Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2020 17:04 - Старобългарска рецепта срещу безсилие
Автор: bumerang Категория: Други   
Прочетен: 701 Коментари: 6 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 .
.
.
.
          "СЪЕДИНЕНИЕТО ПРАВИ СИЛАТА !!!"


Тагове:   сила,   съединение,   безсилие,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fun1001 - това, противоречи ..
29.10.2020 17:10
на Духовната Планетарна Еволюция...

какво значи тук, някаква ми ти Сила, или .."Успех))))
цитирай
2. bumerang - Юлия,
29.10.2020 17:32
Ти ли, която се занимаваш с клюки - кой е самотен, кой какво си търси, кой от къде е, как изглежда - не противоречиш на Духовната Планетарна Еволюция? А какво е успех за една държава би трябвало да знаеш какво значи, след като работиш в Германия, а не в България.

А иначе на мен ми е добре известно, за съжаление, че за българите е кауза пердута. Те са завинаги разделени. Просто ирония...
цитирай
3. fun1001 - всеки пише, както умее )
29.10.2020 17:58
г жа свеетло чернева, задавате ми въпроси, а после
бягате от моите отговори..)
.......
какво, ви касаят някакви си клюки и закачки..
нали, вие сте..НИКОЯ...
имаме Свобода на Словото в Европа.а, вие...
цитирай
4. bumerang - Юлия,
29.10.2020 22:01
1. Всеки пише както умее, но не всеки се занимава с клюки.
2. Не знам за какви въпроси ми говориш, но ако става въпрос за моногамията, това което си ми посочила, не е отговор на моите въпроси.
Но там имаш следния коментар: "Пътят към Свободата, е трудно..и Еднолично Дело..
тежко, стръмно, и...самотно)"
Което значи, че ако се стремиш към свободата, трябва да си много самотна. Тогава защо те дразни самотата на този и онзи?
Освен това там коментираш и секса, Л. и "роботчетата". Имам няколко въпроса, на които знам, че няма да получа отговор, но все пак да попитам:
Ти колко роботчета си създала?
И в полигамия ли ги създаде или в моногамия? Или може би с виртуален секс? Най-голямата криза на България днес, която няма да й донесе нито сила, нито успех е демографската, а виртуалната ви полигамия деца не ражда. Тя разбива семейства. А коя съм аз, вероятно вече си научила - една много самотна жена, която скоро ще умре за радост на хората с дълбоки същности.

цитирай
5. milady - :-)))) благ за умн отг, но защо, не си гледаш..римичките..
01.11.2020 10:00
явно, софистиката, не е твоята ...сила и страст...

аз,НЕ осъждам САМОТАта, приветствам я, и затова..
сама си дебатирам, най често..
в Самотата, Човек се бори с Бога...

НЕнавиждам и презирам лъжата, и страха ( да бъдеш 'себе си' )
а, това, г жа,са паралелно различни...Високи Стойности и Величини
не,ли?
цитирай
6. bumerang - Юлия,
01.11.2020 11:23
За съжаление и римичките не ги умея. Ако се разходиш из блога ми ще разбереш. Но ти защо не си гледаш копи-пейста, клюките и "софистиката",а си ме захапала като лична хиена? С какво точно те дразня?
Лъжата, фалша и игрите не са моя територия. А страха за живота е вроден инстинкт във всяко живо същество. Но ако още веднъж се опиташ да ме обидиш, няма да те удостоя с отговор.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bumerang
Категория: Други
Прочетен: 317217
Постинги: 203
Коментари: 290
Гласове: 542
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930