Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2021 08:08 - Добро утро..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 443 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 не знам дали е добро, ама е утро..а щом е утро, няма как да не е добро..: ))..т.е. пак Добро утро..и вече знам, че е добро..: ))
От вчера се чудя..защо хората забравиха да се усмихват, да се смеят, да се радват..Всеки гушнал проблемите си е един таккъв сериозен, намръщен, заядлив..недоверчив! Е че то без доверие не се живее.. И най ми е смешно като кажат...какви времена настанахааа!..и ми става интересно, какви времена настанаха. Човешките чувства и емоции са непреходни, тях време не ги лови.. какво се е променило, какво е настанало? Затварят се в собствените си черупки..гледат света навън, ръмжат, а не смеят да излязат..ееее в черупката е тясно и тъмно и неуютно..
Прекрасен ден желая..
а от мен малко багри и аромат на цветя...еее и кафе разбира се..
image



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
21.09.2021 09:17
Съгласен с констатациите, но няма учебник да ги променим. Да, всяко утро би трябвало да е прекрасно, но какво ще се случи до вечерта?
цитирай
2. valeska - Добро утро, Ани!
21.09.2021 09:18
Нещо се разболявам и двес ще пазя леглото. Вместо кафе чай с лимон.. ободряващо е, също като твоя пост! Наистина много са намръщени хората! И това ще мине, както се казва.: )) Хубав ден от мен!
цитирай
3. anetta - А защо от утрото..
21.09.2021 09:32
pvdaskalov написа:
Съгласен с констатациите, но няма учебник да ги променим. Да, всяко утро би трябвало да е прекрасно, но какво ще се случи до вечерта?

мислиш за вечерта..наслади се на утрото..утро е!
това е другото стряскащо нещо..човек да живее в бъдещето..той може да живее само сега..на момента, на мига, след това този миг става спомен и идва нов миг..и така минава живота...ама единствените места на които не можеш да бъдеш са миналото и бъдещето..: )))
Ако имах власт, щях да забраня на хората да живеят в бъдещето..: ))) в бъдещето са страховете ни... : )))
цитирай
4. anetta - Здравей, Валеска..
21.09.2021 09:38
valeska написа:
Нещо се разболявам и двес ще пазя леглото. Вместо кафе чай с лимон.. ободряващо е, също като твоя пост! Наистина много са намръщени хората! И това ще мине, както се казва.: )) Хубав ден от мен!

съжалявам, че си болничка, ама това е част от живота...пий чай, затопли се..почини си, наспи се...ииии нов човек после!
Аз преди няколко дни бях така..и точно двата ми почивни дни, за които имах толкова планове, аз се тръшнах в леглото. НО има и нещо хубаво от това..моята приятелка-съседка ме взе под крилото си..то бяха прахчета, някакви отврат капки..амаааа имаше и бутилка Ром..ехее и хо хо хо..бутилка Ром...иии май това лекарство с рома ми хареса..: ))) поне разбрах, че това е единствения алкохол, който мога да пия по малко..30мл ми бяха екстра да ме изпотят и да прогледна отново. Тааа..сложи в чая си малкооооо ром..;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 313801
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031