Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2020 06:14 - Мохамеданството в храма на Света София – пророчеството за мерзостта, която е застанала на святото място
Автор: elizabethborislavova Категория: Поезия   
Прочетен: 5273 Коментари: 92 Гласове:
5

Последна промяна: 28.07.2020 16:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
http://slovosvetlina.com/?p=27508

Матей 24:14 И това благовестие на царството ще бъде проповядвано по цялата вселена за свидетелство на всичките народи; и тогава ще дойде свършекът.15 Затова, когато видите мерзостта, която докарва запустение, за която говори пророк Даниил, стояща на светото място, (който чете нека разбира),16 тогава ония които са в Юдея, нека бягат по планините

50/7       04.1974 год. От начинание на олтарното служение на Авела, то се яви и каиновия и винаги с дялото на Бога е вървяло и измамата, фалша на врага, както на Синай в полата се яви телето златно на суетата, докато на върха Сам Законадетеля се яви на Моисей.

И поде се дялото велико на свидетелствени съдби чрез пет разумни и се оформи кат едно велико дяло духовно реформирано и се представи пред Съда велик и почнаха след проверки и изпити. Затуй, който Го похули, няма за него прошка, нито може някога да е употребен хулителя на Святия Дух!

Едновременно се явява и дялото, представено от Сатана чрез пет неразумни и чрез лукавия дух на Сатана почват неправдива борба спрямо пет разумни. … долу над цялата планета Земя няма друга светлина освен вестта църковна и не се изисква друго, освен вяра в съдебния процес, за да се мине под запечатващата се църковна вест, за днес и бъдещето, която е единствена сред цялата планета Земя чрез съдебния процес. И който я приеме, приема спасение и запечатване, изкупление кат народ Божий духовен пътник за новата планета Земя, кат нейни поданици за във вечното царство на мира във вечността над новоизкупена планета Земя. … а който я отхвърли, отхвърлен ще е за всегда!/ Амин!

Сатана знае и завоювал земни съсъди в своя план дири други убежища да избегне своя дял на осъждение, и воюва чрез народи и племена особено чрез осъдени навек спиритични общества. Но най-вече е изявен и въплътен чрез антихриста, сам изявен и чрез лъжеучители, пророци ваалови – мохамедови, с което е и подвел веригата на осъдените като мерзост, която е застанала на святото място: то се е изпълнило чрез мохамеданството в храма на Света София.

Но в Авдия най-добре се откриват неговите планове, че ще се опита да избяга, въплътен чрез съсъди наказанието си лично, изковано от него самия и за тази цел е набелязал близките планети от Слънчевата система да разнесе своята смъртност, гибел и да се избави от Съда над него чрез язвите седем.

Но и тук не ще успее защото Авдия предупреждава Сатана „прелъстила те е гордостта на сърцето ти, тебе, който живееш в разцепените канари, тебе, на когото жилището е високо, който говориш в сърцето си: кой ще ме свали до земята. Ако се възвисиш ти като орел и туриш гнездото си между звездите, и от там ще те сваля – говори Господ!“ Авдий 3-4 стих. В Авдий е ясна неговата сатанинска съдба.

Но Сатана ще продължи до последния ден да води борбата, макар и осъден за всегда. … Сатана знае, че малко му остава и води свирепа борба. Той е дал силата си, властта си в чин „Ахав – Иезавел“ – дялото му на лъжепророка и учителя му и воюва безнадеждно. Туй е дялото духовно реформирано в Дух Святи чрез Съда велик на небето пред Трона законодателен и закона на правда, и е в чин данаилово малко частично възкресение духовно, преди голямото първо възкресение. То е готово и употребено, или подвижено кат снопа житен в свещена ръка на Вожда Си Христа. Амин! Туй дяло е покритие на Откровението. … И то ще продължи,…




Гласувай:
7



1. barin - Здравей, Елизабет. За превръща...
26.07.2020 10:38
Здравей, Елизабет. За превръщането на църквата ''Св. София" в джамия не се вдигна шум. Къде бяха православните и изобщо християнските водачи? Всичко стана бързо без противопоставяне.
Поздрави!
цитирай
2. nkf - Какъв е проблемът, та нали и вие - ...
26.07.2020 14:42
Какъв е проблемът, та нали и вие - хтрияните, и мюслемиските тъпаци се кланяте на еврейското яхве? Имате си едни и същи ценности, заповеди, митология, все същите тъпотии и лъжи. Каква е разликата между имама и попа, и равина? То откак се е пръкнал аврамизма, цялата мерзост и мръсотия се разляла по земята. Така или иначе аврамическите ви фокуснически и дълбоко невежествени религии съвсем скоро ще оттекат в канализацията. :)
цитирай
3. elizabethborislavova - Не знам защо така
26.07.2020 14:48
Може би е съдба. Бог така е искал да стане, защото това трябва да стане като част от спасителния план.
barin написа:
Здравей, Елизабет. За превръщането на църквата ''Св. София" в джамия не се вдигна шум. Къде бяха православните и изобщо християнските водачи? Всичко стана бързо без противопоставяне.
Поздрави!

цитирай
4. elizabethborislavova - Донякъде си прав
26.07.2020 14:54
Вярно е, че и християните и мохамеданите признават Бог Отец, наричан от някои Йеова, от други Аллах, от трети Тангра.
Оттам нататък не си прав. Християните имаме построено върху основата на стария завет една съвършена, дълбока вяра. Тя е много различна, макар и изградена върху старозаветната основа, която ние трябва да почитаме и уважаваме.
Дълбоко в душата си ти знаеш какво е новото, което Христос донесе, какво се случи на Голгота, когато завесата на храма се раздра и човека възстанови връзката си с небето, пряко. Също и какво се случи на Петдесятница.
Наистина в скоро време ще се случи нещо грандиозно - това е първото възкресение на праведните. Дотогава и ни е и вие сме задължени по обстоятелствата да съжителстваме тук на земята. Казвам така, защото изглежда ти не искаш хубавото и вечността.


nkf написа:
Какъв е проблемът, та нали и вие - хтрияните, и мюслемиските тъпаци се кланяте на еврейското яхве? Имате си едни и същи ценности, заповеди, митология, все същите тъпотии и лъжи. Каква е разликата между имама и попа, и равина? То откак се е пръкнал аврамизма, цялата мерзост и мръсотия се разляла по земята. Така или иначе аврамическите ви фокуснически и дълбоко невежествени религии съвсем скоро ще оттекат в канализацията. :)

цитирай
5. elizabethborislavova - Добре дошъл е всеки
26.07.2020 20:56
Стига да пише по темата. Всякакви различни мнения са толерирани. Това е условието и смисъла от общуването. В крайна сметка това ни обогатява.
fairq написа:
Чакаме Добродан да пише поредните си злобни коментари.

цитирай
6. nkf - Вярно е, че и християните и мохам...
26.07.2020 21:24
elizabethborislavova написа:
Вярно е, че и християните и мохамеданите признават Бог Отец, наричан от някои Йеова, от други Аллах, от трети Тангра.
Оттам нататък не си прав. Християните имаме построено върху основата на стария завет една съвършена, дълбока вяра. Тя е много различна, макар и изградена върху старозаветната основа, която ние трябва да почитаме и уважаваме.
Дълбоко в душата си ти знаеш какво е новото, което Христос донесе, какво се случи на Голгота, когато завесата на храма се раздра и човека възстанови връзката си с небето, пряко. Също и какво се случи на Петдесятница.
Наистина в скоро време ще се случи нещо грандиозно - това е първото възкресение на праведните. Дотогава и ни е и вие сме задължени по обстоятелствата да съжителстваме тук на земята. Казвам така, защото изглежда ти не искаш хубавото и вечността.


nkf написа:
Какъв е проблемът, та нали и вие - хтрияните, и мюслемиските тъпаци се кланяте на еврейското яхве? Имате си едни и същи ценности, заповеди, митология, все същите тъпотии и лъжи. Каква е разликата между имама и попа, и равина? То откак се е пръкнал аврамизма, цялата мерзост и мръсотия се разляла по земята. Така или иначе аврамическите ви фокуснически и дълбоко невежествени религии съвсем скоро ще оттекат в канализацията. :)


Дълбоко в себе си, на клетъчно и субатомно равнище зная, че ристиенството, мюслемството и джудеизма са пълна лъжа. Исусът Ви изобщо не е това, което си мислите, ако въобще е съществувал. Цезаря Константин е написал цялата Ви религия. хех Не че сам, собственоръчно се е потил да пише небивалиците й, в които "вервате" като последните тъпаци. :)
цитирай
7. elizabethborislavova - Докажи го
26.07.2020 21:40
Тук в този блог има откъси от Късния дъжд. Той е даден от Троицата - Отце, Сина и Святия Дух. Късния дъжд е Слово. То е дадено в Българиа в продължение на 35 години. Това са факти.
цитирай
8. maxilian - Истината е повече от Християнството
26.07.2020 22:56
Фактът, че поставяте равенство между мохамеданството и мерзостта е доказателство, че не представяте истината
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравейте!
26.07.2020 23:16
Не искам, особено по тази тема да се конфронтирам с никого!
Все пак, светът, в който живеем е създаден Като всяко нещо Спомням си урокът по астрономия на Нушич Учителят извади трима ученика да демонстрират движението на Земята ,Луната и Слънцето Особено сложна работа вършеше Луната ,да се върти около оста си, около Земята и заедно с нея около Слънцето! За минута и тримата били на пода! Ами как се синхронизира движението,, ако е произволно на милиарди звезди и галактики!
Истина е, че християнството е създадено от евреите Въпреки ,че се приписва и на римляните- Флавиите- на Йосиф Флавий!Историкът на Флавиите, който е евреин!
Но след като са го изтървали, в смисъл ,чрез него да владеят света, което не се е осъществило, измислили исляма, подобен на християнството С цел да ги противопоставят и да печелят Това са постигнали
Доказателство?
Евреин лесно става дьонме- приема исляма, за християнство- не съм чувал

Създателят или Бог- съществува Някой ще каже, а кой е създал Бог, тогава!
Много сме нищожни Малко знаем А 95 % от възможностите на биокомпютъра ни-мозъкът са блокирани!

Лека нощ!
цитирай
10. elizabethborislavova - Не е само мухамеданството, но и католицизма, папизма.
27.07.2020 10:38
Сатана се представя на хората в три лица - змей, звяр и лъжепророк. Змея е папизма, лъжепророка е Мухамед. Защо счяташ, че не представяме истината? Имаш ли друго обяснение? Мислиш ли, че събитие като това е без значение за спасителния план? ЩЕ е интересна твоята гледна точка.
maxilian написа:
Фактът, че поставяте равенство между мохамеданството и мерзостта е доказателство, че не представяте истината

цитирай
11. elizabethborislavova - Благодаря!
27.07.2020 10:38
Да, Бог съществува.
Него никой не го е създал.
leonleonovpom2 написа:
Не искам, особено по тази тема да се конфронтирам с никого!
Все пак, светът, в който живеем е създаден Като всяко нещо Спомням си урокът по астрономия на Нушич Учителят извади трима ученика да демонстрират движението на Земята ,Луната и Слънцето Особено сложна работа вършеше Луната ,да се върти около оста си, около Земята и заедно с нея около Слънцето! За минута и тримата били на пода! Ами как се синхронизира движението,, ако е произволно на милиарди звезди и галактики!
Истина е, че християнството е създадено от евреите Въпреки ,че се приписва и на римляните- Флавиите- на Йосиф Флавий!Историкът на Флавиите, който е евреин!
Но след като са го изтървали, в смисъл ,чрез него да владеят света, което не се е осъществило, измислили исляма, подобен на християнството С цел да ги противопоставят и да печелят Това са постигнали
Доказателство?
Евреин лесно става дьонме- приема исляма, за християнство- не съм чувал

Създателят или Бог- съществува Някой ще каже, а кой е създал Бог, тогава!
Много сме нищожни Малко знаем А 95 % от възможностите на биокомпютъра ни-мозъкът са блокирани!

Лека нощ!

цитирай
12. maxilian - Re: „Не е само мухамеданството, но и католицизма, папизма.“
27.07.2020 13:24
А протестантството, будизма .. ?
цитирай
13. elizabethborislavova - И те, но те са в друга класация
27.07.2020 13:27
Заедно с протестанството и будизма и другите - всичко е част от духовния Вавилон. Най-отгоре стои змея - папата.
maxilian написа:
А протестантството, будизма .. ?

цитирай
14. maxilian - Re: „И те, ..“
27.07.2020 15:55
Т.е., единствено Източно-православното вероизповедание, според Вас Елизабет, не е равнозначно на мерзостта, така ли?
цитирай
15. elizabethborislavova - Не, не, и те са в кюпа
27.07.2020 16:29
Света София е просто символ. И те са в духовния Вавилон.
maxilian написа:
Т.е., единствено Източно-православното вероизповедание, според Вас Елизабет, не е равнозначно на мерзостта, така ли?

цитирай
16. maxilian - Религиозните организации не са самите религии
27.07.2020 20:41
Има разлика между организацията на едно религиозно движение, със съответните служители, най-често корпоративна структура и т.н., и последователите. Затова, когато се адресират различни вероизповедания, особено в осъдителния смисъл, който налагате, е коректно да се прави разграничение
цитирай
17. elizabethborislavova - Напълно си прав
27.07.2020 23:05
Точно такава разлика прави и Бог. Едно са религиозните организации. В момента, след Съда няма нито една, която да има достъп до Бога. Друго са хората. Църквата е невидима, описана е в Откр.12 глава:
1 И голямо знамение се яви на небето, - жена, облечена със слънцето, с луната под нозете й и на главата й корона от дванадесет звезди.
2 Тя бе непразна и викаше от родилни болки, като се мъчеше да роди.
3 И яви се друго знамение на небето, и ето голям червен змей, който имаше седем глави и десет рога, и на главите му седем корони.
4 И опашката му, като завлече третата част от небесните звезди, хвърли ги на земята; и змеят застана пред жената, която щеше да роди, за да изяде чадото й щом роди.
5 И тя роди мъжко дете, което има да управлява всичките народи с желязна тояга; и нейното чадо бе грабнато и занесено при Бога, дори при Неговия престол.
6 И жената побягна в пустинята, гдето имаше място, приготвено от Бога, за да я хранят там хиляда двеста и шестдесет дни.
По този повод е изключително важна промяната, която настъпва след съда. До съда Бог е търпял добрите хора в лошите религиозни деноминации. Сега, след Съда ситуацията постепенно се променя. Стоенето на добрите хора в лошите религиозни организации неминуемо рефлектира и върху хората в тях. Те носят отговорност за това.
maxilian написа:
Има разлика между организацията на едно религиозно движение, със съответните служители, най-често корпоративна структура и т.н., и последователите. Затова, когато се адресират различни вероизповедания, особено в осъдителния смисъл, който налагате, е коректно да се прави разграничение

цитирай
18. maxilian - Не e писана и само една т.нар. свещена книга
28.07.2020 00:42
Тъй като явно се изразявате посредством цитати от т.нар. свещена книга, би трябвало да разбирате, че съществуват повече такива писания, които обикновено са поставени в основата на отделните най-разпространени религиозни движения. Защо онова, което цитирате от една книга, да е вярно, а всичко друго, което явно не цитирате от другите книги (Корана, Веди и т.н.) да е невярно и още повече да бъде приравнявано с мерзост
цитирай
19. elizabethborislavova - Библията е единствената божествена книга
28.07.2020 09:18
Защо? Защото всичко написано в нея се случва с поразителна точност. Тя е съвършена, както троицата е съвършена. А това е най-съвършеното познание.
Ако разгледаш страницата, на която има повече откъси от дадения в българия късен дъжд за цялото човечество, може би ще сатне ясно.
http://slovosvetlina/?p=27517
Ето какво казва в тази публикация, откъс от божието Слово:
"Чрез падналата Пелин звезда Сатана е целял да завладее и да владее вечно България „Тук, на българската земя се изля неговата зла ярост – водеше коварната борба чрез своя чудовищен атрибут Корана – лъжеучителя и лъжепророка Мохамед. Чрез него враг се стремеше да завладее целая земен свят. Мохамед – лъжепророкът на Сатана – е таз паднала Пелин звезда, описана в Откровението на Йоана. Чрез наложеното робство Сатана е целял да завладее и да владее вечно България и всички славянски народи. Сатана не е бил сигурен кой от тия народи ще бъде употребен от Бога във време на Съда велик и кой ще поеме озарителната факла, за да доведе целия земен свят до прозрение духовно. И ето сред България се явиха съдебните атрибути – чрез Кирила и Методия се даде азбуката на славянските народи, за да се чете Словото на роден език, чрез Паисий Хилендарски се връчи Историята, пробуждаща духа на народа за национална и духовна свобода. Левски бе употребен свише да вдъхне Бог вяра в сърцата в собствените духовни и физически сили на поробения народ, а девицата Райна Княгиня със собствените си ръце уши знамето на свободата и го развя с дръзновение над поробената си земя! В борбата с поробителя не малка роля изигра православната религия, макар че врагът успя да вмъкне в нейното служение религиозни заблуди, тя внедри вяра в сърцата на верни синове и дъщери, която пламна в пожар на освободително движение. Пробуди съвест и смелост и вдъхна надежда за свобода в сърцащ. И се поведе огнена борба за свобода, лумнаха огньове на вяра, потекоха кървави реки за род и родина и напоиха родната земя. Тежък бе бичът на врага, развилнял се бе в жесток нагон да убие тез святи подбуди в сърцата на народа и като ехидна запълзя по душата човешка, употребил лъжепророческия си камшик и жестоко посягаше на живата вяра, чрез страшните инквизиции налагаше се Мохамеданската мътна вода над плещите на родната майка земя.“

„И Исмаил пое пътя си в развой на племена и народи."
цитирай
20. maxilian - Re: „Библията е единствената божествена книга“
28.07.2020 12:24
Остава да напишете, че от Витоша по-високо няма, и от Искъра по-дълбоко .., нали. С цялото уважение към Вашите верски убеждения Елизабет, да се твърди подобно нещо за онова, което наричате „божествено“, означава че или не го познавате достатъчно, или се подигравате. И то когато цитатите, които изтъквате си имат автори известни исторически лица от плът и кръв
цитирай
21. elizabethborislavova - Разбира се, че е така и животът го доказва
28.07.2020 13:36
Няма друга книга като Библията, в която целият живот, спасителният план, всичко около нас да е описано така. Така че реално няма друга свещена книга. Другите са Божие Слово смесено с лъжа. Например Кур ана.
цитирай
22. maxilian - Re: „.. няма друга свещена книга. Другите са Божие Слово смесено с лъжа. Например Кур ана.“
28.07.2020 15:29
Искате да кажете, че жената е създадена от мъжко ребро, така ли? И че цялата патриархална йерархия, съответно, която следва от авторите на въпросната книга, е по воля безапелационна? За пореден призовавам и моля да се отнасяте с необходимото уважение към верските убеждения, които може да не познавате и не споделяте. Дори да са също толкова заблудени, въз основа на древни писания, създадени според разбиранията по онова време, можете да спорите по между си, като се придържате към добрите нрави и тон. Иначе значи самата да се превръщате в същото, което обиждате
цитирай
23. elizabethborislavova - Публикуваното е Божие Слово
28.07.2020 15:41
А как е създадена жената и от кого?
Относно толерантността аз съм най-толерантния човек. Виждаш го и тук в блога. Но истината е тази и това е по-високо от всичко.
Библията е книгата на живота. А ние българите сме щастливи, че Бог е избрал българия да Му послужи по времето на Страшния съд, в периода 1947 - 1982 г. и днес в разнасянето на късния дъжд. това е най-важното измежду всичко, което се случва в света. Това е нишката на развитие на човечеството.
Още от древността Ваал е символ на Мухамед. Факти.
цитирай
24. maxilian - Re: „А как е създадена жената и от кого? .. истината е тази ..“
28.07.2020 16:14
Искате да кажете, че жената е създадена от мъжко ребро, така ли?
цитирай
25. elizabethborislavova - Темата е друга
28.07.2020 16:32
Ако това те интересува сложи една публикация в блога си и ще се включа да го изясним.
Да припомня, че темата е:
Мохамеданството в храма на Света София – пророчеството за мерзостта, която е застанала на святото място
цитирай
26. maxilian - Re: „Темата е друга“
28.07.2020 17:08
Напротив, от самото начало обсъждаме въпроса за истината, която, в рамките на заглавието, потъпквате, въз основа на писаното в „Библията“. Затова питам, според Вас, вярно ли е, че жената е създадена субординирано от мъжа -- от мъжко ребро -- както е записано във Вашата "истина"
цитирай
27. elizabethborislavova - Мен този въпрос не ме вълнува
28.07.2020 17:33
Ако теб те вълнува постави една тема в блога си и ще я изясним. Тук става дума за това:
Сатана знае и завоювал земни съсъди в своя план дири други убежища да избегне своя дял на осъждение, и воюва чрез народи и племена особено чрез осъдени навек спиритични общества. Но най-вече е изявен и въплътен чрез антихриста, сам изявен и чрез лъжеучители, пророци ваалови – мохамедови, с което е и подвел веригата на осъдените като мерзост, която е застанала на святото място: то се е изпълнило чрез мохамеданството в храма на Света София.

Но в Авдия най-добре се откриват неговите планове, че ще се опита да избяга, въплътен чрез съсъди наказанието си лично, изковано от него са
maxilian написа:
Напротив, от самото начало обсъждаме въпроса за истината, която, в рамките на заглавието, потъпквате, въз основа на писаното в „Библията“. Затова питам, според Вас, вярно ли е, че жената е създадена субординирано от мъжа -- от мъжко ребро -- както е записано във Вашата "истина"

цитирай
28. maxilian - Re: Мен въпроса за истината не ме вълнува
28.07.2020 21:09
Разбира се, не е ясно защо сте избрала толкова пацифистки аватар, когато очевидно проповядвате за междурелигиозна конфронтация, която и в миналото, и в настоящето води до ужасни войни. Освен заглавието и твърденията по темата, не е вярно и че онова, което наричате „Небесен съд“, е минало, след като все повече хора в днешно време остават с впечатление, че едва сега започва. Нямате основание дори да се обръщате към мен на „Ти“, Елизабет
цитирай
29. elizabethborislavova - Гълъбът със зелената клонка на вярата
28.07.2020 22:37
Няма да има войни, породени от съдебната светлина. Тя е обединяваща. Тя и най-най-възможно най-обединяващото нещо за цялото човечество. Цялото човечество се разделя и определя по отношението си към Съдебната светлина. Който приема написаното в блога получава печата на оправдание.
Времето, в което съдебната светлина се разнася по света е най-тежкото време откакто свят светува. Виж в блога има един откъс за язвите на последното време.
В момента Земята, човечеството няма ходатай. Исус Христос е приключил ходатайствената си служба, небесното светилище е очистено и е готов да дойде в първото възкресение.
За тези, които не са чели Библията може ли да припомните как изглеждаше земята по времето, когато гълъбът излезе от ковчега?
цитирай
30. maxilian - Re: „.. Който приема написаното в блога получава печата на оправдание ..“
28.07.2020 22:57
Няма как да има баланс, ако се допуска оправдание за виновните. Не лъжете хората и както църквата, че друг щял да им изкупи греховете. С което продължават да ги поощряват
цитирай
31. nkf - Тук в този блог има откъси от Късния ...
29.07.2020 13:54
elizabethborislavova написа:
Тук в този блог има откъси от Късния дъжд. Той е даден от Троицата - Отце, Сина и Святия Дух. Късния дъжд е Слово. То е дадено в Българиа в продължение на 35 години. Това са факти.

Кое точно искаш да ти докажа? Това, че Флавий Валерий Константин - император на Рим ви е създал религията? Ами под негово ръководство и желание е изработена формулата на кредото на троицата, което ми рецитираш в коментара си. Какви божии слова, какви дъждове, троици и какви пет лева, мадам? Религията Ви е една маскирана държавна, имперска идеология, предназначена да вдъхне още няколко столетия на умиращата към онова време империя. И Флавий Валерий успял: конструирал една нова религия и я обявил за държавна, а себе си - и наследниците му - за "от Бога владетели", на които се дължи безусловно подчинение, щото... Та, един бог на небето, един цезар на земята, с една империя и един народ, с една религия. Нещо като Айн фолк, айн райх, айн фюрер хехе :) Апропо, сам Флавий Валерий не бил християнин - въобще е спорно и доста съмнително дали се е покръствал. И естествено, че Флавий няма как да е бил християнин - той все пак е бил достатъчно умен, че да не вярва във врелите-некипели, които замисля и утвърждава чрез подчинените си епископи на разни събори. А ти да не мислиш, че епископите не са слушкали до точката и запетайката "Божия помазаник", цезаря? Слушали са и още как, че ако не слушат не само катедрите ще се окажат освободени от тях, ами току-виж и по-лоши неща станали с тях. :)
цитирай
32. elizabethborislavova - Няма как да го докажеш
29.07.2020 18:09
Сатана знае и завоювал земни съсъди в своя план дири други убежища да избегне своя дял на осъждение, и воюва чрез народи и племена особено чрез осъдени навек спиритични общества. Но най-вече е изявен и въплътен чрез антихриста, сам изявен и чрез лъжеучители, пророци ваалови – мохамедови, с което е и подвел веригата на осъдените като мерзост, която е застанала на святото място: то се е изпълнило чрез мохамеданството в храма на Света София.
А относно католицизма прочети и другите откъси от Божието Слово. В него ще видиш, че папата е змея, главата на духовния Вавилон.
цитирай
33. dobrodan - Дотук бих нарекъл "божествена" само простотията
29.07.2020 19:36
на блогърката, неподражаема, единствена и съвършена в глупостите си.
цитирай
34. nkf - Сатана знае и завоювал земни съсъди ...
29.07.2020 19:49
elizabethborislavova написа:
Сатана знае и завоювал земни съсъди в своя план дири други убежища да избегне своя дял на осъждение, и воюва чрез народи и племена особено чрез осъдени навек спиритични общества. Но най-вече е изявен и въплътен чрез антихриста, сам изявен и чрез лъжеучители, пророци ваалови – мохамедови, с което е и подвел веригата на осъдените като мерзост, която е застанала на святото място: то се е изпълнило чрез мохамеданството в храма на Света София.
А относно католицизма прочети и другите откъси от Божието Слово. В него ще видиш, че папата е змея, главата на духовния Вавилон.

Взимай си студени душове, пий студено кафе и стой на сянка! От друга страна, разбирам, че липсата ти на познания и необразоваността те правят неадекватна до степен, каквато демонстрираш. Няма нужда да ме насърчаваш да чета глупостите Ви. Това няма как да стане. Аз няма какво да доказвам, това са исторически факти, но на теб не са ти известни, тъй като не четеш/освен тъпотии/.
цитирай
35. elizabethborislavova - Аз не съм те съветвала какво да правиш не бъди невъзпитан и груб и уважавай другите
29.07.2020 20:52
Интересно ми е прочете ли поне някой от десетките откъси от Късният дъжд тук? Моля те кажи честно?
И да. Бог е казал нещо аз съм го публикувала. Ти трябва да докажеш, че мохамеданството не е това, което пише. Че значението на превръщането на Света София в джамия е случайно и няма никакво духовно значение. Това е нормалният подход. Затова ако не си съгласен с някоя от тезите в публикацията казваш с кое не си съгласен и доказваш противното. Съгласен ли си, че нормалните и възпитаните хора правят точно така?
цитирай
36. dobrodan - Ти, рабиньо божия, да си чувала, че според исляма
29.07.2020 20:57
Исус е предрекъл раждането на Ахмед, който щял да донесе на хората истинската вяра (което е продължение на простотията на набожниците с други средства)? И че е пророк в Исляма, че почитат и неговата майка :) Мариам?
Защо махна оня ми коментар за исата? Не е вярно или не ти хареса вътрешно така?
Не ставаш за попадия, само се мъчиш.
цитирай
37. elizabethborislavova - Може всичко да пише. Виж колко е ясно и конкретно. И за Левски пише
29.07.2020 22:25
Слово със Слово се пресява. Сигурно си чувал. Знаеш ли какво значи Слово със Слово се пресява. Нормално е Куранът да преписва от Библията.
Ето какво казва Бог:
http://slovosvetlina/%D0%BF%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BF%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%BD-%D0%B7%D0%B2%D0%B5%D0%B7%D0%B4%D0%B0-%D0%BC%D1%83%D1%85%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%B4
Чрез падналата Пелин звезда Сатана е целял да завладее и да владее вечно България „Тук, на българската земя се изля неговата зла ярост – водеше коварната борба чрез своя чудовищен атрибут Корана – лъжеучителя и лъжепророка Мохамед. Чрез него враг се стремеше да завладее целая земен свят. Мохамед – лъжепророкът на Сатана – е таз паднала Пелин звезда, описана в Откровението на Йоана. Чрез наложеното робство Сатана е целял да завладее и да владее вечно България и всички славянски народи. Сатана не е бил сигурен кой от тия народи ще бъде употребен от Бога във време на Съда велик и кой ще поеме озарителната факла, за да доведе целия земен свят до прозрение духовно. И ето сред България се явиха съдебните атрибути – чрез Кирила и Методия се даде азбуката на славянските народи, за да се чете Словото на роден език, чрез Паисий Хилендарски се връчи Историята, пробуждаща духа на народа за национална и духовна свобода. Левски бе употребен свише да вдъхне Бог вяра в сърцата в собствените духовни и физически сили на поробения народ, а девицата Райна Княгиня със собствените си ръце уши знамето на свободата и го развя с дръзновение над поробената си земя! В борбата с поробителя не малка роля изигра православната религия, макар че врагът успя да вмъкне в нейното служение религиозни заблуди, тя внедри вяра в сърцата на верни синове и дъщери, която пламна в пожар на освободително движение. Пробуди съвест и смелост и вдъхна надежда за свобода в сърцащ. И се поведе огнена борба за свобода, лумнаха огньове на вяра, потекоха кървави реки за род и родина и напоиха родната земя. Тежък бе бичът на врага, развилнял се бе в жесток нагон да убие тез
цитирай
38. maxilian - Истината ще Ви направи свободни
30.07.2020 03:04
Оставаше в християнската летопис да пише нещо хубаво за Исляма и останалите религиозни движения. И обратното, в Корана да четем колко хубаво е Християнството.. Нали затова обяснявам, че „elizabethborislavova“ насаждате междурелигиозна конфронтация, с цитати, които отдавна не кореспондират с действителността
цитирай
39. elizabethborislavova - Разбира се, че Библията обстойно говори за мухамеданството
30.07.2020 10:02
Интересува ли те къде Библията говори за сатана, Мухамед и неговите последователи? Ако представлява интерес бих обяснила.
Ако има ще повярваш ли в Бог? Ще станеш ли християнин? Библията е книгата на живота. в нея е описано всичко за всички, за цялото човечество, от началото до края. Тя е съвършена книга, както и Бог.
цитирай
40. dobrodan - Ти коя от всичките библии четеш, попадийо?
30.07.2020 10:48
Какъв Мухамед те гони, когато са я писали ония свети кочове педерастични библията ти?
Егати шизофренията?!
Абе ти на училище ходи ли, когато беше задължително?
цитирай
41. elizabethborislavova - Не е нормално човек да се изказва без да е запознат
30.07.2020 12:41
Ето какво пише за Мухамед. Откровение 8:11
А името на звездата е Пелин, и третата част от водите стана пелин, и много човеци измряха от водите, защото се вгорчиха.
Освен това за учението на Мухамед в бога му Ваал пише толкова много в Библията. Ти чел ли си някога Библията? Обикновено хората с тежка съдба имат разбирания като твоите. Каруцари, пълни с жлъч и неудовлетвореност.
цитирай
42. nkf - Интересно ми е прочете ли поне някой ...
30.07.2020 13:03
elizabethborislavova написа:
Интересно ми е прочете ли поне някой от десетките откъси от Късният дъжд тук? Моля те кажи честно?
И да. Бог е казал нещо аз съм го публикувала. Ти трябва да докажеш, че мохамеданството не е това, което пише. Че значението на превръщането на Света София в джамия е случайно и няма никакво духовно значение. Това е нормалният подход. Затова ако не си съгласен с някоя от тезите в публикацията казваш с кое не си съгласен и доказваш противното. Съгласен ли си, че нормалните и възпитаните хора правят точно така?

Уважавам, само когато насреща има поне нещо подобно на уважение. Възпитанието включва адекватност на разговора също. Например, когато някой ти каже "Добър ден", възпитаният, адекватен отговор е същият, а не да го запиташ "Ти чете ли нощния дъжд" или нещо от тоя сорт. Аз говоря по съществото на темата - ти обаче явно не можеш - поради драматичните познавателни липси - и постоянно приказваш врели-некипели и рецитираш някакви напълно смахнати текстове, които иначе биха били добър материал за студентите по психиатрия. Какво да ти доказвам за исляма/религия мохамеданство няма, поне се научи да използваш правилните наименования/. Ако не си способна да схванеш базови, основни неща за произхода на трите абрахмански религии: юдаизъм, християнство, ислям, то аз няма как да превъзмогна личностните ти липси. Всеки що-годе запознат с тези три религии е наясно, че и юдеи, и християни и мюсюлмани се кланят на един и същи бог - еврейския племенен бог. Превръщането отново в джамия на църквата хагия софия може да има духовно значение за мюслеми и християни или, за който сметне че има значение. За мен лично няма никакво значение дали ще пее мюзейн или гръцко попче, или каквото и да е попче, защото така или иначе припяват на яхвето. Пък аз с яхвето нямам нищо общо и не ме интересува. Яхвето ме смята за дявол и ме е обозначил за унищожение. Е, не само мен, а още около милиард и половина човека, наречени в светите Ви писания Гог и Магог.
цитирай
43. elizabethborislavova - Нормално е да те питам дали си чел публикацията, която коментираш
30.07.2020 13:14
Защото от коментарите личи, че не си я чел. Относно уважението аз показвам такова, а ти не.
досега по съществото на темата не си писал или си писал очевадни неистини, които даже не подлежат на коментар. Проблемът е, че нещата, които коментираш са ти напълно неясни. Последователите на христос се наричат християни, а на Мухамед - мухамедани. Не е ли просто.
Учудвам се, че не си разбрал и това, че християните се кранявме на Бог Отец, Бог Син и Бог Святи Дух. За разлика от тях вие се кланяте само на Бог Отец, наричан Йеова, Аллах, Тангра. Опитай се да разбереш защо християнството е най-съвършената вяра.
Благодаря за мнението, че за теб няма никакво значение дали държавата е под турско робстов или не.
цитирай
44. dobrodan - Това е все едно да ме убеждаваш коя фекалия да изям, че е най-прясна????
30.07.2020 13:45
Или сте я притоплили на микровълновата у вашата майка! вашата вяра!! "светата петдесятна църква"????????
Горе nkf ти е написал нещо за Гог и Магог. Сега ще те озаря с бляскава, съвършена, божествена, яркочервена светлина: в най-ново време ние сме от народите на Магога...
Кланяте се на нечий син (не е от баща си туй момче, дано поне майка му знае от кого е) и го наричате син на бога????????
В домовете "Майка и Дете" е пълно с едни такива деца. Те следователно са божии синове?
А бащите им са богове?
Цо кардас, кардашим? :):):)
Имат си и още една прилика двата боклучави етноса: останалите сме гои или гаджо. Ще рече, неевреин и немангал. Ти божията светлина на кой етнос видя, "28-годишна"?! бабо попадийо?
КАРУЦАРИ СА БИЛИ И ОЩЕ СА ТВОИТЕ ДЯДОВЦИ, ЯСНО? МОИТЕ СА БИЛИ ЦАРЕТЕ НА ЗЕМЯТА!!!
Питай си попа да ти обясни що е робство или поне отвори някой учебник да видиш.
Много си далеч от всякаква функционална възможност да ми даваш мозък. Не си прави труда просто. Религията те е заробила от глава до пети, нищо, че запецваш на елементарни въпроси. Аз ако съм ти попа, най-много да ти дам да метеш след литургията пода.
Поне мекици знаеш ли да пържиш?
цитирай
45. nkf - Защото от коментарите личи, че не си ...
30.07.2020 14:32
elizabethborislavova написа:
Защото от коментарите личи, че не си я чел. Относно уважението аз показвам такова, а ти не.
досега по съществото на темата не си писал или си писал очевадни неистини, които даже не подлежат на коментар. Проблемът е, че нещата, които коментираш са ти напълно неясни. Последователите на христос се наричат християни, а на Мухамед - мухамедани. Не е ли просто.
Учудвам се, че не си разбрал и това, че християните се кранявме на Бог Отец, Бог Син и Бог Святи Дух. За разлика от тях вие се кланяте само на Бог Отец, наричан Йеова, Аллах, Тангра. Опитай се да разбереш защо християнството е най-съвършената вяра.
Благодаря за мнението, че за теб няма никакво значение дали държавата е под турско робстов или не.

Статията е лишена от смисъл и поради това не може да подлежи на коментар, освен ако не става дума за медицински преглед. На мен нещата са ми поне в много голяма степен ясни, но проблемът е, че на теб нищо не ти е ясно. Няма как да ти е ясно, след като ти липсва съществен културен слой, а оттам - и образователен. тези неща няма как да ги наваксаш или придобиеш, чрез глуповата и невежествена вяра в чудеса. Както и да е, това е за твоя сметка. Ето, щом даже не знаеш, че религията на мюсюлманите се нарича ислям, а не мохамеданство... То тогава, евреите/юдеите, след като са поклонници на Йахве, следва да се наричат йахвисти, а не юдеи? :) Логиката ти е желязна, само дето е погрешна. :) Така е, кланяте се на троицата, формулирана в Никея по заповед на Флавий Валерий, ама начело на троицата Ви стои баш еврейския господ саваот/яхве/адонай/хашем и т.н. и джийзъса Ви се явява синче на Яхве-то. Аз не се кланям на богове, още по-малко пък на тангри и алахо-Ви. Имам почит /няма нищо общо с кланяне/ към автентичните български богове, като родова същност. Нещо не разбрах за каква държава става дума и за какво турско робство? Я кажи, ти като персона, част от Гог и Магог, как се чувстваш като вече знаеш, че Йехова-та Ви те смята за бъдещо печено месо?
цитирай
46. krumbelosvet - Не са едно и също
30.07.2020 15:29
Не са едно и също Вехтият Завет, Новият Завет и Корана. Последния не познавам, но зная, че Мохамед е ВЪОРЪЖЕН пророк, и че зверствата, низостите и мръсотиите извършени НА ДЕЛО от мохамедани, ДАЛЕЧЕ надхвърлят зверствата, низостите и особено МРЪСОТИИТЕ дело на християни. ПО-МАЛКО ИЗРОДИ допускат обществата основани на Христовата вяра. А достойни хора има във ВСИЧКИ изповедания.
Юдаизмът и особено НАСЛЕДНИЦИТЕ на първосвещеника на Соломоновия храм-банка, по чиято вина е разпънат Исус, тия наследници ДНЕС, с могъща наука, оръжие и КОВАРСТВО, унищожават РАСАТА, която е носител на християнството.
цитирай
47. dobrodan - Круме? Ако са наистина достойни хора тия, които изброяваш,
30.07.2020 16:22
чий го дирят при останалите?
Мюсюлмани и християни са правили едни и същи (и продължават) свински номера на тия, които не са съвсем дълбоко убедени в правотата им. Едни и същи изроди командват и двете религии - тези от третата.
Расата, носител на християнството, аз не мога да я определя. Ти как успя?
P. S. Мормоните също са християни, знаеш го.
Йезуитите са християни. Флагеланите са християни. Да продължа, ако искаш?
цитирай
48. elizabethborislavova - Едно е да не разбираш, друго е да твърдиш, че откъсът от Късният дъжд е лишен от смисъл
30.07.2020 21:22
[quote=nkf][quote=elizabethborislavova]
Прави разлика между двете неща. Просто тези неща не ги разбираш не са ти ясни. По-добре чети, прочети и останалите откъси и питай. Между другото публикацията пряко те засяга. Едно от нещата, която тя казва, е че от Адам досега на земята се води духовна война между два духа - между доброто и злото. И тогава и сега човек се определя на коя страна е. Няма средно положение. Тъй като тук е публикувано Божие Слово, което ти не разбираш, но отричаш ясно е на чия страна си в тази борба. Не коментирай неща, които не познаваш. Та щом не си чувал за Авдий къде си тръгнал?
цитирай
49. elizabethborislavova - Точно така е
30.07.2020 21:23
krumbelosvet написа:
Не са едно и също Вехтият Завет, Новият Завет и Корана. Последния не познавам, но зная, че Мохамед е ВЪОРЪЖЕН пророк, и че зверствата, низостите и мръсотиите извършени НА ДЕЛО от мохамедани, ДАЛЕЧЕ надхвърлят зверствата, низостите и особено МРЪСОТИИТЕ дело на християни. ПО-МАЛКО ИЗРОДИ допускат обществата основани на Христовата вяра. А достойни хора има във ВСИЧКИ изповедания.
Юдаизмът и особено НАСЛЕДНИЦИТЕ на първосвещеника на Соломоновия храм-банка, по чиято вина е разпънат Исус, тия наследници ДНЕС, с могъща наука, оръжие и КОВАРСТВО, унищожават РАСАТА, която е носител на християнството.

цитирай
50. elizabethborislavova - Мормоните не са християни.
30.07.2020 21:26
dobrodan написа:
чий го дирят при останалите?
Мюсюлмани и християни са правили едни и същи (и продължават) свински номера на тия, които не са съвсем дълбоко убедени в правотата им. Едни и същи изроди командват и двете религии - тези от третата.
Расата, носител на християнството, аз не мога да я определя. Ти как успя?
P. S. Мормоните също са християни, знаеш го.
Йезуитите са християни. Флагеланите са християни. Да продължа, ако искаш?

Ако прочетеш и останалите откъси от Късния дъжд ще видиш, че Бог напълно се е разграничил от всички църкви, в това число и християнски. Това се случва днес, във времето след Страшния съд и преди първото възкресение на праведните. Причината - дяволът е завладял всички църкви. Ако си чел има една случка по времето преди потопа - исполините, падналите сатанински ангели влизаха при човешките дъщери - църквите и се раждаха църкви, плод на действието на сатана.
цитирай
51. krumbelosvet - Доброданчо,
30.07.2020 23:56
Прочети ВНИМАТЕЛНО какво съм написал.
Ти бързаш да си излееш ОМРАЗАТА.
Остава да ме попиташ дали вярвам, че Бог е омесил Адам от кал. И му духнал живот.
Много като тебе джапат в плиткото на океана и се мислят за океанолози.
ПП: Не се наемам да обсъждам ПРОРОЧЕСКИТЕ текстове на авторката. Категоричните изводи от библейски цитати, са силно рисковано занимание.
цитирай
52. dobrodan - Круме? Има ли реален бог или няма? Това е въпросът.
31.07.2020 09:27
Кой как го нарича и на кого вярата му е по-правилна ще обсъждаме после.
Госпожата твърди едни работи, дето не знам какво друса, преди да ги напише, ти ми обясняваш кой правел по-малко мръсотии :), и каква стана тя сега?
Чупя си свободното време да обясняван, че никой не е възкръснал, тя ми пее за дъждове някви, свети планински върхове и сякакви такива извънземни чудеса.
Не е злоба, Круме. Ярост се нарича. Гняв срещу поредните мошеници, злоупотребяващи с нуждата на човек от закрила, увереност, колективна принадлежност, мнозинство.
Колко навътре в оккеана трябва да вляза, за да открия, че водата е мокра?
В момента бог се чуди как може някой да има претенции, че ни е създал по свое подобие. Доста прост трябва да е бог, м?
Всеки да си вярва колкото си иска, в каквото си ще. Няма нужда да си "споделя" интимните преживявания с цел забогатяване на прекия си ръководител (попа).
Да не отворя още един блог и там да видиш каква дейност мога да развия (срещу набожниците с претенции да знаят какво съм ял снощи), добре аргументирана.
Може да започва с логото: Няма бог и ме прати да ви го кажа! :):):)
Ако можех, ако бях устроен така, че да се възползвам от човешката глупост, нямаше да пиша срещу това, а щях да го правя. Не мога и съм го разбрал отдавна.
Намирам това за неправилно и преднамерено, умишлено и грозно.
цитирай
53. dobrodan - Златната ми сладка и медена ристиенке,
31.07.2020 09:34
elizabethborislavova написа:
dobrodan написа:
чий го дирят при останалите?
Мюсюлмани и християни са правили едни и същи (и продължават) свински номера на тия, които не са съвсем дълбоко убедени в правотата им. Едни и същи изроди командват и двете религии - тези от третата.
Расата, носител на християнството, аз не мога да я определя. Ти как успя?
P. S. Мормоните също са християни, знаеш го.
Йезуитите са християни. Флагеланите са християни. Да продължа, ако искаш?

Ако прочетеш и останалите откъси от Късния дъжд ще видиш, че Бог напълно се е разграничил от всички църкви, в това число и християнски. Това се случва днес, във времето след Страшния съд и преди първото възкресение на праведните. Причината - дяволът е завладял всички църкви. Ако си чел има една случка по времето преди потопа - исполините, падналите сатанински ангели влизаха при човешките дъщери - църквите и се раждаха църкви, плод на действието на сатана.


Аз книгата на Енох съм я чел и цитирал преди да знаеш, че съществува такова нещо.
В съвременните издания се пропуска пасажа за човешките дъщери, подбрани от "ангелите" с полови части като на конете", които после започнали да раждат исполини. Смисълът на тая "библейска" книга е коренно различен от поредните бълнувания, които изсипа на софрата. Там няма споменато за никакви църкви и не преиначавай думите на добросъвестния преводач! Остана да чукаме църкви, а?????
Значи правим така. Опитай се да обясняваш някои поне неща без божия или сатанинска намеса, защото ако не бяха баща ти и майка ти, бог нямаше да те роди. Съмнявам се баща ти да е бог, а майка ти - богиня, при цялото ми уважение, нали така?
цитирай
54. elizabethborislavova - Това е значението, приятелю,
31.07.2020 09:56
Много добре, че се чел тази книга. Тя се споменава и в Библията. Исполините са падналите сатанински ангели. Човешките дъщери са църквите. Винаги в Библията жената е символ на църквата. Това са църквите - забладени, обладани от исполините. Затова Бог не благоволява в нито една църква. Бог е извън църквите.
dobrodan написа:
elizabethborislavova написа:
[quote=dobrodan]чий го дирят при останалите?
Мюсюлмани и християни са правили едни и същи (и продължават) свински номера на тия, които не са съвсем дълбоко убедени в правотата им. Едни и същи изроди командват и двете религии - тези от третата.
Расата, носител на християнството, аз не мога да я определя. Ти как успя?
Ако прочетеш и останалите откъси от Късния дъжд ще видиш, че Бог напълно се е разграничил от всички църкви, в това число и християнски. Това се случва днес, във времето след Страшния съд и преди първото възкресение на праведните. Причината - дяволът е завладял всички църкви. Ако си чел има една случка по времето преди потопа - исполините, падналите сатанински ангели влизаха при човешките дъщери - църквите и се раждаха църкви, плод на действието на сатана.


Аз книгата на Енох съм я чел и цитирал преди да знаеш, че съществува такова нещо.
В съвременните издания се пропуска пасажа за човешките дъщери, подбрани от "ангелите" с полови части като на конете", които после започнали да раждат исполини. Смисълът на тая "библейска" книга е коренно различен от поредните бълнувания, които изсипа на софрата. Там няма споменато за никакви църкви и не преиначавай думите на добросъвестния преводач! Остана да чукаме църкви, а?????
Значи правим така. Опитай се да обясняваш някои поне неща без божия или сатанинска намеса, защото ако не бяха баща ти и майка ти, бог нямаше да те роди. Съмнявам се баща ти да е бог, а майка ти - богиня, при цялото ми уважение, нали така?

цитирай
55. dobrodan - Не ме брой за приятел, моля.
31.07.2020 11:32
На мен вашият бог :) ми е отредил да ви правя тиквите меки като тесто.
Чакай малко сега: жената е църквата? А е воден спор има ли жената душа или не?
Ти как смяташ?
Сериозна препоръка: има един канал по телевизията, World TV. Tоку преди малко - сиреч някъде между 10,30 и 11,00 часа излъчиха предаване, посветено на християнството.
Обобщавам: смотаният ви Исус е Тит Флавий. Сигурен съм, че записи на тия предавания ще намериш и в Ютуб например. Действай.
Там стоят хора с имена и лица, обясняват за кухи лейки като твоята кой, как, защо и кога е писал простотиите, в чиято истинност ни убеждаваш.
Алегориите ви не са интересни за никого.
Скритото послание е простичко: истината ще ви направи свободни........
цитирай
56. elizabethborislavova - ти пък от майтап не разбираш
31.07.2020 15:07
Да, това е важно, запомни го. Жената е символ на църквата. Мъжът е Исус Христос, Бог. Църквата е жената.
Право казваш, че ние, които сме с истината сме свободни.
цитирай
57. dobrodan - Най-вече сте свободни от мозък
31.07.2020 19:26
и сте забравили защо ви е даден.
Не жената, а майката е символ на църквата в нови времена.
Няма откъде да знаеш дали си с истината или не. Истината иска факти. Вие имате само вяра и нищо повече. Не знам с какво това ви кара да се чувствувате привилегировани спрямо останалите? Че да прикоткате и от тях още повече, нали така?
Кое смяташ, че ви дава правото да си предлагате религията като царевица на плажа?
Да разбирам, че Исус обладава църквата, сиреч майка си? Дето го е родила?
Не ти ли идва малко в повече тая работа?
Вземи си отпуска от шефа, иди на море. Поне за две седмици. Дължи ти го тоя духовен смотаняк, изкара си паричките (за попа ти говоря, че не знам нещо друго работиш ли). Мисля, че не. С такова отсътствие от реалността кой друг ще те вземе на работа?
цитирай
58. elizabethborislavova - Непрекъснато обиждаш, а става дума за голямата любов на Исус и за благовестието на царството
31.07.2020 20:29
Голямо откритие направи. Не била, жената, а майката. Като чели майката не е жена. Та така - жената е символ на църквата.
Това, което е публикувано в блога ми е нещо, което Бог е дал, Божие Слово. Същият, който е дал Библията е дал и това Слово.
Ако искаш да говорим с факти. В Библията пише за Мухамед това:
Откровение 8:11
А името на звездата е Пелин, и третата част от водите стана пелин, и много човеци измряха от водите, защото се вгорчиха.
Относно това кой ни дава право да благовестваме благовестието на царството и аз бих попитала същото. На теб кой ти дава право да словоблудстваш, да псуваш като каруцар, да обиждаш? Със същото право с което ти публикуваш и аз публикувам.
Още повече, че ако прочетеш блога ще разбереш какво важно и огромно нещо е това. Това е нещо, което трябва да стигне до цялата земя. За да стане това трябва първо ние българите да се обединим около него.
Но молбата ми е да се върнем на темата. Имаш ли по темата да кажеш нещо.
цитирай
59. dobrodan - Жената може и да не е майка (някои дори нарочно не искат да имат деца)
31.07.2020 21:00
и връзката между двете понятия не е абсолютно задължителна и двупосочна, нали така?
На мен правото да "словоблудствам" ми го е дал човешкият разум. Дотук псувни не съм ти писал, защото не трябва човек да прави всичко, което иска, навсякъде.
Същото е валидно и за твоите проповеди, забележи.
Какво по-различно ще намеря в блога ти? Луди съм виждал, и тихи, и буйни.
Фактите са следните: в някаква книга някой е написал нещо. Дори вече е ясно кой, защо, къде и кога.
В нито една книга не е написано, че лично бог я е написал. Бог неграмотен ли е? Защо все някой друг пише "свети книги", бог спи ли, сляп ли е, че има толкова много "единствено правилни книги" на света?
Вземи се в ръце и тръгвай на работа. Една препоръка: не споменавай името господне пред бъдещия си работодател, че напоследък не са особено набожни хората с парите. Също като сегашния ти.
Истината често е горчива. С нетърпение ще очаквам новите ти теми, че и аз трябва да се смея на нещо, докато работя или си почивам.
По-лесно ще ти е да ме блокираш, отколкото да ме обориш.
цитирай
60. elizabethborislavova - Мисията на благовестието на царството, съдебното благовестие е за цялото човечество
31.07.2020 21:20
Не е хубаво да се общува с блокиране или заплахи. Затова ти и благодаря, че не си ме напсувал още.
В началото на блога има едно описание какво представлява публикуваното в блога. Моля те, ако имаш малко време, прочети го. Там ще видиш, че публикуваното е Божие Слово.
То е част от спасителния план. А понеже ти искаш доказателства аз съм готова да говорим и с доказателства. Всичко окола нас в живота е предначертано в Библията. За наше щастие ние българите имаме мисията да разнесем светлината, която ще пресветли цялата земя и скоро ще дойде възкресението.
Най-ми е лесно, като говорим за доказателства, да те питам защо в света се случва това или онова. Ти нямаш обяснение, а Библията и Късният дъжд го дават.
Приятна вечер,
цитирай
61. dobrodan - А, да, ще носим факела на Олимпийските игри,
01.08.2020 00:41
как не се сетих по-рано. Ми това вече сме го правили и както виждаш, не е помогнало много? Впрочем, те са пак заслуга на нашите български предци (в Библията не го пише това, недей да ровиш по нощите).
Питай ме какво се случва в света и защо, може и да научиш нещо. Мойто персонално възкресение съм ти го подарил, мисълта за още един живот не ме блазни изобщо.
Заел съм се да обясня неща, за които не подозираш, че съществуват. С някаква си библия света щяла да ми обяснява :):):).
Я вземи си отвори "Декамерон" вместо библията, добре ще ти се отрази.
цитирай
62. elizabethborislavova - Разбира се, Бог е лесно доказуем
01.08.2020 09:08
Например ти защо имаш два крака, КРЪСТ, две ръце, бял дроб, глава с мозък, две очи и зъби?
Обясни, моля, защо точно сега Ердоган е решил да направи храма джамия? Повтарям: защо точно сега е решил да направи Света София джамия. Естествено отговорът не е, че за да се хареса на ислямистите. Въпросът е защо точно сега след 1934? година тази църква пак е джамия? Също така обясни защо на знамето на Турция има полумесец, а не пълна луна?
Още веднъж ти благодаря, че доброволно отстъпваш мястото си на някой друг в небесното царство. Тъй като страшният съд е минал възкресението ще бъде скоро. Така дори и това, които очакваш - да си поживееш малко - няма да го получиш. Та нито нормален живот тук, нито вечен живот.
цитирай
63. dobrodan - Много лесно се обяснява всичкото това по тялото на живите същества.
01.08.2020 10:04
Нарича се двустранна симетрия (виж в Библията) и е свързано с възможността да се придвижват тия организми в условията на гравитационно поле, без да падат или да се търкалят. Чифтните органи спомагат за оцеляването на индивида (респективно на вида) при загубата на единия от тях.
Ердоган се е заял с Русия и Европа. В случая показва мускули. И ги има, не е каквото да няма. Ако нещо не й стига на Турция в икономическо отношение, това е енергията. Промишлената, не духовната (от Библията).
За полумесеца има хиляда теории. Имам обяснение, но няма да го приемеш. А какви дивотии съм изчел, не е за вярване. Лунен култ, тъмна страна, рога на бик, всякакви. Люлка на душата, лодка на бог, много нещо. Специално за Турция - ползва един български знак - лък се нарича. В Библията пише ли за един народ, черноглав, на коне, дето ревът му бил страшен и о, горко ни? Пише, нали? Дотам стигала ли си с четенето?
Това пак сме ние. Без христова помощ и вяра в исуса.
Та, кога каза, че ще се мре? Да си планирам времето да ви довърша окончателно?
Точно тия християнски книги и особено за отношенията между мъж и жена направиха българина дроб-сарма. Събери си мозъка и го разбери, може и да не успееш.
Една съпруга колко деца може да ти роди? Колко да оживеят от тях (в условията на първобитна медицина)? Защото каквото е рекъл бог, това ще стане - ако умре, умре?
Жалки сте и си го знаете. Нека и аз да ви го кажа, да знаете, че го знам.
Има и още едни, дето възкръсват, ама им забиват кол в сърцето и ги стрелят със сребро. На исуса ви чедата ли бяха или не?
Абе един вампир ако стане християнин - как ще я кара от по-сетне?
Доказваш пълната си, абсолютна и очевадна неспособност да мислиш. Бога доказвала :):):).
цитирай
64. elizabethborislavova - А защо имаш 10 пръста
01.08.2020 22:09
Защо краката са 2, а не 3? Защо Кръста се нарича Кръст? Защо очите са 2? Защо сърцето е над Кръста? Това е подобие - човекът е създаден по подобие.
Видя се че няма обеснеие на въпросите. Всичко това, всичко, което се случва на земята и което ще се случва в краткосрочен план е описано в Библията.
Другото интересно тук е за Авдий.
цитирай
65. dobrodan - Краката са два, защото отначало ръцете са били крака.
02.08.2020 17:52
Кръстът се нарича кръст на нашия език. В малко езици е така.
Очите са две, защото така е и у рибите. Някога животните са имали и трето око. Предполага стереоскопично зрение наличието на две очи. Знаеш ли какво е това?
Краката могат и да са повече от три, но задължително са четен брой. Охлювите не ги брой.
Ако предпочиташ сърцето да ти е под кръста, няма проблем. Само че там дори и у по-низшите видове се намира нещо съвсем друго.
Докато не видиш бог, не го пипнеш и не го минеш през томограф, няма отде да знаеш по негово подобие ли сме или не създадени.
Не всички се раждат с по десет пръста на ръцете. Има и с повече, а има мутация с крака и ръце като клещи. Не ми се навлиза в подробности какви създания се раждат.......божии.....на пияна глава.....от преки роднини......гадно е.
цитирай
66. elizabethborislavova - Защо краката се два, а не три, защо ръстите са 10, а не 8
02.08.2020 21:17
Отговори ако имаш отговор. Защо имаш 10 пръста? Защо очите са две? Защо КРЪСТА Е КРЪСТ и какво разделя? Човекът е създаден по образ и подобие на Бога. В една друга публикация Бог обяснява в какво се състои подобието. Уникално е. Никога досега никой не е имал представа за това пободие. То се открива само и единствено в Късният дъжд. Замисли се. Ти си подобие на Бога. Но около нас и в нас се борят двата духа, за които и в тази публикация става дума. Човек действа по волята на единия или на другия. Замисли се.
А ако се върнем на публикацията замисли се колко отдавна Бог е говорил за мерзостта, която стои на святото място.
цитирай
67. dobrodan - Жабата също има кръст. Змията също има кръст. Делфинът също има кръст.
02.08.2020 22:51
Колко още да ти ги наброя?
За очите ти обясних съвсем просто. Еднооки създания са рядкост. Тия с полидактилията не са ли божии създания? Екип учени за първи път проследява формирането на перките и установява, че пръстите ни са формирани от същите структури, от които при рибите се появяват лъчите на плавниците.

Изследването е публикувано в списание Nature.

Ново проучване показва, че развитието на костите на човешките пръсти и рибните перки е частично контролирано от едни и същи два гена - Hoxa-13 и Hoxd-13.

Излизането на животните на сушата е придружено от множество еволюционни трансформации, чието изучаване е една от най-интересните теми в биологията. В много отношения остава неясен въпросът за превръщането на перките на рибите в крайници на четириноги гръбначни животни, а по-точно - появата на ръката и пръстите с дисталната (отдалечена от основата) им позиция.
Всяко четириного животно е петопръстно. Можеш да провериш. Те също имат кръст, две очи - следователно са божие подобие?????
Отново глупости на търкалета.
цитирай
68. elizabethborislavova - Видя се, че нямаш отговор и замазваш
03.08.2020 09:09
САМО ЧОВЕКА Е по образ и подобие. Защо имаш 10 пръста?
цитирай
69. nkf - Прави разлика между двете неща. ...
03.08.2020 14:03
elizabethborislavova написа:
[quote=nkf][quote=elizabethborislavova]
Прави разлика между двете неща. Просто тези неща не ги разбираш не са ти ясни. По-добре чети, прочети и останалите откъси и питай. Между другото публикацията пряко те засяга. Едно от нещата, която тя казва, е че от Адам досега на земята се води духовна война между два духа - между доброто и злото. И тогава и сега човек се определя на коя страна е. Няма средно положение. Тъй като тук е публикувано Божие Слово, което ти не разбираш, но отричаш ясно е на чия страна си в тази борба. Не коментирай неща, които не познаваш. Та щом не си чувал за Авдий къде си тръгнал?

Никакво "Божие слово" не е публикувано тук. Тук са публикувани неща, които всеки може да напише. За кучето на Павлов и за бинарното мислене, вече бях казал, но ти не можеш явно да схванеш същината на това. Не само, че има средни положения, но те са неотменна част. Нарича се баланс. Цялото мироздание е закачено именно върху този баланс, а не върху крайностите. Най-лесният начин за манипулация е именно, когато човешкият ум е впримчен в схемата за крайностите:добро-зло, бяло-черно, топло-студено и т.н. Вашата религия оперира в рамките именно на тази система на крайности и затова Вие сте такова лесно управляемо стадо. Добро - зло са нравствени понятия, поставени в определени контексти - времеви, културни, религиозни, обществени, дори личностни. Добро-зло са нищо повече от бинарната мисловна възприемчивост и са в крайна сметка ВЪПРОС НА ГЛЕДНА ТОЧКА. В природата добро и зло не съществуват. "Добро и зло - от едно са потекло", "Макбет" Шекспир. :) Борбата между добро и зло, както обясняваш, от 6 000 години ли е? Защото нали според хитриянството Адам бил създаден преди толкова лета? Преди това? Аааа, да, то било титанична космическа битка между яхвето и луцифер. :) И последния бил натирен към Земята. Брех! :) Че Той Сатаната ми е хиляда пъти по-симпатичен от яхвето, щото за разлика от последния в Книгата Ви не е описан като масов убиец.
цитирай
70. nkf - Всъщност, сатана, за разлика от ...
03.08.2020 14:21
Всъщност, сатана, за разлика от яхве, не лъже, не изтребва като зайци хората; не заповядва масови геноциди; избиване на невинни деца; кражби в особено големи размери; затриване на цели култури; жертвоприношения; не налага крайни, политически доктрини за "богоизбраност" на последователите си; не налага на никого задължителни учения и култ, които обаче са лишени от всякакъв разум, познание, знание и духовност. Твоите настоявания за някаква "божественост" на писанията тук, много приличат и по същество са идентични с твърденията и заявленията на евреите пред египтяните, че нямало как египетските разбирания за света, за историята, религията, философията и т.н. да бъдат верни, тъй като в тяхната/еврейска/ "свещена книга" и традиция пишело друго. :))) Нищо, че самите евреи пооткраднали нещо и от египтяните, та с откраднатото докомпилирали краденото от Шумерите. :) От мен да мине, ще взема да напиша как стоят нещата с "пророчествата", току-виж на "втория етаж" на някои хора започнат да се случват някакви мисловни процеси все пак! Не че е сигурно, но ВСИЧКО Е ВЪЗМОЖНО, както казваше един литературен герой - от ония, възкръсващите, за които dobrodan споменава по-горе в коментар 63, дето им забиват диреци в сърцата и ги стрелят със сребърни куршуми. :)
цитирай
71. elizabethborislavova - Да, всичко публикувано тук е Божие Слово
04.08.2020 22:53

Ето защо, ако ти е убягнало виж още веднъж какво пише в началото на блога:
Скъпи приятели, Всички публикации в тази страница са Божие Слово, идващо директно от небесния олтар, според пророчеството в Откровение 8:5, в което се казва: И ангелът взе кадилницата, напълни я с ОГЪН ОТ ОЛТАРЯ и хвърли огъня на земята; и настанаха гръмове и гласове, светкавици и трус. Това Слово в Библията е наречено още: - Късният дъжд - Яков 5:7 И тъй, братя, останете твърди, до Господното пришествие. Ето земеделецът очаква скъпоценния плод от земята и търпи за него докле получи и ранния и КЪСНИЯ ДЪЖД. - Скритата манна: За нея говори в Откровение 2:17 "Който има ухо, нека слуша що говори Духът към църквите: На тогова, който победи, ще дам от СКРИТАТА МАННА." - Росата, която пада по цялата земя, а руното остава сухо от Съдии 6: 40 - 12-те коша с къшеи хляб, останали от петте хляба, с които Исус нахрани 5 000 души, според Матей 14:20, Марка 6:43, Лука 9:17 -Светлината от Откр.18:1, от която се просвети цялата земя. - Сватбената вечеря. Нарича се сватбена вечеря, защото информира за приключилия Първи, небесен или наричан още Страшен съд. Решенията на този съд са дадени от Бога на хората в продължение на 35 години - от 1947 до 1982 г. Те са давани и записани на български език и ние първи имаме възможност да научим това. То е предназначено да подготви човечеството за най-великото и славно събитие - възкресението на праведните. Пророк Данаил пророкува за днешното време като казва: Данаил 12:12 "Блажен, който изтърпи и стигне до хиляда и триста и тридесет и петте дни." Блажен всеки, който чете и приема това Слово. Сега е това време. Вавилон са всички религиозни общества по света и който не излезе от тях ще участва в наказанието, което е определено за духовния Вавилон. Всеки от вас може да участва в това велико дело като приеме, разбере, хареса, сподели и разкаже на своите познати и приятели. Повече откъси от Късният дъжд можете да намерите на: http://slovosvetlina/ Бог да Ви благослови!
цитирай
72. elizabethborislavova - САТАНА Е убиеца, той е измислил смъртта
04.08.2020 22:54
От бунта във вселената, през едемската градина и в живота окола нас виждаме едно и също - това, което сатана предлага - смъртта. Тя е неговия специалитет. На неговите последователи той я подарява в изобилие.

nkf написа:
Всъщност, сатана, за разлика от яхве, не лъже, не изтребва като зайци хората; не заповядва масови геноциди; избиване на невинни деца; кражби в особено големи размери; затриване на цели култури; жертвоприношения; не налага крайни, политически доктрини за "богоизбраност" на последователите си; не налага на никого задължителни учения и култ, които обаче са лишени от всякакъв разум, познание, знание и духовност. Твоите настоявания за някаква "божественост" на писанията тук, много приличат и по същество са идентични с твърденията и заявленията на евреите пред египтяните, че нямало как египетските разбирания за света, за историята, религията, философията и т.н. да бъдат верни, тъй като в тяхната/еврейска/ "свещена книга" и традиция пишело друго. :))) Нищо, че самите евреи пооткраднали нещо и от египтяните, та с откраднатото докомпилирали краденото от Шумерите. :) От мен да мине, ще взема да напиша как стоят нещата с "пророчествата", току-виж на "втория етаж" на някои хора започнат да се случват някакви мисловни процеси все пак! Не че е сигурно, но ВСИЧКО Е ВЪЗМОЖНО, както казваше един литературен герой - от ония, възкръсващите, за които dobrodan споменава по-горе в коментар 63, дето им забиват диреци в сърцата и ги стрелят със сребърни куршуми. :)

цитирай
73. nkf - :) Наистина ли сатаната измислил ...
05.08.2020 13:26
:) Наистина ли сатаната измислил смъртта? :) Сигурно я е патентовал. :) Да ти кажа една научна /не/тайна-смърт няма и никога не е имало. :) Без значение какво пише в тъпата еврейска книга, известна като Бибеля. :)
цитирай
74. elizabethborislavova - Да, вашият приятел я е измислил е иска да я предложи на цялата вселена
05.08.2020 17:24
1 Коринтяни 5:5
да предадем такъв човек на сатана за погубване на плътта му, за да се спаси духа му в деня на Господа Исуса.
Затова помисли върху това:
Деяния 26:18
да им отвориш очите, та да се обърнат от тъмнината към светлината, и от властта на сатана към Бога, и да приемат прощение на греховете си и наследство между осветените, чрез вяра в Мене.
nkf написа:
:) Наистина ли сатаната измислил смъртта? :) Сигурно я е патентовал. :) Да ти кажа една научна /не/тайна-смърт няма и никога не е имало. :) Без значение какво пише в тъпата еврейска книга, известна като Бибеля. :)

цитирай
75. nkf - Въййй, че той бил голяма работа тоя ...
05.08.2020 17:49
Въййй, че той бил голяма работа тоя Сатана бе, цяла смърт да изобрети !!!:))))) хахахаха Ама измислил-неизмислил, все пак смъртта я прилага твоят бог. :) Яхвето! Да не с еокаже, че се кланяш на самия сатанаил. Аз иначе на сатаната съм му фен, както и на бай ти Луцифер. Либерални типове, не си падат по насилие, нищо лошо не са направили и общо взето не ти се бъркат в живота, за разлика от вашето богче-яхвето. :)
цитирай
76. elizabethborislavova - Давай така, смело напред
05.08.2020 19:13
Радвам се, че позициите са ясни. Ти си фен на сатаната и смъртта, а аз благовествам Божието царство, вечния живот.
цитирай
77. nkf - Радвам се, че позициите са ясни. Ти ...
12.08.2020 14:19
elizabethborislavova написа:
Радвам се, че позициите са ясни. Ти си фен на сатаната и смъртта, а аз благовествам Божието царство, вечния живот.

Е, да, то не може да се очаква и друго-то кучето на павлов и то така вижда нещата. :) С оглед на интелекта ти, разбирането ти е валидно и аз няма да споря, че би било напълно безмислено. Все пак ще кажа, че ако богът ви с еманифестира чрез такива скудооумия, каквито ти публикуваш тука, то определено сатанаил-а печели моите симпатии отма. Аз такъв малоумник и тапир като твоя бог и дваж по-тъпите му последователи не мога да търпя!
цитирай
78. elizabethborislavova - Човек е подвластен или на добрата или на злата сила
12.08.2020 18:18
Наистина се радвам, когато позициите са ясни.
Сатана знае и завоювал земни съсъди в своя план дири други убежища да избегне своя дял на осъждение, и воюва чрез народи и племена особено чрез осъдени навек спиритични общества. Но най-вече е изявен и въплътен чрез антихриста, сам изявен и чрез лъжеучители, пророци ваалови – мохамедови, с което е и подвел веригата на осъдените като мерзост, която е застанала на святото място: то се е изпълнило чрез мохамеданството в храма на Света София.
цитирай
79. nkf - Разбирам много добре начинът ти на ...
16.08.2020 15:21
Разбирам много добре начинът ти на мислене и оттам възприятието ти и съответно-гледната точка. Единственото, което мога да кажа е, че си в грешка и състояние на невежество. Всъщност вече изложих достатъчно обяснения по въпроса. Разбирам, много е успокояващо и комфортно, когато човек намери простички и още повече - "идеално разбираеми" обяснения за нещата. Тогава се чувства спокоен, уверен и особено, ако е на "правилната страна" в схемата. :)))) В случая - на страната на бога срещу сатаната. :) Доброто и злото са въпрос на гледна точка; ситуационен морал; навик. Това са променливи въпроси и отговори. :))) Твоето добро и зло са само в главата ти. :))Добро и зло - от едно са потекло" хахах :) Шекспир го е казал точно!
цитирай
80. elizabethborislavova - Благодаря, надявам се още повече да разширим полето на съгласието
16.08.2020 19:44
Публикуваното тук трябва да стигне до цялата земя:
1 След това видях друг ангел, който слизаше от небето, имайки голяма власт; и земята се просвети от неговата слава.
Неговото разнасяне е възложено на нас, българите.
цитирай
81. nkf - Ние нямаме никакво поле на съгла...
16.08.2020 20:15
Ние нямаме никакво поле на съгласие. Абсолютно никакво. Всъщност даже няма никакво "Ние". Ти можеш да говориш с "ние" само за сектичката ви от евреи.
цитирай
82. elizabethborislavova - Тук е публикувано пророчество с голямо значение, но ми се струва, че направи 20 коментара и дори не с го чел
20.08.2020 21:28
Сатана знае и завоювал земни съсъди в своя план дири други убежища да избегне своя дял на осъждение, и воюва чрез народи и племена особено чрез осъдени навек спиритични общества. Но най-вече е изявен и въплътен чрез антихриста, сам изявен и чрез лъжеучители, пророци ваалови – мохамедови, с което е и подвел веригата на осъдените като мерзост, която е застанала на святото място: то се е изпълнило чрез мохамеданството в храма на Света София.

Но в Авдия най-добре се откриват неговите планове, че ще се опита да избяга, въплътен чрез съсъди наказанието си лично, изковано от него самия и за тази цел е набелязал близките планети от Слънчевата система да разнесе своята смъртност, гибел и да се избави от Съда над него чрез язвите седем.

Но и тук не ще успее защото Авдия предупреждава Сатана „прелъстила те е гордостта на сърцето ти, тебе, който живееш в разцепените канари, тебе, на когото жилището е високо, който говориш в сърцето си: кой ще ме свали до земята. Ако се възвисиш ти като орел и туриш гнездото си между звездите, и от там ще те сваля – говори Господ!“ Авдий 3-4 стих. В Авдий е ясна неговата сатанинска съдба.

Но Сатана ще продължи до последния ден да води борбата, макар и осъден за всегда. … Сатана знае, че малко му остава и води свирепа борба. Той е дал силата си, властта си в чин „Ахав – Иезавел“ – дялото му на лъжепророка и учителя му и воюва безнадеждно. Туй е дялото духовно реформирано в Дух Святи чрез Съда велик на небето пред Трона законодателен и закона на правда, и е в чин данаилово малко частично възкресение духовно, преди голямото първо възкресение. То е готово и употребено, или подвижено кат снопа житен в свещена ръка на Вожда Си Христа. Амин! Туй дяло е покритие на Откровението. … И то ще продължи,…
цитирай
83. nkf - Ми, не, пророчества не чета, щото не ...
28.08.2020 16:14
Ми, не, пророчества не чета, щото не всички гледни точки са ми интересни.
цитирай
84. elizabethborislavova - Това е за душата, не ти ли е интересно
03.09.2020 13:54
Нали и ти душа носиш? А и ни засяга това, което Турция прави. Ни мислиш ли?
цитирай
85. nkf - Нали и ти душа носиш? А и ни засяга ...
03.09.2020 16:55
elizabethborislavova написа:
Нали и ти душа носиш? А и ни засяга това, което Турция прави. Ни мислиш ли?

Това е за манипулация, а не за душата. Това, което прави турция в държавната й територия, е работа на турция. Мен лично въобще не ме засяга някаква си църква, превърната в джамия, после в музей, а сега пак в джамия.
цитирай
86. elizabethborislavova - Странно, ще си помисли човек, че ако турците ни завладеят отново ти ще кажеш, че не те засяга
04.09.2020 17:12
А като ти кажат да станеш мухамедан ещ кажеш ли, че не те засяга? Като ти кажат, че ще те заколят и изнасилят ще кажеш ли, че не те засяга?
цитирай
87. nkf - Никой не може да ми каже и копче, к...
04.09.2020 21:55
Никой не може да ми каже и копче, камоли пък да ме...изнасили. Виж, заколването в някакъв смисъл може и да е постижимо, но със сигурност с мен ще завлека на оня свят доста от тези, които по някаква причина са си помислили, че могат да ми казват едно или друго. Турците никога не са ни завладявали. Турци има от 1923 г, когато мустафа кемал създава турската нация. Вземи с еобразовай, че е крайно неприяятно човек да ти чете инфантилните представи и пошли "мисли". Още нещо: аз съм се клел пред българското знаме с оръжие в ръце и униформа; ако има опасност за България, без значение от кого, ще си изпълня клетвата от първата до последната дума. Да ти повторя още веднъж: плюя на исляма, плюя на христос, плюя на бога ви, на християнството ви, на юдаизма ви. Вие, като сте толкова засегнати от това че ердоган направил някакъв музей пак джамия, що не му обявите война и не тръгнете на "кръстоносен поход"? Ей тъй, всички вярващи, начело с пасторите, поповете, кюретата, монахините, набожните като тебе и т.н. измет? Що не тръгнете, с библии? Айде де. Тази джамия нито е в България, нито аз имам нещо общо с исляма или хитриянството, що трябва да ме интересува? Ти си засегната - отивай ти. Що се опитваш да завличаш мене като ми вменяваш някакви задължения? Мисля, че си особено нагла!
цитирай
88. elizabethborislavova - И защо ще завличаш някого на оня свят? Нали няма оня свят? И нали не те интересува дали ще те изнасилят манафите?
05.09.2020 22:13
Когато Бог е говорил нещо и то се сбъдне обикновено това събитие отпушва друга поредица от събития. Това е смисъла?
А ти нали имаш кръщелно от попа? Как да нямаш нищо общо с християнството?
цитирай
89. nkf - Има едно нещо, дето се казва чест, ...
05.09.2020 23:29
Има едно нещо, дето се казва чест, има и друго - казва се достойнство. Знам, че за вас хитрияните и двете са непознати. Освен това, аз съм и мъж, та няма как да ми се случи случка с манафи. Ти гледай, мисли за себе си. Аз не съм християнин, Елизабетке. :) Плю на християнството и христоса ви. Тръгвайте за цариград да освобождавате джамията хахаха :)
цитирай
90. elizabethborislavova - Всеки сам избира между пътя на живота и пътя на смъртта
07.09.2020 10:39
Мен не ме интересува, че не си християнин. Твоя си работа. Просто коментирай публикациите и не се разсейвай. Както и на т.н. мой приятел "Добродан" бях писала че има лесни начини да направи определени неща с дясната си ръка за да се облекчи.

Заради такива като теб, които са казвали ама мен не ме засяга, манафите са завладели България.
Виж това и коментирай.
Сатана знае и завоювал земни съсъди в своя план дири други убежища да избегне своя дял на осъждение, и воюва чрез народи и племена особено чрез осъдени навек спиритични общества. Но най-вече е изявен и въплътен чрез антихриста, сам изявен и чрез лъжеучители, пророци ваалови – мохамедови, с което е и подвел веригата на осъдените като мерзост, която е застанала на святото място: то се е изпълнило чрез мохамеданството в храма на Света София.

Но в Авдия най-добре се откриват неговите планове, че ще се опита да избяга, въплътен чрез съсъди наказанието си лично, изковано от него самия и за тази цел е набелязал близките планети от Слънчевата система да разнесе своята смъртност, гибел и да се избави от Съда над него чрез язвите седем.

Но и тук не ще успее защото Авдия предупреждава Сатана „прелъстила те е гордостта на сърцето ти, тебе, който живееш в разцепените канари, тебе, на когото жилището е високо, който говориш в сърцето си: кой ще ме свали до земята. Ако се възвисиш ти като орел и туриш гнездото си между звездите, и от там ще те сваля – говори Господ!“ Авдий 3-4 стих. В Авдий е ясна неговата сатанинска съдба.
цитирай
91. nkf - Нещо пак не можеш да схванеш, въп...
10.09.2020 13:56
Нещо пак не можеш да схванеш, въпреки че ти се обяснява пряко и недвусмислено. Мен България ме интересува, и пак повтарям: аз съм давал клетви пред знамето и при необходимост - ще си ги изпълня докрай. Просто не ме интересуват вашите ристиенски психопатии - да обвързвате България с еврейските си сектантски бълнувания. България е много, много, много по-древна от вашата млада религия - ристиенство. Както ти казах: България става османска провинция именно заради ристиенството, църквата и цялата тази еврейщина, която им е дълбоко присъща. Разбира се, има и дуги причини, които обаче ти няма как да знаеш, дори не подозираш за тях, тъй като нямаш никакво познавателно ниво по история.
цитирай
92. elizabethborislavova - Очевидно не те интересува България
14.09.2020 10:08
България има съдба, мисия и задача. Който не участва напразно се е клел. Меко казано е предател.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elizabethborislavova
Категория: Поезия
Прочетен: 645042
Постинги: 912
Коментари: 1024
Гласове: 2559
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031