17.08.2020 17:49 - Мусорната ДНК: Превключватели, запускаще исцелението
Автор: radostinalassa Категория: Хоби

Руски учени са доказали, че увредените клетки могат да бъдат регенерирани с думи, мисли и други алтернативни лечения.

Мусорната ДНК  Научните изследвания са доказали, че 97% от нашата ДНК има по-високо предназначение и не е „боклук“, както се наричаше по-рано. Той има по-висша цел и защо нейната трансформация ни довежда до пробуждане, което никога не бихме могли да си представим. Езотеричните и духовните учения са знаели от древни времена, че тялото ни може да бъде програмирано с език, думи и мисли, а сега всичко е научно доказано и обяснено!   Дешифриране на информация Тъй като учените започнаха да се занимават повече с "боклуците" на ДНК, те получиха интересни данни: откриха сложна система, която контролира гените. Поне 80% от тази ДНК боклуци са активни, докато останалите 15-17% имат няколко функции, които учените тепърва ще дешифрират. Учените сравняват това с превключватели, използвани за затъмняване и усилване на светлината. Тези генетични превключватели например определят дали клетката се превръща в клетка на сърцето, костта или косата ... Учените откриха, че човешкият геном съдържа най-малко 4 000 000 генни превключватели, намерени в парчета ДНК. Това откритие се счита за основен медицински пробив, тъй като много сложни заболявания възникват от малки промени в тези генетични превключватели.   биокомпютри Има данни за напълно нов тип лекарство, което може да повлияе на ДНК, тоест да я препрограмирате с конкретни думи и честоти. Начело на това са революционните открития на руски учени, които откриха, че генетичният код следва определени граматически правила, също като човешките езици. Те смятат, че човешките езици не са създадени случайно, а са отражение на вродената ДНК.   Руският биофизик и молекулен биолог Петър Гаряев и неговият екип стигнаха до извода, че живите хромозоми функционират като холографски компютри, използващи нашето ендогенно ДНК лазерно лъчение. Чрез кодиране на специфични честоти в лазерен лъч, те влияят на честотата на ДНК и следователно генетичната информация.   Тъй като основните структури на ДНК са алкални двойки, както и език, състоящ се от една и съща структура, можем да действаме и върху ДНК с отделни думи или изречения. Това откритие обясни и ефекта на утвърждаванията, хипнозата или някои други терапии. Докато западните учени отрязват ген от нишката на ДНК, за да го вмъкнат другаде, руснаците са разработили апарат, който може да повлияе на клетъчния метаболизъм чрез подходящо модулирани радио и светлинни честоти, като по този начин се поправят генетичните дефекти.   Изцеление с мисли Екипът на Гаряев доказа, че могат да използват своя метод за поправяне на повредени хромозоми. Те дори успяха да уловят информационния код на една ДНК и да я предадат на друга, за да се препрограмират. Това е така наречената "Ghost DNA". Те експериментирали с ембриони от жаба и гущер, предавайки проби от ДНК информация! Те бяха в състояние да предадат цялата информация, абсолютно точна, без дисхармонията, която е характерна за експериментите, при които определени части от гена се кръстосват и се предават на други. Този експеримент сочи огромната сила на вълновата генетика и значението на звуковите честоти и вибрации за произхода на човешкия живот и вероятността това творение да е повлияно от вълните на съзнанието. Това се подкрепя от енергийното поле на ДНК пробите, което остава разпознаваемо със същата информация, дори когато пробата е физически отстранена от това място. Това потвърждава факта, че човек е чиста енергия и мислите, думите и различните други вибрации могат да повлияят на здравето му.
Магическая зона муси

Следващ постинг
Предишен постинг

1. morskipesni - Епигенетика
18.08.2020 13:58
Отдавна се очакваше нещата да тръгнат за натам..
2. radostinalassa - Хората се различават помежду си...
18.08.2020 14:33
както и от свинете напр. именно по мусорната ДНК. ДНК е антена, защото в нея има метални фони, която формира лазвитието на плода пространствено под влияние на енергия, идваща от центъра на Галактиката.

«  Март, 2024