Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2023 11:20 - Региони, мистерии и царства... - едно възможно тълкуване
Автор: lightbody777 Категория: Други   
Прочетен: 2568 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Един ден опитвах да обяснявам нещо на някого. Никак не се получаваше. Аз разбирах какво ми обясняваше човека, но той мен - никак. И ми се искаше да му кажа, че знам какво е да мислиш по този начин, вече съм била там, но не исках да звуча надменно...

И тук имах проблясък за регионите в Пистис София. Там се говори за едни региони, до които можеш да достигнеш, ако знаеш еди-коя си мистерия (тайна). И ако имаш дадена мистерия, можеш да се издигнеш до региона, до който тя дава власт. Винаги можеш да отидеш в по-нисък регион (той вече е превзет от тебе), но в по-високи региони не можеш да стъпваш, докато не получиш по-висока мистерия. Ето кратък цитат:


И Йоан отговори и каза на Исус: „Господи мой, тогава всеки ли ще остане в региона, до които е получил мистериите и той няма да има правомощия да влиза в другите региони, които са над него; и той няма да има власт да влезе в регионите, които са под него?”

И Исус отговори и каза на Йоан: „Наистина, вие разпитвате за всичко с точност и сигурност. Затова, Йоане, слушай, защото ще разговарям с теб. Всеки, който е получил мистериите на Светлината, ще живее в региона, до който е получил мистерии, и той няма силата да отиде в по-висшите заповеди, които са над него. Така че този, който е приел мистерии в Първата Заповед има силата да отиде в заповедите, които са под него, тоест във всички заповеди на третото пространство; но той няма силата да отиде в по-високите заповеди, които са над него.



И макар че определено имаше сцени с физическо издигане на Исус и учениците Му, които оставяха зад гърба си земната атмосфера, Слънчевата система и т.н... (и пак не е ясно доколко е било физическо), за да стигнат до царството на Светлината, което пък беше начало на региони след региони, които се достигат с откриването на определени мистерии, пак конкретната случка, с която започнах в началото, ми подсказа едно друго измерение на системата на регионите - вътре в нас...

Има един термин в математиката - хомотетия. Нещо като камера обскура (обърнат и смален образ). Не еднакво изображение като в огледало, а намалено с коефициента на хомотетия. И тъй, аз се замислих, че човекът не може да ме разбере, не защото е по-глупав (а той не беше със сигурност), а защото няма достъп до съответното ниво. Не е "получил съответната мистерия", която отключва това ниво... Това откровение нямаше как да не ме радва, аз просто направих пробив в още едно измерение - цялата схема на световете беше побрана в мене, мъничък фрактал, но до съвършенство същият като схемата на Световете извън мене. И вече нямаше нужда да чакам Исус да дойде да ме вземе и да ме разходи физически по световете без скафандър... Те вече са в мене. И аз ще покорявам ниво след ниво, откривайки мистерия след мистерия...


Сега, всеки, който е получил дадена мистерия, може да я предаде на друг. Обаче не който и да е друг, а на такъв, който жадува мистериите. "Насила можеш да вземеш, насила не можеш да дадеш". Но ако жадуваш, даже не е задължително конкретен човек да ти я предаде. Можеш да я получиш от "въздуха".

Жадувай тайните на мирозданието. Всичко е в тебе. Колкото по-надълбоко влизаш, толкова по-нависоко се издигаш. И няма нужда да чакаш Исус да дойде да те вземе и да те разходи физически по световете без скафандър... Те всички са в тебе. И ти можеш да покоряваш ниво след ниво, откривайки мистерия след мистерия...




Гласувай:
5


Вълнообразно


1. batogo - !!!:))) Висше ниво на осъзнаване, Лайтбоди!
25.03.2023 08:03
Дълбоко истинно и въздействащо, достойно за адмирации, защото осветява Пътя на Истината!
Чест и почитания!
цитирай
2. emelika - Много точно!
25.03.2023 11:32
Точно исторически, същностно и призивно.
"Жадувай тайните на мирозданието. Всичко е в тебе. Колкото по-надълбоко влизаш, толкова по-нависоко се издигаш"
цитирай
3. lightbody777 - Първият коментар ...
25.03.2023 15:36
... който получих в този блог, беше, меко казано, "покана да напусна и да не хабя блоговото пространство". Тези коментари най-малкото оправдават оставането ми ... :)
Благо-даря!
цитирай
4. panazea - Нямам думи , Светлина ! Ако кажа нещо , ще разваля очарованието !
27.03.2023 01:41
:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lightbody777
Категория: Други
Прочетен: 175952
Постинги: 113
Коментари: 99
Гласове: 334
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031