13.06 08:54 - Учените казват, че кръвта ни е жива субстанция
Автор: radostinalassa Категория: Други

Човешкото тяло, по-специално нашата кръв, има памет. Клетъчна памет. Знаете ли за това?   И интересното е, че след процеса на кръвопреливане информацията се чете и зарежда автоматично. Учените са изследвали този проблем и са заявили, че след подобна процедура пациентът може да почувства чужди чувства, страхове и дори мисли. Дори външният вид може да се промени.   Оказва се, че кръвта ни не е просто течност, течаща през нашите съдове. Това е тъкан, орган на човешкото тяло, като нервите, мускулите или кожата, но само че течна. Тя осигурява нещо повече от транспорт на химически вещества  в тялото. Днес учените казват, че кръвта също носи информация, и то не само генетична, наследена, но и тази, придобита по време на живота на човек.   Но това не е всичко. Наскоро беше направено откритие, което изненада дори за учените.   Ето как изглежда кръвта под супер мощен микроскоп.

Тези везикули се наричат ​​микровезикули. Доскоро те се смятаха за страничен продукт от жизнената дейност на клетките. Последните проучвания обаче показват, че микровезикулите съдържат информационни молекули, които контролират процесите на възстановяване на клетките, както и копия на критични гени. Просто може да се нарече код на безсмъртието.   Така че кръвта е безсмъртна? Знаете ли, че хиляди поклонници се стичат в Неапол, до катедралата „Свети Януари“, за да видят чудото със собствените си очи: как кръвта на светеца оживява. Стъклената колба се пълни с непрозрачно и слепващо вещество и се затваря плътно със сребърна запушалка. Но три пъти в годината древната кръв кипи. Тоест отново става течност.   Трудно е да се повярва, но редица уважавани учени наистина вярват, че кръвта съдържа химически елементи, които са способни да се самовъзстановяват дори след смъртта.   За случаите на такова самолечение има съвсем реални доказателства. Всички знаят приказката за Спящата красавица, която почива от вретено. Но знаете ли, че магическият сюжет се основава на реални събития, описани в римските хроники?   През 1485 г. саркофагът с нетленното тяло на момиче е отворен в криптата на църквата Санта Мария Нуова. Изглеждаше на не повече от 15 години. Изглеждаше сякаш е жива: свеж тен, влажна кожа, зачервени устни. Когато тялото й беше извадено от саркофага, то беше гъвкаво и сякаш живо, сякаш в него все още тече кръв.   И този случай далеч не е единственият. В края на XV век във Франция се появява още едно нетленно тяло. Беше на 60-годишна монахиня от доминикански манастир на име Роселин. Погребана е и след 5 години гробът е отворен. Оказа се, че тялото изобщо не се е променило. Ексхумацията е повторена през 1660 година. Между другото, запис за това е запазен в манастирските хроники. Отново изглеждаше сякаш е жива. През 1887 г., тоест 500 години след смъртта й, тялото й отново е прегледано от лекарите и единодушно е заявено, че кожата на монахинята е еластична, ръцете и краката са свити, а кръвоносната система е пълна с кръв.   Защо кръвта оживява? Наистина ли е безсмъртна? И като цяло, какво знае официалната наука за кръвта? Нека започнем с биохимията. Днес кръвното изследване е най-популярното медицинско изследване, с помощта на което лекарите поставят и изясняват диагнозата на пациента. Изглежда, че какво може да бъде по-просто? Кръвта се състои от клетъчни елементи: еритроцити, левкоцити и тромбоцити, които са в течно вещество - плазма. В допълнение към водата плазмата съдържа протеини и неорганични съединения. Кръвният тест ви позволява да оцените количеството и състоянието на определени кръвни елементи. Намален хемоглобин - анемия е възможна. Много бели кръвни клетки са инфекция или възпаление. Излишък на тромбоцити - риск от инфаркт и тромбоза. Измерих скоростта на утаяване на еритроцитите под формата, наречена СУЕ, и веднага разбрах дали възпалителният процес протича в тялото или не.   Наскоро процесът на утаяване на еритроцитите беше изследван от биохимици от най-големия руски университет и стигна до сензационни заключения. Но първо нещата първо. Тестът за СУЕ се основава на способността на червените кръвни клетки да се утаяват под влиянието на гравитацията. За да стане ясно, ще опиша процеса на анализ.
За него се взема кръв от човек и след това се поставя в стъклена тръба. След това тръбата се поставя вертикално. Под въздействието на гравитацията червените кръвни клетки постепенно се спускат надолу, а плазмата остава в горната част. За да се получи стойността на СУЕ, височината на колоната се измерва след един час.   Така в експеримента си руските биохимици извършвали измервания на всеки 15 минути и откривали интересна подробност: скоростта на движение на еритроцитите непрекъснато се променяла. Изглежда, че еритроцитите трябва да се подчиняват на физическите закони на утаяването на частиците във вискозна среда. Но по време на експеримента те се държаха непредсказуемо: бързо се утаиха, след това на практика замръзнаха на място, след това подскочиха. По някаква причина законите на механиката, електростатиката и колоидната химия не работят. За да намерят поне някакво обяснение, учените дори са разглеждали кръвта като нелинейна динамична система. Но това не беше достатъчно.   След многобройни експерименти биохимиците излагат сензационна хипотеза:   Кръвта се държи непредсказуемо, тъй като е биологична жива динамична система. Следователно, попадайки извън тялото, в необичайна за себе си среда, кръвта се опитва да се адаптира към новите условия. В капилярната тръба у липсва кислород. Освен това силата на гравитацията при такива условия действа малко по-различно, тъй като се добавя и триенето със стъклените стени на тръбата. И живата система започва да реагира на всички тези фактори. Живата система не може да не реагира на раздразнения. Нещо повече, оказа се, че реакцията на кръвта има осцилиращ характер, както всяка реакция на биологична система.   Но това не е всичко. Оказа се, че кръвта има и друго свойство на живо вещество - аура. Тоест излъчва слаб блясък.

За първи път известният руски биолог Александър Гурвич говори за това през 1923 година. Но след това експериментите му бяха ограничени. Изследванията на клетъчната луминесценция бяха възобновени през 60-те години. Водени са в Пущино край Москва. Оттогава биохимиците са открили десетки явления, които остават да бъдат обяснени. Например, активна луминисценция на кръвни клетки при здрав човек и пълно изчезване на луминесценцията при пациенти с рак.   Днес учените са съгласни, че кръвта трябва да се разглежда като живо вещество. Освен това биолозите все още се опитват да открият гена за безсмъртие в кръвта.
Собственное мнение, Яндекс Дзен

Тагове:   жива,   кръв,   безсмъртна,

«  Юли, 2021
19202122232425
15. ГЕНЕТИЧНИЯТ АНАЛИЗ В ТЪРСЕНЕ НА ИСТИНАТА ЗА ЕТНИЧЕСКИЯ ПРОИЗХОД НА ДРЕВНИТЕ И НАСТОЯЩИ БЪЛГАРИ
26. Тъма, мрак - тюрки
28. 165 година е началото на българската народност - БАН
30. Защо гъбичките не растат в нас? Или просто не го забелязваме?