Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2021 09:18 - Пред теб заставам като дете
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 415 Коментари: 6 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 с искрен поглед вперен в небето
хванала здраво двете  ръце
молитва отправям към Битието!

Боже изпълни ме с Вяра
Вяра от чиста светлина
вяра, огромна.. без мяра
Вяра към светла бъднина..

Боже, изпълни ме с Надежда
към промяната светла води
Надежда, която в рая отвежда
и всички съмнения топи..

Боже, изпълни ме с любов
цялата нека да сияя..
нека това да е пътя нов
за Любов, Боже, мечтая.

Днес е Вяра, Надежда и Любов..Светъл празник! Вярвайте, имайте Наадежда и Обичайте..за мен тези три неща са водещата сила на Земята.
Честит Празник!










Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
17.09.2021 13:14
Пак ли в този блог съм пръв
или късметът ми е все такъв?
Нищо, ще го преглътна…

Откъм Юмрука пак затътна –
салют за хубавия празник,
че без Вяра и Надежда за къде сме?
Виж, Любовта е друго нещо –
спомена ли я – става ми горещо.
Само тя е май нетленна,
макар да има силен конкурент –
Преданост и уважение ведно.

Ани, добре че отбеляза днешния празник. Обади се дъщеря ми от Равена и аз й казах. Много се зарадва, придружено с едно Аууу, като изблик на радост и изненада, че е забравила…
И още - Равена и Римини са известни с една безсмъртна любов. Вероятно Деси затова така бурно реагира. В юношеството си подочух за съдбата на Франческа и бях потресен. Извод? Любовта е нож с две остриета...
цитирай
2. anetta - : )
17.09.2021 15:44
pvdaskalov написа:
Обади се дъщеря ми от Равена и аз й казах. Много се зарадва, придружено с едно Аууу, като изблик на радост и изненада, че е забравила…
И още - Равена и Римини са известни с една безсмъртна любов. Вероятно Деси затова така бурно реагира. В юношеството си подочух за съдбата на Франческа и бях потресен. Извод? Любовта е нож с две остриета...

Любовта няма острие
тя е нежна като перце!
Създал си радост на дъщеря ти и повод да празнува. Моята сестра е именячка и макар, че нещо отчаяно се опитва да ме тръшне в леглото, ще отида да и купя цветя!А за довечера се сетих за странен лек..карамелизирана греяна ракия..т.е. сладка, това поне май мога да го пия..или поне по Коледите, когато нашите а правиха, можех, то няколко глътки са ми достатъчни.
цитирай
3. pvdaskalov - * ! *
17.09.2021 17:19
Аnetta написа:
"Любовта няма острие
тя е нежна като перце!"

Пак ме предизвикваш към спор, но аз категорично отказвам! Още повече, че ще ти трябват сили срещу това, което отчаяно се опитва да те тръшне в леглото.
Да е честит имения ден на сестра ти. Вероятно се казва Любов, шом така поетично реагираш... Спомни си "Дървото на Юда" и може би ще бъдеш по-снизходителна към моето мнение.
Приятно прекарване и възстановяване...
цитирай
4. valeska - Честит Празник, Ани!
17.09.2021 17:38
Честит Празник, Ани!
цитирай
5. anetta - Пак ме предизвикваш към спор, Не ...
17.09.2021 20:09
pvdaskalov написа:

Пак ме предизвикваш към спор,

Не съм си и помислила за спор..мен различното мнение не ми пречи, и нека всеки да е с мнението си. Да, сестра ми е с име производно на Любов..
Арчибалд Кронин не е за мен, чела съм го, ама драматизмът му ми идва в повече..както и Ромео и Жулиета..след такива четива, човек се затваря в себе си.. а аз съм си забранила негативни мисли..
цитирай
6. anetta - Благодаря, Валеска..
17.09.2021 20:12
valeska написа:
Честит Празник, Ани!

Честит и на теб!..А днес си имам гостенка..една голяма топка Любов, която ме обикаля..гледа право в очите..и от време на време ме близне в знак да обич! Лабрадорката на дъщеря ми е при мен...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 313848
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031