Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2021 09:55 - Аз съм ненормална
Автор: kcekce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5306 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Аз съм ненормална.

Аз не се товаря за неща, на които не мога да повлияя. Ами се старая да бъда щастлива между тях.

 

Аз съм ненормална.

Аз не се сърдя и обиждам на хора. Аз си давам сметка, че човекът е способен на долност и не се занимавам с него повече.

 

Аз съм ненормална.

Аз не мрънкам какви обстоятелства не са ми ок. И дори и за желанието ми за живот дали е ок не мрънкам. И за най-ужасните събития в живота ми не мрънкам. Аз се занимавам с това да ЖИВЕЯ – пък животът е показал, че можеш да живееш и ужасно, и много дълго ужасно, ама при всички положения няма да е вечно;)

 

Аз съм ненормална.

Аз не лъжа. Не разбирам защо и кому е нужно. Търся рядкото съкровище на взаимната непринудена искреност.

 

Аз съм ненормална.

Аз не помня имена на хора, с които не съм си поговорила. Нямам на какво да го „лепна“ това име. Нямам представа и мнение за човека. Нямам образа на личността му в главата си, на който да сложа име.

 

Аз съм ненормална.

Аз си държа на думата. Не се отмятам от уговорки в последния момент, дори и да ми е много неудобно. И идвам навреме за срещи, а ако закъснявам с 4 минути – звъня с извинения.

 

Аз съм ненормална.

Аз изпитвам удоволствие от това да накарам някого да се усмихне - и се чувствам ужасно, ако случайно съм причинила болка на някого. Никога не целя да нараня някого – защото това е супер безсмислено и нищо не ми дава.

 

Аз съм ненормална.

Аз изглеждам, както изглеждам. С амплитуди от 30 кила, със или без стрии, раждала/нераждала, спортна или отпусната. Тялото ми служи, за да правя това, което искам да правя и за да изразява това, което имам да кажа, а не за да е експонат, еталон за красота, обект на сексуални фантазии или нещо там...

 

Аз съм ненормална.

Аз смятам времето си за много по-ценно от парите, които бих получила за него. Даже ми е най-ценното – всичките секундички, които имам на този свят. Материално ми трябва някакъв мизерен минимум, за да се чувствам добре в свободните си секундички и да се радвам, че съм изживяла още една пълноценно.

 

Аз съм ненормална.

Аз не се срамувам да обичам.  Това е най-хубавото, което бих могла да направя. И нека изглеждам неуместна, или глупава;) Това не е важно, ама изобщо. На никого не му е навредило да го прегърнат и да му кажат „обичам те“. Никога.

 

Аз съм ненормална.

Аз не разбирам защо хората се дърлят като врагове (и даже се убиват едни други) заради държави, политически пристрастия, религии, сексуална ориентация, футболни отбори и all that shit. Даже не мога да разбера защо в XXI век все още има хуйни като държави и международни конфликти на тази планета – и мога да си го обясня само с масова тъпота. Не виждам обективна причина човечеството да не е ЧОВЕЧЕСТВО, освен ако не е калпаво поначало – нелечимо, нееволюиращо и завинаги.

 

Аз съм ненормална.

Аз не разбирам защо трябва да е някаква драма и трагедия да умреш – освен за хората, които те обичат и остават без теб. Всички ще умрем, иначе нямаше да сме живи;) И всички можем да живеем по най-добрия и искрен възможен начин чак до логичния завършек – но далеч не всеки иска.

 

Аз съм ненормална.

Аз предпочитам чуването и диалога с хората пред приглушеното „уединение“ на шумните заведения, в които се чуваш само с човека, с когото непосредствено си крещите в ушите.

 

Аз съм ненормална.

Аз предпочитам най-ужасното радио на света пред куп приятели, които да се натискат и боричкат какво да пуснат, защото тяхното парче, нали, е най-яко.

 

Аз съм ненормална.

Аз триста пъти бих слушала как някой вие на умрело с чувство – и нито веднъж как някой сухо и математически си строява хармонии по учебник. Защото (това не съм го казала аз, цитирам неточно незнаен автор) хората слушат музика, за да ПОЧУВСТВАТ нещо, а не за да оценят на базата на невероятната си ерудирана критичност, че нещо-си все пак е добро.

 

Сигурно мога да продължа до безкрай...

 

Аз не съм нормална – и все повече се чудя каква програмна грешка ме е изхвърлила в тази реалност и в това време:)

 

Но се надявам да има повечко ненормални като мен, защото те са къде по-щастливи от останалите...

 

 

 




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. morskipesni - Хареса ми.
13.06.2021 12:38
По-добре така, отколкото в извратената "нормалност".
цитирай
2. pitwasilew - HI
14.06.2021 08:46
Човек, някой казвал ли ти е, че си ненормална? : )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1152882
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662