Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2019 19:07 - Пет въпроса, на които няма отговор
Автор: radostinalassa Категория: История   
Прочетен: 2059 Коментари: 27 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 *
*
Ако някой знае отговора, може да го напише.
Петият, последен въпрос е : Откъде се е взел Бог ?
От кого, или от какво християните искат да спасят всички?
Адам и Ева са имали три сина. Къде са намерили жени за тях?
Християните са раби божии. Защо, когато ги погребват говорят :Царство им Небесно, а не Рабство им Небесно ?
Как е там в Рая ? За ада те обясняват с часове. Казват само , че там се сбъдват всички желания.


Тагове:   жени,   раби,   5въпроса,   за рая,


Гласувай:
4



1. vaquero - radostinalassa,
12.04.2019 19:27
Ти познаваш библията. Кажи ми имената на тримата сина на Адам и Ева, докато помисля по твоите въпроси.
цитирай
2. planinitenabulgaria - Аз знам отговора, защото човекът е по-умен от жената,
12.04.2019 19:37
но се съмнявам, че Вие няма да го разберете. Ако ми изпратите на интервю трима Ваши поръчители, които да ме убедят, че ще ме разберете, ще го кажа...
цитирай
3. radostinalassa - Чела съм мноого коментари за Библията от...
12.04.2019 19:38
академици. Адам и Ева, биороботи дават потомство: Каин, Авел и Сит.
цитирай
4. radostinalassa - 2. planinitenabulgaria
12.04.2019 19:40
От тебе не чакам отговор. познай защо.
цитирай
5. radostinalassa - Ще трябва първо да ме убедиш, че ХФ ти е голяма, ...
12.04.2019 19:41
поне колкото женската. Ти няма да посмееш да си признаеш, и ставаш капут.
цитирай
6. radostinalassa - 1. vaquero - Много дълго мислиш,...
12.04.2019 20:20
ще те хване мозъчна херния.
цитирай
7. barin - Здравей, Радостина. На поставе...
12.04.2019 21:27
Здравей, Радостина. На поставените въпроси трудно ще се отговори. Аз мога да измися някакви отговори, но те няма да са подкрепени с доказателства и факти. Затова ще се въздържа.
Поздрави!
цитирай
8. radostinalassa - Твърди се, че езичниците, т.е. ...
12.04.2019 21:34
преди появата на християнството, или налагането му имат отговор на тези нъпроси за своите богове или Бог.
цитирай
9. krumbelosvet - Радостина,
13.04.2019 04:49
Не си чела Библията, но си против християнството.
Не си чела "Капиталът", но си против Маркс.
Щото и за двете книги си чела коментари. Не си се усетила, че това са ВРАЖДЕБНИ коментари, как да се усетиш, че са и ТЪПИ?
НИКОЙ в нета вече не може да те спаси от НЕВЕЖЕСТВОТО ти. И аз не се наемам.
Но пред Великден и пред изборите, ще те помпат враговете на християнската ЦИВИЛИЗАЦИЯ и ще ти се кефят господстващите в нета либерастката.
цитирай
10. radostinalassa - Не си казал нищо по същество. Така ан блок не се правят коментари.
13.04.2019 09:41
Дай по същество. Няма отговори на тези въпроси. Не си чел Ведите. Не си слушал лекциите на Асгардското духовно училище. Нямаш база за сравнение.
Да твърдиш , че подкрепям либерастите е уникално. Трябва да преосмислиш позицията си. Като дойде коментара ти ще пиша отново.
цитирай
11. radostinalassa - Асгард - Законите Рита
13.04.2019 10:16
Който се смеси с чужденци , извърши престъпление, бива изгонван на другия бруг на реката и става евреин. Евреи - идва от ебер, евер.
Те далеч не са били либерасти, нито пък аз. Бъркаш двата щата.
Аз съм слушала коментари от академици, и не ми е необходимо да чета всичко, те са посветили на това години.
Но мога да преценя за разлика от тебе какво добро е заимствало християнството от старите религии, и какво вредно се опитва да насади на зомбираното паство.
Дай по същество.
цитирай
12. krumbelosvet - Кво по-големо същество?
13.04.2019 17:10
Не си чела Библията. Но "си слушала лекции на академици" и това ти стига. Ма се не сещаш, че ДРУГИ академици са на друго мнение. И спориш с мене, който е ПРЕПРОЧИТАЛ много пъти тая книга от НАУЧЕН интерес. Първото ми впечатление беше ужасно, като твоето. Но се запитах, защо тая книга е издържала хиляди години критики, и защо много велики умове са християни.
На тебе от раз СИЧКО ти е ясно. Щото четеш от 5-6 годишна. Явно, в ТВОЯТА среда това е голяма рядкост... Но как четеш? Твои са думите, че "четенето не иска кой знае какъв интелект". Език твой, враг твой.
цитирай
13. radostinalassa - Явно, в ТВОЯТА среда това е голяма рядкост...
13.04.2019 17:38
Вярно е , в моята среда само аз мога да чета. Това е рядкост тук.
Кои други академици мислят по друг начин. Цитирай или ще сметна , че е твоя измислица.
Къде Каин и Сит намериха жени? Обясни ми, аз не знам.
цитирай
14. radostinalassa - Ти просто не си чел Славяно - Арийските Веди
13.04.2019 19:19
Там е обяснено как сивите идват на Земята, смесват се с негрите и жълтите племена. Само белите племена на север не ги възприемат. И започва войната им с тях като генетично неподдаваща се на асимилация раса.Те завладяват постепенно и християнството . Това имам предвид, в никакъв случай не пропагандирам исляма. Та аз не съм чела и Корана. А Тората е Вехтия Завет за тези, които са ги сравнили. Ти май не си го направил.
цитирай
15. krumbelosvet - Радостина, стегни се малко.
13.04.2019 19:29
Добре. Права си . ВСИЧКИ академици мислят като тебе. И ватиканските също.
Колко требе да си наивен, за да мислиш, че си ПЪРВИЯТ, който се е сетил за жените на синовете адамови. И не се е сетил, че ако беше толко прозто, немаше да има 3500 години юдаизъм и 2000 години християнство. Госпожо откривателка. Сети се сама. Щото квото и да ти пиша, ще отстъпиш ли?
цитирай
16. radostinalassa - Нищо конкретно не казваш
13.04.2019 20:02
А аз пак не съм врачка. Ватикана няма академици, но в Русия са стотици. Те не са изгаряли на клада умните си хора и не са оставяли живи само грозниците с развалени зъби.
цитирай
17. krumbelosvet - Тората
13.04.2019 20:21
Тората или Петокнижието, са само първите пет, Мойсеевите книги в Библията. Те явно са преразказ на по-стари образци. Остава да ме попиташ дали вярвам, че светът е създаден за 6 дни.
Не знам къде се продават Ведите. Май са десетки томове. И тях знаеш по преразказ. Дано не е от някой мошеник. Но ПАК си уверена, че сичко знаеш. Да ти кажа, че думата "мошеник" иде от името на Мойсей, който е Моше на еврейски. И е много правдоподобна версията, че е извел евреите от Египет по заповед на фараона, а не против волаята му, както пише сам Моше. Щото в самата библия фараонът казва, че евреите са се размножили опасно и иска да се измъдри нещо против тях. И го измъдря. Първо - да се убиват новородените момчета. Но това не работи, и Мойсей, който е ОСИНОВЕНО от дъщеря му еврейче, успява да организира "Изхода"...
Нкой разумен човек не чете Библията, както ти четеш враговете й, като абсолютна истина. Но това е СТАРА книга, в която има и много мъдрост, и художествени образци, и история.
Европейската цивилизация, към която принадлежиш и ти, е изградена върху християнството. Не върху всичките му лъкатушения, а върху най-доброто - ЧОВЕКОЛЮБИЕТО. Банкерският юдаизъм, е враг на християнството и на Европа, и организира мигрантското нашествие. И в тоя момент, БЕЗ ДА ИСКАШ, ти помагаш на смъртните врагове на Европа. Затова поемам НЕПРИЯТНИЯ ТРУД да опонирам на детските ти открития.
цитирай
18. radostinalassa - Станал си много подозрителен
13.04.2019 20:30
Споко, мене не ме чете никой, няма да повлияя на много хора.
Старата православна религия преди християнството е напр. богомилството. Те са признали за разлика от християнството, че жената има равни способности с мъжа. Това църквата не е можела да понесе. Питаш ли се защо? И е унищожила 50 болярски рода с пеленачетата. Много благородно , нали ? Осем дена в Сътворението се смятат така. Един ден е равен на 75 млрд години. Толкова хората , сътворени на 5 - я ден са по - стари от адамитите, създадени на 8 - я ден. 150 млрд години. Ведите ги слушам в нета. Хората са били разпределяни по способности във варни. А днес изтикват на ръководни позиции най - алчните и изродени - евер.
цитирай
19. krumbelosvet - Ох, пак сичко знаиш
14.04.2019 09:35
На дяда унучето.
И моя внук на 8 сичко знае и никога не греши. Което не пречи да се обичаме.
цитирай
20. radostinalassa - Втората част е вярна
14.04.2019 09:46
Но първата се нуждае от корекция. Тотална корекция.
Къде , между другото отива енергията от църквите? Имаш ли понятие?
цитирай
21. krumbelosvet - О, ние вярваме в нета
14.04.2019 21:16
ми кво повече.
Скоро ще станеш посмешище.
цитирай
22. radostinalassa - Какво имаш предвид?
14.04.2019 21:28
Може би и ти ще ми посветиш постинг? Свикнала съм и не отделям много кортикостероиди. Истината е над всичко. Религията е опиум за народите. Тя е полезна да се насочват масите към доброто. Но просветените хора могат да тълкуват свещените книги. Имат това право. Ведите са забранени в Русия, но не и в Украйна.
Излиза, че станах негър и за тебе. А може би ти си негър ? Не забравяй и за тази възможност. Ако ми докажеш нещо, мога и да се съглася с тебе. Но не вижзам доказателства, а само желания.
цитирай
23. radostinalassa - Пак са ми посветили постинг
14.04.2019 22:19
Блогът не е на коко28 и аз мога засега да си пиша в него. Поне не съм двуполова външно. И никак не съм дебела, както съм подчертавала. И не вдигам кръвно и захар.
Ти си се променил много. Не беше такъв досега. От известно време имаш промяна.
цитирай
24. krumbelosvet - Радостина,
16.04.2019 06:52
С тебе имам проблем като с внука си на 8 - задаваш въпроси, на които отговорите НЕ МОЖЕШ да разбереш. Ако можеше, щеше да си отговориш сама.
Да ти напомня ТВОИТЕ умопомрачителни думи, че ЧЕТЕНЕТО НЕ ИСКА КОЙ ЗНАЕ КАКЪВ ИНТЕЛЕКТ. Това ти е равнището - "всички букви зная, мога да чета".
Критикуваш Библията без да си я чела. И за Маркс се САМОРАЗОБЛИЧАВАШ, че си чела "само отрицателни мнения", но за тебе са истина.. А Гьоте пише, че в съдебната зала на кметството във Франкфурт е имало гравиран надпис, че "ИСТИНАТА ЗА ДА РАЗБЕРЕТЕ, ТРЯБВА ДА ИЗСЛУШАТЕ И ДВЕТЕ", двете страни по делото. На тебе едната страна ти стига , щото можеш да четеш. Мани мани.
цитирай
25. radostinalassa - А да не би и ти да си станал на 8?
16.04.2019 14:20
Има и такава вероятност. Какво образование има той?
Възможно е да съм се пошегувала. Когато чета нещо, винаги обмислям дали авторът не се шегува и иска да ме преметне. Налага се просто.
Помисли и по този въпрос.
цитирай
26. radostinalassa - Аз не пиша отдавна при коко38, защото много ругае.
16.04.2019 16:24
Прав си, че има много по - примитивни блогъри от мене, които обиждат и ругаят. Понеже Коко не може да ми опонира, излиза с номера да обижда и прогонва опонентите. Не му скиска да спори с тях. За това трябват качества.
цитирай
27. radostinalassa - На служителите в нета да кажем, ....
16.04.2019 16:30
е забранено да дават личните данни на абонатите. С изключение на прокурорска заповед. Това е престъпление. Ако издиря обидите на коко 38 по мой адрес , прокуратурата ще се самосезира. Сигурно е пролетна агресия. Да не беше се дръгнал по името ми, нещастника. Аз съм един от най - възпитаните блогъри, а той е най - ругаещият. Сигурно е набожен и чака Иисус да му изкупи греховете. Амин.
цитирай
28. radostinalassa - Драги, в ютуб я има твоята Библия
16.04.2019 20:34
Има Библия от 1500 година и тя започва по друг начин от синодалната.
В Библията пише за Каин и изгонването му. За градовете, край които е минавал. Иначе кой би му посегнал, както той се е жалвал на Господа си.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radostinalassa
Категория: Технологии
Прочетен: 13128204
Постинги: 11557
Коментари: 18328
Гласове: 6661
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Децата на дявола - нехора, сатанисти, педофили
2. Страшните истини - духовни, ДНК, синя кръв - евреи, араби, индуси, китайци.
3. Основното генетично различие между трите раси са пръстовите отпечатъци
4. Заземяването лекува възпалителните процеси
5. Мусорна ДНК. Холограма на плода. Педента на ДНК.УЗИ.
6. Душата, нейната генетика, потомците ни.
7. Връзката между българи и шумери
8. Реинкарнацията и генетиката
9. Раждането на тракийската азбука
10. На земята живеят четири вида човек
11. ГЕНЕТИЧНИЯТ АНАЛИЗ В ТЪРСЕНЕ НА ИСТИНАТА ЗА ЕТНИЧЕСКИЯ ПРОИЗХОД НА ДРЕВНИТЕ И НАСТОЯЩИ БЪЛГАРИ
12. Американските бомби с обеднен уран
13. Лицензиран расолог - Вл. Авдеев
14. Енергоновата система на кръвта
15. Руският език не е руски, а български
16. Подслушват ли телефона ви?
17. Българският език - езикът на първите хора!
18. КОВИД - 19 и старите лекари
19. Хидра 1 и Хидра 2 - рак
20. Ябълков оцет - мастер клас
21. Истината за атеросклеротичните плаки и гъбичките
22. Уникален артефакт от Сибир, който принуди учените да преразгледат историята на древния свят
23. Мусорната ДНК се оказва критична за видообразуването
24. Д - р Райън Коул , патоанатом - ваксините са токсини
25. Ето я истината защо Русия нападна Украйна
26. Русия дълго време толерираше лудориите на западните си партньори и беше твърде толерантна към тях -лазерният"Метадрон Орхидея"
27. В България е създадена най - ранната писменост в света https://www.youtube.com/watch?v=q2TRX1vkCFg
28. Без САЩ комунизма нямаше да се роди
29. Болкотерапия чрез молитвена поза
30. Акад. Васил Николов: Носим гени на 8 000 години