01.03 19:00 - Гените на неандерталците са отговорни за антагонизма на Запада спрямо Русия
Автор: radostinalassa Категория: История
-1

Последна промяна: 02.03 14:38

Първите представители на неандерталците на земята са отбелязани още преди 500 хиляди години. Но този паралелен вид хора е постигнал най-голямо развитие по времето отпреди 150 хиляди години.
Тяхното изчезване от лицето на земята в интервала от преди 45-40 хиляди години се смята за внезапно. Но, може би, това е свързано с периода на появата на кавказки вид - Кроманьонец.
Геноцид ли е или естествена причина от естествен произход?   Но неандерталците, според изследователите, са знаели как да се грижат за слабите и болни членове на обществото и дори да ги погребват.
Очевидно в тях са били положени определени „човешки“ начала. Но в същото време те се отличаваха с една черта, която имаше изключително упорит многохиляден характер - това е канибализъм.
На местата на неандерталския човек са открити голям брой останки от съплеменници (техния подвид) с натрошени костни мозъци и черепи. Това е сигурен признак на канибализъм. Канибализмът се превърна в отличителната  им черта  от Homo sapiens sapiens - човек от кроманьонския тип.
Очевидно появата на кроманьонския човек или възстановяването на популацията му след природно бедствие преди 65-60 хиляди години е свързано по някакъв начин с "изчезването" на неандерталците, живели добре през предходните 300 хиляди години. Въпреки че неандерталците са били силни, упорити индивиди, те са се приспособили към суровите условия на постоянна борба за оцеляване дори по-добре от кроманьонците.   Смята се, че Homo sapiens sapiens не е имал връзка с предшествениците си, с нито един от подвидовете.
Изолацията му е уникална сама по себе си. Освен това той бил физически по-слаб от старите жители на планетата - неандерталците. Но това не им попречи след десетина или две хиляди години съвместно съществуване да станат свидетели на изчезването на мощен видов клон.
Всъщност не можеха ли Висшите сили да си направят труда да изчистят територията на нововъзникващ интелигентен човек от неразумния човек? Днес ние го наричаме еволюционна, високоскоростна трансформация в човешката генетична структура?
Най-вероятно през онези хилядолетия от съвместното съществуване на двата подвида, след рядкото унищожаване на техните предшественици от кроманьонците, основно се наблюдава широко смесване на представителите на Homo Neanderthalenses и Homo sapiens. Неандерталците просто са били асимилирани.
Антрополозите посочват, че този процес е протичал, но не навсякъде и равномерно. Следователно не може да не възникне въпросът, при кого са останали следите им днес, кой е запазил канибалната си същност днес? По-долу е показана карта на откритите неандерталски местообитания. Забележимата им концентрация в Европа и отчасти в Мала Азия говори много ...     image

Очевидно неандерталците не са изчезнали безследно, а са изчезнали в масата на древните и редица съвременни народи. Генът на неандерталците добавя жизненост, издръжливост и способност да се бори за оцеляване на тези народи.

Мозъкът на неандерталците надвишава обема на мозъка на кроманьона с 1000 кубически  сантиметри. Учените стигнаха до извода, че кроманьонецът има предимство в мисленето с въображение, а европейският неандерталец в абстрактното мислене. [Д. Ламберт „Праисторически човек. Кеймбридж "].
Веднага можете да забележите това.   Най-важният признак за качествената разлика между Homo sapiens sapiens и неандерталеца е придобиването на "удължен фаринкс" в резултат на мутация.
  „Удължен фаринкс“ директно над гласните струни и гъвкавостта на езика, което направи възможно проектирането и издаването на ясни звуци, много по-разнообразни от тези, които бяха достъпни за ранните хора, и несравнимо по-бързи “[Т. Prideaux "Cro-Magnon Man", M., "World", 1979].   Това му позволява не само да издава отделни звуци, но и да ги свързва в срички - думи - изречения.
Това беше основната им разлика от гласовия апарат на неандерталеца, чийто фаринкс позволяваше да се издават само отделни, резки, „лаещи” командни звуци.   Тук стигаме до езиковите различия във фонологията на речта на западноевропейците.
За разлика от плавната, мелодична реч на преките потомци на кроманьонците - арийците, русите, славяните, в германските езици тя все още е по-рязка, „лаеща“. Очевидно е, че са абсорбирали признаците на неандерталоидите.   Ето забележка на А. Тулупов:   „Една от най-необяснимите загадки на индоевропейските изследвания е именно в движението към деградация на гласните с развитието на съгласни. Ако в древните индоевропейски езици имаме силно развита система гласни, близка до славянските езици, то съвременните, особено германските езици, очевидно вече гравитират към неандерталската скала с акцент върху гърлените съгласни. " (Александър Тулупов. „Родът на Север. Руски хиперборейци.“ М. „Алгоритъм“, 2013 г.)....
Борис Новицкий, Яндекс Дзен

1. radostinalassa - Кавказки или кавказоид означава...
01.03 19:02
просто европейски или европеид.
2. radostinalassa - Не бях чувала досега някой да съди историк
02.03 14:40
Ето го Минке, Борис Новицкий е налице. Тропни с крачето и го привикай в съда.

«  Април, 2021