запяха         
                  и ехото търкулна се към необята.
Един монах в небесна катедрала
запали свещ - душите ни се сляха...
Готическата сянка на звездите
ни приюти под вечната им стряха!




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - Красиво,нежно излияние...докосва като милувка и топло дихание
19.06.2019 22:37
и ще по-красиво посвещение...това е твоето амплоа,твоята сила....
Поезията!

пп.Някой злобар веднага сложи минус....как е възможна такава злоба и такава ненавист!
цитирай
2. rosiela - Най- гениалното от гениалното!
19.06.2019 22:40
...И чукнаха се чашите напукани -
на Минало и Настояще...
Пристигна Бъдещето - Гарван под качулка.
С теб бяхме женени, но ти не забеляза,
че сватбата ни бе самият залез!
А булчинската рокля -
плисирана навред с пера от сенки,
трептеше върху младото ти тяло.
цитирай
3. missana - Благодаря ти, Хлорис. Трогнат съм от коментара ти!
19.06.2019 23:14
hloris написа:
Красиво,нежно излияние...докосва като милувка и топло дихание и ще по-красиво посвещение...това е твоето амплоа,твоята сила....
Поезията!

пп.Някой злобар веднага сложи минус....как е възможна такава злоба и такава ненавист!


Аз имам доста врагове, но те всичките са организирани от един демон с качулка. Той продължава да дирижира тук задкулисно, чрез своите многобройни пипала-симпатизанти. Извърши маса подлости, но никога не съм се страхувал от него, защото зная, че Бог е с мен - вътре в душата ми!
цитирай
4. missana - Благодаря ти, Роси!
19.06.2019 23:16
rosiela написа:
Най-гениалното от гениалното! ...И чукнаха се чашите напукани -
на Минало и Настояще...
Пристигна Бъдещето - Гарван под качулка.
С теб бяхме женени, но ти не забеляза,
че сватбата ни бе самият залез!
А булчинската рокля -
плисирана навред с пера от сенки,
трептеше върху младото ти тяло.


Дано заслужавам поне 10 процента от написаното от теб. Силно съм трогнат от словата ти!
цитирай
5. lexparsy - Прочетох няколко пъти, за да се н...
19.06.2019 23:44
Прочетох няколко пъти, за да се насладя на визията на този ритуал на сливане.
Чистосърдечно поздравявам гения ти Младен!
цитирай
6. missana - Сърдечно ти благодаря за подкрепата, която ми оказваш, Лекс!
20.06.2019 00:43
lexparsy написа:
Прочетох няколко пъти, за да се насладя на визията на този ритуал на сливане.
Чистосърдечно поздравявам гения ти Младен!


Ако не се се подкрепяме и поощряваме, то вероятно следва бързо творческо пресъхване. Затова толкова високо оценявам положените от теб огромни усилия да подобриш атмосферата в този блог. Така наистина ще се превърнем в общност от симпатизанти, без гнусните хейтъри - полигорални, чучелови и темподобна гнус. Това са хора, които искат да стъпчат всеки, който е годен да твори, защото самите те завиждат на истинските творци и си въобразяват, че мегаломанските им изяви са стойностно творчество. Но не - те няма да останат. За мен всеки, който има повече от 2 различни ника е с тежко психическо разстройство на личността и следва незабавно и принудително да бъде въдворен в психиатрия и лекуван толкова дълго, колкото е необходимо. Не бива да се допускат контакти между психически здрави хора и луди. Последните могат да увредят здравите. Да не говорим, че така самият блог компрометира себе си.
цитирай
7. lexparsy - Пак благодаря за подкрепата и сп...
20.06.2019 06:26
Пак благодаря за подкрепата и споделеното Младен.
Наистина „...самият блог компрометира себе си!“. Замислих се че аз, който съм сравнително нов, в сравнение с някои „ветерани“ тук, съм свидетел как много прекрасно пишещи хора се отказват да споделят. Други спорадично и плахо се връщат.. и пак. Каква поетична епичност.. :-))) Иначе отдавна тук биха си останали само.... да ги наречем „многоникови инвеститори в пошлост и простотия“ :-)))
Хубав ден да имаш!
цитирай
8. missana - Съгласен съм мотамо с казаното от теб, Лекс!
20.06.2019 08:25
lexparsy написа:
Пак благодаря за подкрепата и споделеното Младен.
Наистина „...самият блог компрометира себе си!“. Замислих се че аз, който съм сравнително нов, в сравнение с някои „ветерани“ тук, съм свидетел как много прекрасно пишещи хора се отказват да споделят. Други спорадично и плахо се връщат.. и пак. Каква поетична епичност.. :-))) Иначе отдавна тук биха си останали само.... да ги наречем „многоникови инвеститори в пошлост и простотия“ :-)))
Хубав ден да имаш!


Кой знае, може пък и да се вслушат в мъдрите ти съвети! От ръководството имам предвид.
цитирай
9. rosiela - Самата истина, не мога да споря с Божественото в твоята лирика!
20.06.2019 20:04
missana написа:
rosiela написа:
Най-гениалното от гениалното! ...И чукнаха се чашите напукани -
на Минало и Настояще...
Пристигна Бъдещето - Гарван под качулка.
С теб бяхме женени, но ти не забеляза,
че сватбата ни бе самият залез!
А булчинската рокля -
плисирана навред с пера от сенки,
трептеше върху младото ти тяло.


Дано заслужавам поне 10 процента от написаното от теб. Силно съм трогнат от словата ти!

цитирай
10. missana - Благодаря ти повторно, Роси!
20.06.2019 20:21
Дълбоко съм трогнат от твоето мнение за поезията ми.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5039403
Постинги: 2885
Коментари: 18680
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031