Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07 11:49 - Откъде са дошли ведическите символи в двореца на руската императрица?
Автор: radostinalassa Категория: История   
Прочетен: 297 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

  MK-Cinema. Альтернативные версии истории.





Днес ще говорим за дворцовия комплекс Царицино, разположен в южната част на Москва. Според официалната версия на историята този дворцов и парков ансамбъл е основан по заповед на императрица Екатерина II през 1776 г. и е построен от двама архитекти с последваща частична реконструкция до 1796 г. Този дворцов комплекс се счита за най-голямата „псевдо-готическа“ сграда от 18-ти век в Европа и като цяло единственият дворцов комплекс, проектиран в „руски готически“ стил. Нека си спомним това твърдение, защото все пак ще ни бъде полезно.   Изграждането на този комплекс така и не е завършено изцяло до ноември 1796 г., когато императрицата умира, а новият монарх Павел I не харесва Царицино и по време на посещението си в дворцовия комплекс през март 1797 г. той заповядва да се завършат всички строителни работи . След това имението се разпада. По това време конструкцията на двореца е покрита с временен покрив и в сградата текат довършителни работи, т.е. в „чернова“ основната работа е завършена. Нищо особено не се е променило по време на управлението на останалите царе Романови, никой от които не е проявил сериозен интерес към тяхната "московска резиденция" и накрая през 1860 г. Царицино е преместено в департамента за апарати и престава да бъде лична собственост на императорското семейство .   Разбира се, много е тъмна историята за поразителната „неприязън“ на Романови към Царицино и тяхната гравитация към Санкт Петербург, уж построена от самозванец, който се завърна след „голямото посолство“ вместо  истинския Петър I в Русия. Историците очевидно не ни казват нещо. Освен това, както обикновено, не открих никакви реални проекти от този комплекс, заверени от подписите на архитектите, както и от печата и визата на императрицата. Но самите историци твърдят, че последният проект за възстановяване на двореца през 1785 г. е одобрен лично от Екатерина II. И тогава отново се оказва, че този комплекс е построен без реални строителни чертежи, както повечето от най-красивите сгради в Санкт Петербург, но само според рисунките на архитекти, които са по-скоро като представяне на работата по реконструкцията на съществуващи сгради.   Така че може би не е имало ново „строителство“ в Царицино, както и в Санкт Петербург, където са извършени възстановяването, реконструкцията и възстановяването на сградите на древната цивилизация, оцелели най-много след катаклизма? Може би и тук всички усилия са били насочени към едно и също? Използвали ли сте и елементи от разрушени антични сгради за ново строителство? И може би този дворцов комплекс изобщо няма нищо общо с Романовите и е отишъл при тях „по наследство“ от царете на московския Тартарий, чийто опит да върне Москва е т.нар. "Въстанието на Пугачов"?   Просто е удивително как всичко това съвпада в исторически дати. Кога беше „въстанието на Пугачов“? Отново според официалната версия на историята през 1773-1775? И вече догодина започва „строителството“ на Царицино. Странно „съвпадение“ нали? Но фактът, че този дворцов комплекс е единствената подобна сграда в Европа в стила на „руската готика“, става съвсем разбираем. Не беше ли този стил характерен за московската тартария, която беше част от голямата тартария? И не е ли неочакваният „позор" на първия „строителен архитект" Баженов свързан с факта, че той не е могъл да извърши реконструкцията на сградата, така че тя вече да не напомня за миналото на московската Тартария?   Но не забравяйте, обърнах вниманието ви в една от предишните публикации на факта, че на мраморния под на катедралата „Свети Исак“, която изглежда се смята за християнски храм, има характерни слънчеви изображения и ведическа украса със свастика. Абсолютно същите изображения са на пода в сградата на Парижкия пантеон, „засенчен“ от махалото на Фуко. В същото време Парижкият пантеон също е построен първоначално, сякаш е католическа църква. Изненадващо, в две зали на дворцовия комплекс Царицино намерих абсолютно същите слънчеви знаци и същия орган със свастика, който присъства на руините на храма на Юпитер в Баалбек и на мозайките на много "римски вили", намиращи се от Великобритания до Близкия изток. Само този украшение от свастика по някаква причина се нарича от историците „гръцки“. Но същите историци твърдят, че Царицино очевидно не е построен от гърци и римляни.



image

    image


image




Обърнете внимание на пода в Таврическата зала на комплекс Царицино. Тук можете ясно да видите слънчевото изображение в центъра на залата, както и характерния орнамент на свастика по краищата по целия му периметър.  

image




И на пода в залата на  „Екатерина“ виждаме същото. Наистина ли вярвате, че в двореца на православните руски императори всички тези характерни древни ведически символи са създадени по тяхна заповед? Но не мога да повярвам. Всичко това показва, че поне основите на тези сгради са били очевидно построени много преди Романови. И не само в Царицино, но и на други места, където има подобни символи. Но например в същата катедрала „Свети Исак“ виждаме характерни архитектурни елементи на носещи конструкции от гранит, които отсъстват тук. Но от друга страна, именно от гранитния камък са прокарани много пътеки на територията на комплекса, които могат да подкрепят версията, че. че първоначалният дворец и архитектурен комплекс, въпреки това, е построен преди Романовите. Но всички настоящи тухлени сгради са резултат от дейността на една вече „междупотопна“ цивилизация. съществувал до средата на 19 век, която е използвала наследството на предишна цивилизация.   image

Всичко това показва, че поне основите на тези сгради са били очевидно построени много преди Романови. И не само в Царицино, но и на други места, където има подобни символи. Но например в същата катедрала „Свети Исак“ виждаме характерни архитектурни елементи на носещи конструкции от гранит, които отсъстват тук. Но от друга страна, именно от гранитния камък са прокарани много пътеки на територията на комплекса, които могат да подкрепят версията, че. че първоначалният дворец и архитектурен комплекс, въпреки това, е построен преди Романовите. Но всички настоящи тухлени сгради са резултат от дейността на една вече „междупотопна“ цивилизация. съществувал до средата на 19 век, който използвал наследството на предишна цивилизация.   Ето, погледнете тази снимка, можете да видите много ясно, че сградата има характерна гранитна основа с полусутерен (полузаровена почва?) Етаж. Тази основа е запазена от бившата антична сграда, както и античните колони. Но полагането на стените отгоре на тази основа вече е направено от тухла. Може би това е резултатът от „изграждането“ на сградата вече при Романови, което напълно отговаря на възможностите на технологиите на „междупотопната“ цивилизация.   И дори изобилието от по-късно и наистина се появи вече под масонските символи на Романов по фасадите и барелефите на сгради в Санкт Петербург, не са в състояние да скрият истинското си ведическо и древно минало. И така, какво друго е интересно. Първият архитект, на когото официалната версия приписва изграждането на този дворцов комплекс, също е бил масон. Възможно е задачата му да е била именно изпълнението на подобна „маскировка“ на сградите на древната ведическа цивилизация с масонски символи в Царицино. Досега официалните историци използват тази символика като доказателство, че Петър е построен от Романови, но в същото време те напълно игнорират по-древната ведическа символика.   Но очевидно в Царицино тази "маскировка" е била неуспешна. На 6 февруари 1785 г., след като императрицата посети „строителната площадка“, се появява нейният указ „За демонтирането на основната сграда в село Царицино на земята и за производството по новосъставения от архитекта Казаков план. " Самите историци признават, че това е най-редкият случай, когато и без това „възстановената и покрита сграда на двореца“ внезапно е била разрушена „до основи“. Вероятно Баженов се е ограничил само до възстановяването на по-стара сграда и замяната на ведическите барелефи с модерни, включително масонски. Външният вид на сградата обаче издаваше истинските й строители. Но дори след възстановяването на сградата от ученика на Баженов, архитекта Казаков, той не можа да направи нищо с гранитния под, тъй като по времето на „междууверената цивилизация“, съществувала след древни времена, много уникални технологии за обработка на мрамор и гранит вече бяха загубени.   Нали затова Романови са „охладени“ към тази „московска резиденция“ и са изоставили правата да я притежават? В края на краищата, рано или късно, някой започна да задава подобни въпроси: откъде идват ведическите символи в двореца на руската императрица? Разбира се, това е само версия, но по някакъв начин логично обяснява „появата“ в мраморния под на две зали на двореца, принадлежали на православните руски императори, с характерна ведическа антична символика, както и тяхната удивителна „слабост“ за различни антични архитектурни стилове, елементи от които се използват активно по време на „строителството“.



Ето, погледнете тази снимка, можете да видите много ясно, че сградата има характерна гранитна основа с полусутерен (полузаровена почва?) Етаж. Тази основа е запазена от бившата антична сграда, както и античните колони. Но полагането на стените отгоре на тази основа вече е направено от тухла. Може би това е резултатът от „изграждането“ на сградата вече при Романови, което напълно отговаря на възможностите на технологиите на „междупотопната“ цивилизация.   И дори изобилието от по-късно и наистина се появи вече под масонските символи на Романов по фасадите и барелефите на сгради в Санкт Петербург, не са в състояние да скрият истинското си ведическо и древно минало. И така, какво друго е интересно. Първият архитект, на когото официалната версия приписва изграждането на този дворцов комплекс, също е бил масон. Възможно е задачата му да е била именно изпълнението на подобна „маскировка“ на сградите на древната ведическа цивилизация с масонски символи в Царицино. Досега официалните историци използват тази символика като доказателство, че Петър е построен от Романови, но в същото време те напълно игнорират по-древната ведическа символика.   Но очевидно в Царицино тази "маскировка" е била неуспешна. На 6 февруари 1785 г., след като императрицата посети „строителната площадка“, се появява нейният указ „За демонтирането на основната сграда в село Царицино на земята и за производството по новосъставения от архитекта Казаков план. " Самите историци признават, че това е най-редкият случай, когато и без това „възстановената и покрита сграда на двореца“ внезапно е била разрушена „до основи“. Вероятно Баженов се е ограничил само до възстановяването на по-стара сграда и замяната на ведическите барелефи с модерни, включително масонски. Външният вид на сградата обаче издаваше истинските й строители. Но дори след възстановяването на сградата от ученика на Баженов, архитекта Казаков, той не можа да направи нищо с гранитния под, тъй като по времето на „междууверената цивилизация“, съществувала след древни времена, много уникални технологии за обработка на мрамор и гранит вече бяха загубени.   Нали затова Романови са „охладени“ към тази „московска резиденция“ и са изоставили правата да я притежават? В края на краищата, рано или късно, някой започна да задава подобни въпроси: откъде идват ведическите символи в двореца на руската императрица? Разбира се, това е само версия, но по някакъв начин логично обяснява „появата“ в мраморния под на две зали на двореца, принадлежали на православните руски императори, с характерна ведическа антична символика, както и тяхната удивителна „слабост“ за различни антични архитектурни стилове, елементи от които се използват активно по време на „строителството“.


Тагове:   Царичина,   дворци,   ведизъм,


Гласувай:
4
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: radostinalassa
Категория: Технологии
Прочетен: 5750332
Постинги: 7316
Коментари: 12774
Гласове: 4503
Календар
«  Септември, 2021  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Блогрол
1. Децата на дявола - нехора, сатанисти, педофили
2. Телегонията не съществува при бялата раса
3. Болкотерапия чрез молитвената поза. Лекува епилепсия, рак и пр. болести чрез активиране на защитните ни механизми.
4. Страшните истини - духовни, ДНК, синя кръв - евреи, араби, индуси, китайци.
5. Основното генетично различие между трите раси са пръстовите отпечатъци
6. Заземяването лекува възпалителните процеси
7. Мусорна ДНК. Холограма на плода. Педента на ДНК.УЗИ.
8. Вл. Манягин - русите са един народ, с общи предци: хети, пеласги, траки, венети, венеди
9. Душата, нейната генетика, потомците ни.
10. Връзката между българи и шумери
11. Реинкарнацията и генетиката
12. Раждането на тракийската азбука
13. Киевска Русия е древната България
14. На земята живеят четири вида човек
15. ГЕНЕТИЧНИЯТ АНАЛИЗ В ТЪРСЕНЕ НА ИСТИНАТА ЗА ЕТНИЧЕСКИЯ ПРОИЗХОД НА ДРЕВНИТЕ И НАСТОЯЩИ БЪЛГАРИ
16. Геополитиката днес - Красимир Иванджийски
17. Чия колония сме - Канада, США, Германия, Австралия.
18. Американските бомби с обеднен уран
19. Лицензиран расолог - Вл. Авдеев
20. Енергоновата система на кръвта
21. Руският език не е руски, а български
22. Подслушват ли телефона ви?
23. Българският език - езикът на първите хора!
24. КОВИД - 19 и старите лекари
25. Хидра 1 и Хидра 2 - рак
26. Ябълков оцет - мастер клас
27. 165 година е началото на българската народност - БАН
28. Истината за атеросклеротичните плаки и гъбичките
29. Защо мълчите, господа лекари?