Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2023 23:05 - НЕВЕРНИЯТ ТОМА
Автор: vedroley Категория: Изкуство   
Прочетен: 1701 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 26.03.2023 23:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Рим разпъна Исуса! Падна тежка тъма!"
Натъжен от покруса се замисли Тома.
"Смърт Го грабна без време и от нас Го отне,
но в живота ни земен лъч ни беше поне.

Обеща да възкръсне, да надвие смъртта.
Но за чудо е късно с тази Свята мечта.
Всеки, пратен от Бога в тази пустош умря.
Вместо радост - тревога аз успях да съзра.

Че без Него сме клети и сиротни в скръбта.
Кой сега ще ни свети като слънце в света?"
Кратка мълния. Блясък. Господ в миг се яви.
И небесно-прекрасен самотата взриви.

А Тома Го съзира как блести от лъчи,
но да търка не спира свойте скръбни очи.
И успява да каже две три думи едвам,
пламнал някак си даже от невяра и срам.

"Нека явно да стане, че си жив между нас,
и във Твоите рани сложа пръста си аз..."
Господ благ го поглежда и пристъпва напред.
И невяра изцежда от неверника клет.

"Ето, слагай си пръста в Мойте рани сега!
Бях разпънат на Кръста със печал и тъга!
Но смъртта над Живота няма никаква власт.
И след Хълма Голгота пак се върнах при вас!"

Съкрушен в тишината, пръст протяга Тома,
няма вече в душата нито миг от тъма.
"Вярвам Господи, Боже! Моят срам опрости!
Никой смъртен не може като Теб да блести!

В Твойте рани изтича на Отец Благостта.
В Теб духът ми се врича! Теб зоват Те уста!
Дай на Стадото верно онзи трепет блажен,
да Те вярва безмерно, и по-силно от мен!"

(Птицата в теб)
Ведролей



Тагове:   Тома,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vedroley
Категория: Изкуство
Прочетен: 887677
Постинги: 668
Коментари: 931
Гласове: 2803
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930