Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2020 13:48 - „Бял доносник„ отвори лятна школа а темата е;
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 2234 Коментари: 13 Гласове:
7

Последна промяна: 05.06.2020 14:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
               ... КАК „БЯЛО ДА КЛЕПАРИШ И БЕЗ ОТ МОДЕРАТОРИ ДА СЕ ОПАРИШ ...

Тия дни се опарил, че майстора си намерил и сега решил е, да учи останалите как да се предпазят, че и малко морални точки да придобият ... а, обществото в благодарност морална подкрепа да даде.

То хубаво ама, случайно или не, забравивил си човека-„бял доносник" паметните бележки  с които своя труд да онагледи и със своте подвизи да ви впечатли но, ... аз нали съм милостив и услужлив ще ви ги представя почти „едно към едно" ...

...

2. Бял доносник - Не са си "отишли"
16.03. 2015 16:05
  Поне за "андрешко" е така. Просто бяха "цапардосани", както и профилът "парасол". Смея да твърдя, че имам принос в тази насока, подавайки своевременно сигнали за допускани нарушения на Правилника от страна на въпросните потребители.   По същия начин за груби нарушения, извършвани от потребителите "катана" "капитаннемо" и някои техни производни, съм използвал всички законни възможности да сигнализирам и докладвам на модераторския екип и на администрацията. В резултата на тези усилия някои бяха баннати по айпи, а други просто изтрити и пратени във "вечните ловни полета" на Блога.
  цитирай
  ...

3. Бял доносник - Е, аз моето съм го дал:
  22.11.2019 20:05
  ==== написа: Това вманиачено чучело графоман, което бълва всеки ден помии, помпи се сам, гласува си сам,коментира се сам и сега е изперило фотошоп на баба яга е много по гадно от ....... и е добре пак да го риташ по тиквата като преди.

  Б. Д. .... две години време беше с пълен бан за гнусните си нарушения на правилника, при това и вторият му "титулярен" профил капитаннемо беше изтрит директно...за обиди лично към теб. Не ми се занимава с този сарахош.
  цитирай   ...

ВНИМАНИЕ!  На територията на тази т.н. ШКОЛА носенето на маски и ползването да дезинфектанти е задължително ... не заради коронавируса.



Гласувай:
7



1. petgrig - Да,
05.06.2020 14:01
толкова мръсотии на толкова свестни хора свърши този Рустам, а когато започнаха с неговите камъни по неговата глава, веднага орева орталъка. А неговите постове трябва да се трият, защото нарушават правилата на блога и то от години.
Впрочем, сегашното му поведение е типично за мръсниците.
цитирай
2. blackpredator - Гетьо, съгласен съм с теб
05.06.2020 15:38
Полигор написа:
Това вманиачено чучело графоман, което бълва всеки ден помии, помпи се сам, гласува си сам,коментира се сам и сега е изперило фотошоп на баба яга е много по гадно от ....... и е добре пак да го риташ по тиквата като преди.

ама за секи цвят доносник
големият майтап е, че тоя пример от цитата е коментирал постинга ти първи
нема по-голям доносник от хисарската хлебарка
баба санитарка и Гочо дишат у врата му
чак тогава иде някъде в края на десятката Рустам

за датата 16.03. 2015 16:05
ама требеше като Васил Божков да го праиш
без скрийншотче, твърдението ти е като на главен прокурор
цитирай
3. germantiger - +
05.06.2020 15:45
ЕМБЛЕМАТИЧЕН ТОПАЧ В БЛОГА Е КРУМБЕЛОСВЕТ

ТОЙ ТРИЕ МОЙ КОМЕНТАРИ И НА ДРУГИ ПРОФИЛИ БЕ ЗЗНАЧЕНИЕ НА ТЕМА И КОМЕНТАР

СЪЩИЯ КРУМБЕЛОСВЕТ СЕ ДРАЗНИ АКО НЕГОВИ КОМЕНТАРИ СЕ ЗАБАВЯТ ЗА ОДОБРЕНИЕ ДЕН - ДВА

човека заплашва блогъри на лс,че ще сигнализира техни постинги

ето това е руския българин комунист :) ;)

- трие чуждите коментари

- но не иска неговите да бъдат трити

- топи други блогъри и постинги

- но не иска него да го пишпат и топят/аз впрочем никога НЕ съм топил

и там ми е грешката явно :)
цитирай
4. germantiger - ++
05.06.2020 15:49
друг известен топач е споменатата лоена топка/не по мопасан, РУСТАМ

дебеличкия като поничка рюстю е топил мой постинги неведнъж

имаше и перидо в който посещаваше блога ми с тази цел

той коректно си е признавал на лс към мен, че ми е свалил поне един постинг

постинг с полуголи момета и нордическа красота

самия шишко рустем беше направил постинг с полугола рускиня

аз обаче НЕ го топих и вероятно съм сгрешил ;)

я па съм си мъж, не топим, а рустам е мек вурст
цитирай
5. petgrig - ЕМБЛЕМАТИЧЕН ТОПАЧ В БЛОГА Е КРУ...
05.06.2020 15:49
germantiger написа:
ЕМБЛЕМАТИЧЕН ТОПАЧ В БЛОГА Е КРУМБЕЛОСВЕТ

ТОЙ ТРИЕ МОЙ КОМЕНТАРИ И НА ДРУГИ ПРОФИЛИ БЕ ЗЗНАЧЕНИЕ НА ТЕМА И КОМЕНТАР

СЪЩИЯ КРУМБЕЛОСВЕТ СЕ ДРАЗНИ АКО НЕГОВИ КОМЕНТАРИ СЕ ЗАБАВЯТ ЗА ОДОБРЕНИЕ ДЕН - ДВА

човека заплашва блогъри на лс,че ще сигнализира техни постинги

ето това е руския българин комунист :) ;)

- трие чуждите коментари

- но не иска неговите да бъдат трити

- топи други блогъри и постинги

- но не иска него да го пишпат и топят/аз впрочем никога НЕ съм топил

и там ми е грешката явно :)

Абсолютно си прав!
цитирай
6. petgrig - Крумчовци и Рустамчовци
05.06.2020 15:52
живеят с усещането си от онези времена, в които са могли да тъпчат наляво и надясно както им скимне, но ако някой реши да им отвърне по същия начин - леле майко!
Ма как смее!
цитирай
7. germantiger - финално
05.06.2020 15:52
друг топач в блога и неговото минало беше КУХЕЛ

преди бол години чикиджията ми беше писла на лс, че сигнализира за мен

двамцата - кухия и поничката са посвещавали цели постинги на мен

аз след това съм им отговарял винаги, вкл. на лс

НО ТЕ СА РУСКИ ДРУГАРИ

ЗА ТЯХ Е НОРМАЛНО ДА ПЛАЧКАТ И ДА СЕ ЖАЛВАТ НА ДРУГАРКАТА УЧИТЕЛКА

ами да им пожелая тогава

да гледат скоро цветята откъм корените
цитирай
8. petgrig - Това вманиачено чучело графоман, ...
05.06.2020 15:54
blackpredator написа:
Полигор написа:
Това вманиачено чучело графоман, което бълва всеки ден помии, помпи се сам, гласува си сам,коментира се сам и сега е изперило фотошоп на баба яга е много по гадно от ....... и е добре пак да го риташ по тиквата като преди.

ама за секи цвят доносник
големият майтап е, че тоя пример от цитата е коментирал постинга ти първи
нема по-голям доносник от хисарската хлебарка
баба санитарка и Гочо дишат у врата му
чак тогава иде някъде в края на десятката Рустам

за датата 16.03. 2015 16:05
ама требеше като Васил Божков да го праиш
без скрийншотче, твърдението ти е като на главен прокурор

Бе ще вденеш ли най-сетне, че не съм Полигор? Или няма как да надскочиш собственото си нИво?
цитирай
9. germantiger - баш финално
05.06.2020 15:58
petgrig написа:
живеят с усещането си от онези времена, в които са могли да тъпчат наляво и надясно както им скимне, но ако някой реши да им отвърне по същия начин - леле майко!
Ма как смее!


в агнешките им главички партията още е жива

НРБ УМРЯ ... СССР Е ГРОБ - това обаче е реалността

в живия живот усещанията им са други

такива другари в реала много бръзо ме заобикалят по улиците особено ако съм в стероиден цикъл

при тях обаче цикъла е винаги един път в месеца и червен

КУХЕЛ Е ИЗВЕСТЕН СЪС СВОЯ МУСТАК АЛА СТАЛИН

РУСТАМ СЪС СВОИТЕ ЦИЦИ

поне 10 пъти в годината им пращам на лс мой коментари за тях

обаче поне от 5 години ни вопъл, ни стон, мълчат като путки, защото са такива
цитирай
10. germantiger - акънъ точно финал
05.06.2020 16:01
ОБАЧЕ ДА ПОХВАЛЯ БЛЕКИ

този е по-известен като заешкото сърце на блога

ТОЙ ДОСКОРО ОСТАВЯШЕ БЕЗ РЕСТРИКЦИЯ ВСДЕКИ МОЙ КОМЕНТАР

ПРЕДИ МЕСЕЦИ ЗА СЕФТЕ ИЗТРИ НЯКОЛКО ОТ МЕН

но на блеки му е простено - той рядко трие коментари

захарно петле е той - безопасна игла

УВАЖАВАМ ЕДИНСТВЕНО ВЕНЦИВАЛЕРИ И ДЕДОБОРН - сериозно

другите комуняги в блога са жив ташак и без скротуми
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Приятелю!
05.06.2020 16:35
1. petgrig - Да,
14:01
толкова мръсотии на толкова свестни хора свърши този Рустам, а когато започнаха с неговите камъни по неговата глава, веднага орева орталъка. А неговите постове трябва да се трият, защото нарушават правилата на блога и то от години.
Впрочем, сегашното му поведение е типично за мръсниците.

Браво, добре си го подредил!
И на мен, по донос е свалил няколко постинга И разбирах по влизанията му, че проверява за резултата И то за коментари на ВМИР, основателни,за смъртта на Митко през 2012 г.
Лъжел съм, АК не можел да стреля на единична стрелба! Е, не съм стрелял от години,не знам сегашните автомати как са, но говорих сега с офицер, потвърди, че имат такава опция
Е,написа маса осмиващи постинги на тази тема? За едно нищо! И колко други неща
За какво да лъжа-ще ми дадат много пари или ще стана герой на България?
Едно знам, крадецът най го е страх да не то окрадат , а лъжецът- да не го излъжат!
И други мръсотии е правил!Даже е получавал забележки от хора,при които е коментирал
Заядлив е по природа!

Хубава вечер!
цитирай
12. getmans1 - . . . ЧЕ какво прокурорско има в тази ...
05.06.2020 17:40
... ЧЕ какво прокурорско има в тази дата ... например мога да ЦИТИРАМ още нещо написано на тази дата, на прокурор ли ще ма пращаш

Сега се питам, колко си мислиш, че се различаваш от Рустам ... и ти достатъчно смрад разнасяш около себе си.

blackpredator написа:
Полигор написа:
.......


за датата 16.03. 2015 16:05
ама требеше като Васил Божков да го праиш
без скрийншотче, твърдението ти е като на главен прокурор

цитирай
13. getmans1 - . . . ТИГРЕ, триенето на коментари е ...
05.06.2020 17:53
... ТИГРЕ, триенето на коментари е непочтенно макар, че и аз съм изтрил НЯКОЛКО - при всички случаи под 10 са ... НОО, ДОНОСИТЕ са неприемливи

Мен лично не ме интерисува кой с кого общува, стига да не ме засягат мен ... по -сложно става когато единият ме е възприел за враг ... но и тогава ситуацията не е мой проблем


germantiger написа:
ЕМБЛЕМАТИЧЕН ТОПАЧ В БЛОГА Е КРУМБЕЛОСВЕТ

ТОЙ ТРИЕ МОЙ КОМЕНТАРИ И НА ДРУГИ ПРОФИЛИ БЕ ЗЗНАЧЕНИЕ НА ТЕМА И КОМЕНТАР

СЪЩИЯ КРУМБЕЛОСВЕТ СЕ ДРАЗНИ АКО НЕГОВИ КОМЕНТАРИ СЕ ЗАБАВЯТ ЗА ОДОБРЕНИЕ ДЕН - ДВА

човека заплашва блогъри на лс,че ще сигнализира техни постинги

ето това е руския българин комунист :) ;)

- трие чуждите коментари

- но не иска неговите да бъдат трити

- топи други блогъри и постинги

- но не иска него да го пишпат и топят/аз впрочем никога НЕ съм топил

и там ми е грешката явно :)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6071830
Постинги: 2741
Коментари: 26492
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031