Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2020 12:01 - Испанската полиция официално обяви Бойко ви, че разследва Борисов http://onovini.eu
Автор: jivko1128 Категория: Политика   
Прочетен: 817 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Испанската полиция официално обяви, че разследва Бойко Борисов февруари 21, 2020 

image

 

 Скандалът с луксозната къща в Барселона, към която се предполага, че отношение има премиерът Бойко Борисов, се разгоря с нова сила. 

„Срещу премиера на България Бойко Борисов се води разследване, но тъй като то не е приключило, не можем да дадем повече информация“. Това заявиха от пресцентъра на полицията в Каталуния пред вестник „Сега“.

 

 Днес изданието El Periodico от Барселона обяви, че автономната испанска област Каталуня разследва дали Борисов е свързан с международна схема за пране на пари.

 На два пъти днес министър-председателят коментира новината:

 Нямам нито къща, нито някакъв бизнес в Испания. Казвал съм го сто пъти досега, казвам го отново. Не знам защо се замесва името ми“.  

По-късно пред българските журналисти в Брюксел добави още няколко изречения и намекна, без да го назове поименно, за роля на президента Румен Радев в разследването срещу него. 

„В Барселона съм ходил преди 15 години като кмет. Не са мои пари, нямам нищо общо и с тези фирми и никоя служба не ме е търсила да ме запита това вярно ли е. Аз се отнасям с разбиране към всички разследвания на моя съсед по месторабота с неговите шествия.“ 

Цялата публикация на El Periodico можете да видите тук.    



Гласувай:
5



1. planinitenabulgaria - Към обвинението има приложен и видеоматериал,
23.02.2020 12:30
покаващ как дадото на Бойко е ебал змия. Сигурно и Бойко прави същото...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jivko1128
Категория: Политика
Прочетен: 4398647
Постинги: 1901
Коментари: 943
Гласове: 1926
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031