Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2020 02:04 - Бял пролетен посланик
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 3024 Коментари: 8 Гласове:
16

Последна промяна: 23.03.2020 10:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Един бял крилат посланик,
явно чужд сред свои цветно,
припознал и в мен" изгнаник,
запролети ме мимолетно.

Днес пак гладен се оказа,
за мойте мисли шарени,
и накацал ме, разказа,
и чужди с цвят обагрени...

И лоши помисли ми клъвна,
с бяло перце си ми прости ги,
от мен" тъгата пак си тръгна,
а литна той негде към други...

=======
   Така написах за моя нов приятел, който си е истински от белокрила плът, и редовно вече ме каца да си споделяме... Държи се толкова смело и странно, че и днес го снимах за спомен, и да ви го покажа.
   Не го бях зървал сред другите крилати обитатели на градчето, докато един ден не ми кацна,, а аз му помахах забързано. А вчера докато си седях на карантината централна улица кацна..., ама до сами мене на пейката, все едно ми е гаджето дето уж чакам :-)) Казахме си туй-онуй, и се разделихме защото и аз нямах храна.
image
    Днес пък се подпрях на маса на карантинно кафе да си проверя е-майла , а той кацна пред очите ми, на самата маса, и се взира в телефона ми накриво...
 - Искаш ли да ти отворя блога да клъвнеш онази кифла? - го питам.
 - О, не съм склюнен да си цапам белокрили ето! - ми вика -  За шарените ти мисли съм кацнал, и за онази кифла в чантата ти...
image
    Вадя кифлата и му чупя, а той с един клюв я разбива и хуква да я гони по плочките...  Буквално на шега чупя още и му викам като на куче - Ела при мен на масата бе... -  и за мое учудване каца и клювка от шепата ми разпиляно на земята.     За забавление това се повтори три пъти..., А интересно, че всички останали птици бяха в карантина, като хората! Само едно врабче скокливо се наслаждаваше не кифления келепир...
image

   И фейси даже си направихме, но пъпката ми е от другата страна на носа,, aко някоя е кифла иска да си направи постинг за нея :-)))
image

   Не се шегувам! Понеже постинга ми се дублира докато отново получавах обиди и заплахи, заместих втория с едно обръщение "До собствениците на блога..." (image), само за тези които не са болни от менталната пандемия на овчи страх и примирение! 

-------
П. П.П. П.  Повествователно Послание Поръча да Предам!
   Ако искате да оцелеете в пандемията, увредила масово умовете на хората, да си изхвърлите телевизора, като мене, и да поставите под карантина всичките си медийни вируси. Тогава можело и Вас да посети!
   Само казвам каквото каза да ви кажа бе!

   А от мене казвам пожелано, да продължавате да изпращате белите си чисти мисли за послания, и цветните за пролетни споделяния!
    Поздравявам с "Мой гълъбе" на хор Филип Кутев, и този на Михаил Йончев. 







Гласувай:
18



1. mihala - Поздрав,Лекс,
22.03.2020 09:08
Приятен ден и ти благодаря за постинга.
цитирай
2. анонимен - И аз ти благодаря че си прочела Тони
22.03.2020 10:32
mihala написа:
Поздрав,Лекс,
Приятен ден и ти благодаря за постинга.

Приятен ден и ти да имаш, и с много пролетни послания!
цитирай
3. missana - Чудесен стих, Лекс!
22.03.2020 12:33
"Един бял крилат посланик,
явно чужд сред свои цветно,
припознал и в мен изгнаник,
запролети ме мимолетно."

Поздравявам те!
цитирай
4. lexparsy - Знаеш че ценя твоята оценка в амб...
22.03.2020 13:59
Знаеш че ценя твоята оценка в амбицията ми за поезия Младен :)
Пожелавам и тебе да кацат вдъхновени послания, най пролетни и позитивни, които да споделяш и с нас.
цитирай
5. troia - Лекс,
22.03.2020 14:46
имаш си чудесно приятелче. Може да му дадеш и име.
А ти защо не спазваш карантината?!:))) Само не казвай, че е заради него.
цитирай
6. lexparsy - Здравей Катя
22.03.2020 15:22
troia написа:
Лекс имаш си чудесно приятелче. Може да му дадеш и име.
   А ти защо не спазваш карантината?!:))) Само не казвай, че е заради него.

Ами аз май си имам емпатията да си споделям с някои животни, които се оказват по толерантни и интелигентни от все повече хора. Ако знаеш само какво си мислят за нас... :-)))
   А карантината аз си я спазвам! Тази на ума и душевният мир! Защото една друга пандемия, завладява незабележимо света, е взела, и продължава да взима стотици милиони жертви! А и за вирусите се знае, вече "научно" даже, че се привличат или отблъскват от душевното състояние на човека, което повлиява и занемарената имунна система.
Затова ти пожелавам много пролетно позитивно мислене и усмивки!
цитирай
7. tonsun - Готин стих, Лекс!:) И аз имам с...
22.03.2020 22:06
Готин стих, Лекс!:)
И аз имам снимка от едни такива готини пернати, които се радват на настъпващата пролет, топлото слънчице и спокойствието ... И да ти кажа честно, тази ти идея с поставянето под карантина на всички медийни вируси май ще се окаже мноооого ценна.(handshake)
цитирай
8. анонимен - Благодаря че сподели Тонсън :)
22.03.2020 23:44
tonsun написа:
Готин стих, Лекс!:)
И аз имам снимка от едни такива готини пернати, които се радват на настъпващата пролет, топлото слънчице и спокойствието ... И да ти кажа честно, тази ти идея с поставянето под карантина на всички медийни вируси май ще се окаже мноооого ценна.(handshake)

Радваме че ти хареса стихчето, което спонтанно го съчинихме заедно с гълъба :-)))
Да, идва пролетно слънчево време, заедно с настроението което трябва да споделяме за да бъдем природно здрави, и физически и психически!
А медиите наистина трябва да ги ограничим разумно, защото ако не разумът, паметта ни помни зарази от грип птичи и свински и какви ли не, с повече поражения и смъртни случаи, без да е налагана такава неадекватна параноя. Че чак да правят "Арена Армеец" на болница, при стотици свободни легла в съществуващите! Близки дума са много по-ефикасни мерки, без да се стресира населението и предизвикват непредсказуеми загуби и щети!
Да, това и гълъбите го знаят, особено белите :-)))
Успешна и споделена седмица да имаш въпреки карантината!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1364131
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375