Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2020 13:55 - Именно Словесни
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1329 Коментари: 8 Гласове:
16

Последна промяна: 21.11.2020 15:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Всяко Име в своя сън битува,
чрез Слова на своето призвание,
и творящо своя Път сънува,
в осъзнатото ни Мироздание.

Имена Безименният дава.
чрез еманирани Слова сред Хаос,
и същности пресътворява,
за да творят сред хармонична цялост.

А Боговете с много имена,
владеят  хаотичното творение,
в Слова заплитат ни със рутина,
научно знатни, но без Познание.

Човек е Имен с Път в призвание,
Словото му хармонична кандтика,
с Избор да търси Познание,
или знатност чрез сервилна практика.


image
_______
  – Това не е поезия беее, тъпаци и тъпатки! - ... на Мразците кряскам, преди да са си направили няколко помпидрски постинга с аналиТачени оценки именуващи словата ми... и докато се уча на поезия, ерудирани поетеси да ме цензурират краткословно че "Не ставам...!", вменявайки ми не всичко словесно възнамерено неСтаване... Хе
.., Ами това може да се отрази на ставането ми за поколение бе... Затова спирам да Словряскам, преди да съм започнала още... :-)))


_______
    А като гледам колко записки съм си именувал, би трябвало словесната ми римувана съждителност да е доста по-дълга... :-)))
    Но на пук чак сега асоциирах как започва Дао Дъ Дзин на Лао Дзъ:
      Дао (Път) , което може да се назове,
            не е постоянно Дао.
      Име, което може да се именува,
            не е постоянно име.
   Сетих се също за една история, с която започва книга на Кастанеда (който изчетох преди 20 години... :-) Беше за едно дете, което всеки ден ходил в гората да слуша песните на птиците. Но един ден отишло с баща си, който го научил на имената на всички птици... И оттогава умът му бил толкова зает да запомни имената им, и да ги отличава по външни белези, че престанало да го сторва чрез разказващите ги слова на песните им.

   А всъщност тези мисли ме спохождат поради все по-агресивното чуждо именуване на собствените ни мисли и чувства, до там че вече сами не се познаваме. И вместо да се отличаваме чрез словата на нашата уникална душевност, освен духовно, масово сме затворени в някакви човешки блокови клетки, които наричаме дом, и задължително пред медийната агресивност на телевизора и смартфона ни, които ни инструктират проповедно, и ни разболяват и ментално и духовно, а така косвено и физически.
    И не знам още колко научно трябва да ни се докаже, че ЗлоСловието е духовна еманация, която още повече уврежда имунната система, в допълнение към тенденциозното, а и начина ни на живот в стрес. Тогава и тенденциозно стимулираните хейтъри в блога, освен за публични клевети и обиди, ще трябва да отговарят и за много по сериозни щети., да не говорим че дългогодишното им осъзнато и организирано поведение клони към рецидив. Но аз пак и на Пук ще ги подсетя че това вече със сигурност е разболяло и тях, И тепърва трябва да се страхуват не само от коронавируси... Но това засяга и тези, които го толерират и воайорски това публично ги забавлява...:-(())
    А щом Словото е достигнало с верните душевни чувства  и послания до някой, и е споделило вдъхновения, каквато е и целта му, никой не може да го изобличи в изопаченост! (както в този блог аналитично оценителски се сторва :-()
    А ние в страх и примирение, сме заети не да търсим причината за изопачените ни мисли и чувства, а сме заети да анализираме поставяме в рамки и мразим ближните си... И не ми се пише Защо, защото сме изтъкани от изопачени и грешно разбрани именувания на словата ни... И защото Словото не е нещо, което може да проверим в Google, как нечий централен компютър ни е именувал да тълкуваме.
    Уффф спирам, че си именувах една работа за "ставане", и ще пробвам да извървя пътя и за свършване... :-))) Така че никакви словесни коментарни джафкания, оплаквателност и житейски и блогове поучителности не ме интересуват..., даже и да са от поеТачени приятели,  но съм отворен за позитивно споделени размисли:-() :-() :-() (това са три жабешки усмивки :-)))

_______
    Поздравявам с Come into my life, защото ми звучи синхронично по радиото, и моя си несподелима работа защо... :-)) 
   А ЗлоСловието, освен чрез прошка и забравяне, много сигурно се завръща при подателя и след една молитва. Аз харесвам Велико Славословие на Борис Христов (започва от 7:30 мин.) Бързо си я намерих в постинга "Знаем ли поне една молитва?" (image





Тагове:   именно словесни,


Гласувай:
22



1. tonsun - Думите, произнесени от хора, не са ...
20.11.2020 23:33
Думите, произнесени от хора, не са просто набор от звуци, които пораждат трептения във въздуха. По думите на човека съдят за него самия: може ли човек да бъде отделен от думите си? Ние сме едно с нашето слово и не може да се каже, че словото ни е по-малко от нас.
Словото, това е великото, разумното; това е началото на битието. Всеки един живот трябва да започне от Словото. Това е първичната причина, която дава тласък. От този тласък, от този подтик зависи целият развой на вселената, развоят на всяко разумно същество.
Словото е невидимо, силата му също, но резултатът от тяхното действие е видим.
цитирай
2. valeska - Здравей, Лекс!
21.11.2020 08:32
Ние имаме право на свобода на словото, но винаги има последствия от това, което казваме – осъзнаваме това или не.
цитирай
3. lexparsy - Думите, произнесени от хора, не са ...
21.11.2020 10:07
tonsun написа:
Думите, произнесени от хора, не са просто набор от звуци, които пораждат трептения във въздуха. По думите на човека съдят за него самия: може ли човек да бъде отделен от думите си? Ние сме едно с нашето слово и не може да се каже, че словото ни е по-малко от нас.
Словото, това е великото, разумното; това е началото на битието. Всеки един живот трябва да започне от Словото. Това е първичната причина, която дава тласък. От този тласък, от този подтик зависи целият развой на вселената, развоят на всяко разумно същество.
Словото е невидимо, силата му също, но резултатът от тяхното действие е видим.

   Абсолютна истина са думите ти Тонсън!
   Словото е началото на Творението, и всичко сътворено има своята правилна словесна форма, която се подава на разрушение от словесно поругаване.!
Не само Словото но и всяка мисъл може да е и творец но и агресор, и достига до всеки атом във вселената чрез така усърдно забраненият от науката Етер.
   И всички именувани богове в духовния свят малко или много го контролират чрез Словото! Чрез него може да твори или да подсилва една духовна еманация, но и да се руши това което не им е пригодно, привръщайки го подходящи вибрации за своята духовна храна. Всеки именован Бог си създава религия от която се издържа и черпи сили да контролира поклонниците си.
   А най-изгодният начин е да се превърнат словата и напътствията на възвишените просветители и духовни водачи, които са Път на Вярата, свои изопачени религии, подгласник на нисшите им богове... и това става много лесно като Словата и смисълът и се тълкуват огледално... защото както е валиден херметичният принцип "Каквото Горе това и Долу",... аз го интерпретирам тяхната демагогия като "каквото долу това и тук"...
   А хейтърите ли? Ами те Всъщност много обичат възвишената поезия и словата творящи хармоничност и красота, защото обругава и ги ги ги анихилират до нишите си вибрации с които се хранят...
   Да си виждал някой духовен войн нарисуван с пушка на рамо? :-))) в Духовните измерения експлозивните съоръжения не действат... :-) но всеки воин на духа борави с Меч и Слово! Но интересно че На тях им е позволено да обругават нашите слова но ако и сриташ задниците има да пискат, че си агресивен. Камо ли ако извадиш меча и отвърнеш на агресията им, или поне и счупиш с него огледалото пред което се мислят за Велики, както са правили от хилядолетия даже и всички възпявани и от тях герои и борци за истинска извоювана ни Свобода, а не тази която ни е предоставена по милост....
   Олеее, много се разприказвах и сега имат много материал за обругаване в постинги.. :-)))
   Благодаря ти за твоята емпатия и разбиране Тонсън
цитирай
4. lexparsy - правилно отбелязваш Вале
21.11.2020 10:23
valeska написа:
Ние имаме право на свобода на словото, но винаги има последствия от това, което казваме – осъзнаваме това или не.

   Само че Свободата на Словото и правото ни да изкажем своето мнение, което да бъде чуто чрез аргументирани и конструктивни доводи, НОИ по неписаните, но валидни за човечеството от хилядолетия закони на морал и етика даже когато се касае за словесен двубой... да не говорим за този с меча на който имаме право когато сме подложени на явна агресия...
   Но тази Свободия, на която очевидно сме подложени даже чрез тенденциозното медийно изопачаване на реалността ни, е очевидна агресия, която явно е защитена и със силови средства, за да не можем да противостоим на агресията, придобила глобален мащаб, на олигарси които се считат за богове, имат цяла пирамидална йерархия от осъзнати и неосъзнати контролирани от тях служители. И даже и ние не съзнаваме как постепенно собствените ни мисли вече не са наши...
   Сетих се за едно мое стихче споделено още в първият ми постинг в този блог
   Крачките ми стъпват в стъпките на някой.
   Някой мислите ми е изрекъл
   и предсказал е мечтите ми.
   Кой мечтае с мой‘те мисли ?
   Кой си мисли да прекрачи ?
   Някой гледа през очите ми !!!

   Благодаря ти и на тебе за разбирането Вале.
цитирай
5. lexparsy - А вие бе Пук и компания...
21.11.2020 11:20
   Кой на Пук ти инвестира правата да слагаш по няколко минуса щом се появиш в статистиката? Или пък на останалите им е дадена блатна магия да са именно невидими когато го правят...
   Аммма знаеш колко, и на мене и на другите им дреме за тези минуси които за вас са повод за велика мастурбация и смисъл несъществуване...
   И кой ви организира да се редувате най-различни, посветени точно пък на мене, да информирате като на комсомолско събрание кога съм бил писал, какво съм бил писал и да го тълкувате през призмата на плитките си мозъци?  С тази ангажирана дейност Инвестора си или информирате, или имате някакви жабешки надежди че ще се почувствате и вие значими на гърба на другите!
    Друг пък, по-малък от мене и на години, започва дългите си поучителни наставления с думите "Слушай моето момче!"... Уауууу :-() Ама защо се правите на  учители порицатели от ТВУ,,  чието мнение е със задължителна значимост?
    Защо съм се правил на психолог анализатор на психопатите...?  Ами аз само ви гъделичкам бе, а вие се самоанализирате като се само разказвате оправдателно, вменявайки  собствената  си съвест, чрез обиди и клевети и поведението си даже.
    Много ми хареса една Изповед на програматора който отрича да е такъв, но си признава че имал достъп IP адресите и местоположението и OS на всеки потребител, също и реалния брой четения в блога... и какво ли още не за пишещите, което инвесторът му е заповядал да знае без да си признае :-((()))
   И как пък само си избирате такива разни сатанинско просветителски прозвища, че и аватари с червени кръстове върху муцките си... :-()
    И не се ли усещате че чрез словата си само правите задниците си по-лъскави,  и че ако някой ритне огледалото пред което проповедно си вярвате, от срам Ще потънете там откъдето сте дошли.. :-() :-() :-()
цитирай
6. vesever - Лекси, много яка профилна снимка, ...
21.11.2020 22:40
Лекси, много яка профилна снимка, трепач!
Тъкмо се посмях при Дид, а при теб доста философско настроение, което, знаеш, и аз харесвам.
На мен напоследък ми е едно безметежно, вселенско...и дори не ми идват думи в момента, само мога да кажа, че напоследък си мисля, че животът ни е непрестанно трупане на познание, къде чрез добри, къде чрез лоши преживявания...
Но да сме здрави и дай Боже да се доближаваме до Познанието и Истината.
цитирай
7. lexparsy - Лекси, много яка профилна снимка, ...
21.11.2020 23:43
vesever написа:
Лекси, много яка профилна снимка, трепач!
Тъкмо се посмях при Дид, а при теб доста философско настроение, което, знаеш, и аз харесвам.
На мен напоследък ми е едно безметежно, вселенско...и дори не ми идват думи в момента, само мога да кажа, че напоследък си мисля, че животът ни е непрестанно трупане на познание, къде чрез добри, къде чрез лоши преживявания...
Но да сме здрави и дай Боже да се доближаваме до Познанието и Истината.

   Хе, ами тази снимка е фейси от лятото,  когато си пишех тъпо стихче за комуникацията ми с морските камъчета и метеорологичната прогноза..., и затова че космите ми са антенки за пошлите помисли на хейтърите, а те само ми ги лигавят и така си губя комуникацията с околната среда... :-)))  Абе Сложих я, че  Демек имат предвид като някой от 'Мъже в черно",  само че моето фенерче връща спомените и истинския облик на индивидите,  и като се погледнат в огледалото, ще онемеят от ужас поне за известно време.  А и така новият посланник  на Инвестора, който е посветен да пише собствената си простотия адресирана  към  мене "pompadurlexparsy", трудно ще ми преправи облика, така че да прилича на него,  като прословутият Калибан... :-()
   :-))) Дано и аз поне малко успях да те усмихна Веси, защото поне от това всички имаме нужда...

   А трупането на Познания най-естествено е вярно го постигаме, когато следваме собственият си път Вяра и Любов... и Надежда разбира се...! :-) Аз вярвам че ти точно така правиш!
   Благодаря че се отби, и релаксираща неделна почивка ти пожелавам!
цитирай
8. didige - Аз пък си мисля от известно време и то ...
25.11.2020 01:32
Аз пък си мисля от известно време и то доста обстойно за това, че всичко и всички сме си нужни към този път на Познанието. Нужно е, дори и суфизма. Много ви здраве! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363915
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375