Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2023 12:00 - Плътски човек? Не!
Автор: lamb Категория: Други   
Прочетен: 2309 Коментари: 3 Гласове:
28


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 И аз, братя, не можах да говоря на вас, като на духовни, но като на плътски, като на младенци в Христа...Понеже и досега сте плътски; защото, докато има между вас завист и разпра, не сте ли плътски, и не постъпвате ли по човешки? - І КОРИНТЯНИ 3:1,3 

За съжаление при повечето християни вътрешният човек не управлява външния. Вместо това тялото ръководи вътрешния човек - и това прави християните плътски. Един превод на този текст казва: подвластни на тялото. “...Не сте ли плътски, и не постъпвате ли по човешки” казва Павел на коринтяните. С други думи, те са живеели като хора, които сякаш никога не са били новородени. Според Разширената Библия І Коринтяни 3:3 гласи: “...Понеже докато има между вас завист и ревност, разпри и пристрастност, не сте ли плътски и не живеете ли по стандарта на стария човек?” Не прави това! Откажи да живееш като непроменен човек! Живей като ново създание! Позволи на новия човек в Христос да владее в твоя живот. 

  Отказвам да ходя като непроменен човек. Аз съм ново създание в Христос. Аз ще порасна духовно в Христос. “Аз” - вътрешният човек - ще ме владее. Ще ходя като духовен човек. Ще се придържам към стандарта на Божието Слово. Ще ходя в любов. Ще ходя във вяра!


Тагове:   Исус Христос,


Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zabylgarite - ...
23.01.2023 16:20
Търсене на Бога, упорито, сериозно, изследване на Словото с молитви и послушание, докато човек достигне да преживее истинското покаяние и новорождение. Тогава може да се говори за променен живот. Плътският човек не може нищо без Божията благодат.
цитирай
2. lamb - Ако си се доверил на Господ Исус Х...
23.01.2023 19:08
Ако си се доверил на Господ Исус Христос като твой Спасител, ще се замислиш върху това, което Святият Дух ти подсказва, като ти говори на сърцето? Ти трябва да се новородиш. Ще се молиш ли с молитва на покаяние? Искаш ли още днес да станеш ново създание в Христос?
цитирай
3. lamb - Ако харесвате съдържанието на б...
26.09.2023 17:35
Ако харесвате съдържанието на блога може да го подкрепите с тази молитва.
Отче наш, моля да даваш сили, знания и умения на автора на християнския блог lamb, който да представя Бог и неговото слово по най-правилния начин. Не само да служи на своите потребители, но да докосне душите на хората и да създава Христови ученици. В Името на Исус Амин. Матей 18:20 Защото, където двама или трима са събрани в Мое Име, там съм и Аз посред тях.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lamb
Категория: Други
Прочетен: 1046588
Постинги: 1123
Коментари: 1086
Гласове: 15533
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930