Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2012 23:21 - Петък 13-ти
Автор: aligaror55 Категория: Забавление   
Прочетен: 1558 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Събуждам се, всичко около мен все още е неясно и докато се осъзная разбирам, че съм закъсняла за училище. 

- Упсс – си помислям ...
Започнах бързо да се приготвям за нежеланото училище , закусих набързо , обляках си новите дрехи, които мама вчера ми купи от мола до нас и тръгнах за училище.  Въпреки, че бяхме почнали училище , автобусът беше на спирката .. Странно и то много . И така качих се, но вътре нямаше никой,  всичко беше празно .. Почудих се какво ли става и докато се осъзная се сетих, че беше петък  13-ти – ужасния петък  L Но какво да се прави, петък тринайсти, мога само да се пазя от черни котки  :D .. И така тръгнах към училище,  докато размислях как да се спася от наказание .. Не измислих начин, но все пак стигнах невредима до училище. Влизам в училище, всичко беше празно, поогледах се, всичко, ама всичко беше празно нямаше жива душа .. Докато се осъзная какво става, чух стъпки от кухнята на стола ни в училище. Отидох да видя какво се случва и забелязах готвачката ни как готви... Приближих се бавно към нея и с тих и смутен глас я попитах какво се е случило с всички ..
Резултат – неловко мълчание L
Прибрах се вкъщи, оправих си стаята и реших да видя има ли нещо ново в туитър , може пък някой също да е обладан от това странно нещо :D Но пък бях зарадвана, че няма да ходя на училище J
Влизам си в профила и гледам нищо ново постнато , само един отделен коментар на стената ми от анонимен потребител :
- Приготви се да умреш !!
Първоначално не обърнах много внимание на гадния коментар , но после се уплаших много, заключих се и вечерта едва успях да заспя !! Гледах какво ли не, правих какво ли не, но не успях да заспя бързо. Намерих си весела анимационна простотия и успях да заспя :D .. Точно когато филмчето свърши аз се събудих , но как се събудих ... Сутринта на 15-ти април .. Помислих си какво ли се е случило и накрая разбрах, че това нещо е било само един сън !! Отначало се зарадвах , но после ми стана гадно, защото съм изпуснала училище L о боже какви ги говоря аз МРАЗЯ училището си :D останах само с усмивка на лице, но после като разбрах колко домашна имаме ми се прииска и това да е сън, но всъщност беше реалност. J




Гласувай:
2




1. анонимен - tctctctct
02.07.2012 13:28
tctctctct
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aligaror55
Категория: Забавление
Прочетен: 4676
Постинги: 1
Коментари: 1
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031