Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2022 04:00 - БОГ ПЕЕ ЗА ВАС
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 726 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Йеремия 18-19; 2 Тим. 3 и Соф. 3:14-17


„Господ ... ще се весели за теб с песни.“ (Соф. 3:17)


  17 месеца след като се роди първото ни дете, което беше момче, на бял свят се появи и едно малко момиченце. Бях изпълнен с радост от  мисълта да имам дъщеря, но бях и малко неспокоен, понеже имах представа само за грижите, от които се нуждааят момчетата. Това беше непозната за мен територия. Кръстихме я Сара и една от моите привилегии беше да я люлея, докато заспи, за да може съпругата ми да си почине. Не знам защо, но започнах да се опитвам да ѝ пея и изборът ми за песен беше: „Ти си моето слънчице.“ Независимо дали я държах на ръце или стоях над креватчето ѝ, аз пеех и обичах всяка минута от това време. Сега тя е на 12 години и аз все още я наричам „слънчице.“


  Обикновено си представяме, че ангелите пеят. Но кога за последно сте си помисляли, че Бог пее? Точно така - Бог пее. Нещо повече, кога за последно си помислихте, че Бог пее за вас? Софония дава ясно послание към Йерусалим: „Господ, твой Бог“ толкова ти се радва, че „се весели за теб с песни“ (3:17). Въпреки че тези думи са отправени директно към жителите на Йерусалим, много е вероятно Бог да пее и за нас - тези, които сме приели Христос за свой Спасител. А каква песен пее Той? Словото не отговаря на този въпрос. Но едно е ясно - песента Му произлиза от любов и е резултат от начина на живот, който предизвиква одобрение и радост в Божието сърце. (Фил. 4:8)                                                    Дж. Блейс


  Отче, мисълта, че Ти би пял за мен с радост, ми дава истинска утеха и увереност. Благодаря Ти, амин.


  КАКВИ ЧУВСТВА ПРЕДИЗВИКВА МИСЪЛТА, ЧЕ БОГ ПЕЕ ЗА ВАС? ТОВА ТРУДНО ЗА ВЯРВАНЕ ЛИ Е ИЛИ Е УТЕШШИТЕЛНО? ЗАЩО?  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1468957
Постинги: 2463
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930