Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08 15:12 - Американците не могат даже да правят камери за изпитване на ракетни двигатели
Автор: radostinalassa Категория: Политика   
Прочетен: 4186 Коментари: 43 Гласове:
4

Последна промяна: 11.08 09:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 А са принудени да ги закупуват от Русия.
Чокекът не е напускал околоземното пространство и не е посещавал Луната.
Съвременната космическа техника не е в състояние да достави човек на Луната , и да го върне обратно.





Тагове:   луна,   измама,   киносвимки,


Гласувай:
5
1



1. yoan2015 - Мислиш ли, ча ако кацането на луната ...
10.08 16:00
Мислиш ли, ча ако кацането на луната беше лъжа, руснаците не биха вдигнали вой до небето? Между - другото, Китай подготвя за 2019 година кацане на обратната (неизследвана) част на луната.
цитирай
2. radostinalassa - Смъртта на Гагарин разчиства пътя на ..
10.08 16:38
Нийл Армстронг.
цитирай
3. raders - :) Ти удари котката в дирека. И ми...
10.08 16:44
:) Ти удари котката в дирека. И мислиш ли, че някой ще повярва на тези глупости? Освен ти самият, разбира се :)
цитирай
4. radostinalassa - На 1000 км от Земята имало магнитно поле
10.08 17:00
Това щяло да вкара в кораба огромна радиация, която ще облъчи космонавтите. Защитната обвивка на кораба от олово е трябвало да бъде 4.5 м. Янките летяли с пожарни костюми.
цитирай
5. radostinalassa - А янките не могат да правят..
10.08 17:30
Камерата, в която се изпитват ракетните двигатели. И затова ги купуват, вече изпитани от Русия като ноу хау. Може би симулират, че нямат камера ? А иначе са много изтъкнати учени. Това е вярно. Могат да изпитват атомни бомби над невинните мирни граждани.
цитирай
6. yoan2015 - Уважаеми авторе ( авторке ), какви ...
10.08 19:06
Уважаеми авторе ( авторке ) , какви руски производства използваш в дома си, може би имаш руска кола, телевизор, телефон, компютър или нещо по - просто, кофа, тенджера, приятна вечер ти пожелавам.
цитирай
7. radostinalassa - Кой би сравнил..
10.08 19:09
кофа, кола и пр. със стенд за изпитване на ракетен двигател? Няма ли санкции срещу Русия за търговия с Европа?
цитирай
8. radostinalassa - Ние произвеждахме и компютри Правец май.
10.08 19:16
И тук, и в Русия заводите се приватизираха по един сценарий. Това ли защитавате? Това е абсурдно
цитирай
9. radostinalassa - А може би и в Сирия са..
10.08 20:09
по - зле от САЩ? така е . Кой е виновен за войната?
цитирай
10. yoan2015 - Аз, бих сравнил....
11.08 03:10
radostinalassa написа:
кофа, кола и пр. със стенд за изпитване на ракетен двигател? Няма ли санкции срещу Русия за търговия с Европа?

Каквито ти колите и прочее, такива ти и стендовете.
цитирай
11. radostinalassa - yoan2015
11.08 08:16
Ти разбра ли, че янките не искат да си мъчат акъла, за да измислят камера, стенд, в който да изпитват ракетните двигатели ? По - лесно е да използват чужди учени да им измислят разни устройства, а те да печелят от тях.
цитирай
12. kolevn38 - Леле, направо изби рибата... За пореден път доказваш, че си гола водица:)
11.08 09:11
Американците не можели да правят двигатели... А кой направи Falkon 9, която може да излита и да каца с едни и същи двигатели, мари бульооо!?
цитирай
13. starforlife - Докато чакам други този път да приготвят закуската,
11.08 09:14
реших да погледна в блог.бг и... смЕх: Първа цялата напудрена от някой зевзек с твои идиотии.
Ти въобще осъзнаваш ли наистина, че в 99% от случаите копираш и разпространяваш пълни идиотии?
Например в случая: Говориш за материя, в която си толкова боса, че те няма в кърпа вързана (не, че при медицината не е същото де).
Та ти дори не знаеш колко огромна е разликата м/у (изпитателна) "камера" и "стенд", но си седнала да твърдиш най-големите идиотии.
Но да те светна, мила: Точно обратното е. Русия използва технологии и техники на САЩ не само при конструирането на ракетни двигатели (което вече над 25 години е минало всъщност), но и при изпитването им.
Бааси малоумщината.
цитирай
14. radostinalassa - Пак четеш само заглавието, байно
11.08 09:16
Става дума за камера за изпитване на ракетни двигатели. Даже и янките не ги пускат без изпитания. пак ти се е замътил мозъкът. Пий по 1/2 лимон дневно. И не пропускай. Но семките изхвърляй, понеже четох някъде , че става отровно ако ги гълташ и тях. Успокой се , не е здравословно.
цитирай
15. starforlife - ПС:
11.08 09:16
А, да, днес ти ми причини смЕх и с едно друго твое действие.
Да слагаш минус на постинг, който се явява вид ИзкуВство (пък било то посветен и на котката ми) е абсолютен показател не само на липсата ти на възможности да напишеш нещо свое, а и да изживееш с усмивка нещо чуждо.
цитирай
16. radostinalassa - starforlife - 15
11.08 09:25
Аз положих известен труд да пусна един постинг, и изведнъж забелязах, че не се получава. Тогава свързах този факт с предишни такива , свързани с твоята особа. И гласувах /-/ , без да чета постинга ти. Имам печален опит от допира си до тебе. Аз мисля от своя страна, че твоите бози не са интересни. И се чудя , как така през няколко дни се пъчиш на първа. Въпрос на вкус. Ако бяхме еднакви нямаше да има прогрес.
цитирай
17. radostinalassa - kolevn38
11.08 09:31
Като ти видя злобната снимка, виждам, че и ти се тресеш от нещо.
цитирай
18. starforlife - ~ 17. radostinalassa
11.08 09:34
Да смяташ, че постинги, съдържащи снимки, показващи интересни и за някои непознати места са бози може само да причини в околните съжаление по отношение на емоционалния ти свят.
А да смяташ, че някой ще седне (хакерски) да ти пречи да публикуваш бозите, които копираш и разпространяваш и с които пък причиняваш съжаление и по отношение на интелектуалния ти свят, е вече повече от забавно.
Права си: Ако бяхме еднакво умни - наистина нямаше да има прогрес.
Както и, ако блог.бг имаше световния рейтинг на Фейсбук примерно, и хората, четейки те се вслушваха в идиотиите ти - нямаше да има световни демографски проблеми с пренаселването на планетата.

Това последното схвана ли го или ноздрите ти ще събират дъждовна вода?
цитирай
19. radostinalassa - starforlife
11.08 09:50
Добре, на снимката не е Симо, а филанкишията. Приемам го. И жена му не е била болна от рак, добре. Но коментарите му са обидни и злобни. Това корелира ли с душевното му състояние, или също е фалш. На мене също ми минават през ума доста обидни думи, но ги смекчавам, за да не се излагам. Не съм маймуна, че да хвърлям портокали срещу камъните. Душевно ми прилича на завладян от чужди същности физически обект. Дано да бъркам.
цитирай
20. radostinalassa - 18. starforlife - Права си: Ако бяхме еднакво умни - наистина нямаше да има прогрес.Както и, ако блог.бг имаше световния рейтинг на Фейсбук примерно, и хората,
11.08 10:01
Излиза, че ти си по - умен. В коя сфера или във всички. Това е глупаво. И то много. Кажи сега нещо умно. Аз публикувам интересни неща, но е ясно, че всеки трябва сам да ги осмисли. Не съм казала, че те са постулат. Какъв ти е проблемът ? Че не търпиш чуждо мнение? Аз пиша за подобните на мене. Пренаселването на планетата е от другите. Ние сме само 8 %. Това е най - големият проблем и на другите раси, защото те не могат да живеят без нас. От тях ще се отърват много лесно.
цитирай
21. radostinalassa - kolevn38
11.08 10:07
Тия сиви манипулации, че хората ми се смеели ги запази за друг. Щом нещо те дразни при моите писания, значи съм на прав път. Това важи и за колегата ти.
цитирай
22. yoan2015 - Абе аз разбрах, но като чета заглавието и този ти коментар, нещо не се връзва, едно е да не могат и друго, да не си мъчат мозъците.
11.08 10:26
radostinalassa написа:
Ти разбра ли, че янките не искат да си мъчат акъла, за да измислят камера, стенд, в който да изпитват ракетните двигатели ? По - лесно е да използват чужди учени да им измислят разни устройства, а те да печелят от тях.


Така че, си противоречиш.
цитирай
23. radostinalassa - yoan2015
11.08 13:17
Такае , но някои претендират, че янките имали и камери за изпитване на ракетни двигатели.
Напр. - милият starforlife ме светна: Но да те светна, мила: Точно обратното е. Русия използва технологии и техники на САЩ не само при конструирането на ракетни двигатели (което вече над 25 години е минало всъщност), но и при изпитването им.
Как да не започна да лавирам. Този мил блогър става за адвокат и на дявола.
цитирай
24. elenkokoschkov - НЕ ИСКАМ ДА ВЗИМАМ СТРАНА ,
11.08 14:07
kolevn38 написа:
Американците не можели да правят двигатели... А кой направи Falkon 9, която може да излита и да каца с едни и същи двигатели, мари бульооо!?

Но е факт ,че хамериканците купуват за НАСА ракетни двигатели от Русия и имат поръчки до 2020 г.
цитирай
25. radostinalassa - 24. vencivaleri1951
11.08 14:29
Имам и постинг на тема - кой даде безтопливно гориво на русите? Трябва да е Бог. Защо не го дава на янките? Защото за печалба ще ни унищожат. Оттук нататък не бих ги хвалила.
А медицината , която хвали Стар лекува хората до живот, за да печелят Ротшилдови. Е, нали е адски умен? Ако е фармацевтичен агент, да. Аз отказвам да правя оборот на аптеките в ущърб на здравето си. И избягвам да го обиждам на тема ум.
цитирай
26. radostinalassa - 25. elenkokoschkov - Но е факт ,че хамериканците купуват за НАСА ракетни двигатели от Русия и имат поръчки до 2020 г.
11.08 14:32
Казват, че не можели да си ги изпитват, и затова си купуват готови като ноу хау.
За печалбарите това е удар под кръста. И ще се изтеглят от Сирия, защото нравствените руси вече няма да търпят да убиват техни.
цитирай
27. radostinalassa - starforlife
11.08 14:55
И не си мъчи акъла за това, с какво се забавлявам аз. Внимавай да не падне сопола на някой готвач в манджата ти и да го изядеш, без да усетиш. И се хвали по - малко , това не е прилично.
Освен това смятам, че не бива да закусваш. Освен по здравни показания, не е прилично, когато толкова хора гладуват в страната ти. трябва да бъдеш съпричастен с нещастието на другите. Поне не се хвали, и закусвай без да парадираш с чревоугодие.
цитирай
28. yoan2015 - Те и японците купуваха български мотокари, поне така се твърдеше.
11.08 15:43
elenkokoschkov написа:
kolevn38 написа:
Американците не можели да правят двигатели... А кой направи Falkon 9, която може да излита и да каца с едни и същи двигатели, мари бульооо!?

Но е факт ,че хамериканците купуват за НАСА ракетни двигатели от Русия и имат поръчки до 2020 г.

цитирай
29. yoan2015 - Радостинке, когато някой се държи с ...
11.08 15:54
Радостинке, когато някой се държи с теб уважително, увяжавай го и ти и не му трий коментарите, дори и да не ти харесват. Бъди здрава!
цитирай
30. radostinalassa - kolevn38
11.08 15:59
Заради тия изрази - мари бульооо!? , все си мислех, че колевн е стар селяндур. Но той бил млад ругаещ мъж. Кой знае защо му се иска янките да са първи. Те са първи във войните например, и в ограбването на други страни. Искат и да изнасят ГМО за Европа и за нас, но кой би искал да яде ГМО и да тлъстее и тъпее като янките ? Може би колевн?
цитирай
31. radostinalassa - 23. radostinalassa - yoan2015 13:17 Така е , но някои претендират, че янките имали и камери за изпитване на ракетни двигатели. Напр. - милият starforlife ме св
11.08 16:06
Аз чакам по 10 минути да дойдат коментарите. Изтрих един , който се дублираше.
А горе става дума за коментара на Стар. Не съм имала предвид тебе.
цитирай
32. elenkokoschkov - Знаех си ,че така ще ми отговориш
11.08 16:38
yoan2015 написа:
[Те и японците купуваха български мотокари, поне така се твърдеше.

СЕГА ВЕЧЕ ПРЕЛИВАМЕ ОТ ПУСТО В ПРАЗНО !?!
цитирай
33. radostinalassa - elenkokoschkov - НЕ ИСКАМ ДА ВЗИМАМ СТРАНА ,Но е факт ,че хамериканците купуват за НАСА ракетни двигатели от Русия и имат поръчки до 2020 г
11.08 16:46
И аз така съм чела, но някои казват на бялото черно. И даже стигат до умозаключения за ума ми.
Според мене при нас, подчертавам го , ако изчистим енергийните си канали, много по - лесно ще ни бъде да сме умни. За който ме разбира.
цитирай
34. yoan2015 - Kak пък знаеше, че точно аз ще ти отговоря, от пусто в празно преливат някои и други им пригласят...
11.08 17:58
elenkokoschkov написа:
yoan2015 написа:
[Те и японците купуваха български мотокари, поне така се твърдеше.

СЕГА ВЕЧЕ ПРЕЛИВАМЕ ОТ ПУСТО В ПРАЗНО !?!


Мен в този кюп не ме слагай, ако обичаш. Аз си имам мнение, собствено, което се базира на логика и наблюдения и тук особено, в тази розова платформа - Блог.бг, където се пишат куп щуротии, малко хора могат да ми дадат наклон на...... По - малко от пръстите на едната ръка. С уважение.
цитирай
35. radostinalassa - yoan2015
11.08 18:04
Аз не твърдя, че разбирам от всичко. Но за втори път слушам за тия камери, и просто публикувам филма. Като не могат да ги направят, за това си има причина. Те не могат да направят и самолети и ракети с неизчерпаемо гориво. Коя ли е причината?
цитирай
36. vencivaleri1951 - Този път корти те е заблудила малко
11.08 19:33
Няма как кой от кого да е копирал/между руснаци и американци/, тъй като маините им работят на различен принцип-различно гориво-янките на течно, руснаците на сухо-те са си от край време по "твърдото гориво"
Като фундамент първи са руснаците-Циолковски, след това американците Робърт Фулдмън/ за фамилията не съм сигурен/ Той разглежда полет в Космоса с течно гориво. Трудът му ше впечатли германски учени и те ще почнат да работят по неговите насоки и мисли. Започва производството на тежка вода. Историята я знаем-фау едно, фау две и фау две достига бариерата 100км височина- Космос. Тоест първи достигат в космоса германците през 44та. Хубавото е , че закъсняват и фау 2 е пробвано единствено срещу англичаните. С две думи , натикват ги в мазетата където англетата дочакват войната да станат победители и " Велика сила"!? Американците слагат ръка на запасите от тежка вода, на разработките и изследванията на германските учени и на самите учени. Закарват ги в Щатите и там те работят за тях и знаем какво създават.
Руснаците:
Главно работят академиците Корольов и Керимов Не тръгват да създават двигател на течно гориво-смятат го за рисков вариант, което се оказва в последствие и вярно.
По време на войната руснаците използват ракетна артилерия БМ 13 или публично известните Катюши. Евектът от това оръжие е поразителен и на практика след него
"мачът си се доиграваше" След бомбардирането на Хирушима и Нагазаки за руснаците , не е проблем бомбата-както се видя, те са били близо самите, а и са имали очи и уши сред разработчиците. За разлика отамериканци, а и англичани руснаците нямат добре развита стратегически бомбардировачи-тоест бомбата няма с какво да я носят, което е голем проблем защото създаването на звено подобни бомбардировачи изискав повече от десетилетие Тогава започват да работят върху ракетите усилено и изпревалват янките.
Първия спътник, първоте живи същества, първия космонавт. Овладели космоса, значи , че могат да доставят бомба на всяко мяст


quote=starforlif.[/quote
цитирай
37. kolevn38 - Това разбира се го зная, дори мога да напиша много по темата защото съм изчел почти всичко.
11.08 20:33
elenkokoschkov написа:
kolevn38 написа:
Американците не можели да правят двигатели... А кой направи Falkon 9, която може да излита и да каца с едни и същи двигатели, мари бульооо!?

Но е факт ,че хамериканците купуват за НАСА ракетни двигатели от Русия и имат поръчки до 2020 г.


Първите двигатели, които американците купуват от руснаците са няколко десетки броя ракетни двигатели, които руските инженери запазват /въпреки заповедта на началниците им идиоти да бъдат унищожени/, останали от руската лунна прогарама.
цитирай
38. radostinalassa - А аз говоря за двигатели на нов принцип, които не ..
11.08 21:11
използват конвенционални горива. Като генераторът на Левашов.
цитирай
39. krumbelosvet - През 1969г.
12.08 07:57
През 1969г. е жив "американският" гений Вернер фон Браун, а руският (ло-велик) гений Коралов вече го няма. Това е РЕШАВАЩО предимство.
А полигонните снимки на янките не доказват, че е нямало прилуняване, а доказват известното - янките са недостижими в рекламата.
цитирай
40. radostinalassa - krumbelosvet
12.08 13:24
Защо янките да са ярки? Как са преодолели магнитното поле на Земята? Русия е пращала в Космоса 2 -3 други космонавти преди Гагарин , но те са загинали.
цитирай
41. pando - Не спори с Холивудски оглупели
12.08 20:43
Блогери...
цитирай
42. krumbelosvet - Прощавай, radostinalassa,
12.08 20:48
Янките са янки, а не ярки. Писах на телефон и съм пропуснал грешката.
Руската и американската наука и техника се развиват с някои съществени различия. Те по-често носят предимства на янките, но не винаги. Но ФУНДАМЕНТАЛНО свойство на научно-техническия прохрес е, че ЕДНА ЕДИНСТВЕНА идея може да се окаже хиляди пъти по-ефективна от многогодишната работа на прекрасни мозъчни тръстове. Това е чудесно средство на (евентуално) Създателя, да даде победата на когото Той счита за по-полезно за НЕГОВИЯ проект. Войната е ВЕРОЯТНОСТНА игра и никога не е изключена победата на "по-слабия". Като във...футбола, но много повече...
цитирай
43. radostinalassa - Когато говорим за Твореца..
12.08 21:01
той не би трябвало да прави грешки. И аз мисля, че идеите не се измислят, а се получават от правилния човек, или двама такива от ноосферата. Това е доказано с научен опит, който е признат за достоверен.
Признат е , и е регистриран от учените . Но не е популяризиран естествено.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radostinalassa
Категория: Технологии
Прочетен: 1070920
Постинги: 2037
Коментари: 2703
Гласове: 1301
Архив
Календар
«  Ноември, 2018  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930