Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2019 13:32 - Еволюцията на Porsche в националсоциалистическа Германия
Автор: zahariada Категория: Технологии   
Прочетен: 574 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 05.10.2019 13:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Еволюцията на Porsche в националсоциалистическа Германия

 19 септември 2019 г. ренегат  13 коментара

Повторена бележка на редактора : Малко редактирах тази статия за четене.

http://www.renegadetribune.com/the-evolution-of-the-porsche-in-national-socialist-germany/?fbclid=IwAR3x3EqZR5CXjDJUYvOHkuDHLSr7gKOHlmwzTuFY2UCFRPOWcUhYsYwg2y0

От американски националсоциалист

Фердинанд Порше беше един от първите инженери, разработили автомобила. Първото му превозно средство е регистрирано в Австрия и излезе на улиците на Виена на 26 юни 1898 г. Името му на марка все още е синоним на стил и изпълнение, а Volswagon, който е проектирал за Хитлер, е и вероятно винаги ще бъде най-много многобройни и разпознаваеми коли, произвеждани някога. Фердинанд също е пионер на моторните спортове и състезанията остават негова страст през целия му живот, въпреки че войната го вижда да проектира танкове, трактори и генератори. За едно от многото състезателни приключения на Porsche, прочетете статията ми за Бернд Роумайер .

image

През 1935 г. първите прототипи на Фолксваген бяха готови за тестване, наричани вътрешно Porsche тип 60. След няколко прототипа, Daimler-Benz AG са направени серия от 30 тестови автомобила на Фолксваген през 1937 г. С Volkswagen наближава производството си, също се роди идеята за спортния автомобил на Porsche за серийно производство. Планът беше да се използват механичните средства на Volkswagen, но тъй като беше правителствен проект, споразумението не можеше да бъде постигнато за използване на частите от частна автомобилна компания. И така, семейството на Porsche трябваше да стане креативно. Моторспортът беше много „ин” по това време и KdF все още можеше да използва състезателен автомобил за маркетингови цели и NSKK (Nationalsozialistisches Kraftfahrkorps, Националсоциалистически моторен корпус) започна да организира пътния митинг Берлин - Рим, който да се случи на 27 септември 1938 г. ,

Заради Судетската криза състезанието Берлин-Рим през 1938 г. не се случи, но тъй като събитието беше планирано като нова традиция, състезанието беше насрочено и за 1939 година.

imageФердинанд и Фери Порше

За състезанието през 1939 г. е започнат проект за създаване на състезателната кола на KdF Берлин-Рим. Това беше автомобил, използващ механиката тип 60 KdF-Wagen с дизайн от проекта Porsche 114. Автомобилът KdF Берлин-Рим беше наречен тип 64. Автомобилите тип 64 са построени с помощта на шаси KdF VW38 от 1938 г. и поради това номерата на шасито започват с 38. Имайки безсилен двигател, тип 64 трябваше да бъде възможно най-аеродинамичен. А тесният пилотски кабин го направи много готин. Тези алуминиеви автомобили са проектирани от Ервин Коменда.

Във всеки случай колата беше много бърза, въпреки неудобния си малък двигател. Това е и защото беше много леко. Тялото например е построено от Karosseriewerk Reutter от листове от алуминиева сплав с дебелина 0,5 мм, които са били бити на ръка, за да създадат тази форма на сълза. Първата кола беше готова на 19 август 1939 г., но тя беше безрезултатна, тъй като на 1 септември 1939 г. Втората световна война официално започна и като такива всички състезания трябваше да бъдат изоставени.

image

Може би се чудите какво се е случило с колите, тъй като състезанието не се е състояло. Е, и тримата се строят (вторият през декември 1939 г. и третият през 1940 г.) и живеят много интересни животи след това. Първият пример е надарен на Бодо Лаферец, „член не само на националния профсъюз на Германия, но и член на борда на новосформирания Volkswagenwerk“, според  Porsche  Road & Race. Лафренц катастрофира колата, но колата е спасена и ремонтирана, след това унищожена от съюзнически бомбардировачи по време на Втората световна война.

image

През периода на войната второто и третото шаси, използвано от самия Фердинанд Порше като ежедневен шофьор (хардкор), бяха спасени от Porsche, докато той избяга в Гмунд, Австрия, където създаде импровизиран щаб във вила в Цел-Ам -виж. Докато американците пристигнаха да „освободят“ Австрия, появата на един от тип 64, а именно шаси № 38/42, беше достатъчно интригуващ, за да ги подтикне да го превземат. Пътуваха в него известно време, преди да отсекат покрива и да го карат още малко, докато двигателят не пусна. В този момент колата беше бракувана.

image

Фери Порше е имал последния съществуващ автомобил, обновен през 1947 г. от Carozzeria Pininfarina в Италия.

Това беше първият автомобил с надпис „Порше“. През 1949 г. новият дизайн 356 е финализиран и за да финансира новата продукция на „котеджната индустрия“ в Гмунд, Porsche продаде купето на Ото Мате, собственика на компания за добавки на смазочни материали и сериозен аматьорски състезател. Той е бил „собственик“ на колата до смъртта си през декември 1995 г., включително по време на четиригодишен иск за възстановяване, започвайки от 1991 г., когато той временно избяга от контрола си като част от продажбата на неговата компания. През 1982 г. тя се появява на историческите състезания в Монтерей в Сан Франциско за радост и удивление на мнозина. През 1997 г. той е продаден на търг на настоящия си собственик Томас Грубер от Виена за 6,1 милиона австрийски шилинга. Porsche очевидно е пропуснал този шанс да възстанови колата, но ще опита отново през август, когато RM Sotheby"s ще направи търг Type 64 # 3 в Монтерей, и се очаква да владее поне 20 милиона долара.

image

Тази статия първоначално се появи на американския национал-социалист .




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39900639
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31037
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930