Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2020 11:07 - Kossef – или защо е необходима „хигиена на разума“
Автор: kaliban Категория: Поезия   
Прочетен: 1378 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 11.07.2020 17:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Днес ще се спрем на една доста постна личност. Не защото има кой знае какво да ѝ се изучава, а защото от няколко дни ни моли да ѝ обърнем внимание. Даже вчера започна да става леко агресивна, явно почуствала се преберегната. И за да не влошаваме крехто ѝ психическо здраве, днес ще сбъднем мечтата ѝ.

КосеФ започва дейността си в блога като много други – с пуезия. При това, родейки се с корифея Лексчо по способността си, да вземат думите, да ги сдъвкват и да изплюват воняща каша от безсмислици, уродливи фрази и откровена глупост. За щастие, косеф замърсява средата само с няколко творения вероятно от кризата му на средната възраст (80те на миналия век). Като автор косеф определено си дава сметка, че нещо не е наред с пуезията му:

 

„Не съм по-ет,

вече - по-вехт съм, ала...“

 

но продължава с мъчението:

 

„ за да ме отпращаш в пета глуха

с шлифера ми.

 

Отчитайки нулевия интерес към витиеватите му творения, косеф правилно решава да смени областта си на изява, и се насочва към религиозно-политческата тематика. Там заменя сложните пуетични конструкции и образен език с разбираеми за читателите си нецензурни думи, фекална изрзност и лумпенизирана простащина (вероятно силно впечатлен от „Комиците“, както препоръчва в определени коментари).

 

Трудно е да се каже нещо повече за косеф, което да не е в областта на определени медицински специалисти.

Казах!



Тагове:   koseff,   озъбената лудост,


Гласувай:
2



1. kossef - Я виж колко коменти, а?...
10.08.2020 19:22
и огромен интерес, скъпа, с поет-критично дупе на суха, стара и червива гъба. С него ли опитваш да натриеш фасона ми /отдолу/. Искрено ти споделих, че ме е гнус от наЧудничавата ти червива голота. И защо бягаш, триейки!... И къде ще укриеш натрапената си дръта изключителност?... Не ме трий, защото ще те подхвана лично. Имай елементарното достойнство да приемаш в лице предизвикателствата да се натрапваш.
цитирай
2. kaliban - и огромен интерес, скъпа, с поет...
10.08.2020 19:32
kossef написа:
и огромен интерес, скъпа, с поет-критично дупе на суха, стара и червива гъба. С него ли опитваш да натриеш фасона ми /отдолу/. Искрено ти споделих, че ме е гнус от наЧудничавата ти червива голота. И защо бягаш, триейки!... И къде ще укриеш натрапената си дръта изключителност?... Не ме трий, защото ще те подхвана лично. Имай елементарното достойнство да приемаш в лице предизвикателствата да се натрапваш.


На кого си го написал това, че не се разбира.
цитирай
3. kossef - Ти, която критично финализираш с...
10.08.2020 20:02
Казах! - като последовател-читател на Винету, "оле затвори очички" ли си, че питаш? Обичам да пошляпвам млади дам дупета, но ще те снизходя в блога си. Заповядай, няма да те трия.
цитирай
4. kaliban - Прекаляването с алкохола води до ...
10.08.2020 20:11
Прекаляването с алкохола води до несвързани бръщолевения. На твоята възраст едно малко вечер може и да е полезно, но само 1.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kaliban
Категория: Поезия
Прочетен: 31471
Постинги: 20
Коментари: 70
Гласове: 217
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол