17.03.2020 18:09 - най Истинските Маймуни, се зараждат в с Червена вода,Русенско.
Автор: fun1001 Категория: Тя и той

Последна промяна: 17.03.2020 18:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

РРРР:))))))

Африка отдавна е сочена като люлка на човечеството, но наскоро учени установиха, че прародината на всички човешки същества е северна Ботсвана.

На юг от река Замбези, която минава през северна Ботсвана и части от Намибия и Зимбабве, преди 200 хиляди години са се появили прародителите на Homo sapiens, твърдят изследователите.

В новото изследване, публикувано наскоро в сп. Nature се казва, че прародителите на съвременните хора са населявали този регион близо 70 000 години преди да напуснат Африка и да мигрират към останалите части от света заради настъпили климатични промени.

Вкаменелости открити преди години наклониха везните към източна Африка като вероятната родина на нашите прадеди. Сега обаче ДНК изследвания сочат южна Африка, където се намира и Ботсвана, като общата ни прародина.

„От доста време знаем, че прародителят на съвременния човек се е появил в Африка преди около 200 хиляди години. Но и от доста време се спори в коя точно част на континента е станало това. Най-сетне успяхме да открием точното място”, казва Ванеса Хейс от Института за медицински изследвания „Гарван” към университета на Сидни.

Грешкаа,грешкаа.. най Истинските Маймуни, се  зараждат около
с Червена вода, Русенско..)))))  преди  65год..
а, не  във "Велика" Русия, край Воронежко...

Археогенетика :

Проучването подклажда отдавна воден дебат за човешкия произход

от MAYA WEI-HAAS, National Geographic

Бял прах покрива пресъхналото езеро Макгадикгади в Ботсвана – една от най-големите солни низини в света. Но преди около 200 000 години тази пустош е била обагрена в сините и зелени цветове на изпълнени с живот езера. Разположен сред най-суровата пустиня на южна Африка,пищният пейзаж вероятно е бил притегателно място за обитаване от първите хора.

Преди 50 000 години климатичните условия стават по-благоприятни за хората, което дава възможност на нашите предци да се придвижват на северозапад от Персийския залив през планините Загрос, Сирийската пустиня до  Европейския континент. Възвиква въпросът дали миграционният път е минавал и през Северна Африка?

Засега генетични изследвания разкриват само един клон в Европа. На практика означава, че нашите предци са част от популацията, която от Африка е стигнала до Европа по южния маршрут. По този южен път необходимото условия за оцеляването на групите е бил ловът.
Ловът е изисквал интелект, планиране, комуникация. В същото време носенето на храна в лагерите при тези, които не са участвали в лова, означава делене на храна, сплотяване на  групата, абстрактно мислене, развитие на човешки способности.

Чрез генетиката учените разкриват част от тайните на еволюцията. Генетичната Ева не е единствената, но само тя оцелява, както и потомството й. Територията на Европа по това време е била населена от друг човешки вид – неандерталците, които стигнали до тук преди хиляди години.

Пред нас се разкрива реконструираното лице на един от най-старите представители на съвременното човечество жена, живяла вероятно преди 100 000 г. Тя може би е принадлежала към население, определящо анатомията на съвременните Homo sapiens, което мигрирало и оцеляло извън Африка. Тази жена, позната в научните среди, като “Кафзех 9” е изглеждала напълно съвременно и анатомично и еволюционно не е различна от днешните хора.
Това е
Африканската “истинска Ева”. Нейната визия хвърля светлина върху вида на генетичните родственици на Човека.

следяаа:

Нови революционни находки променят теорията за произхода на човека Две находки, намерени в България и Гърция загатват, че е възможно първите хора да са се появили в Европа, не в Африка, както се смяташе досега

Възможно е историята на зараждането на човечеството да бъде пренаписана, след като международен екип учени, в това число българи, разработи нова теория за времето и мястото, откъдето древните човекоподобни са направили първите си стъпки в еволюцията към човека.

С новите открития е възможно да бъде оборена теорията, според която за "люлка на човечеството" е приемана Африка.

1. eva666 - не искам, да бъда досадна..
17.03.2020 19:01
но заради Наглостта на бабуля Расса, решавам да
опонирам, и поради..моята ГОЛЯМА любов ,към Истината
нека, да има достойна конкуренция..и, да четат по младите блогери..
затова, сме тук, нали...)

очаквайте / всеки ден,най важните съврем. находки...с картинки)))
2. getmans1 - Ако спориш с радиото по-ще има ефект
17.03.2020 19:07
Ако спориш с радиото по-ще има ефект
3. eva666 - мдаа, Расса е старо и неуморноо ЗЛО, на 24 степен, по Русенско..)
17.03.2020 19:21
getmans1 написа:
Ако спориш с радиото по-ще има ефект

тази Тема, аз я започнах с Аннунаки/ там е 'Завръзката'...
чела съм 4-5 книги по въпроса...
освен това ,съм и ходила до ЮАР,гр Дърбан, с моят съпруг, тръпка ми е ,Гетее
а, и той беше влюбен в тези жени/ от племето Зулу...
и снимки имахме.ноо...къде са ...(((
4. troina - на дядо Хр Рашев..аз му изглеждам..
17.03.2020 20:46
като една прескъпа гореща Месалина, чуди се от 5г ,как да ме впечатли..)
питам ли те..от къде изгрява..Луната,деде....
както, казваше чичо ми Гай ЮлийЦезар :
на простите хора, умните, им изглеждат..като луди ))
5. анонимен - Ееех,Червена вода,Русенско
17.03.2020 22:09
от там е пътят, истината и животът..
6. fun1001 - има нещо гнило...там )))
18.03.2020 08:40
анонимен написа:
от там е пътят, истината и животът..

7. milady - боссоо, Темата ми е Интегрално-философско-космическа )
18.03.2020 11:20
а не, твоята.."любима бяла брада" на 10 пейка..
деб@, жалката му...моминска нищета (
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.

Автор: fun1001