Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2019 12:48 - Въззбуждане
Автор: misteriavechna Категория: Поезия   
Прочетен: 4327 Коментари: 11 Гласове:
-7

Последна промяна: 21.07.2019 12:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Скандалът 

е главната буква в името ти, 

открива ме и превръща в теб. 

Вися във въздуха, 

от безтегловност, 

когато възбудиш

опонентните ми точки. 

Спорът е фамилия, която 

не понасях, 

докато не ме

преодоля.
image



Тагове:   възбуждане,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - възБудително
21.07.2019 14:35
Скандалът, главни букви в Името ни,
които възБудително опасни,
се срещат Гласно заБавлителни,
със Съгласни поетично Нас ни...

Поздрави! И от една катеричка в Борисовата! И от няколко гълъба, които ми гледат нахално баничката лук :-)))
Лекс
цитирай
2. misteriavechna - Аммм,
21.07.2019 14:47
дано някой от гълъбите не е възбуден от баничката, варди я да не пострада :))))) ::)))))
цитирай
3. blackpredator - туй требе да е
21.07.2019 15:31
кичьозният поетичен осиморон Нимфополигория
"Аз ще ви кажа, ако няма такива като Полигор и Джу, ще сте една психиятрия"
утепа сичкото фаянс у блога..
бах'ти рустикалното нахалство
тая новоизлюпена чолак-бръснарка иска да фризира блога..
кукишшш!
цитирай
4. apostapostoloff - Мадамата им страхотен
21.07.2019 15:40
минет- сурат!

Възбуждаш похотливите типове в блога, пък после се чудиш, че искат да те пърцат.
цитирай
5. misteriavechna - Нямам желание да влизам в трикове и хватки със забърканите в интригите на Полигор.
21.07.2019 15:52
blackpredator написа:
кичьозният поетичен осиморон Нимфополигория
"Аз ще ви кажа, ако няма такива като Полигор и Джу, ще сте една психиятрия"
утепа сичкото фаянс у блога..
бах'ти рустикалното нахалство
тая новоизлюпена чолак-бръснарка иска да фризира блога..
кукишшш!

Всички дами тук сме били публично и непохватно ухажвани от него. Тези, които са се връзвали си знаят къде е краят.
Дай им шанса да са първи и ги остави да се радват на успехи, че ще вземе да ми се накриви шапката случайно.
цитирай
6. misteriavechna - Много лесно се Възбуждаш,
21.07.2019 15:56
apostapostoloff написа:
минет- сурат!

Възбуждаш похотливите типове в блога, пък после се чудиш, че искат да те пърцат.


ама пък и аз съм една въртиопашка недна.
цитирай
7. valdor1355 - Блеки, това беше целта ми вчера- да ...
21.07.2019 16:25
Блеки, това беше целта ми вчера- да извадя на показ най- истинското лице на.... как я нарече там... И сега съм в една летаргична Котешка дрямка. :)) Виждам, че нещо е фъфлено в блога, но толкова съм доволна, че не ми се пишат репостинги и рекоментари в отговор.




***




Миси, отговарям тук на твоя коментар в моя блог. Уважаемите Гости на блога ми не веднъж са чели да пиша за органическото ми отвращение към поезията и мнозинството поети. Чувствала съм се безкрайно омерзена, само защото личностите зад буквите са едни напълно лишени от морал, добродетели и човешки ценности хора. Има и още нещо. То е, че много рядко ми е харесвал стих, особено от жени. И за да се дистанцирам максимално от цялата истерична паплач на малките хора, с големите претенции, моите блогове винаги са в раздел Хоби.- Би ме било много срам да стоя в Поезия, просто защото разделът е окупиран от най- нискочестотните души. Много ми е обидно и когато някой каже, че "стиховете ми"... Аз не пиша стихове, а поетосношения, защото НЕ СЪМ поетеса! Аз съм НЕпоетеса!
Не бих отишла в най- срамната категория за писане- нравствено няма да изпадна до там, за да се чувствам едно с подобно обкръжение. Някога тук имаше жени, от които се възхищавах. Възхищавах се на таланта, успял да изрази по висш начин интелигенти емоции, успоредно с високата им нравственост и възпитание. Те не пишат. До преди да дойдеш в Блог бг се чувствах една самотна Котка, която няма какво друго да чете, освен себе си. Откакто си тук, отново има Истинска Поетеса, която да чета. :)
Обичкам те, Миси и благодаря, че храниш Котешката ми душа с красиви букворедия. :-* :)



***
цитирай
8. blackpredator - ъхъ
21.07.2019 16:44
cos(шапка) :p
цитирай
9. blackpredator - Златушке,
21.07.2019 16:48
ще го преместя вместо тебе.. :*
цитирай
10. misteriavechna - Знаеш аз колко те обичам, Мацко и май заради теб останах да се фръцкам наоколо.
21.07.2019 17:09
Няма никакво значение в коя графа пишеш, важно е какво. Аз обичам да танцувам, да пея, да шофирам с висока скорост и да спортувам. Това не ме прави нито певица, нито танцьорка, нито рали състезател (колкото и да не допускам някой да ме изпревари на пътя), нито пък спортистка. По същия начин не съм и поетеса. Как ще си губя времето е лично мое решение и не касае никой, който да има правото да ми държи сметка. Инатът ми е генетично вменен по бащина и майчина линия и когато някой се опитва да ми наложи нещо, и да ме контролира, и да ми заповядва получава съвсем естествен отказ и отпор заложен в мен от предците по двете линии.
Писането пристрастява, но се надявам да премине кризата и да се спра. Дотогава ще пиша, колкото, каквото, както, където и с когото си искам.
цитирай
11. анонимен - Саммо да споделя ...
21.07.2019 18:20
ВъззБутнатите скандално от Матрицата в неделя са по-спокойнички, и може да свършиш с тях някаква работа, особено ако ти си... :-)
А докато...само за инфо ще открехна, че ако имате възбудена скандално главна нужда на пл. Славейков, и бързате, кодът за портала в McDonald’s е 1725#. Безплатен е :-)))
Уффф, а като си погледнах сега ръката, оцветена в тъмночервено-лилаво, може да си помислите че съм заклал някой хейтър... Не бееее, закусих с черници в Южния парк :-))) Но това се оказа и полезно, защото едни въззБарнати мангали пак бяха решили да ме били били... но като им показах ръката си, мен разочарователно се отказаха :-)))))
Радват ме котешките ти усмивки Мисси.
Аз сега си почивам неделно биричко-солетно и възбудно, и за това Чау, и Бау-Бау даже от мене:-)
   Лекс
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: misteriavechna
Категория: Поезия
Прочетен: 1160752
Постинги: 572
Коментари: 1674
Гласове: 1787
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол