19.06 15:20 - Вредни вещества в състава на ваксините
Автор: radostinalassa Категория: Хоби

И така, включват ли ваксините вредни вещества? - Да, и не малко.    Първите и най-опасни опасни вещества са живакът и алуминият. Живакът под формата на органична сол (тимерозал или мертиолат) е включен във ваксините като консервант за предотвратяване на замърсяване на ваксините от микроорганизми. Алуминият под формата на алуминиев фосфат или алуминиев хидроксид увеличава количеството антитела, произведени в тялото.   Високата токсичност на тези вещества е известна от повече от 100 години. Тяхната невротоксичност е особено тревожна - те могат да увредят нервната система.   В допълнение, някои ваксини съдържат фенол като консервант. Фенолът е силно токсично вещество, получено от манновъглищен катран. Може да причини шок, слабост, конвулсии, увреждане на бъбреците, сърдечна недостатъчност, смърт.   Фенолът е част от тестовия разтвор на Манту, който се дава ежегодно на руските деца. Фенолът е добре известна протоплазматична отрова, той е токсичен за всички клетки на тялото без изключение. Той потиска фагоцитозата и съответно първичния имунен отговор. По този начин ваксините, съдържащи фенол, всъщност не подобряват, а отслабват имунната система. Освен това най-важната му връзка е клетъчната. Ваксините, от една страна, "хвърлят" патогени в тялото, а от друга, с техните токсични компоненти, го лишават от способността да се защитава срещу тях.   Изследвания, които биха могли да докажат безопасността на въвеждането на фенол, възможността за натрупването му в тялото на детето и последствията от това, никога не са провеждани.   В допълнение към фенола, ваксините съдържат формалдехид (неговата водна форма се нарича формалин), който химически инактивира вирусите и бактериите, използвани във ваксините. Това е известен канцероген (вещество, причиняващо рак). Използва се в селското стопанство като гермицид, фунгицид и инсектицид. Проникването на формалдехид в храносмилателния тракт причинява симптоми на тежко отравяне - силна коремна болка, повръщане на кръв, поява на протеини и кръв в урината, увреждане на бъбреците, което води до спиране на отделянето на урина, ацидоза, замайване, кома и смърт.   Списъкът на опасните вещества във ваксините обаче не се ограничава до химикали. В процеса на приготвяне на ваксини в тях проникват вируси, бактерии, протозои, гъбички. Това е отделна широка тема, върху която ще се спра само накратко.   Например, известно е, че много партиди ваксини, които използват говежди серум, са замърсени с вирус на говежди диария. Вирусите за някои ваксини се отглеждат в пилешки ембриони, които могат да бъдат заразени с вирус на левкемия по птиците. Известна е способността на този вирус да се „скрива“ в генома на гостоприемника, изчаквайки подходящ момент, и след това да доведе до растежа на раковите клетки.   Широко разпространеното замърсяване (замърсяване) на всеки биопродукт, включително ваксини, с микоплазми може да бъде много опасно. Пример за илюстрация: „Разпространението на микоплазмена инфекция в клетъчните култури, широко използвани в изследователски лаборатории, е значително и в някои случаи замърсяването на колекциите от култури надхвърля 50% ... Замърсяването с микоплазма на ваксини, предназначени за широко използване, може да бъде опасно в светлината на откритата способност на микоплазмите да променят антигенните детерминанти на микроорганизма и да причиняват автоимунни последици. "   Нанобактериите, сравнително наскоро открит и активно изследван микроорганизъм, чиято роля в развитието на множествена склероза, артрит, някои видове рак и болестта на Алцхаймер сега се обсъждат, могат да попаднат във ваксините от вече споменатия говежди серум. Едно проучване показа, че две от три партиди инактивиран полиомиелит за деца са заразени с нанобактерии.   В допълнение към силно токсичните вещества, които вече присъстват във ваксините, за дезинфекция се използват например антибиотици и фунгициди, в резултат на което се получава отровна „супа“ със свойства, които никой никога не е изследвал. Колко опасни могат да бъдат чуждите вируси, които проникват в човешкото тяло, едва сега започваме да осъзнаваме в подходящата степен.   Например вирусът на маймуните SV-40, който е заразил полиомиелитни ваксини в продължение на много години, сега се намира в злокачествени тумори на човека и учените вече са обяснили механизма на неговото участие в развитието на рак. Проблемът е, че можем да открием само това, което знаем, че съществува. Въпреки това, ваксините могат да бъдат заразени с микроорганизми, които науката тепърва ще открива и чиято роля при човешките заболявания остава да се изучи. Като са безопасни за хората при поглъщане през устата или с вдишван въздух, ако те влязат в тялото с инжекция, заобикаляйки бариерите, създадени от природата, те могат да причинят много вреда. Дори на теория няма начин да се създаде гарантирана чиста и безвредна ваксина. Най-добрата ваксина е тази, която никога не е инжектирана в тялото.
Валерия Солнечная, Яндекс Дзен

Тагове:   микроби,   отрови,   ваксинси,

«  Септември, 2021
20212223242526
15. ГЕНЕТИЧНИЯТ АНАЛИЗ В ТЪРСЕНЕ НА ИСТИНАТА ЗА ЕТНИЧЕСКИЯ ПРОИЗХОД НА ДРЕВНИТЕ И НАСТОЯЩИ БЪЛГАРИ
27. 165 година е началото на българската народност - БАН
29. Защо мълчите, господа лекари?