Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2019 08:35 - нищо лично...просто,питам публично..
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 1197 Коментари: 11 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


    


или, Гугъл е...прозз, или аззз  @@@

колеги, skoro  поместих кратък и  достат...умерено-културен постинг..
/ще го възпроизведа по късно..,ако е нужно )

та така..пия кафе, сърфирам си аз лежерно заранта, докато се разбудя..
търся в гугъла - какво, къде, що.. е тва животно..Американска Лига на .Гениите..
повярвайте ми,опитах..10 п. на 3 езика / без русски и..семьоноффски..
и, винаги...търсачката ме водеше в site Kaldata - Rosica ..Kopukova.....
друго инфо, така и така , не излезе..след 57 899..намерени резултати
за 0,005 сек...

след малко, решавам...дa  прокоментираме заедно..
и, най-спокойно да  кача,и да постна Темата ,и въпроса към съфорумците:
 Къде е регистрирана тази Американска Лига на ..поетите, гении??!!
някой знае ли нещо по това, и защо бе нужно да се свали  Posta от Екран..
толковаа многоо и безумен, идиотски...флууд..съм принудена..да търпя ..
кога ще се научим да  казваме 
 НЕЩАТА...прямо , в очите?


Що е флууд (Flood)

Flood (от анг. наводнение, порой, натрупване)
Флууд е натрупване на коментари или съобщения, в дадена тема които не са свързани със нея.
Флууд е копиране на един и същи коментар или съобщение в една тема.
Флууд е безсмислен коментар или съобщение което не дава конкретна и ясна информация по темата.

Как да се предпазим.

За разлика от спамърите, които се контролира предимно от Ботове които можем да излъжем. Флуудърите са реални хора които просто си заливат интернет с глупости . Няма предпазване. Те са напаст

image




Гласувай:
9



1. eva666 - :-))))
30.07.2019 08:58
и, докато си сърфирам...да търся "къде е леля"..
пазя диета..каффе без захар и мляко,с малко мед...моден Ужастт и безумие!!!
тъй и тъй, няма кво да ям..ами, получава ми се...свалих 2 кг за 15дни
преди две седм, тръгнах и на Залата/4 п седм..разтягане,кардио, и тежести..
имам си личен треньор,на 22, щото инак...кръшкам,и седя на ПротеинБара,
и,опитвам..наред..шейковете...най-обичам онзи..банан и шоколад/ диетичен))))
ее, туй е Тайната на моята младежка фигура, и луд акъл..
ще покажа и..любимата поличка - 24см..
нали съм сама, моите деца са в Дубай за 7 дни с малкия,
щото той суче още юнака на баба...малък, умен..красив, и щурав..
па и с характер @
тва беше за..разсъбуждане..
цитирай
2. peperutka - Чу,недей..ядосва "мойта леля"...
30.07.2019 09:13
ей сега, ще натрака още 5-6..каламбура@
ако, остане време, ще се видим..аз съм с малкия това лято..

откак си поръчах онез 6 книжки,Тя не може да спи.от злоба и омраза..
я, приготви оше 5 за подаръци..Уникален си, няма спор.БГ феномен )
.......
цитирай
3. peperutka - има време за всичко..
30.07.2019 09:14
Еклисиаст- цар Соломон..
цитирай
4. peperutka - шттт, да спи зло под камък )
30.07.2019 09:16
1. 4udovi6teto - Що си губиш времето с разни литературни @ловиТи?
08:42
цитирай
5. milady - Валери, гледам, мн добре се отразява тв завръшане на г жа Гениална,Любовта не умира!
30.07.2019 09:30

За стойностно - мерило ми е тя,
трева да съм, о, да, това ми стига,
съизмерима само с вечността,
а аз съм мъничка житейска книга!
цитирай
6. peperutka - Реала и Виртуала..не са бобена чорба..
30.07.2019 09:38
и,не са за всяка болна глава.
/Джулия от Александрия
цитирай
7. peperutka - и, все пак..на Загадката..
30.07.2019 09:39
къде е сайта на тази лига за..Амер Гении...??
цитирай
8. getmans1 - ПупуЛудке, само да питам, сама ли си ...
30.07.2019 11:06
ПупуЛудке, само да питам, сама ли си махна последния постинг ... или и аз да очаквам ... секира.
цитирай
9. peperutka - ами..изтриха го..ясноо...
30.07.2019 11:20
ама,аз няма да И дам въздух на тазз..лу@амарийка...
то е болноооо, 13 г кибика тук ..
смятай..
цитирай
10. milady - мър мариоо, олу@ааа за 5 ма, Нали знаеш Нетя наизуст, кажи де..
30.07.2019 14:40
къде е сайта на тази лига за..Америк. поет.Гении..??

къде е отговора....нали, имаш Гооолямааа уста, кат МараОтварачката..
недей,само ме обикаля..като..гладна,слънчасала..куТка..
цитирай
11. peperutka - тук, изобщоо ,има ли живи..
30.07.2019 14:47
освен..мен.. даго@@а...
)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 531036
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930