22.10 19:49 - Бразилската генетична катастрофа - проект на фонда на Бил Гейтс ? - 1
Автор: radostinalassa Категория: Технологии

Последна промяна: 22.10 20:05

Британско-американска компания, занимаваща се с  редактиране на гени пуска милиони генетично модифицирани комари, съдържащи доминиращ смъртоносен ген, всяка седмица в продължение на 27 месеца в района на Байя в Бразилия.
Целта на експеримента била да се установи дали генетично редактираните комари ще се чифтосват с местните комари, носители на вируса Зика, малария и други болести, разпространяани от тези насекоми.
Последното  проучване разкри тревожен факт: няколко месеца след първоначалното намаляване на целевата популация на комари, „силно потиснатата популация се възстанови почти до предишното си ниво“.
Учените все още нямат представа какви опасности представляват новите мутации, което още веднъж подчертава безразсъдството на неконтролираното редактиране на гени.   Според ново проучване, публикувано в списанието Nature Reports, генетично модифицираните комари, създадени от биотехнологичната компания Oxitec, понастоящем част от американската компания Intrexon, опитите  в Бразилия, излязоха от човешкия контрол и сега се разпространяват в околната среда.
  На хартия теорията беше страхотна.

Щамовете от мъжки  комари, носители на жълта треска взети от Куба и Мексико, бяха променени чрез редактиране на гени, за да се избегне оцеляването на тяхното потомство. След това Oxitec систематично пуска десетки милиони редактирани комари в град Якобина в района на Байя в Бразилия за повече от две години.
Идеята зад Oxitec беше, че модифицираните комари ще се чифтосват с женски от същия тип, преносители на инфекциозни заболявания като денга, и ще убият последните в процеса.
  „Неочакван резултат ...“
Екип от учени от Йелския университет и няколко изследователски института в Бразилия наблюдаваха напредъка на експеримента. Това, което те разкриха, е изключително тревожно.
След началния етап на експеримента популацията на комарите намалява значително, но след около 18 месеца се възстановява до предишното си ниво. Не само това, статията отбелязва, че някои от комарите вероятно имат "хибридна сила", тоест хибрид на обикновен комар с генетично модифициран комар е създал "по-стабилна популация от тази, която е била преди интервенцията." Може да е по-устойчив на инсектициди. Най-просто казано, учените са създали устойчиви „супер комари“.

Учените отбелязват, че „генетичната селекция от целевата популация в рамките на шест, 12 и 27-30 месеца след началото на експеримента ясно доказва, че части от генома на трансгенния щам са били включени в целевата популация.
Очевидно е, че рядкото жизнеспособно хибридно потомство на щама, освободен от лабораторията и населението в Якобина, е достатъчно стабилно, за да може да се размножава в природата ... "
И по-нататък: „По този начин, понастоящем, якобинският  комар, носител на жълта треска  е смес от три популации. Не е ясно как това може да повлияе на предаването на болестта или да повлияе на други усилия за борба с тези опасни преносители. "   Учените изчисляват, че между 10% и 60% от жълтите фебрилни комари в Байя вече са носители на редактирания геном OX513A.
Те заключават, че „трите популации, съставляващи трихибридната популация, съществуващи днес в Якобина (Куба / Мексико / Бразилия), са генетично доста различни и вероятно поради„ хибридната сила “новата популация ще бъде по-стабилна от това, което беше преди интервенцията.
Това не трябваше да се случи. Джефри Пауъл, професор по екология и еволюционна биология, старши автор на изследването, изрази следните заключения:
„Предполага се, че гените от освободения щам няма да попаднат в общата популация, защото потомството ще умре. Очевидно се случи съвсем различно нещо, но това беше непредвиден резултат.

непредвиден резултат. "

«  Ноември, 2019
2. Тартария, западняци, англосакси, война
4. Египетските жреци си възпитали семитите за техни роби.
5. Болкотерапия чрез молитвената поза. Лекува епилепсия, рак и пр. болести чрез активиране на защитните ни механизми.
6. Страшните истини - духовни, ДНК, синя кръв - евреи, араби, индуси, китайци.
7. Основното генетично различие между трите раси са пръстовите отпечатъци